Kunnianosoitus naiselta miehille

Anonyymi

Naisena miehille:

Kunnioitan ja pidän arvossa sinua siitä, että annat minulle voimaa, vakautta ja suojelua hyvinvoinnilleni, sukupolvi toisensa jälkeen.

Kunnioitan ja pidän arvossa älykkyyttäsi, johtajuuttasi ja halukkuuttasi elättää muita.

Sisareni ja minä syvästi arvostamme ainutlaatuisia lahjojasi.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että elätät lapsiani ja otat vastuuta, silloinkin kun he eivät ole sinun omiasi.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että elätät naisia ennen itseäsi.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että pysyt lujana minun usein irrationaalisten ja tunteellisten myrskyjen läpi.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että olet herrasmies.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että annat minulle vapauden tehdä omat valintani siinä, mitä teen omalla kehollani.

Pyydän anteeksi, että otin mieluusti paikan pelastusveneessä, kun tuhannet miehet hukkuivat jäiseen mereen sinä yhtenä huhtikuun yönä.

Pyydän anteeksi, että olen pitänyt kovaa ääntä siitä harvinaisesta käytännöstä, että naisten sukupuolielimiä silvotaan, kun olen samaan aikaan ollut hiljaa ympärileikkauksesta, joka on yleinen käytäntö.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että annoit minulle äänen yhteiskunnan muokkaamisessa antamalla minulle oikeuden äänestää.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että otat riskejä, rikot raja-aitoja ja olet luonnoltasi kilpailuhenkinen, mikä on niin olennaista kehityksen kannalta.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että luot miljoonia työpaikkoja yrittäjyyden, kekseliäisyyden ja kovan työn kautta.

Kunnioitan ja pidän arvossa kaikkia sotilaita, poliiseja ja palomiehiä, jotka ovat uhranneet henkensä pitääkseen minut ja perheeni vapaina ja turvassa.

Tunnustan sen, että pojilla ja tytöillä on erilaiset oppimistyylit ja että olemme muuttaneet koulujärjestelmää radikaalisti tyttöjä suosivaan suuntaan.

Osoitan sinulle kunniaa sinua siitä, että että haluat kehittää järjen käyttöäsi mahdollisimman pitkälle, jotta voi maksimoida kontribuutiosi ihmiskunnalle.

Pidän arvossa sitä, että miehet ovat tehneet minulle tilaa korkeakouluissa.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että loit oikeusjärjestelmän, joka suojelee minun oikeuksiani.

Pidän arvossa sitä, että teet myös kotitöitä, vaikka teet pitkää päivää töissä.

Osoitan sinulle kunniaa siitä, että olet luonut niin monia tapoja levittää tietoa ja viihdettä ympäri maailman.

Kunnioitan sinun voimaasi ja atleettisia kykyjäsi.

Pidän arvossa suurta lahjaa, jonka miehet antoivat naisille – sivilisaation.

Kunnioitan sinua taisteluhenkesi vuoksi ja ymmärrän, kuinka olennainen asia se oli meidän selviytymiselle lajina.

Kunnioitan sinun lahjomattomuuttasi ja vankkumatonta vastuuntuntoasi.

Kunnioitan omistautumistasi avioliitolle, silloinkin kun se tarkoittaa uhrauksien tekemistä.

Lupaan, että en sekoita naisten kunniassa pitämistä miesten vähättelyyn.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä?

      AV

    • Anonyymi

      :D :D :D
      Nyt kyllä on paha :D :D
      Nauran p-rsettäni repien! Viikonloppu alkoi ainakin vuosisadan vitsin merkeissä.

    • Anonyymi

      Hieno. 👍 T. Nainen

      • Anonyymi

        Kiitos. :)


    • Anonyymi

      Kunnioita isoa lompakkoasi ja kallista autoasi

    • Mieheni hörähti tälle. Ei tehnyt vaikutusta. :(

      • Anonyymi

        Voi harmi. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi. :(

        Noo ei nauru pahasta ole. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Noo ei nauru pahasta ole. :)

        Ei toki, kiva jos sentään sai naurut. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki, kiva jos sentään sai naurut. :)

        Juu. Tokaisi tragikoomista ja naureskeli tessutellen suihkuun. :)


    • Anonyymi

      "Kunnioitan ja pidän arvossa älykkyyttäsi, johtajuuttasi ja halukkuuttasi elättää muita."

      Tämän kunnioituksen saat AINOASTAAN sillä ehdolla, että kunnioitat näitä piirteitä myös minussa, naisessa, etkä millään keksittävissä olevalla verukkeella väitä näitä piirteitä vain miehille kuuluviksi.

      🦄

    • Anonyymi

      "Pyydän anteeksi, että olen pitänyt kovaa ääntä siitä harvinaisesta käytännöstä, että naisten sukupuolielimiä silvotaan, kun olen samaan aikaan ollut hiljaa ympärileikkauksesta, joka on yleinen käytäntö."

      Naisten silpominen ei ole harvinaista. Vuoden 2020 luku on 200 miljoonaa, mutta luvusta puuttuu monia suuria muslimimaita ja -vähemmistöjä.

      Minä haluaisin nähdä sellaisen tyttöjen silpomisen vastustajan, joka "on hiljaa" poikien silpomisesta. Tuollainen vastakkainasettelu on tarpeetonta ja lapsellista. Silpomisen vastustaja on silpomisen vastustaja uhrin sukupuolesta riippumatta. Kirjoittajan kannattaisi kuitenkin tutustua tyttöjen ja poikien sukuelinten erilaiseen anatomiaan ja niiden merkitykseen silpomisen jälkeisessä elämässä, kun verrataan tyttöjä ja poikia.

      🦄

    • Minusta mahtava kunnioittaminen miehiä kohtaan.

      Minunkin lapsia työssäkäyvät miehet ja naiset rahoittavat.

      • Anonyymi

        Kiitos, olet herttainen. :)


    • Anonyymi

      Lol., Mitä shaibaa. Naisia on alistettu, väheksytty ja syrjitty Euroopassakin vuosituhansia. Typerää miehen kirjoittamaa roskaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo naisille omistettu oli aika paljon lyhyempi kuin miehille omistettu. 😂

        https://1000manifestos.com/manifesto-for-conscious-man/

        Eikö naisissa ollut niin paljon kunnioitettavaa kuin miehissä? 🙄😁

        🦄

        Joo, mutta siitä miesten manifestista on myös viraali video Youtubessa, sitä ei vaan pääse enää katsomaan, koska se on asetettu yksityiseksi. :(

        Mutta Will Ferrellin parodia siitä on katsottavissa. :)

        https://youtu.be/ZLRu6PJtRv4


    • Anonyymi

      Menneisyys on miesten, mutts tulevsisuus on naisten!

      • Kyllä se on yhteinen.


      • Anonyymi

        Tulevaisuus on koronapiikkizombien. :(

        The Walking Dead realisoituu. :(


    • Vauva- palstalta näemmä kopsattua.

      • Anonyymi

        Minun mielestäni tekstissä on myös voimakas angloamerikkalaisen kulttuurin tuoksu.

        🦄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe