Suuret tulot eivät saa ohjata ansiosidonnaisten saajien makoilua sohvilla, kun töitä on tarjolla. Yli 3000 suuret ansiosidonnaiset pitäisi leikata. Veitsiluodon lakkokeisareiden ansiosidonnaiset menevät mahdollisesti silppuriin.
Kun 200 päivää on lusittu, niin jatko on jotain 750 euroa/kuukausi.
Aina voi kysyä, kannattaako lakkoilla ja ajaa työpaikat ulkomaille? Mitä neuvottelua on kiristäminen? Milloin Veitsiluodon työntekijät pääsivät neuvottelemaan työpaikoistaan ja ehdoistaan? Ei milloinkaan. Neuvottelut ja lakkoon pakottaminen olivat Hakaniemen miesten käsissä.
Hallitus empii vielä ansiosidonnaisleikkurin kanssa.
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Joo,kyl meillä on veiskan vuorossa yli 3000 ekua brutto päiväraha kun palkanmaksu loppuu.sitä pystyy venyttään vaikkapa 3-4 vuoden opiskelulla jonka jälkeen vasta alkaa 400 päivärahaa kulumaan.ei ole 6 vuoteen mitään hätää rahan kanssa.voihan sitä jossain vaiheessa työllistyäkin,katellaan rauhassa…
- Anonyymi
Pitääkö kadehtia duunareitten päivärahoja ? Meillä entisiä kansanedustajia, jotka saaneet ilmaista rahaa osa yli 10 v. Nyt oli IL:ssa näiden nykyisten edustajien asumista varten annetut verottomat korvaukset. Osalla "mukamas" 400 e jonkun kaverin nurkisssa tai avopuolison asunnosta ja sitten loput yli 1000 e omaan taskuun. Meikäläisen yli 30 v työhistorialla eläke ei juurikaan suurempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749