Helsingin Sanomissa uutinen Kemijärvestä. Uusia työpaikkoja!
Toivottavasti vuoden 2002 toive toteutuu ja uusia työpaikkoja.
Uusia työpaikkoja kaivataan
"Pitäisikö ryhtyä pinkkaamaan poronpaskoja", Kaarlo Nurmikumpu miettii Kemijärvellä
TILAAJILLE
Tapio Mainio
23.9.2002 3:00
KEMIJÄRVI. "Päättäjien asennoituminen Lappia kohtaan on koventunut. Valtion työpaikat ovat kadonneet olemattomiin ja kunnat on pantu kilpailemaan työpaikkojen vähentämisnopeudessa", sanoo kemijärveläinen eläkkeellä oleva sekatyömies Kaarlo Nurmikumpu , 62.
"Salcomp on nyt kasvottomien sijoittajien hallussa. Vähitellen Kemijärven tehtaan työpaikat siirretään Kiinaan, missä ei tarvitse maksaa työntekijöille kunnon palkkaa", Kaarlo Nurmikumpu ennustaa tulevaisuutta. Nurmikummun päässä sattuu jutusteluhetkellä olemaan lippalakki, jossa on kiinankielistä kirjoitusta. "Sano vain Nurmikaarloksi, sillä nimellä ne vapaa-ajattelijan täällä tuntevat", Nurmikumpu lisää Kemijärven raitilla Vapaudenkadulla. "PARASTA TÄÄLLÄ ON "MATKAILU EI KAIKKIA KAKSI PIRTEÄÄ
Uusia työpaikkoja uutinen Helsingin Sanomissa
Anonyymi
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
No tuleeko se uusi tehdas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730