Opera 8.00 - suomenkielinen versio

6

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasi88

On jo 8 vanhalla kielipaketilla. Miten nyt? Suoraan päälle vai?

• Opera 8 jo itsellänikin!.

Operan johtaja hyppäsi vuonoon.
        MikroPC.net - ti 26.4.2005 klo 6:44
        Norjalaisen ohjelmistotalo Operan toimitusjohtaja Jon von Tetzchner on hypännyt vuonoon. Hänen tarkoituksenaan on uida Atlantin yli Yhdysvaltoihin.
        Mielipuoli tempaus liittyy hiljattain julkistettuun Opera 8 –internetselaimeen. Tetzchner lupasi uida Yhdysvaltoihin, mikäli selain ladataan yli miljoona kertaa ensimmäisen neljän päivän aikana. Tavoite ylittyi ja Tetzchner aloitti maanantaina uintireissunsa.
        Operan kotisivuilta löytyy kartta toimitusjohtajan uintireissusta. Viimeistään se paljastaa, ettei islantilaissyntyinen viikinki ole aivan tosissaan. Tetzchner aikoo poiketa uintireissullaan islantiin, jossa hän hörppää kupposen äidin keittämää kaakaota

• suoraan - asennusohjelma kysyy muuten, tehdäänkö niin. Hyvin suomentui Opera minulla(kin)!

T. MM.

• esko
        Man-of-Mystery kirjoitti:

suoraan - asennusohjelma kysyy muuten, tehdäänkö niin. Hyvin suomentui Opera minulla(kin)!

T. MM.

Ensin asensin vanhan päälle,niin jäi työkalut valikosta vierasta kieltä. Kun poistin ja asessin uudelleen suomen kielisen opera 8. Kyllä on hyvä!

• Maco
        esko kirjoitti:

Ensin asensin vanhan päälle,niin jäi työkalut valikosta vierasta kieltä. Kun poistin ja asessin uudelleen suomen kielisen opera 8. Kyllä on hyvä!

ja 8.00 tilalle, tässä on paljon uusia jippoja...hyvä selain ja vieläpä hyvä kielipaketti...tähän selaimeen luottavat myös Nokian mobiilipalvelut...IE yrittää 7 versiolla pelastaa, mitä pelastettavissa on...hmm...siis käyttäjäkuntaa, mutta itse B.G on tokaissut, että tätä selainta ei saa muut kuin SP 2:n omaavat koneenkäyttäjät(vieraantuvat loputkin IE:n ystävät!)...kun kill bill tajuais edes sen, että kaikki eivät voi, eivätkä halua tuota hitaampaa konetta rasittavaa SP 2:sta koneelleen...itse en saa moista edes koneelle asennettua(SP 1 asentui kyllä hyvin!)Windowsin pitäisi suosia myös kevyitä ratkaisuja ohjelmistossaan, nää niiden viritykset kun syövät koneelta tolkuttomasti tehoja...esim. Longhorn, eipä tällä celeronin 1.3 virityksellä pyöri, eli tehty tehohirmuille koneille...rapsuta Bill Gates sitä hilsettä nupistas hieman, niin jos kävisi raksuttamaan jokunen harmaa aivosolu...raha on tehnyt tehtävänsä kun et osaa ajatella kaikkia erillaisten tietokoneiden ja käyttöjärjestelmien omistajia...katso FIREFOXista ja OPERAsta mallia selain-markkinoilla...senkin öky-pahvi!

• Operalla internet-surffailu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe