Ei tulis kylmä tämän naisen kanssa

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/keho/a/e8f03af3-2132-4962-bd61-c1454c417d89

Oi että olin mukavan pehmoinen ja lämmin nainen tuossa ja kauniskin.
Ei talvella palelis, kun pehmoinen nainen lämmittäisi vierellä ja päällä.
Talvi iltana, kun ulkona on pimeää, tuuli viuhuu, lunta pyryttää ja on kalsean kylmä, niin mikäs mukavampaa, kuin tuollainen nainen sylissä istumassa, kynttilöitä tunnelmaa luomassa ja siinä yhdessä nautiskella glögiä ja punaviinia,oi, että.
Varmaan ätmikin kelpaisi tuolle naiselle, koska ulkonäkö ei ole se tärkein asia.

t. Ätmi toteaa

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Romantiikka miehiä.

      • Anonyymi

        Häh, höh, häh, mitä on romantiikka, en ole koskaan kuullut moista sanaa??

        t.Ätmi toteaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh, höh, häh, mitä on romantiikka, en ole koskaan kuullut moista sanaa??

        t.Ätmi toteaa

        😊😊😊


    • Sydämen muotoinen massu. :)

      • Anonyymi

        Niin sinähän tykkäät muhkummista naisista tai olet itse sellainen mutta millainen nainen päästää itsensä tuohon kuntoon eli näkee että kärsii mielenterveydellisiä ongelmista eli pakkohuostaan ja pakko dietille muuten syö itsensä hengiltä niin tuo ei ole enään ihmisen käytöstä niin kyllä tuohon verrattuna sofia befort tai nadja sukari on nainen ja ihminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinähän tykkäät muhkummista naisista tai olet itse sellainen mutta millainen nainen päästää itsensä tuohon kuntoon eli näkee että kärsii mielenterveydellisiä ongelmista eli pakkohuostaan ja pakko dietille muuten syö itsensä hengiltä niin tuo ei ole enään ihmisen käytöstä niin kyllä tuohon verrattuna sofia befort tai nadja sukari on nainen ja ihminen

        Vartus hetki.


      • Suatana kirjoitti:

        Vartus hetki.

        Noin, nyt näät profiilista mitä kokoa olen vaatteet päällä. Tuo artikkelin tyttö on tuhti, mutta jos itse viihtyy itsessään ei häiritse mua.


      • Suatana kirjoitti:

        Noin, nyt näät profiilista mitä kokoa olen vaatteet päällä. Tuo artikkelin tyttö on tuhti, mutta jos itse viihtyy itsessään ei häiritse mua.

        Kuvani on otettu 23.3.2021. Elopainoa 85 kg. Pituutta 167 cm.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Noin, nyt näät profiilista mitä kokoa olen vaatteet päällä. Tuo artikkelin tyttö on tuhti, mutta jos itse viihtyy itsessään ei häiritse mua.

        No en ilkeä haluaisi olla mutta kuvasi tyyppi niin 20kg heti pois ja sit ruvetaan kattoo vaakaa ja peiliä ja tehdään ruokavalio ja treeniohjelmat niin riippuu naisesta mutta naisen ihanne paino on 48-60kg ja miesten 68-82kg jos puhutaan normaalista ihmisestä mut jos porsaasra niin painavat mitä painavat eli aloituksen nainen pakkohoitoon


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kuvani on otettu 23.3.2021. Elopainoa 85 kg. Pituutta 167 cm.

        Jos nainen niin 47-58kg olis hyvä ja jos mies niin 62,5-72kg olis hyvä eli jos nainen niin 30-35kg heti pois ja jos mies 20kg heti pois ja sit katotaan mitä syödään ja mitä liikuntaa ja tehdään ihmisen elämänrytmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en ilkeä haluaisi olla mutta kuvasi tyyppi niin 20kg heti pois ja sit ruvetaan kattoo vaakaa ja peiliä ja tehdään ruokavalio ja treeniohjelmat niin riippuu naisesta mutta naisen ihanne paino on 48-60kg ja miesten 68-82kg jos puhutaan normaalista ihmisestä mut jos porsaasra niin painavat mitä painavat eli aloituksen nainen pakkohoitoon

        Ää, jos mä meinaan ruveta kasvattamaan voimaa, niin en mä mikään kukkakeppi voi olla. Kuivan kesän orava. Pitää olla tavaraa ympärillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen niin 47-58kg olis hyvä ja jos mies niin 62,5-72kg olis hyvä eli jos nainen niin 30-35kg heti pois ja jos mies 20kg heti pois ja sit katotaan mitä syödään ja mitä liikuntaa ja tehdään ihmisen elämänrytmi

        Sä ihannoit siis laihuutta? Anorektisia kroppia?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Sä ihannoit siis laihuutta? Anorektisia kroppia?

        No onko normaali terve ihminen anorektikko ja sairas mut jos anorektikko niin naiset alle 45kg ja miehet alle 55kg niin on anorektikko ei kukaan ihminen halua ollla plösö läski harva nainen haluaa painaa yli 62kg ja miehet 85kg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen niin 47-58kg olis hyvä ja jos mies niin 62,5-72kg olis hyvä eli jos nainen niin 30-35kg heti pois ja jos mies 20kg heti pois ja sit katotaan mitä syödään ja mitä liikuntaa ja tehdään ihmisen elämänrytmi

        Ei voi herneskeppinä tehdä tuollasia hommia.

        https://youtu.be/ZQtoAldd7RA


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei voi herneskeppinä tehdä tuollasia hommia.

        https://youtu.be/ZQtoAldd7RA

        Kun ura ohi niin hänkin haluaa painaa taas 55kg eli laihduttaa ja terese johaug tai vastaava on paremmassa kunnossa kuin tuo


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko normaali terve ihminen anorektikko ja sairas mut jos anorektikko niin naiset alle 45kg ja miehet alle 55kg niin on anorektikko ei kukaan ihminen halua ollla plösö läski harva nainen haluaa painaa yli 62kg ja miehet 85kg

        Kato tuo Annika juttu youtube linkki. Kaikki ei edes tavoittele missin mittoja tai kuikelon manttelia, en minäkään. Jahka nyt käyn siellä fyssalla ens kuussa, niin katon saanko lähteä salille. Jos saan lähden.

        En laihtumaan, vaan voimaantumaan. Ja kukkasia syömällä ei tuu voimaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ura ohi niin hänkin haluaa painaa taas 55kg eli laihduttaa ja terese johaug tai vastaava on paremmassa kunnossa kuin tuo

        Sä et ymmärrä nyt yhtään, ettei laihuus ole kaikkien ihanne.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kato tuo Annika juttu youtube linkki. Kaikki ei edes tavoittele missin mittoja tai kuikelon manttelia, en minäkään. Jahka nyt käyn siellä fyssalla ens kuussa, niin katon saanko lähteä salille. Jos saan lähden.

        En laihtumaan, vaan voimaantumaan. Ja kukkasia syömällä ei tuu voimaa.

        Otas hiihtäjistä mallia on ruista ranteissa eli voimaa käsissä ja kropassa on kuntoa on normaalia kroppaa ja seksikkäitä ja hyvin voipia niin tuo sinun doping tyttö ei ole onnellinen kun ura ohi niin haluais painaa kuten ihminen ja nainen niin ihminen haluaa olla ihminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ura ohi niin hänkin haluaa painaa taas 55kg eli laihduttaa ja terese johaug tai vastaava on paremmassa kunnossa kuin tuo

        Eikä 55 kg ole paluuta, kun kroppa kasvaa fyysisessä rasituksessa liakset jopa luusto. Ei siitä paljon kutistuta kun kuihtumalla ja nälkiintymällä. Sitten on jo sairas oikeesti.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Sä et ymmärrä nyt yhtään, ettei laihuus ole kaikkien ihanne.

        No ei laihuus mutta normaali painous on jokaisen ihmisen ihanne


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Eikä 55 kg ole paluuta, kun kroppa kasvaa fyysisessä rasituksessa liakset jopa luusto. Ei siitä paljon kutistuta kun kuihtumalla ja nälkiintymällä. Sitten on jo sairas oikeesti.

        Kyllä hänellä on reisissä masussa ja koko naisessa rasvaa liikaakin ei hyvä hänkin haluaisi nanna karalahden tai teittisen tai jutta gustafbergin vartalon mut hän syö epäterveellisesti ja käyttää dopingia ja lihoo vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko normaali terve ihminen anorektikko ja sairas mut jos anorektikko niin naiset alle 45kg ja miehet alle 55kg niin on anorektikko ei kukaan ihminen halua ollla plösö läski harva nainen haluaa painaa yli 62kg ja miehet 85kg

        Se on katos jokaisella oma mistä tykkää se on ihan sama mitä luuviulu on lihavuustaulukkoineen mieltä. 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänellä on reisissä masussa ja koko naisessa rasvaa liikaakin ei hyvä hänkin haluaisi nanna karalahden tai teittisen tai jutta gustafbergin vartalon mut hän syö epäterveellisesti ja käyttää dopingia ja lihoo vaan

        Annikalla on messevä perse, älä yhtään yritä. :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Sä et ymmärrä nyt yhtään, ettei laihuus ole kaikkien ihanne.

        Niimpä jos itse olet tyytyväinen oman kroppaas se riittää. Älä välitä tuosta vaikku korvasta. Ja videon nainen mielestäsi kaunis vaikka hieman pullea onkin. 😁


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Annikalla on messevä perse, älä yhtään yritä. :D

        Ehkä jos 20-30 kg heti pois ja kunnon peppu treeniä puol vuotta niin ehkä taas olis seksipeppu mut nyt on lyllerö peppu ja reitevä reisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä jos itse olet tyytyväinen oman kroppaas se riittää. Älä välitä tuosta vaikku korvasta. Ja videon nainen mielestäsi kaunis vaikka hieman pullea onkin. 😁

        Annika kilpasi 82 kiloisissa, minua siis kevyempi. Se on vaan miten se rasva ja lihas kroppaan asettuu. :)

        Miltä näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jos 20-30 kg heti pois ja kunnon peppu treeniä puol vuotta niin ehkä taas olis seksipeppu mut nyt on lyllerö peppu ja reitevä reisi

        Pyh. Ole hiljaa siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä jos itse olet tyytyväinen oman kroppaas se riittää. Älä välitä tuosta vaikku korvasta. Ja videon nainen mielestäsi kaunis vaikka hieman pullea onkin. 😁

        Ei hieman vaan tosi pulska tyttö


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Annika kilpasi 82 kiloisissa, minua siis kevyempi. Se on vaan miten se rasva ja lihas kroppaan asettuu. :)

        Miltä näyttää.

        Mutta jos sinusta aloituksen nainen on urheilullinen ja voimapesä ja voimakas nainen ja superseksikäs ja seksipommi ja hyvinvoipa ja normaali nainen mutta muista on lihava super lihava ja linkittämäsi nainen ei kaukana siitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos sinusta aloituksen nainen on urheilullinen ja voimapesä ja voimakas nainen ja superseksikäs ja seksipommi ja hyvinvoipa ja normaali nainen mutta muista on lihava super lihava ja linkittämäsi nainen ei kaukana siitä

        Annika on voimapesä ja se vaatii vähän matskua, ei se kuivaksi näivetetty keekoilu lihaskroppa mikään voimakas ole. Se on näyttelykapine. :'D


      • Suatana kirjoitti:

        Annika on voimapesä ja se vaatii vähän matskua, ei se kuivaksi näivetetty keekoilu lihaskroppa mikään voimakas ole. Se on näyttelykapine. :'D

        Ei pidä hämääntyä luulemaan, kun näkee lihaksen ääriviivat nahan alla ja luisevan kropan, että se kaveri liikuttaa mitään raskasta välttis mihinkään.


    • Anonyymi

      Hyi helvetti mikä läskis. Ennenaikainen hautaus tulee tolle naiselle ellei tajua alkaa laihduttaa. Tarviiko sitä läskiintyä 200 kiloiseksi sen takia että oma itsetunto on huono.

    • Anonyymi

      Kil-Bailut.... itseäni huvittavat nuo selviytyjät suomi jututkin...

    • Anonyymi

      Siis onko tuo naisten mielestä niin ihanaa lihottaa itseään.

      • Anonyymi

        Siis puhutko kaikista naisista?


    • Ensimmäinen ajatus oli yltääkö normaalikokoinen penis tuollaisen naisen emättimeen.

    • Anonyymi

      Juu, mukavan näköinen nainen ja loistavaa että antaa piutpaut kiloillensa. Mutta aloituksessa häiritsee se, ettei sitä kukaan voi kävellä "ottamaan" sillä perusteella, pitääkö vai ei. Sillä on oma elämä, ystävät, läheiset ja tutut. Se on läheinen ja rakas jonkun muiden kanssa; hyvät ajat, huonot ajat, ilot ja menetykset jne jne jne jne jne , ja se onkin ihan eri juttu, kun toisilla taas tyhjää ja yksinäistä.

      t.sxth

    • Anonyymi

      Onhan tuossa elämäntyylissä sellaista viatonta optimismia kieltämättä, elämästä nauttimista päivä kerrallaan. Pessimistisempi ei tuohon kykene, miettii vain tulevia seurauksia, joutuuko esim muiden avusta riippuvaiseksi. Ikääntyessä laihduttaminen vain vaikeutuu. Ja rahaakin menee tuhottomasti kun alkaa olla vaivaa jos minkämoista, kaikkea yhteiskuntakaan sentään maksa. Ja tulevaisuudessa varmasti vielä vähemmän.

    • Anonyymi

      Anteeksi nyt vaan, mutta keskivartalon lihottaminen tuohon kuntoon on pahinta mitä voi itselleen tehdä. Keho ja mieli ovat yhtä. Mieli ei voi hyvin sairaassa kehossa, ja siihen tuo ennen pitkää johtaa. Nuoruuden voimalla tuossa uskossa voi vielä hetken porskuttaa. Lihavuus vaikeuttaa myös raskaaksi tuloa, raskauttakin. Ja tuo niitä lisäkiloja entisestään. Sekopäistä tehdä tälläisia juttuja, yllyttävät vaan pistämään lekkeriksi kaiken. Ja sitten jotain koronarokottamattomia vastuullistetaan omasta terveydestään. Kaikkea paskaa sitä toimittajat leipänsä eteen suoltavatkin.

    • Anonyymi

      Liian pläski, pläski, pläski, pläski. Ei mun makuuni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe