... tulee ystävällistäkin mainintaa pitää sopimattomana, jos se viittaa ulkonäköön. Feministi pidättää itsellään luovuttamattoman oikeuden lausua epäystävällisiä näkemyksiä toisen henkisestäkin laadusta, jos ei hänestä pidä.
Normaali-naiset ovat herttaisia ja tasapuolisia. Tasa-arvoa, muttei feminismiä, kannattaa valtaosa maamme väestöstä, sekä naisista että miehistä.🌹👀
Feminististen erityiskäyttäytymissääntöjen mukaan ...
187
823
Vastaukset
On olemassa myös sivistynyttä feminismiä. Näiden feministien käyttäytymisessä ei ole moittimista, vain sivistymättömien.
- Anonyymi
Kohtaatko ihan arjessa näitä hirviöitä sitten.
Koska en enää voi liikkua kodin ulkopuolella, enkä jaksa kutsua tännekään ketään, tapaan heitä ainoastaan netissä.
Sivistymättömien feministien edustus onkin täällä paljon suurempi kuin irl. Moukkamainen ja korostunut esiintymistarve netissä on nähtävissä kaikissa muissakin asioissa, kuten uskonnossa, tieteessä, politiikassa, rupattelussa, aivan kaikessa.
On suorastaan ilo keskustella kultivoituneen feministin kanssa, vaikka en hänen ideologiaansa diggaakaan. Kannatan lämpimästi tasa-arvoa, mutta en feminististä ideologiaa.
Puoluepolitiikkaan en koskaan lausu mitään, mutta olen huomannut, että sielläkin vallitsee sama. Samankin puolueen eri edustajat osoittavat hyvin erilaista sivistystasoa. Toinen on suorastaan miellyttävä, toinen karkea.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Koska en enää voi liikkua kodin ulkopuolella, enkä jaksa kutsua tännekään ketään, tapaan heitä ainoastaan netissä.
Sivistymättömien feministien edustus onkin täällä paljon suurempi kuin irl. Moukkamainen ja korostunut esiintymistarve netissä on nähtävissä kaikissa muissakin asioissa, kuten uskonnossa, tieteessä, politiikassa, rupattelussa, aivan kaikessa.
On suorastaan ilo keskustella kultivoituneen feministin kanssa, vaikka en hänen ideologiaansa diggaakaan. Kannatan lämpimästi tasa-arvoa, mutta en feminististä ideologiaa.
Puoluepolitiikkaan en koskaan lausu mitään, mutta olen huomannut, että sielläkin vallitsee sama. Samankin puolueen eri edustajat osoittavat hyvin erilaista sivistystasoa. Toinen on suorastaan miellyttävä, toinen karkea.Mistä syystä et voi enää liikkua kodin ulkopuolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä et voi enää liikkua kodin ulkopuolella?
Kun ei naiset enää nykyään näyttele pllua pitkin katuja, niin ei vissiin maksa vaivaa poistua himasta
- Anonyymi
Kynis sähän täällä palstalla avokätisesti jakelet "vähämielisen" yms. diagnoosia jokaiselle, joka ei ole kaikesta sun kanssa samaa mieltä :D
Oletkos siis itse sellainen feministi joka pidättää itsellään oikeuden lausua epäystävällisiä näkemyksiä toisen henkisestäkin laadusta, jos ei hänestä pidä? ;)- Anonyymi
Hän tuntuu useimmiten olevan täysin sokea omalle käytökselleen. Sille miten hän itse jatkuvasti syyllistyy samoihin toimintamalleihin, joista hän muita syyttää. Hän on totuus ja kaikki toisin ajattelevat ovat väärässä.
Vain eräälle common sense -henkilölle, joka rupesi hyökkäilemään minua vastaan väittäen, että olisin vähä-älyinen trolli, jonka puheet älyllisestä tasostani ja koulutuksestani eivät muka pitäisi paikkansa. Vastasin lausumalla hänestä diagnoosin intelligentia subnormalis levis.
Tietää, että lausun uudestaan, jos taas sortuu herjaamaan. Olen lausunut toistamiseenkin, milloin ei ole kyennyt hillitsemään itseään, ja on tarttunut aggressiivisesti kirjoitelmiini, joita ei kykene käsittämään.
Olen myös antanut hänelle runsaasti siimaa, enkä ole vastannut hänen raivoonsa. Aina on rauhoittunut, mutta taas välillä on purkautunut. Vähämielisen diagnoosia en ole lausunut kenellekään muulle. En myöskään sinulle. Annat väärää tietoa.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Vain eräälle common sense -henkilölle, joka rupesi hyökkäilemään minua vastaan väittäen, että olisin vähä-älyinen trolli, jonka puheet älyllisestä tasostani ja koulutuksestani eivät muka pitäisi paikkansa. Vastasin lausumalla hänestä diagnoosin intelligentia subnormalis levis.
Tietää, että lausun uudestaan, jos taas sortuu herjaamaan. Olen lausunut toistamiseenkin, milloin ei ole kyennyt hillitsemään itseään, ja on tarttunut aggressiivisesti kirjoitelmiini, joita ei kykene käsittämään.
Olen myös antanut hänelle runsaasti siimaa, enkä ole vastannut hänen raivoonsa. Aina on rauhoittunut, mutta taas välillä on purkautunut. Vähämielisen diagnoosia en ole lausunut kenellekään muulle. En myöskään sinulle. Annat väärää tietoa.Älä viitsi hyvä mies pauhaa jaskaa, olethan sä täällä palstalla monet muutkin kirjoittajat tuominnut vähä-älyisiksi siskoiksi, kun eivät ole innostuneet ideastasi esitellä pimppaa kaikille kulkijoille pitkin katuja :D
Myönnettäköön että ehdotuksesi on näin sinkkumiehen näkökulmasta äärimmäisen kannatettava, kyllä moni kaunis nainen saisi mielellään kiskoa hameen ylös vaikka keskellä väylää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi hyvä mies pauhaa jaskaa, olethan sä täällä palstalla monet muutkin kirjoittajat tuominnut vähä-älyisiksi siskoiksi, kun eivät ole innostuneet ideastasi esitellä pimppaa kaikille kulkijoille pitkin katuja :D
Myönnettäköön että ehdotuksesi on näin sinkkumiehen näkökulmasta äärimmäisen kannatettava, kyllä moni kaunis nainen saisi mielellään kiskoa hameen ylös vaikka keskellä väylää!Vaan kun hän tulkitsee kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevat "yhdeksi sairaaksi henkilöksi". Kätevää.
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi hyvä mies pauhaa jaskaa, olethan sä täällä palstalla monet muutkin kirjoittajat tuominnut vähä-älyisiksi siskoiksi, kun eivät ole innostuneet ideastasi esitellä pimppaa kaikille kulkijoille pitkin katuja :D
Myönnettäköön että ehdotuksesi on näin sinkkumiehen näkökulmasta äärimmäisen kannatettava, kyllä moni kaunis nainen saisi mielellään kiskoa hameen ylös vaikka keskellä väylää!Väität minun sanoneen sellaista, mitä en ole sanonut, etkä siten pysty esittämään todisteita.
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun hän tulkitsee kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevat "yhdeksi sairaaksi henkilöksi". Kätevää.
Sinun kertomanasi minun sanomani on saanut toisen sisällön ja värin.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Väität minun sanoneen sellaista, mitä en ole sanonut, etkä siten pysty esittämään todisteita.
Tähän voisi jaksava linkittää kaikki aloittamasi ketjut ja todisteita olis roppakaupalla. Vaan lähes jokanen meistä on ne ketjut jo nähnyt ja tuntee jo sun tyylis törkeästi haukkua muita keskustelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voisi jaksava linkittää kaikki aloittamasi ketjut ja todisteita olis roppakaupalla. Vaan lähes jokanen meistä on ne ketjut jo nähnyt ja tuntee jo sun tyylis törkeästi haukkua muita keskustelijoita.
Sinäpä sen sanoit. Voi olla että kyniksen valikoiva muisti on pyyhkinyt hänen omasta päästä pois kaikki mielikuvat siitä mitä kaikkea tyhmää on tullut netissä lauottua ;)
Kun yhdistää samean filosofian ja alemmuudentunnon tulos on herjausta herjauksen päälle. Feminismistäkään valtaosa ei synny alemmuudentunnosta. Siten he käyttäytyvät korrektisti.
Alemmuudentuntoisten feministien alhainen sivistystaso paljastuu heidän karkeassa kielessään, samoin kuin eräiden alemmuudesta kärsivien poliitikkojen,- Anonyymi
Kasva ja kehity.
Minkä takia juuri naisen tulisi olla herttainen? Eihän ihmiset yleensä ottaen ole kovinkaan miellyttäviä edes hyviin tapoihin vedoten.
En ole esittänyt naisille vaatimusta olla herttainen, vaan todennut, että naiset ovat herttaisia.🌹👀
- Anonyymi
Sopimatonta onkin kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä. Miksi se sinulle on pakkomielle?
- SheenaMuut naiset pitävät sitä erityisen ystävällisenä, mutta eivät tietenkään halua feministien hampaisiin kertomalla pitävänsä sellaisesta, mikä on feministien normin mukaan kauhistus.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Muut naiset pitävät sitä erityisen ystävällisenä, mutta eivät tietenkään halua feministien hampaisiin kertomalla pitävänsä sellaisesta, mikä on feministien normin mukaan kauhistus.
Ketkä "muut naiset"?
Väität siis tietäväsi mitä kaikki naiset ajattelevat ja miten he asiat tuntevat?
Tiedät tarkalleen miten jokainen feministi mistäkin miettii, ja tiedät senkin miten jokainen ei-feministi kokee jokaisen asian? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä "muut naiset"?
Väität siis tietäväsi mitä kaikki naiset ajattelevat ja miten he asiat tuntevat?
Tiedät tarkalleen miten jokainen feministi mistäkin miettii, ja tiedät senkin miten jokainen ei-feministi kokee jokaisen asian?Tietysti! Tämä keski-ikäinen sairaseläkeläinen on kaikki yliopistotutkinnot läpikäynyt naisasia-asioiden asiantuntija ja pimppojen erityisexpertti. Ei me naiset mistään mitään tiedetä, naisena olemisesta nyt vähiten. Annetaan kynämunan kertoa! :-D
- Exp - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Muut naiset pitävät sitä erityisen ystävällisenä, mutta eivät tietenkään halua feministien hampaisiin kertomalla pitävänsä sellaisesta, mikä on feministien normin mukaan kauhistus.
En tiedä yhtäkään naisoletettua, joka haluaisi tuntemattomien kommentteja ulkonäöstään. Ole hyvä ja lopeta muiden ulkonäön kommentointi, se on moukkamaista.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä yhtäkään naisoletettua, joka haluaisi tuntemattomien kommentteja ulkonäöstään. Ole hyvä ja lopeta muiden ulkonäön kommentointi, se on moukkamaista.
Et tunne, koska siskot osaavat salata todelliset mieltymyksensä niiltä, joilta ovat vaarassa saada ryöpytyksen. Siskot tietävät, että meille MIEHILLE voi paljastaa todellisen luonteensa, koska tietävät jo etukäteen, että hyökkäystä ei tule.
YSTÄVÄLLISESSÄ ulkonäön kommentoinnissa ei koskaan mainita mitään negatiivista, vaan todellisia positiivisia seikkoja. Suurin osa normaalinaisista pitää tällaisesta, sanoipa alemmuudentuntoinen mitä tahansa, ja luuleepa olevansa kuinka oikeutettu määräämään normeja myös toisten puolesta.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Et tunne, koska siskot osaavat salata todelliset mieltymyksensä niiltä, joilta ovat vaarassa saada ryöpytyksen. Siskot tietävät, että meille MIEHILLE voi paljastaa todellisen luonteensa, koska tietävät jo etukäteen, että hyökkäystä ei tule.
YSTÄVÄLLISESSÄ ulkonäön kommentoinnissa ei koskaan mainita mitään negatiivista, vaan todellisia positiivisia seikkoja. Suurin osa normaalinaisista pitää tällaisesta, sanoipa alemmuudentuntoinen mitä tahansa, ja luuleepa olevansa kuinka oikeutettu määräämään normeja myös toisten puolesta.Ja juuri sinunkaltaistesi miesten takia sitä joutuu aina lohduttamaan ystäviään, joiden mielen miesten törkykommentit ovat pahoittaneet. Ainahan teiltä miehiltä tekosyitä sikailuillenne löytyy. Se kaikkein vanhin tekosyy on juuri tuo: mutta kun naiset itse itse tykkää. Hyi ja yöks, toivottavasti sun kaltases kuolisivat pian sukupuuttoon.
Anonyymi kirjoitti:
Ja juuri sinunkaltaistesi miesten takia sitä joutuu aina lohduttamaan ystäviään, joiden mielen miesten törkykommentit ovat pahoittaneet. Ainahan teiltä miehiltä tekosyitä sikailuillenne löytyy. Se kaikkein vanhin tekosyy on juuri tuo: mutta kun naiset itse itse tykkää. Hyi ja yöks, toivottavasti sun kaltases kuolisivat pian sukupuuttoon.
Alemmuudentuntoisille räyhääjillä on pakottava halu saada lokeroiduksi miehet samaan kategoriaan räyhämiesten kanssa.
Olisi kiva, jos saisi sovinistimiesten tai naisia narraamaan pyrkivien miesten kategoriaan sovitetuksi myös meidät suuren enemmistön, jotka pyrimme ystävälliseen kanssakäymiseen, ja myös onnistumme siinä.
Vaan me emme kuulu noihin kategorioihin. Meidän silmissämme naiset ovat OIKEASTI sekä kauniita että fiksuja. 🌹👀- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Alemmuudentuntoisille räyhääjillä on pakottava halu saada lokeroiduksi miehet samaan kategoriaan räyhämiesten kanssa.
Olisi kiva, jos saisi sovinistimiesten tai naisia narraamaan pyrkivien miesten kategoriaan sovitetuksi myös meidät suuren enemmistön, jotka pyrimme ystävälliseen kanssakäymiseen, ja myös onnistumme siinä.
Vaan me emme kuulu noihin kategorioihin. Meidän silmissämme naiset ovat OIKEASTI sekä kauniita että fiksuja. 🌹👀Ihan itse sinä jutuillasi annat itsestäsi tietun mielikuvan. Ei tarvitse muuta kuin lukee näitä sun törkeyksiäsi.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
YSTÄVÄLLISESSÄ ulkonäön kommentoinnissa ei koskaan mainita mitään negatiivista, vaan todellisia positiivisia seikkoja. Suurin osa normaalinaisista pitää tällaisesta, sanoipa alemmuudentuntoinen mitä tahansa, ja luuleepa olevansa kuinka oikeutettu määräämään normeja myös toisten puolesta.Naiset eivät ryöpytä toisiaan miesten esineellistävien ja alentavien "kehujen" takia. Sinä et vain halua uskoa, etteivät naiset arvosta miesten näennäistä imartelua ja ulkonäöstä lässyttämistä yhtään. Naiset tietävät, että noiden takana on vain yksi pyrkimys.
Intiimit, ulkonäköä koskevat kehut kuuluvat läheisiin suhteisiin. Niiden ulkopuolella olevien miesten soisi todellakin pitää mielipiteensä omana tietonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät ryöpytä toisiaan miesten esineellistävien ja alentavien "kehujen" takia. Sinä et vain halua uskoa, etteivät naiset arvosta miesten näennäistä imartelua ja ulkonäöstä lässyttämistä yhtään. Naiset tietävät, että noiden takana on vain yksi pyrkimys.
Intiimit, ulkonäköä koskevat kehut kuuluvat läheisiin suhteisiin. Niiden ulkopuolella olevien miesten soisi todellakin pitää mielipiteensä omana tietonaan.Turha vaiva.
Kyniksen maailmassa on vain kahdenlaisia naisia.
Niitä jotka:
- näyttävät ystävällisesti kaikille miehille pllua pitkin katuja
- kiittelevät vuolaasti miehiä jotka kommentoivat naisten ulkonäköä
- pelkäävät kuollakseen muiden naisten mielipiteitä ja sanomisia
Ja niitä jotka:
- on kammottavia feministejä jotka vihaa miehiä ja muita naisia Anonyymi kirjoitti:
Turha vaiva.
Kyniksen maailmassa on vain kahdenlaisia naisia.
Niitä jotka:
- näyttävät ystävällisesti kaikille miehille pllua pitkin katuja
- kiittelevät vuolaasti miehiä jotka kommentoivat naisten ulkonäköä
- pelkäävät kuollakseen muiden naisten mielipiteitä ja sanomisia
Ja niitä jotka:
- on kammottavia feministejä jotka vihaa miehiä ja muita naisiaEn edelleenkään kehota ketään "näyttämään ystävällisesti kaikille miehille pllua pitkin katuja". Olen sitä mieltä, että voi näyttää MIELLYTTÄVÄLLE miehelle, jos haluaa olla tälle ystävällinen. Mutta mitään pakkoa ei ole, vaan on lupa.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En edelleenkään kehota ketään "näyttämään ystävällisesti kaikille miehille pllua pitkin katuja". Olen sitä mieltä, että voi näyttää MIELLYTTÄVÄLLE miehelle, jos haluaa olla tälle ystävällinen. Mutta mitään pakkoa ei ole, vaan on lupa.
Kiva että sinä miehenä annat naisille luvan tehdä omilla kehoillaan mitä he haluavat ;)
Ei kuulosta yhtään alentavalta että vanha, valkoinen heteromies suopeasti antaa naisille luvan esitellä omaa vartaloaan parhaaksi katsomallaan tavalla ;) Anonyymi kirjoitti:
Kiva että sinä miehenä annat naisille luvan tehdä omilla kehoillaan mitä he haluavat ;)
Ei kuulosta yhtään alentavalta että vanha, valkoinen heteromies suopeasti antaa naisille luvan esitellä omaa vartaloaan parhaaksi katsomallaan tavalla ;)En ole luvanantaja, mutta kerron että naisten on LUPA tehdä myös joidenkin mielestä kiellettyä.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole luvanantaja, mutta kerron että naisten on LUPA tehdä myös joidenkin mielestä kiellettyä.
Mä en kuule usko, että se, etteivät naiset sankoin joukoin lähettele itsestään alastonkuvia miehille ja esittele tuheroaan kaikille halukkaille, ole kiinni mistään uskalluksesta tai luvan saamisesta. Kyllä jokainen voi näin tehdä, jos haluaa.
Voitko mitenkään uskoa sitä yleismaailmallista piirrettä naisissa, että he EIVÄT HALUA toimia niin? - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole luvanantaja, mutta kerron että naisten on LUPA tehdä myös joidenkin mielestä kiellettyä.
Pidätkö tosiaan naisia niin tyhminä, etteivät he itse tiedä että heillä on LUPA tehdä omalla vartalollaan mitä haluavat? ;)
Oletat että naisille pitää erikseen kertoa mitä heidän on lupa tehdä? ;) Anonyymi kirjoitti:
Mä en kuule usko, että se, etteivät naiset sankoin joukoin lähettele itsestään alastonkuvia miehille ja esittele tuheroaan kaikille halukkaille, ole kiinni mistään uskalluksesta tai luvan saamisesta. Kyllä jokainen voi näin tehdä, jos haluaa.
Voitko mitenkään uskoa sitä yleismaailmallista piirrettä naisissa, että he EIVÄT HALUA toimia niin?En ole näin väittänytkään, vaan ainoastaan, että sitä tapahtuu enemmän, kuin vähätietoiset luulevat. Olen pyrkinyt kertomaan, että se on aivan sallittua, mutta ei missään tapauksessa pakollista.
Pyrin kertomalla tämän vain vapauttamaan ihmisiä turhista estoista.Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö tosiaan naisia niin tyhminä, etteivät he itse tiedä että heillä on LUPA tehdä omalla vartalollaan mitä haluavat? ;)
Oletat että naisille pitää erikseen kertoa mitä heidän on lupa tehdä? ;)Useimmat naiset, ylivoimainen enemmistö tietää. Estoisille kertominen voi olla tarpeellista.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole näin väittänytkään, vaan ainoastaan, että sitä tapahtuu enemmän, kuin vähätietoiset luulevat. Olen pyrkinyt kertomaan, että se on aivan sallittua, mutta ei missään tapauksessa pakollista.
Pyrin kertomalla tämän vain vapauttamaan ihmisiä turhista estoista.Selvä, olemme vapautuneet estoistamme. Aion edelleenkin estoitta pitää vaatteet päälläni lukuunottamatta sitä yhtä miestä, jota en ole vielä tavannut.
Sallin saman vapauden myös muille naisille. Teillä on lupa estoitta kieltäytyä riisumasta vaatteitanne ja olla lähettämättä alastonkuvianne niitä odottaville ja pyytäville MIELLYTTÄVILLE miehille. :-D
- Exp - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole näin väittänytkään, vaan ainoastaan, että sitä tapahtuu enemmän, kuin vähätietoiset luulevat. Olen pyrkinyt kertomaan, että se on aivan sallittua, mutta ei missään tapauksessa pakollista.
Pyrin kertomalla tämän vain vapauttamaan ihmisiä turhista estoista.Eikä voi mitenkään olla niin, että moista tapahtuu vähemmän, kuin sinä luulet tietäväsi? ;) Koska sinähän valkoinen heteromies tiedät kaiken siitä miten kaikki naiset ajattelee ja toimii, eiks nii? ;)
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Naisten ulkonäön kehuminen on naisen esineellistämistä ja epäsopivaa käytöstä. Se synnyttää naisessa negatiivisia tunteita, vaikka kommentit olisivat sinänsä positiivisia.
"Sinulla on erityisen kaunis kampaus" tai "Olet vetävän näköinen" ei saa useimpia naisia hyppimään riemusta, vaan sen sijaan pitämään "kohteliaisuuksia" lausuvaa miestä sopimattomasti käyttäytyvänä sovinistina.
Ainoa poikkeus tästä on naisen oman kumppanin kehut. Like this:
"And then she asks me
"Do I look all right?"
And I say, "Yes, you look wonderful tonight"
Eric Clapton
- Sheena
Summa summarum: naiset noudattavat omia käsityksiään, eivätkä ota ohjeita omatekoiselta neuvojajoukolta. Alemmuudentuntoisia, karkeakielisiä ja sivistymättömiä suorastaan kavahtavat. 🌹👀
- Anonyymi
Aivan, kuten olet tällä palstalla huomannut. Me emme vieläkään ole tuolla kaduilla massoittain haaroväliämme esittelemässä.
- Anonyymi
Siksipä kyniksen juttuja täällä palstalla kaikki naisoletetut kavahtaa. Kyniksellä ei muuta olekaan kuin äärimmäisen alemmuudentuntoisia, karkeakielisiä ja sivistymättömiä juttuja vuodesta toiseen.
Eiköhän sinulla ole vaan seniiliyden tuomaa muistisairautta....samaa jaksat ihmetellä aina... Siinä kaikki...Mutta sinähän voisit lueskella niitä edellisiä aloituksiasi läpi ja kirjotat niitten otsikoista sellaisen post-in lapun, että muistat lukea taas uudelleen. Pääsisit vähemmällä vaivalla. :o)
interlocutrice kirjoitti:
Eiköhän sinulla ole vaan seniiliyden tuomaa muistisairautta....samaa jaksat ihmetellä aina... Siinä kaikki...Mutta sinähän voisit lueskella niitä edellisiä aloituksiasi läpi ja kirjotat niitten otsikoista sellaisen post-in lapun, että muistat lukea taas uudelleen. Pääsisit vähemmällä vaivalla. :o)
Tasolla intelligentia subnormalis levis, lievä älyllinen taantuma, ÄO 70-85, ei tarvitse erityistä sairautta, ettei ymmärrys oikein pelaa.
Koska en vastannut sinulle, vaan muulle henkilölle, odotin ettet reagoi. Kun osoitit kuitenkin tunnistaneesi itsesi ja otit minuun yhteyttä, kerron että saat tällä kertaa siimaa enemmänkin. En reagoi mahdollisiin yhteydenottoihisi.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Tasolla intelligentia subnormalis levis, lievä älyllinen taantuma, ÄO 70-85, ei tarvitse erityistä sairautta, ettei ymmärrys oikein pelaa.
Koska en vastannut sinulle, vaan muulle henkilölle, odotin ettet reagoi. Kun osoitit kuitenkin tunnistaneesi itsesi ja otit minuun yhteyttä, kerron että saat tällä kertaa siimaa enemmänkin. En reagoi mahdollisiin yhteydenottoihisi.Okei, no nyt me ymmärrämme sinua paremmin. Tuosta käytöksesi ja puheesi siis johtuvat ja niistä aiemmin kertomistasi harhoista.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Koska en vastannut sinulle, vaan muulle henkilölle, odotin ettet reagoi. Kun osoitit kuitenkin tunnistaneesi itsesi ja otit minuun yhteyttä, kerron että saat tällä kertaa siimaa enemmänkin. En reagoi mahdollisiin yhteydenottoihisi.Tuo latinankielinen osuus taitaa olla ote omista terveyspöytäkirjoistasi, sillä mitä toistelee sitä peilaa itsestään pätee joissain tapauksissa,
- Anonyymi
Mistä nää kaikki feministien luomat Naisten Käyttäytymissääntökirjat voi löytää ja käydä lukemassa?
Ilmeisesti aika monelle naiselle on unohtunut lähettää moinen pamfletti kotiin kun en esim. itse tunne yhtäkään naista, joka toimisi aloittajan mainitseman tavan mukaan feministien vihaa peläten.Kiinnittää huomiota, että sivistyneet feministit ovat tyystin pois palstalta, mutta muutamat harvat alemmuudentuntoiset ja karkeakieliset ovat sitäkin äänekkäämpiä. Tyystin pois ovat myös tavallisesti tuntevat naiset.
Tavallisilla, fiksuilla naisilla ei ole mitään syytä tuntea alemmuutta. Naiset ovat korkeaa laatua.🌹👀- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Kiinnittää huomiota, että sivistyneet feministit ovat tyystin pois palstalta, mutta muutamat harvat alemmuudentuntoiset ja karkeakieliset ovat sitäkin äänekkäämpiä. Tyystin pois ovat myös tavallisesti tuntevat naiset.
Tavallisilla, fiksuilla naisilla ei ole mitään syytä tuntea alemmuutta. Naiset ovat korkeaa laatua.🌹👀Tai sitten naiset ovat aika lailla 100 % eri mieltä sun kanssa siitä, miten naisten tulisi käyttäytyä, pariutua, paritella, ajatella, puhua ja pukeutua. Sinä et vaan kestä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten naiset ovat aika lailla 100 % eri mieltä sun kanssa siitä, miten naisten tulisi käyttäytyä, pariutua, paritella, ajatella, puhua ja pukeutua. Sinä et vaan kestä sitä.
Kyniksen maailmassa tavallisia naisia on vain ne, jotka ymmärtää näyttää pinppaa hänelle kahvipöydässä. Kaikki muut naiset on kammottavia äärifeministejä :D
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten naiset ovat aika lailla 100 % eri mieltä sun kanssa siitä, miten naisten tulisi käyttäytyä, pariutua, paritella, ajatella, puhua ja pukeutua. Sinä et vaan kestä sitä.
En ole missään vaiheessa vaatinut, miten tulisi käyttäytyä, vaan olen selittänyt, että MYÖS ystävällinen ja vapautunut käytös on SALLITTU.
Olen myös kertonut, että se on irl yleisempää, kuin aggressiivisissa ja alemmuudentuntoisissa piireissä luullaan. Normaalit naiset TODELLA pitävät ystävällisistä, myös ulkonäköön liittyvistä maininnoista.
Sukupuolielimien näyttäminen, niiden kuvien ja kokoalastonkuvien lähettäminen miehille on aivan tavallista, sallittua ja ystävällistä. Netissä on myös leegio alastonselfieitä juuri tarkoituksella saada ihailua, joka on naisten aivan normaali pyrkimys.
On selvä, että naiset kuitenkin ovat varovaisia, eivätkä kerro tästä julkisesti, koska saavat muuten niskaansa alemmuudentuntoiset, sivistymättömät ja aggressiiviset, feministisesti suhtautuvat siskot, jotka luulevat olevansa oikeutettuja määräämään naisten enemmistöä.
Juuri me MIEHET tiedämme, miten naiset käyttäytyvät miesseurassa. Eivät naiset kerro siitä toisilleen, koska on aina vaara joutua alemmuudentuntoisen haukkumaksi. Estyneet naiset luulevat KAIKKIA naisia estyneiksi, ja luulevat voivansa antaa normaalinaisille vieläpä neuvoja.
Oikeasti naiset ovat sekä fiksuja että nättejä että ystävällisiä. 🌹👀- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole missään vaiheessa vaatinut, miten tulisi käyttäytyä, vaan olen selittänyt, että MYÖS ystävällinen ja vapautunut käytös on SALLITTU.
Olen myös kertonut, että se on irl yleisempää, kuin aggressiivisissa ja alemmuudentuntoisissa piireissä luullaan. Normaalit naiset TODELLA pitävät ystävällisistä, myös ulkonäköön liittyvistä maininnoista.
Sukupuolielimien näyttäminen, niiden kuvien ja kokoalastonkuvien lähettäminen miehille on aivan tavallista, sallittua ja ystävällistä. Netissä on myös leegio alastonselfieitä juuri tarkoituksella saada ihailua, joka on naisten aivan normaali pyrkimys.
On selvä, että naiset kuitenkin ovat varovaisia, eivätkä kerro tästä julkisesti, koska saavat muuten niskaansa alemmuudentuntoiset, sivistymättömät ja aggressiiviset, feministisesti suhtautuvat siskot, jotka luulevat olevansa oikeutettuja määräämään naisten enemmistöä.
Juuri me MIEHET tiedämme, miten naiset käyttäytyvät miesseurassa. Eivät naiset kerro siitä toisilleen, koska on aina vaara joutua alemmuudentuntoisen haukkumaksi. Estyneet naiset luulevat KAIKKIA naisia estyneiksi, ja luulevat voivansa antaa normaalinaisille vieläpä neuvoja.
Oikeasti naiset ovat sekä fiksuja että nättejä että ystävällisiä. 🌹👀Jep, päästiinpä vihdoin villakoiran ytimeen.
Jos et lähettele itsestäsi alastonkuvia miehille, lähettele kuvia sukupuolielimestäsi miehille ja esittele elintäsi miehille, olet estynyt, alemmudentuntoinen, sivistymätön, aggressiivinen feministi. Lisäksi sinun pitäisi ymmärtää, että naiset tekevät näin hyvin yleisesti (mutta silti omituisen salassa) ja että olet estyneisyydelläsi poikkeus normaalista.
Ei tuo nyt vaan mene läpi. Et ikinä pysty manipuloimaan naisia toimimaan noin. Et ikinä.
Miksi et tyydy siihen nettipornoon? Materiaalia on varmaan runsaasti ja ne naiset tienaa hommalla hyvät rahat. Vahva veikkaus, että se raha on hitosti suurempi motivaattori itsensä myymiselle, kuin mikään miesten näennäinen ihailu ja kehuminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, päästiinpä vihdoin villakoiran ytimeen.
Jos et lähettele itsestäsi alastonkuvia miehille, lähettele kuvia sukupuolielimestäsi miehille ja esittele elintäsi miehille, olet estynyt, alemmudentuntoinen, sivistymätön, aggressiivinen feministi. Lisäksi sinun pitäisi ymmärtää, että naiset tekevät näin hyvin yleisesti (mutta silti omituisen salassa) ja että olet estyneisyydelläsi poikkeus normaalista.
Ei tuo nyt vaan mene läpi. Et ikinä pysty manipuloimaan naisia toimimaan noin. Et ikinä.
Miksi et tyydy siihen nettipornoon? Materiaalia on varmaan runsaasti ja ne naiset tienaa hommalla hyvät rahat. Vahva veikkaus, että se raha on hitosti suurempi motivaattori itsensä myymiselle, kuin mikään miesten näennäinen ihailu ja kehuminen.Kynis ajattelee että jos hän toistelee tuota haavettaan ääneen tarpeeksi usein, niin hyvä haltijatarkummi tulee ja taikoo sen todeksi :D
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Oikeasti naiset ovat sekä fiksuja että nättejä että ystävällisiä. 🌹👀Siis oikeasti, mitä juuri luin! Uskomatonta...
Mutta siis joo, uskottelet itsellesi, että naiset eivät uskoudu parhaimmille naisystävilleen, jos todella toimisivat kuten kirjoitit. Että luottavat miehiin enemmän ja ihan tavallisesti lähettelevät diskriitisti alastonkuviaan arvioitaviksi ja ihailtaviksi. Hah Hah. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti, mitä juuri luin! Uskomatonta...
Mutta siis joo, uskottelet itsellesi, että naiset eivät uskoudu parhaimmille naisystävilleen, jos todella toimisivat kuten kirjoitit. Että luottavat miehiin enemmän ja ihan tavallisesti lähettelevät diskriitisti alastonkuviaan arvioitaviksi ja ihailtaviksi. Hah Hah.Kynis todella tuntuu kuvittelevan, että naiset ovat jatkuvasti keskenään sodassa ja pelkäävät toistensa mielipiteitä kuollakseen.
Naisten väliset ystävyydet ovat kyniksen mielessä valtataistelua ja kulissia, sillä hän jostain syystä kuvittelee että vain miehen kanssa nainen voi olla aidosti oma itsensä ja luonnollinen.
Oikeat naisten väliset ystävyydet eivät saa kyniksen haavekuvaa järkkymään. Hän on aina pitänyt ja tulee aina pitämään kiinni fantasioistaan.
- Anonyymi
Miksi ylipäätään pitää päästä kommentoimaan toisten ulkonäköä? Typerää toimintaa.
Normaali, itseään kunnioittava nainen haluaa kehorauhaa ja elää tasavertaisena muiden joukossa kehonsa kanssa. Jokainen saa näyttää miltä näyttää ja kaikki pitää mölyt mahassaan. Kunnioitetaan toisiamme.- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Itseään kunnioittava nainen antaa kehorauhan myös toisille
- Anonyymi
Sivistyneisyyttä on se, ettei kommentoi KENENKÄÄN ulkonäköä. Normalisoidaan kehorauha ja lopetetaan ulkonäön ruotiminen.
Ennen tällä palstalla kävi kosolti myös hienostuneita feministejä. Nyt heitä ei enää ole yhtäkään. Miksi he ovat poistuneet? Jäljelle on jäänyt vain muutama äänekäs ja erittäin sivistymätön ja karkeakielinen.
Sivistyneet tuntevat itsensä kiusaantuneiksi sivistymättömien seurassa. Ei voi samaistua. On helpompi pysyä poissa. Jos kuitenkin vielä edes luette palstaa, niin terkkuja teille!- Anonyymi
Itsehän sinä täällä törkyäsi suollat ja yrität esittää sivistynyttä. Puhuisit edes joskus jotain asiallista.
- Anonyymi
"On helpompi pysyä poissa" ... ja kuitenkaan kynis ei malta millään pysyä pois palstalta ;)
Anonyymi kirjoitti:
"On helpompi pysyä poissa" ... ja kuitenkaan kynis ei malta millään pysyä pois palstalta ;)
Puhuin sivistyneistä feministeistä. He ovat poistuneet palstalta, koska eivät oletettavasti halua tulla samaistetuiksi sivistymättömiin feministeihin.
Esiintymällä palstalla voinen parhaiten paljastaa jäljelle jääneiden sivistystason.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Puhuin sivistyneistä feministeistä. He ovat poistuneet palstalta, koska eivät oletettavasti halua tulla samaistetuiksi sivistymättömiin feministeihin.
Esiintymällä palstalla voinen parhaiten paljastaa jäljelle jääneiden sivistystason.Palaamalla aina uudestaan palstalle paljastat parhaiten oman olemattoman sivistystasosi ;) One of us, one of us! ;)
- Anonyymi
Olet taas vaihtanut nimimerkkiä. Olen käynyt palstalla säännöllisen epäsäännöllisesti 15 vuoden ajan. Sinä saman ajan ilmeisesti vakituisemmin kirjoitellen. Tyylisi on tunnistettavissa. Näköjään aina löytyy vasta kirjoittelijoita, jotka reagoivat naisyleistyksiisi ja naisvihaasi, ja joita mollata ja diagnosoida. 15 vuotta elämästä, se on pitkä aika, eikö totta?
Naiset ovat ystävällisiä, fiksuja ja lisäksi nättejä. Kirjoituksesi viittaa siihen, että luulet myös jonkin naisvihamielisen nikkiä minun nikikseni.🌹👀
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Naiset ovat ystävällisiä, fiksuja ja lisäksi nättejä. Kirjoituksesi viittaa siihen, että luulet myös jonkin naisvihamielisen nikkiä minun nikikseni.🌹👀
Olet siis siinä olettamuksessa, että räikeä feministinaisvihasi ei ole naisvihaa, niinkö?
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis siinä olettamuksessa, että räikeä feministinaisvihasi ei ole naisvihaa, niinkö?
Vaikka pidän feminismiä, kuten monta muutakin voimallista oppia virheellisenä filosofiana, ei siitä suinkaan ole tehtävissä päätelmää, että suhtautuisin naisiin vihamielisesti.
Paralleeli: en pidä marxilais-leniniläistä oppia oikeana, eikä siitä voi päätellä, että suhtautuisin kielteisesti työväkeen. En todellakaan suhtaudu.
Naiset ovat fiksuja, kauniita ja herttaisia. En diggaa feminismiä, mutta diggaan tasa-arvoa, kuten valtaosa niin naisista kuin miehistäkin. 🌹👀- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Vaikka pidän feminismiä, kuten monta muutakin voimallista oppia virheellisenä filosofiana, ei siitä suinkaan ole tehtävissä päätelmää, että suhtautuisin naisiin vihamielisesti.
Paralleeli: en pidä marxilais-leniniläistä oppia oikeana, eikä siitä voi päätellä, että suhtautuisin kielteisesti työväkeen. En todellakaan suhtaudu.
Naiset ovat fiksuja, kauniita ja herttaisia. En diggaa feminismiä, mutta diggaan tasa-arvoa, kuten valtaosa niin naisista kuin miehistäkin. 🌹👀Eli todellakin siis luulet että ylitsepursuava feminismivihasi ei ole naisvihaa. Hämmästyttävää.
Anonyymi kirjoitti:
Eli todellakin siis luulet että ylitsepursuava feminismivihasi ei ole naisvihaa. Hämmästyttävää.
Koska itse kannatat mainittua filosofista näkemystä, sen heikkouksien osoittaminen on mielestäsi "ylitsepursuavaa feminismivihaa". Vastaavasti neuvostopropagandassa suurin synti oli "antikommunismi". Siihen syyllistyi, jos vähääkään toi esiin marxilais-leniniläisen filosofian ongelmakohtia.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Koska itse kannatat mainittua filosofista näkemystä, sen heikkouksien osoittaminen on mielestäsi "ylitsepursuavaa feminismivihaa". Vastaavasti neuvostopropagandassa suurin synti oli "antikommunismi". Siihen syyllistyi, jos vähääkään toi esiin marxilais-leniniläisen filosofian ongelmakohtia.
Päättelysi on hakoteillä. Jonkin aatteen puolesta puhuminen ei vielä tarkoita, että kannattaisi itse kyseistä aatetta. Pitäisihän sinun akateemikkona se tietää.
Sinun feministivihasi ei ole jäänyt palstalla keneltäkään huomaamatta. Olet vuosien mittaan tehtaillut kymmeniä ellet jopa satoja ketjuja, joissa keskityt väheksymään feministejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättelysi on hakoteillä. Jonkin aatteen puolesta puhuminen ei vielä tarkoita, että kannattaisi itse kyseistä aatetta. Pitäisihän sinun akateemikkona se tietää.
Sinun feministivihasi ei ole jäänyt palstalla keneltäkään huomaamatta. Olet vuosien mittaan tehtaillut kymmeniä ellet jopa satoja ketjuja, joissa keskityt väheksymään feministejä.Kyllä. 15 vuotta sitten Joona, Joonami, Mies1980, vain muutamia 10 vuoden takaisia nimimerkkejä mainitakseni. Ilmeisesti naiskirjoittelijat vaihtuvat tiuhaan tahtiin jolloin huomiota ja väittelijöitä riittää(minäkin käyn muutaman kerran vuodessa koska en ole sinkku ollut vuosiin, eikä aihealue ole enää niin kiinnostava).
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. 15 vuotta sitten Joona, Joonami, Mies1980, vain muutamia 10 vuoden takaisia nimimerkkejä mainitakseni. Ilmeisesti naiskirjoittelijat vaihtuvat tiuhaan tahtiin jolloin huomiota ja väittelijöitä riittää(minäkin käyn muutaman kerran vuodessa koska en ole sinkku ollut vuosiin, eikä aihealue ole enää niin kiinnostava).
En nyt päässyt kärryille. Arveleeko joku, että mainitut nikit, Joona, Joonami ja Mies1980 olisivat minun, vai mistä on kysymys? Eivät ole. Enkä tunne niitä.
"Olet vuosien mittaan tehtaillut kymmeniä ellet jopa satoja ketjuja, joissa keskityt väheksymään feministejä."
Olen maininnut feminismin ensimmäisen kerran vasta noin 2 vuotta siten, enintään.
"Olet vuosien mittaan tehtaillut kymmeniä ellet jopa satoja ketjuja, joissa keskityt väheksymään feministejä."
Edellä mainitsemani perusteella ei voi olla totta. Viittaa siihen, että minut on yhdistetty johonkin aikaisempaan kirjoittajaan, ellei kyse sitten ole tahallisesta "luovasta ajattelusta".- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En nyt päässyt kärryille. Arveleeko joku, että mainitut nikit, Joona, Joonami ja Mies1980 olisivat minun, vai mistä on kysymys? Eivät ole. Enkä tunne niitä.
Olen maininnut feminismin ensimmäisen kerran vasta noin 2 vuotta siten, enintään.
Edellä mainitsemani perusteella ei voi olla totta. Viittaa siihen, että minut on yhdistetty johonkin aikaisempaan kirjoittajaan, ellei kyse sitten ole tahallisesta "luovasta ajattelusta".Muistisi ei taida pelittää, jos muistelet mussuttaneesi palstalla feministivihaasi vasta parin vuoden ajan ;)
Anonyymi kirjoitti:
Muistisi ei taida pelittää, jos muistelet mussuttaneesi palstalla feministivihaasi vasta parin vuoden ajan ;)
Aivan niin, olen puhunut feminismistä ensimmäistä kertaa vasta vuosi sitten. Tein aiheesta useammankin aloituksen, ehkä kymmenkunta, joissa toin esiin feminismin heikkoa ja moninaista filosofista pohjaa ja erillisyyttä verrattuna vanhaan naisliikkeeseen. Kirjoitin nimimerkillä sokM. Esimerkiksi yksi aloituksistani:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16875547/feminismin-teoria
Toin esiin, että vanha naisliike ajoi selkeästi naisen ja miehen tasa-arvoa, ja vain sitä. Feminismi oli taas 1960-luvulla syntynyt aate, jonka kantava voima on miesviha. Ennen tätä aloituspakettia en maininnut feminismi-sanaa.
Muutoin kävin palstoilla ja käsittelin erityisesti kvanttifysiikan, suhteellisuusteorian, kosmologian ja biologian kysymyksiä sekä tieteellistä menetelmää sellaisena, kuin se yliopistossa ymmärretään.
Näkemykseni on luonnontieteellinen ja tieteellisen konsensuksen mukainen. Tieteen alalla kannatan loogista ja empiiristä menetelmää, ideologian alalla naisen ja miehen tinkimätöntä tasa-arvoa.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Aivan niin, olen puhunut feminismistä ensimmäistä kertaa vasta vuosi sitten. Tein aiheesta useammankin aloituksen, ehkä kymmenkunta, joissa toin esiin feminismin heikkoa ja moninaista filosofista pohjaa ja erillisyyttä verrattuna vanhaan naisliikkeeseen. Kirjoitin nimimerkillä sokM. Esimerkiksi yksi aloituksistani:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16875547/feminismin-teoria
Toin esiin, että vanha naisliike ajoi selkeästi naisen ja miehen tasa-arvoa, ja vain sitä. Feminismi oli taas 1960-luvulla syntynyt aate, jonka kantava voima on miesviha. Ennen tätä aloituspakettia en maininnut feminismi-sanaa.
Muutoin kävin palstoilla ja käsittelin erityisesti kvanttifysiikan, suhteellisuusteorian, kosmologian ja biologian kysymyksiä sekä tieteellistä menetelmää sellaisena, kuin se yliopistossa ymmärretään.
Näkemykseni on luonnontieteellinen ja tieteellisen konsensuksen mukainen. Tieteen alalla kannatan loogista ja empiiristä menetelmää, ideologian alalla naisen ja miehen tinkimätöntä tasa-arvoa.Se on harmillista kun dementia vie muistin noin pahasti.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Nii just, en se minä ollut vaan se oli Keijo🙈
Olen ollut huomaavinani, että sivistymättömienkin kieli on nykyisin vähemmän karkeaa tällä palstalla. Selitys lienee siinä, että pyrkivät näyttämään sivistyneemmiltä, kun olen siitä usein huomauttanut.
Jatkuvia lipsauksia kuitenkin tapahtuu, pahojakin lipsauksia usein. Tuossakin eilen nikki Exp nimitti minua kynämunaksi. Erittäin matala taso paistaa läpi. Ei taatusti kuulu korkeaan sivistykseen.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Karkeat feministit ovat karkottaneet palstalta jopa kultivoituneet feministit.
Olet väärässä, ei se ollut lipsahdus. Eikä edes minun keksimä. :- D
- Exp Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, ei se ollut lipsahdus. Eikä edes minun keksimä. :- D
- ExpJoka tapauksessa kertoo sivistystason. Tasokas ei tällaisia käytä.
kynisM kirjoitti:
Joka tapauksessa kertoo sivistystason. Tasokas ei tällaisia käytä.
Yrität tietysti ruokottomalla kielellä saada tehoa sanomaasi, mutta viestintätutkimuksessa tunnetaan tarkkaan, että se heikentää sanoman uskottavuutta.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Yrität tietysti ruokottomalla kielellä saada tehoa sanomaasi, mutta viestintätutkimuksessa tunnetaan tarkkaan, että se heikentää sanoman uskottavuutta.
Sivusta, tunnethan näkemyksen "sanamuotoihin ja oikeinkirjoitukseen puuttuminen kielii siitä, että pilkunviilaajalta on argumentit loppu".
Vaikuttaa kovasti siltä että välttelet puheenaiheita ja yrität kääntää keskustelun muille raiteille, kun et enää pärjää jonkun vastustajan kanssa. Useimmat naiset kuuluvat lokeroon herttaiset, fiksut, nätit ja empaattiset. Vain hyvin pieni osa lokeroon sivistymättömät ja kieleltään ruokottomat.
Samoin on havaittavissa että osa miehistä kuluu lokeroon sivistymättömät ja kieleltään ruokottomat. Naisten eduksi lienee sanottava, että tämä lokero on miehillä suurempi kuin naisilla.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Joka tapauksessa kertoo sivistystason. Tasokas ei tällaisia käytä.
Sinä olen munamies, munakynä, kynämuna, kynis, munis ja monta muutakin väännöstä on monista nikeistäsi tehty. Kyllä meistä jokainen on näitä sun mukasivisteyneitä törkyjäsi monta kertaa lukenut.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, tunnethan näkemyksen "sanamuotoihin ja oikeinkirjoitukseen puuttuminen kielii siitä, että pilkunviilaajalta on argumentit loppu".
Vaikuttaa kovasti siltä että välttelet puheenaiheita ja yrität kääntää keskustelun muille raiteille, kun et enää pärjää jonkun vastustajan kanssa.Kielellinen tuotos on henkisen tason varmin mittari. Netin tyylissä on vakiintunut tapa, että nopeassa keskustelussa pieniin kongruenssi- ja painovirheisiin ei puututa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olen munamies, munakynä, kynämuna, kynis, munis ja monta muutakin väännöstä on monista nikeistäsi tehty. Kyllä meistä jokainen on näitä sun mukasivisteyneitä törkyjäsi monta kertaa lukenut.
Useimmat väännökset osoittava vääjäämättömästi vääntäjän sivistystason.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Kielellinen tuotos on henkisen tason varmin mittari. Netin tyylissä on vakiintunut tapa, että nopeassa keskustelussa pieniin kongruenssi- ja painovirheisiin ei puututa.
Kovasti olet itse kuitenkin puuttunut muiden sanavalintoihin ja kirjoitustapoihin, sen sijaan että keskittyisit puhumaan kyseessä olevasta aiheesta ;)
Mutta se on hyvin tavallista kun arsenaalista loppuu argumentit, että aletaan eipäs-juupastella asian vierestä ;) Anonyymi kirjoitti:
Kovasti olet itse kuitenkin puuttunut muiden sanavalintoihin ja kirjoitustapoihin, sen sijaan että keskittyisit puhumaan kyseessä olevasta aiheesta ;)
Mutta se on hyvin tavallista kun arsenaalista loppuu argumentit, että aletaan eipäs-juupastella asian vierestä ;)Ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada karkeaa, sivistymätöntä ja henkisesti matalatasoista luopumaan ajatuksistaan. En minä toki siihen pyri. Mutta kun he provosoituvat ja jatkavat, samalla tavallisesti ajatteleville tulee mahdollisuus arvioida paremmin heidän kantaansa.
Tosin useimmat, jotka palstalle eksyvät, saavat tarpeekseen jo ennen, ja lopettavat lukemisenkin.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada karkeaa, sivistymätöntä ja henkisesti matalatasoista luopumaan ajatuksistaan. En minä toki siihen pyri. Mutta kun he provosoituvat ja jatkavat, samalla tavallisesti ajatteleville tulee mahdollisuus arvioida paremmin heidän kantaansa.
Tosin useimmat, jotka palstalle eksyvät, saavat tarpeekseen jo ennen, ja lopettavat lukemisenkin.Mihin siis pyrit näillä loputtomilla saarnoillasi, ellet siihen että saisit palstan väen aivopestyä? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Mihin siis pyrit näillä loputtomilla saarnoillasi, ellet siihen että saisit palstan väen aivopestyä? ;)
Pyrin siihen, että edes muutamat, jotka tuntevat kireyttä ja yhdenmukaisuuden painetta, eli konformistisuuden pakkoa, voisivat vapautua. Palstalle kirjoittelee pieni, sivistymätön, karkeakielinen ja piintynyt joukko. Heidän kohdallaan muutokseen en usko, mutta ehkä kirjoittamattomia lukijoita on.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada karkeaa, sivistymätöntä ja henkisesti matalatasoista luopumaan ajatuksistaan. En minä toki siihen pyri. Mutta kun he provosoituvat ja jatkavat, samalla tavallisesti ajatteleville tulee mahdollisuus arvioida paremmin heidän kantaansa.
Tosin useimmat, jotka palstalle eksyvät, saavat tarpeekseen jo ennen, ja lopettavat lukemisenkin.Me olemme kaikki huomanneet sen, näitä sinun aloituksia lukiessamme. Karkeaa, sivistymätöntä ja henkisesti matalatasoista ei todellakaan saa luopumaan ajatuksistaan, vaikka hänelle kuinka yrittäisi puhua nätisti järkeä. Sä vaan jatkaa samaa tarinaa, vuodesta toiseen.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Useimmat väännökset osoittava vääjäämättömästi vääntäjän sivistystason.
Tai sitten sen, että kohde on varsin huvittava. Ei sille mitään mahda, että nämä sun ketjusi ovat aina yhtä (tragi)koomisia. Traagista on se, että sä et tajua lopettaa ja koomista on se ... että sä et tajua lopettaa.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Pyrin siihen, että edes muutamat, jotka tuntevat kireyttä ja yhdenmukaisuuden painetta, eli konformistisuuden pakkoa, voisivat vapautua. Palstalle kirjoittelee pieni, sivistymätön, karkeakielinen ja piintynyt joukko. Heidän kohdallaan muutokseen en usko, mutta ehkä kirjoittamattomia lukijoita on.
Ehkä he ovatkin vapautuneet. Heillä on nyt lupa päättää itse ja kaikista estoista vapaana voivat pitää vaatteet päällään, vaikka kuinka paljon MIELLYTTÄVÄT miehet heiltä alastonkuvia ja tuheron esittelyä odottavat. Sehän on sitä vapautta ja useimmat naiset todellakin päättävät itse, missä tilanteissa riisuutuvat. Vapautta on myös olla riisuutumatta, eikö?
Ehkä sun sanomasi ei kuitenkaan ole niin tärkeä lopulta, koska se on itsestäänselvyys. Naiset toimivat itsenäisesti ja eiköhän se tulos ole teille miehillekin selvästi nähtävissä, vai kuinka? - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Upeaa, vanha valkoinen heteromies kertoo naisille miten näiden tulee käyttäytyä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeaa, vanha valkoinen heteromies kertoo naisille miten näiden tulee käyttäytyä ;)
Juu ja tosi ainutkertaista. Sitä ei olekaan kukaan aiemmin tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset näyttävät Genitaalejaan miehille pelkkää ystävällisyyttään.. Ja tämä on siis melko yleistä, täysin normaalia ja fiksujen ja empaattisen naisten täysin toisilta naisilta salassapidettyä toimintaa.
Ehkä palstan pohjat tuli nyt tässä. Tästä on vaikea pistää paremmaksi.. Toivottavasti.
- Anonyymi
Luin ketjun, ja kaikkein ikävintä tässä on se, että on ihan oikeasti olemassa liikaa miehiä jotka "tietävät" mitä naiset haluavat naisia paremmin. Se on surullista, ja sen vuoksi metoo ja vastaavat liikkeet ovat aiheellisia, jotta saadaan ihan oikea naisten oma ääni kuuluviin.
- Anonyymi
Näillä palstoilla parveilee juuri ne miehet, jotka tietävät aina kaikkia naisia itseään paremmin miten naiset tuntevat, ajattelevat ja kokevat. Eiväthän naiset heikompana ja pieniaivoisempana sukupuolena voi oikeasti itse tietää itsestään mitään. Onneksi on miehiä jotka mielellään ovat aina tulossa naisille kertomaan, miten naiset tosiasiassa ajattelevat.
Anonyymi kirjoitti:
Näillä palstoilla parveilee juuri ne miehet, jotka tietävät aina kaikkia naisia itseään paremmin miten naiset tuntevat, ajattelevat ja kokevat. Eiväthän naiset heikompana ja pieniaivoisempana sukupuolena voi oikeasti itse tietää itsestään mitään. Onneksi on miehiä jotka mielellään ovat aina tulossa naisille kertomaan, miten naiset tosiasiassa ajattelevat.
Ei ole aihetta pienimpäänkään alemmuudentuntoon. Naiset eivät ole "heikompi ja pieniaivoisempi sukupuoli." Sovinistisikojen kieltä joka nousee silkasta kateudesta ja syrjäytymisestä.
Naiset ovat fiksuja, vieläpä laaja-alaisia. 🌹👀- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Ei ole aihetta pienimpäänkään alemmuudentuntoon. Naiset eivät ole "heikompi ja pieniaivoisempi sukupuoli." Sovinistisikojen kieltä joka nousee silkasta kateudesta ja syrjäytymisestä.
Naiset ovat fiksuja, vieläpä laaja-alaisia. 🌹👀Kyllähän sinäkin täällä palstalla kerrot naisille, millaisia OIKEAT normaalit naiset ovat ;) Tiedät siis palstan naisia itseään paremmin, millaisia naisia he ovat ja millaisia eivät ole ;) Kovasti olet siis valkoisena heteromiehenä täällä jaksanut naisille kertoa, millaisia he sinun puolestasi SAAVAT olla kun sinä ANNAT heille LUVAN ;)
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Naiset ovat fiksuja, vieläpä laaja-alaisia. 🌹👀Sarkasmi ei selvästikään ole sun leipälaji.
Mä en oikein ole saanut kiinni siitä, mitä sinä näillä sepustuksillasi haet. Kovasti yrität vakuutella, kuinka ihania naiset ovat ja jalosti annat naisille luvan päättää itse omista asioistaan ja ennen kaikkea vartalostaan. Kuitenkaan et sitten hyväksy sitä, että naiset näin tekevät. Miksi? Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sinäkin täällä palstalla kerrot naisille, millaisia OIKEAT normaalit naiset ovat ;) Tiedät siis palstan naisia itseään paremmin, millaisia naisia he ovat ja millaisia eivät ole ;) Kovasti olet siis valkoisena heteromiehenä täällä jaksanut naisille kertoa, millaisia he sinun puolestasi SAAVAT olla kun sinä ANNAT heille LUVAN ;)
En ole luvanantaja, vaan luvasta kertoja. Viestintuoja ammutaan, kun alummaksi ei yllä.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole luvanantaja, vaan luvasta kertoja. Viestintuoja ammutaan, kun alummaksi ei yllä.
Se on näköjään ihan sama miten moni normaaliksi itsensä identifioiva nainen sanoo olevansa sun kanssa eri mieltä ;) Niin kauan kun eivät jaa sun mielipiteitä, eivät ole normaaleita, niinhän? ;)
Kyllähän sinä nyt valkoisena heteromiehenä tiedät naisia itseään paremmin, millainen on normaali nainen ja etenkin että mitä ne normaalit naiset saa ajatella ja omalla vartalollaan tehdä ;) Anonyymi kirjoitti:
Sarkasmi ei selvästikään ole sun leipälaji.
Mä en oikein ole saanut kiinni siitä, mitä sinä näillä sepustuksillasi haet. Kovasti yrität vakuutella, kuinka ihania naiset ovat ja jalosti annat naisille luvan päättää itse omista asioistaan ja ennen kaikkea vartalostaan. Kuitenkaan et sitten hyväksy sitä, että naiset näin tekevät. Miksi?En ole koskaan, enkä missään sanonut, että naisten TULISI käyttäytyä jollakin tavalla. Mutta olen kertonut, että jos nainen HALUAA ilahduttaa miellyttävää miestä näyttämällä kauneintaan, siihen EI OLE ESTETTÄ. Tuskinpa kukaan haluaa epämiellyttävälle näyttääkään.
Miehenä tiedän, että miehet ymmärtävät näyttämisen suureksi ystävyydenosoitukseksi. On myös hyvin tunnettua, että jos mies pyytämättä lähettää kikkelinkuvan tai näyttää elintään naiselle, useimmat naiset pitävät sitä loukkaavana. Meillä on lähtemätön ero sukupuolittain. Ero on pohjimmiltaan biologinen. 🌹👀- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkasmi ei selvästikään ole sun leipälaji.
Mä en oikein ole saanut kiinni siitä, mitä sinä näillä sepustuksillasi haet. Kovasti yrität vakuutella, kuinka ihania naiset ovat ja jalosti annat naisille luvan päättää itse omista asioistaan ja ennen kaikkea vartalostaan. Kuitenkaan et sitten hyväksy sitä, että naiset näin tekevät. Miksi?Koska hän yrittää manipuloida. Griomingiksihan sitä nykytermein monesti kutsutaan.
Hän vaan ei rajoita puheitaan vain nuoriin ja alaikäisiin (joita hän on ihan todistetusti täälläkin houkutellut itseään esittelemään). Hän kuvittelee ilmeisesti oikeasti, että voisi jotenkin laajemminkin saada naiset esittelemään alapäätään, enemmän tai vähemmän julkisesti. Hänen juttunsa voivat ihan hyvin olla vain tarinoita, mutta en mä oikeastaan yllättyisi yhtään, jos hän olisi joskus saanut vokoteltua jotain työkavereitaan ynnä muita esittelemään haarojaan hänelle. Sitkeyttä häneltä kun ei ainakaan puutu ja aina on heikkoja yksilöitä, jotka ovat alttiita manipuloinnille. - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Eipä se mitään. Sähän selvästi tykäät tulla ammutuksi. Mitä enemmän niin sen paremmalta ilmeisesti tuntuu. Olisko joku masokismin muoto?
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän yrittää manipuloida. Griomingiksihan sitä nykytermein monesti kutsutaan.
Hän vaan ei rajoita puheitaan vain nuoriin ja alaikäisiin (joita hän on ihan todistetusti täälläkin houkutellut itseään esittelemään). Hän kuvittelee ilmeisesti oikeasti, että voisi jotenkin laajemminkin saada naiset esittelemään alapäätään, enemmän tai vähemmän julkisesti. Hänen juttunsa voivat ihan hyvin olla vain tarinoita, mutta en mä oikeastaan yllättyisi yhtään, jos hän olisi joskus saanut vokoteltua jotain työkavereitaan ynnä muita esittelemään haarojaan hänelle. Sitkeyttä häneltä kun ei ainakaan puutu ja aina on heikkoja yksilöitä, jotka ovat alttiita manipuloinnille."Hän vaan ei rajoita puheitaan vain nuoriin ja alaikäisiin (joita hän on ihan todistetusti täälläkin houkutellut itseään esittelemään)."
Yleensä pyrin viimeiseen asti välttämään sanomasta, että toinen valehtelee, mutta nyt on sanottava, että sinulta pääsi yksiselitteinen vale.Anonyymi kirjoitti:
Eipä se mitään. Sähän selvästi tykäät tulla ammutuksi. Mitä enemmän niin sen paremmalta ilmeisesti tuntuu. Olisko joku masokismin muoto?
Siinä tuli sekä psykologistinen uni, että psykologistinen unen selitys.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
"Hän vaan ei rajoita puheitaan vain nuoriin ja alaikäisiin (joita hän on ihan todistetusti täälläkin houkutellut itseään esittelemään)."
Yleensä pyrin viimeiseen asti välttämään sanomasta, että toinen valehtelee, mutta nyt on sanottava, että sinulta pääsi yksiselitteinen vale.Eipä päässyt. Olet ihan itse vanhoissa ketjuissasi (jotka hyvin monin täällä on lukenut) käynyt keskustelua tuosta aiheesta ja sanonut toimineesi noin. Toki sun omat sanavalintasi olivat paljon positiivisempia, täynnä vapautta ja kannustusta. Vaan ei se itse asia siitä mihinkään muuttunut.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole koskaan, enkä missään sanonut, että naisten TULISI käyttäytyä jollakin tavalla. Mutta olen kertonut, että jos nainen HALUAA ilahduttaa miellyttävää miestä näyttämällä kauneintaan, siihen EI OLE ESTETTÄ. Tuskinpa kukaan haluaa epämiellyttävälle näyttääkään.
Miehenä tiedän, että miehet ymmärtävät näyttämisen suureksi ystävyydenosoitukseksi. On myös hyvin tunnettua, että jos mies pyytämättä lähettää kikkelinkuvan tai näyttää elintään naiselle, useimmat naiset pitävät sitä loukkaavana. Meillä on lähtemätön ero sukupuolittain. Ero on pohjimmiltaan biologinen. 🌹👀Selvä. Varmaan naiset näin toimivatkin. Nämä miehethän ovat suurimmaksi osaksi puolisoita ja kumppaneita, joten asiahan on sitten kunnossa koska he ovat naisilleen niitä MIELLYTTÄVIÄ miehiä. Mikä tässä nyt on se ongelma?
Muut miehet eivät ole riittävän miellyttäviä, että heille viitsisi värkkiä esitellä. Niiden miesten miellyttävyys riittää siihen, että heille ostetaan joululahjaksi konjakkipullo. Eikö tämä nyt mene ihan oikein? Anonyymi kirjoitti:
Eipä päässyt. Olet ihan itse vanhoissa ketjuissasi (jotka hyvin monin täällä on lukenut) käynyt keskustelua tuosta aiheesta ja sanonut toimineesi noin. Toki sun omat sanavalintasi olivat paljon positiivisempia, täynnä vapautta ja kannustusta. Vaan ei se itse asia siitä mihinkään muuttunut.
Taas vale.
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Varmaan naiset näin toimivatkin. Nämä miehethän ovat suurimmaksi osaksi puolisoita ja kumppaneita, joten asiahan on sitten kunnossa koska he ovat naisilleen niitä MIELLYTTÄVIÄ miehiä. Mikä tässä nyt on se ongelma?
Muut miehet eivät ole riittävän miellyttäviä, että heille viitsisi värkkiä esitellä. Niiden miesten miellyttävyys riittää siihen, että heille ostetaan joululahjaksi konjakkipullo. Eikö tämä nyt mene ihan oikein?Sekä vaimoni on näyttänyt oman tahtonsa mukaan myös muille miehille, joille on halunnut olla ystävällinen, samoin eräät seurustelevat siskot ja aviovaimot ovat oman tahtonsa mukaan näyttäneet minulle, kun ovat halunneet osoittaa ystävällisyyttä. Minusta se on aivan luonnollista, mutta palstan siskoista aivan pöyristyttävää.
kynisM kirjoitti:
Sekä vaimoni on näyttänyt oman tahtonsa mukaan myös muille miehille, joille on halunnut olla ystävällinen, samoin eräät seurustelevat siskot ja aviovaimot ovat oman tahtonsa mukaan näyttäneet minulle, kun ovat halunneet osoittaa ystävällisyyttä. Minusta se on aivan luonnollista, mutta palstan siskoista aivan pöyristyttävää.
Myös miehet ovat näissä tilanteissa voineet sekä rentoutua täysin, että näyttää samalla herttailun menneen perille. Ei tarvitse tehdä mitään. On vain peittelemättä, että ottaa eteen.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Sekä vaimoni on näyttänyt oman tahtonsa mukaan myös muille miehille, joille on halunnut olla ystävällinen, samoin eräät seurustelevat siskot ja aviovaimot ovat oman tahtonsa mukaan näyttäneet minulle, kun ovat halunneet osoittaa ystävällisyyttä. Minusta se on aivan luonnollista, mutta palstan siskoista aivan pöyristyttävää.
No siis tuskin kukaan tuota ihmettelee. Hänhän on SINUN vaimosi. Ei kai hän olisi sinun vaimosi, jos ajattelisi asiasta toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis tuskin kukaan tuota ihmettelee. Hänhän on SINUN vaimosi. Ei kai hän olisi sinun vaimosi, jos ajattelisi asiasta toisin.
Ja sama niistä muista. Eivät kai he teidän piireissänne pyörisi, jos ajattelisivat asiasta toisin? Ei kai kukaan nyt sentään ihan niin sekopää ole, että viettäisi vapaaehtoisesti aikaansa seurassa, jonka käyttäytymismallit hän kokisi vastenmielisiksi? Paljon paljon PALJON oudompaa olisi, jos vastakkaisella tavalla kokeva yksilö siellä teidän porukoissanne pyörisi .
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Siinä tuli sekä psykologistinen uni, että psykologistinen unen selitys.
Itsehän sinä jatkuvasti kerjäät ammutuksi tulemista. Jotain sä siis selvästi siitä saat.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Leikitään nyt hetki, että uskon sinua.
Selvä, sinusta se on luonnollista ja elät sellaisten ihmisten lähipiirissä, jotka toimivat samoin. Miten tämä liittyy siihen, miten muut elää? Miten siihen, että naiset täällä eivät halua elää ja toimia noin? Miksi et usko ja anna asian olla? - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Myös miehet ovat näissä tilanteissa voineet sekä rentoutua täysin, että näyttää samalla herttailun menneen perille. Ei tarvitse tehdä mitään. On vain peittelemättä, että ottaa eteen.
Selvä. Mitä me teemme tällä tiedolla? Minun lähipiirissä ei käyttäydytä noin ja pidän sitä täysin luonnollisena ja normaalina. Jos joutuisin tuollaiseen tilanteeseen, tuntisin oloni loukatuksi ja ahdistuneeksi, ja poistuisin nopeasti. Pidän sitä luonnollisena ja normaalina. Olen mielestäni yhtä oikeassa kuin sinä olet mielestäsi oikeassa.
Anonyymi kirjoitti:
Leikitään nyt hetki, että uskon sinua.
Selvä, sinusta se on luonnollista ja elät sellaisten ihmisten lähipiirissä, jotka toimivat samoin. Miten tämä liittyy siihen, miten muut elää? Miten siihen, että naiset täällä eivät halua elää ja toimia noin? Miksi et usko ja anna asian olla?Vastaan loputtomiin kysymyksiin. Oma-aloitteiset sanomiseni aiheesta olen sanonut jo vuosia sitten.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Siinä, että joku (ehkä) tekee noin, ei ole mitään pöyrityttävää. Siinä tekee. Ihmiset tekevät kaikenlaista ja tuo ei vahingoita ketään, nii kauan kun sekä esittelijä ja katselija ovat vapaaehtoisia ja mieluiten aikuisia (voivat kai teinitkin toisilleen esitellä, jne.).
Pöyristyttävää sen sijaan on se (tai no itse käyttäisin mielummin ihan toista sanaa kuin pöyrityttävä), että tuota tapaa yritetään väkipakolla tuputtaa kaikille muillekin jonain erityisen "normaalina" tapana toimia. - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Vastaan loputtomiin kysymyksiin. Oma-aloitteiset sanomiseni aiheesta olen sanonut jo vuosia sitten.
Sinä et vain myönnä todellista agendaasi, koska kaikki sanomisesi naisten vapaudesta päättää kehostaan kääntyisi sinua vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä, että joku (ehkä) tekee noin, ei ole mitään pöyrityttävää. Siinä tekee. Ihmiset tekevät kaikenlaista ja tuo ei vahingoita ketään, nii kauan kun sekä esittelijä ja katselija ovat vapaaehtoisia ja mieluiten aikuisia (voivat kai teinitkin toisilleen esitellä, jne.).
Pöyristyttävää sen sijaan on se (tai no itse käyttäisin mielummin ihan toista sanaa kuin pöyrityttävä), että tuota tapaa yritetään väkipakolla tuputtaa kaikille muillekin jonain erityisen "normaalina" tapana toimia.Nimität väkipakoksi sitä, minkä toinen vain kertoo sallituksi.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole koskaan, enkä missään sanonut, että naisten TULISI käyttäytyä jollakin tavalla. Mutta olen kertonut, että jos nainen HALUAA ilahduttaa miellyttävää miestä näyttämällä kauneintaan, siihen EI OLE ESTETTÄ. Tuskinpa kukaan haluaa epämiellyttävälle näyttääkään.
Miehenä tiedän, että miehet ymmärtävät näyttämisen suureksi ystävyydenosoitukseksi. On myös hyvin tunnettua, että jos mies pyytämättä lähettää kikkelinkuvan tai näyttää elintään naiselle, useimmat naiset pitävät sitä loukkaavana. Meillä on lähtemätön ero sukupuolittain. Ero on pohjimmiltaan biologinen. 🌹👀Vanha, valkoinen heteromies se täällä julistaa naisille, että näillä on häneltä lupa esitellä kehoaan niin halutessaan :D
Vanha, valkoinen heteromies ei vaan millään näe mikä hänen toiminnassaan on pielessä :D
Naiset ei tarvitse vanhoilta, valkoisilta heteromiehiltä minkäännäköistä lupaa/ muistutusta/ kannustusta oman kehonsa esittelyyn tai sen esittelemättä jättämiseen :D
Vanha, valkoinen heteromies kuvittelee että hänen sanomansa on niin tärkeää, että sitä on jaettava tyhmille naisille, jotka eivät itse ymmärrä että saavat tehdä omalla kehollaan mitä haluavat :D Anonyymi kirjoitti:
Sinä et vain myönnä todellista agendaasi, koska kaikki sanomisesi naisten vapaudesta päättää kehostaan kääntyisi sinua vastaan.
Tasa-arvoajattelu on edennyt niin pitkälle, että naisella on todella täydellinen oikeus omaan kehoonsa. Se on koodattu kaikkiin asiaa sivuaviin lakeihin.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Tasa-arvoajattelu on edennyt niin pitkälle, että naisella on todella täydellinen oikeus omaan kehoonsa. Se on koodattu kaikkiin asiaa sivuaviin lakeihin.
Kuitenkin koet että naiset tarvitsee sulta luvan siihen että saavat esitellä omaa kehoaan? :D
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin koet että naiset tarvitsee sulta luvan siihen että saavat esitellä omaa kehoaan? :D
En edelleenkään ole luvanantaja, vaan viestinviejä. Toistaa jo itseään.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En edelleenkään ole luvanantaja, vaan viestinviejä. Toistaa jo itseään.
Koet että tyhmille naisille pitää valkoisen heteromiehen tulla kertomaan että saavat tehdä omalla vartalollaan mitä lystäävät? :D
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Kyllön nii modernia tämä nykyaika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pärjäisimme ilman tuota behavioristisen psykologian epäkokemusasiantuntijalajia
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Siskot..?
- Anonyymi
Miksi jonkun 16-vuotiaan teinin pitäisi ottaa kohteliaisuutena, jos joku isänsä ikäinen setämies kehuu hyvännäköiseksi?
Miksi työkaverin pitäisi ottaa kohteliaisuutena, kun mieskolleega kehuu seksikkääksi, kun pitäisi keskustella työhön liittyvistä asioista?
Käytännössä kaikki naiset eivät koskaan tunne minkäänlaista seksuaalista tai edes romanttista vetoa valtaosaan kohtaamiinsa miehistä. Niitä miehiä ovat kadulla vastaan tulevat, sukulaiset, liian vanhat, aivan liian nuoret, ystävien kumppanit. Naiset eivät ole kiinnostuneita noin 99,99 prosentista miehiä. Miksi pitäisi olla iloinen, että ne 99,99% arvostelevat naisen ulkonäköä, vaikka sitten positiiviseenkin sävyyn?
Tuntuisiko miehistä kivalta, että tuntemattoman eläkeikäisetkin mummot kehuvat että onpas siinä hyvän näköinen mies?- Anonyymi
"Miksi?"
No siksi tietenkin, että miesten pitää saada päättää miten naiset minkäkin asian tuntevat ja kokevat. Jos mies ajattelee että hän on kohtelias kun puristaa vierasta naista tissistä lähikaupassa, niin naisen tulisi tietenkin myös suhtautua asiaan ystävällisesti. Mieshän tarkoitti omasta mielestään pelkkää hyvää!
Nainen joka ajattelee tai tuntee eri tavalla kuin mies haluaa hän ajattelevan tai tuntevan, on tietenkin miesvihainen feministi ja kaikin tavoin poikkeava naiseläjä. Miehen mieli järkkyisi jos hän ei uskoisi vakaasti, että kaikki normaalit naiset toimivat ja ajattelevat aina juuri siten, kuin hän haaveilee naisten toimivan ja ajattelevan. On biologiset syyt sille, miksi nuori tyttö suhtautuu kielteisesti vanhoihin miehiin. Jos joku vanha mies erehtyy asiattomasti kehumaan heidän ulkonäköään, ei tietenkään ole velvollisuutta ilahtua.
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi?"
No siksi tietenkin, että miesten pitää saada päättää miten naiset minkäkin asian tuntevat ja kokevat. Jos mies ajattelee että hän on kohtelias kun puristaa vierasta naista tissistä lähikaupassa, niin naisen tulisi tietenkin myös suhtautua asiaan ystävällisesti. Mieshän tarkoitti omasta mielestään pelkkää hyvää!
Nainen joka ajattelee tai tuntee eri tavalla kuin mies haluaa hän ajattelevan tai tuntevan, on tietenkin miesvihainen feministi ja kaikin tavoin poikkeava naiseläjä. Miehen mieli järkkyisi jos hän ei uskoisi vakaasti, että kaikki normaalit naiset toimivat ja ajattelevat aina juuri siten, kuin hän haaveilee naisten toimivan ja ajattelevan.Miehen ei kuulu saada päättää yhtään mistään, jos hän pyrkii lähentymään naista. Päätösvalta kuuluu vain naiselle. Samoin, jos nainen pyrkii lähentymään miestä, päätösvalta kuluu yksin miehelle.
Molemmissa tilanteissa noudatetaan kohteliaisuutta.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Miehen ei kuulu saada päättää yhtään mistään, jos hän pyrkii lähentymään naista. Päätösvalta kuuluu vain naiselle. Samoin, jos nainen pyrkii lähentymään miestä, päätösvalta kuluu yksin miehelle.
Molemmissa tilanteissa noudatetaan kohteliaisuutta.Voisitko siis noudattaa omaa neuvoasi ja kohteliaasti lakata tyrkyttämästä näitä törkeyksiäsi?
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Miehen ei kuulu saada päättää yhtään mistään, jos hän pyrkii lähentymään naista. Päätösvalta kuuluu vain naiselle. Samoin, jos nainen pyrkii lähentymään miestä, päätösvalta kuluu yksin miehelle.
Molemmissa tilanteissa noudatetaan kohteliaisuutta.Kyllähän säkin koet täällä palstalla että sulle kuuluu valta päättää, millainen on normaali nainen.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
On biologiset syyt sille, miksi nuori tyttö suhtautuu kielteisesti vanhoihin miehiin. Jos joku vanha mies erehtyy asiattomasti kehumaan heidän ulkonäköään, ei tietenkään ole velvollisuutta ilahtua.
Hyvä, että olemme ainakin tästä samaa mieltä, mutta entäs tuo esimerkkini työkavereista? Vaikka työpaikoillakin syntyy suhteita, eikö työpaikalla kuitenkin lähinnä pitäisi keskittyä sihen toisen toimimiseen työkaverina eikä vastakkaisen sukupuolen edustajana?
Jos et sanoisi samaa kehua saman sukupuolen työkaverille (pl. jos olet homo, tietenkin), niin miksi vastakkaisen sukupuolen edustajan pitäisi siitä ilahtua? Ei ole syytä olettaa, että kaikki haluavat seksuaalista huomiointia päivittäisissä työympäristössä. Jos et tunne mitään vetoa työkaveriisi, joka yhtäkkiä sanookin sinua kauniiksi, niin kyllä se saa aikaan vaivaantuneisuutta, jopa halua vältellä kyseistä henkilöä, vaikka työn puolesta joutuisikin olemaan tekemisissä. Anonyymi kirjoitti:
Voisitko siis noudattaa omaa neuvoasi ja kohteliaasti lakata tyrkyttämästä näitä törkeyksiäsi?
Jos selität vapauden ja ilahduttamisen törkeydeksi, olet kyllä erehtynyt. En ole vähääkään vaatinut mitään, vaan maininnut sallituksi, mitä itse harkitsee.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Jos selität vapauden ja ilahduttamisen törkeydeksi, olet kyllä erehtynyt. En ole vähääkään vaatinut mitään, vaan maininnut sallituksi, mitä itse harkitsee.
Vanha, valkoinen heteromies täällä antaa naisille luvan tehdä omilla vartaloillaan mitä haluavat ;) Kuinka jaloa että annat naisille luvan kokea tuntemuksia miten itse haluavat ;)
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän säkin koet täällä palstalla että sulle kuuluu valta päättää, millainen on normaali nainen.
Käsite "normaali nainen" tarkoittaa naisten suurta enemmistöä. En minä sitä määrittele, vaan käytän yleisesti ymmärrettyä kieltä.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Jokaisella on "täysi vapaus" vilautella haaroväliään ihan ilmankin, että sinä annat siihen erikseen "lupaa". Voisitko siis ystävällisesti lakata tyrkyttämästä törkyjuttujasi?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että olemme ainakin tästä samaa mieltä, mutta entäs tuo esimerkkini työkavereista? Vaikka työpaikoillakin syntyy suhteita, eikö työpaikalla kuitenkin lähinnä pitäisi keskittyä sihen toisen toimimiseen työkaverina eikä vastakkaisen sukupuolen edustajana?
Jos et sanoisi samaa kehua saman sukupuolen työkaverille (pl. jos olet homo, tietenkin), niin miksi vastakkaisen sukupuolen edustajan pitäisi siitä ilahtua? Ei ole syytä olettaa, että kaikki haluavat seksuaalista huomiointia päivittäisissä työympäristössä. Jos et tunne mitään vetoa työkaveriisi, joka yhtäkkiä sanookin sinua kauniiksi, niin kyllä se saa aikaan vaivaantuneisuutta, jopa halua vältellä kyseistä henkilöä, vaikka työn puolesta joutuisikin olemaan tekemisissä.Jos joku erehtyy sanomaan jotakin, mikä ei toista miellytä, ei kenelläkään ole VELVOLLISUUTTA ilahtua.
Jos pelkää loputtomasti, että tulisi sanoneeksi jotakin, josta toinen ei ilahdu, on sellaisissa längissä, että on varminta olla sanomatta mitään. KAIKENLAINEN kanssakäyminen loppuu kuin seinään. Tämä taas on ristiriidassa sen tosiasian kanssa, että ihminen on sosiaalinen olento.Anonyymi kirjoitti:
Vanha, valkoinen heteromies täällä antaa naisille luvan tehdä omilla vartaloillaan mitä haluavat ;) Kuinka jaloa että annat naisille luvan kokea tuntemuksia miten itse haluavat ;)
En ole luvanantaja, vaan luvasta kertoja.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Käsite "normaali nainen" tarkoittaa naisten suurta enemmistöä. En minä sitä määrittele, vaan käytän yleisesti ymmärrettyä kieltä.
Vaan kyllähän sä täällä palstalla koet että sun näkemys siitä mikä on NORMAALI NAINEN on se ainoa oikea ;)
Sä kerrot täällä että sun näkemyksen mukaan on naisille normaalia näytellä pllua miehille pitkin katuja.
Täällä moni nainen on todennut että ei ole moiseen törmännyt. Olet vetänyt siitä johtopäätöksen että palstan naiset jotka eivät näytä kaikille pllua ovat estoisia miesvihaisia feministejä.
Voisi todennäköisyyksien varjolla olettaa, että tänne palstalla olisi edes yksi "normaalikin" nainen eksynyt keskustelemaan, vaan eipä täällä yksikään nainen ole kertonut että tapaisi esitellä pllua jokaiselle vastaantulijalla ;)
Voidaan siis tulla siihen päätelmään, että pllun näyttely ympäriinsä ei ole normaalia ja siitä todeta, että sun näkemyksesi naisista ei ole normaali ;) Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella on "täysi vapaus" vilautella haaroväliään ihan ilmankin, että sinä annat siihen erikseen "lupaa". Voisitko siis ystävällisesti lakata tyrkyttämästä törkyjuttujasi?
Minusta "haaroväli" on erityisen ruma ja halventava ilmaisu naisen kauneimmasta. 🌹👀
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Et sinä tunne naisten enemmistöä. Vaikka tuntisit kuinka monta naista tahansa, niin et silti tunne kuin pienen murto-osan kaikista maailman naisista tai edes Suomen naisista. Sinulla ei siis ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä enemmistö naisista ajattelee. Vaikka kuinka yrittäisit esitellä jotain iänkaikkisuuden vanhoja tieteellisiä teorioita, joille sinulla ei ole esittää yhden yhtään tukevaa linkkiä, niin et siltikään tiedä mitään enemmistön naisista ajatuksista.
Ainoa mistä sinulla voi olla ensikäden tietoa on oman kuplasi naisten käytös. Kukaan ei taatusti kiellä, etteikö ympärilläsi voi olla pelkästään "herttailevia" naisia. Toki voi olla niin. Se olisi jopa järkeenkäypää sillä ihmiset tapaavat hakeutua samanmieliseen seuraan. Vaan edelleenkään se ei kerro yhtään mitään enemmistöstä naisia.
Enemmistön naisista järjenjuoksua voimme pyrkiä päättelemään lähinnä heidän käytöksestään (johon ei kuulu "herttailu") ja heille tehdyistä kyselytutkimuksista, joiden mukaan he kokevat miesten kehut ahdistaviksi ja vastenmielisiksi.
Sinulla toki on oikeus yleistää oman varsin pienen piirisi käytös enemmistön käytökseksi. Se ei silti muutu totuudeksi, vaikka kuinka sitä hokisit. Voisitko siis lopettaa törkyilysi? - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole luvanantaja, vaan luvasta kertoja.
Jokainen nainen tietää ihan kertomattakin tuon asian. Voisitko siis lakata törkyilemästä?
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Minusta "haaroväli" on erityisen ruma ja halventava ilmaisu naisen kauneimmasta. 🌹👀
Minusta taas ei. Minusta se on yhtä normaali ja tavallinen sana kuin vaikka kainalo. Aion siis edelleen puhua haarovälistä, vaikka se kuinka sinua inhottaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kyllähän sä täällä palstalla koet että sun näkemys siitä mikä on NORMAALI NAINEN on se ainoa oikea ;)
Sä kerrot täällä että sun näkemyksen mukaan on naisille normaalia näytellä pllua miehille pitkin katuja.
Täällä moni nainen on todennut että ei ole moiseen törmännyt. Olet vetänyt siitä johtopäätöksen että palstan naiset jotka eivät näytä kaikille pllua ovat estoisia miesvihaisia feministejä.
Voisi todennäköisyyksien varjolla olettaa, että tänne palstalla olisi edes yksi "normaalikin" nainen eksynyt keskustelemaan, vaan eipä täällä yksikään nainen ole kertonut että tapaisi esitellä pllua jokaiselle vastaantulijalla ;)
Voidaan siis tulla siihen päätelmään, että pllun näyttely ympäriinsä ei ole normaalia ja siitä todeta, että sun näkemyksesi naisista ei ole normaali ;)Vilkas mielikuvitus voi tuottaa aivan uskomattomia tulkintoja. Niistä en voi vastata. Ainostaan omista sanoistani.
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tunne naisten enemmistöä. Vaikka tuntisit kuinka monta naista tahansa, niin et silti tunne kuin pienen murto-osan kaikista maailman naisista tai edes Suomen naisista. Sinulla ei siis ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä enemmistö naisista ajattelee. Vaikka kuinka yrittäisit esitellä jotain iänkaikkisuuden vanhoja tieteellisiä teorioita, joille sinulla ei ole esittää yhden yhtään tukevaa linkkiä, niin et siltikään tiedä mitään enemmistön naisista ajatuksista.
Ainoa mistä sinulla voi olla ensikäden tietoa on oman kuplasi naisten käytös. Kukaan ei taatusti kiellä, etteikö ympärilläsi voi olla pelkästään "herttailevia" naisia. Toki voi olla niin. Se olisi jopa järkeenkäypää sillä ihmiset tapaavat hakeutua samanmieliseen seuraan. Vaan edelleenkään se ei kerro yhtään mitään enemmistöstä naisia.
Enemmistön naisista järjenjuoksua voimme pyrkiä päättelemään lähinnä heidän käytöksestään (johon ei kuulu "herttailu") ja heille tehdyistä kyselytutkimuksista, joiden mukaan he kokevat miesten kehut ahdistaviksi ja vastenmielisiksi.
Sinulla toki on oikeus yleistää oman varsin pienen piirisi käytös enemmistön käytökseksi. Se ei silti muutu totuudeksi, vaikka kuinka sitä hokisit. Voisitko siis lopettaa törkyilysi?En ole väittänyt, että herttailu sukupuolielimiä näyttämällä olisi enemmistön käyttäytymistä. Olen sanonut, että jos jonkun tekee mieli näyttää miellyttävälle miehelle, siihen ei ole estettä. Olen myös sanonut, että mikäli tällaista tapahtuu, mies tulkitsee sen ystävyyden osoitukseksi.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Vilkas mielikuvitus voi tuottaa aivan uskomattomia tulkintoja. Niistä en voi vastata. Ainostaan omista sanoistani.
Suosittelen lakkaamaan puhumasta siitä mitä normaalit naiset tekevät ja normaalit naiset ajattelevat. Näin vältyt helposti siltä, että muut kuvittelisivat sinun yrittävän määritellä normaalin naisen tekemiset ja sanomiset.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas ei. Minusta se on yhtä normaali ja tavallinen sana kuin vaikka kainalo. Aion siis edelleen puhua haarovälistä, vaikka se kuinka sinua inhottaisi.
Käyttämällä inhottavaa nimitystä naisen kauneimmasta, et pysty naisen halventamiseen. Olen kuullut muitakin törkeyksiä. Ei se kerro naisista mitään, eikä alenna heidän arvoaan, mutta sinun sivistystasostasi se kertoo korutonta kieltä. 🌹👀
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Käyttämällä inhottavaa nimitystä naisen kauneimmasta, et pysty naisen halventamiseen. Olen kuullut muitakin törkeyksiä. Ei se kerro naisista mitään, eikä alenna heidän arvoaan, mutta sinun sivistystasostasi se kertoo korutonta kieltä. 🌹👀
Käytän omastakin haarovälistäni nimitystä haaroväli. Miehilläkin on haaroväli ja haarovällä killuttimet. Naisten haarovälissä taas on toisenlainen värkki. Haaroväliin menee haarakiila ja jalat harallaan voi mennä vaikka istumaan oksanhaaraan jonkin joenhaaran rannalle, jonka vastarannalla näkyy tienhaara.
Se ei e mun ongelmani, jos haarat ovat susta ruma sana. Minusta se ei ole ruma sana, eikä se sun sanomisillasi rumaksi muutu. Siinä ei myöskään ole mitään sivistymätöntä tai alatyylistä. Se on ihan tavallinen ja normaali sama. Haaroväli sijaitsee siinä kohtaa, josta jalat haarautuvat. Erinomainen kuvainnollinen ja toimiva suomenkielen sana.
P.S. Mulla on päässäni haarahiuksia. Pitäis käydä kampaajalla. - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
En ole väittänyt, että herttailu sukupuolielimiä näyttämällä olisi enemmistön käyttäytymistä. Olen sanonut, että jos jonkun tekee mieli näyttää miellyttävälle miehelle, siihen ei ole estettä. Olen myös sanonut, että mikäli tällaista tapahtuu, mies tulkitsee sen ystävyyden osoitukseksi.
Olethan sinä tässäkin ketjussa väittänyt, että haaruksien esittely olisi normaalien naisten (eli sinun mukaasi naisten enemmistön) mielestä normaalia käytöstä :D
Olet tässäkin ketjussa väittänyt, että naiset jotka eivät näyttele haaruksiaan jokaiselle vastaantulijalle ovat estoisia miesvihaisia feministejä, jotka pelottelevat normaalit naiset pitämään pllunsa piilossa :D :D :D Anonyymi kirjoitti:
Olethan sinä tässäkin ketjussa väittänyt, että haaruksien esittely olisi normaalien naisten (eli sinun mukaasi naisten enemmistön) mielestä normaalia käytöstä :D
Olet tässäkin ketjussa väittänyt, että naiset jotka eivät näyttele haaruksiaan jokaiselle vastaantulijalle ovat estoisia miesvihaisia feministejä, jotka pelottelevat normaalit naiset pitämään pllunsa piilossa :D :D :DVaikka jokin asia ei olisi enemmistön harrastama, sitä voi ihan hyvin esiintyä eniten enemmistön piirissä.
- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Vaikka jokin asia ei olisi enemmistön harrastama, sitä voi ihan hyvin esiintyä eniten enemmistön piirissä.
Siis väität että enemmistön naisista joukossa on tämä sun lempinaisryhmä, jotka eniten näyttävät haarojaan pitkin katuja ja kahvipöytiä?
Ja sä pidät tätä naisryhmää normaaleina naisia ja valtaosaan kuuluvina?
Sulla olisi nyt väitteen esittäjänä tarpeen todistaa väitteesi. Jotain tutkimuksia tai tilastoja naisten elinten esittelystä kahvipöydissä esim? Kun sulla kerran on varmaa tietoa että se on normaalien naisten keskuudessa yleistä, niin luulisi että siitä jotain todisteita olisi?
Kumma kun yksikään muu mies ei ole täällä kertonut pitävänsä yleisenä sitä, että naiset näyttelevät vakojaan heille ympäri kyliä? Luulisi miesten puuttuvan tähän keskusteluun ja kertovan sun kokemusten olevan normaaleja, vaan eipä ole muut miehet kertoneet tällaista kokeneensa? - Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Vaikka jokin asia ei olisi enemmistön harrastama, sitä voi ihan hyvin esiintyä eniten enemmistön piirissä.
Ainoa vaan, että sinä et edelleenkään tunne enemmistöä naisista. Et vaikka tuntisit kuinka monta naista tahansa, niin enemmistöä heistä et silti tunne, etkä taatusti ole nähnyt heidän esittelevän värkkiään. Et muuten taatusti ole nähnyt edes enemmistön tapaamistasi naisista esittelevän värkkiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa vaan, että sinä et edelleenkään tunne enemmistöä naisista. Et vaikka tuntisit kuinka monta naista tahansa, niin enemmistöä heistä et silti tunne, etkä taatusti ole nähnyt heidän esittelevän värkkiään. Et muuten taatusti ole nähnyt edes enemmistön tapaamistasi naisista esittelevän värkkiään.
Etkä muuten taatusti ole edes keskustellut värkin esittelemisestä enemmistön tapaamistasi naisista kanssa. Sinulla ei siis ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä he aiheesta ajattelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä muuten taatusti ole edes keskustellut värkin esittelemisestä enemmistön tapaamistasi naisista kanssa. Sinulla ei siis ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä he aiheesta ajattelevat.
Tuskinpa olet jutellut enemmistön kanssa edes feminismistä, joten ei sulla ole käsitystä edes siitä mitä mitä ennemmistö naisista ajattelee feminismistä.
Olen uusi tällä palstalla ja ensivaikutelma palstan naisista oli hämmentävä.
Vaikka viestini heille oli neutraali, naiset olivat ärtyneitä, puolustavia tai hyökkääviä.
Ehkä tuohon käytökseen vaikuttaa palstalla pitkään jatkunut miehet vs. naiset taistelu.
Välillä pitää kirjoittaa kieli keskellä suuta, ettei loukkaa varautuneita naisia. :POlet huomannut ilmiön, joka on kaikille palstalla käyneille perin tuttu.
Eräs kollegani kertoi, että hänen edellisellä työpaikallaan oli niin kireä ilmapiiri, että kun aamulla toivotti hyvää huomenta, vastaus oli: "Haist ite!"
Valmiiksi karrelle palaneita ovat täkäläisetkin.- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Olet huomannut ilmiön, joka on kaikille palstalla käyneille perin tuttu.
Eräs kollegani kertoi, että hänen edellisellä työpaikallaan oli niin kireä ilmapiiri, että kun aamulla toivotti hyvää huomenta, vastaus oli: "Haist ite!"
Valmiiksi karrelle palaneita ovat täkäläisetkin.Yleensä tuollaisessa tilanteessa vaan kaikkien kuuluisi saada osakseen sama vastaus ja reaktio. Niinhän ei täällä suinkaan ole. Ehdoton valtaosa keskustelijoista saa vähintään neutraalin vastaanoton. Sinäkin saat aina neutraalin vastaanoton, kun olet jutellut asiallisia (jonka myös halutessasi osaat).
Jos jatkuvasti saa kaikilta tervehdyksiinsä vastineeksi haistatteluja, kannattaa vilkaista myös peiliin. - Anonyymi
Jos olisit nainen, tietäisit miksi naiset ovat varautuneita tuntemattomien miesten kehuille, kaikenlaisille kommenteille ulkoisesta/sisäisestä olemuksesta, käpälöinnille, ahdistelulle. Jne.
Suomi on ns. vapaa maa, täällä on oikeus mennä ja tulla miten haluaa. Tosiasia on se, että naisten oikeus liikkua rauhassa ja ilman pelkoa, on paljon vähemmän kuin miehillä. Miesten täytyy mahdollisesti pelätä vain valittuja satunnaisia toisia miehiä baari-iltojen jälkeen tai ryyppy/huumekavereita. Naisten täytyy olla aina vähintään varuillaan. Jos he liikkuvat illemmalla, saati yöaikaan, täytyy olla turvallisuussuunnittelu kohdallaan. Mieluummin tietysti oma "bodyguard" mukana, mutta joskus sekään ei auta eikä sellaiseen aina ole mahdollisuutta.
- Sheena - Anonyymi
Kommenttini näköjään poistatettiin?
Mutta toistetaan:
Itsekin suht uusi tällä palstalla ja ensivaikutelma palstan miehistä oli erittäin surullinen, hämmentävä ja pahoinvointia aiheuttava. Vaikka viestini heille oli neutraaleja, olivat vastaukset hyökkääviä, vihaisia, vähätteleviä ja loukkaavia.
Tämän ketjun aloittaja on ehdottomasti yksi palstan eniten pahoinvointia aiheuttavista mieskirjoittajista. Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit nainen, tietäisit miksi naiset ovat varautuneita tuntemattomien miesten kehuille, kaikenlaisille kommenteille ulkoisesta/sisäisestä olemuksesta, käpälöinnille, ahdistelulle. Jne.
Suomi on ns. vapaa maa, täällä on oikeus mennä ja tulla miten haluaa. Tosiasia on se, että naisten oikeus liikkua rauhassa ja ilman pelkoa, on paljon vähemmän kuin miehillä. Miesten täytyy mahdollisesti pelätä vain valittuja satunnaisia toisia miehiä baari-iltojen jälkeen tai ryyppy/huumekavereita. Naisten täytyy olla aina vähintään varuillaan. Jos he liikkuvat illemmalla, saati yöaikaan, täytyy olla turvallisuussuunnittelu kohdallaan. Mieluummin tietysti oma "bodyguard" mukana, mutta joskus sekään ei auta eikä sellaiseen aina ole mahdollisuutta.
- SheenaTäysin tuttua ja totta asiaa.
En vain ole sukupuoleni takia vähääkään syyllinen siihen, jos sovinistisika on käyttäytynyt sopimattomasti. En ole voinut valita, että olen mies, mutta en ole myöskään koskaan syyllistynyt sopimattomuuksiin naisia kohtaan.
Matalatasoisen feminismin ideologia postuloi, että kaikki miehet olisivat vastuussa siitä, mitä muut miehet tekevät. Suomessa vallitsevan oikeusperiaatteen mukaan henkilö voi olla vastuussa vain OMISTA teoistaan.
Naiset ovat fiksuja, herttaisia ja nättejä. 🌹👀Anonyymi kirjoitti:
- Sheena"Jos olisit nainen, tietäisit miksi naiset ovat varautuneita tuntemattomien miesten kehuille, kaikenlaisille kommenteille ulkoisesta/sisäisestä olemuksesta, käpälöinnille, ahdistelulle. Jne."
Nämä ovat asioita, jotka olen tiedostanut, mutta se tuskan suuruus selvisi vasta tämän palstan kautta. Tietysti on myös naisia IRL, jotka kikattavat kun niitä kutittelee.
Itse pidän sellaisista naisista näppini erossa :P- Anonyymi
kynisM kirjoitti:
Täysin tuttua ja totta asiaa.
En vain ole sukupuoleni takia vähääkään syyllinen siihen, jos sovinistisika on käyttäytynyt sopimattomasti. En ole voinut valita, että olen mies, mutta en ole myöskään koskaan syyllistynyt sopimattomuuksiin naisia kohtaan.
Matalatasoisen feminismin ideologia postuloi, että kaikki miehet olisivat vastuussa siitä, mitä muut miehet tekevät. Suomessa vallitsevan oikeusperiaatteen mukaan henkilö voi olla vastuussa vain OMISTA teoistaan.
Naiset ovat fiksuja, herttaisia ja nättejä. 🌹👀Syyllistyt kyllä palstalla sopimattomuuksiin kehumalla ja haukkumalla naisia mielesi mukaan. Naisten esineellistämisen huippua.
- Sheena
Meille rekatuille ilmestyy vellikelloon myös kommentit, jotka ohjelma poistaa palstalta suoralta kädeltä poikkeuksellisen ruokottoman kielen takia.
- Anonyymi
Ei täältä palstalta vaan esim h-orittelut poistu itsestään ;) Kyllä ne aina pitää itse pyytää poistoon, muuten pysyvät tiukasti palstalla ;)
- Anonyymi
kynis se on täydellinen esimerkki termistä Straight White Male Privilege.
Hän valkoisena heteromiehenä tietää naisia paremmin mitä naiset ajattelevat ja miten he toimivat.
Hänen täytyy myös päästä muistuttamaan naisia siitä, miten naisilla on oikeus päättää itse omasta kehostaan.
Hän kokee että naiset ovat niin simppeleitä otuksia, että niitä pitää moisesta muistutella.
Straight. White. Male. Privilege.
Ihminen jolla on jokainen etuoikeus kokee asiakseen valistaa vähemmän etuoikeutettuja siitä, miten heidän on sopivaa ajatella, tuntea ja toimia. - Anonyymi
Ymmärsinkö nyt oikein, että väität, että naiset näyttävät Genitaalejaan miehille pelkkää ystävällisyyttään.. Ja tämä on siis yleistä, täysin normaalia ja fiksujen ja empaattisen naisten harjoittamaa täysin toisilta naisilta salassapidettyä toimintaa.
Ja tämä genitaalien esittely tapahtuu täysin arkisissa tilanteissa siviilisäädystä huolimatta esim. kotona kahvipöydässä ja töissä kahvitauoilla? Jonka jälkeen palataan askareitten tai työtehtävien pariin?
Ja väität, että tiedät mistä naiset pitävät ja kuinka he käyttäytyvät naisia paremmin? Ja että naiset uskoutuvat miehille, varsinkin sinulle ennemmin kuin toisille naisille?
Ehkä palstan pohjat tuli nyt tässä ketjussa. Tästä on vaikea pistää paremmaksi.. Toivottavasti.- Anonyymi
Ymmärsit oikein.
Vaikka yksikään toinen mies ei ole koskaan (irl eikä täällä palstalla) kertonut, että tutut/ vieraat/ varatut/ sinkut naiset jatkuvasti pelkkää mukavuuttaan näyttelisi heille piparia milloin missäkin, niin se on kuitenkin tosi yleistä ja normaalia.
Kaikki naiset jotka väittää ettei muka näytä pipariaan miehille ympäri kyliä on joko a) miesvihaisia feministejä, tai b) normaaleja piparinnäyttelijöitä jotka vaan valehtelevat koska pelkäävät miesvihaisia feministejä.
Ainoastaan miesvihaiset feministit puhuvat toisten naisten kanssa siitä mitä ajattelevat ja tekevät. Normaalit naiset eivät puhu naisten kesken mitään, vaan juttelevat ajatuksistaan ja tuntemuksistaan ainoastaan miesten kanssa.
Tämähän on täysin normaalia ja kyllä jaksaa kummastuttaa, että palstalla tämmöistä itsestäänselvyyttä kehdataan jatkuvasti kyseenalaistaa!
... ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit oikein.
Vaikka yksikään toinen mies ei ole koskaan (irl eikä täällä palstalla) kertonut, että tutut/ vieraat/ varatut/ sinkut naiset jatkuvasti pelkkää mukavuuttaan näyttelisi heille piparia milloin missäkin, niin se on kuitenkin tosi yleistä ja normaalia.
Kaikki naiset jotka väittää ettei muka näytä pipariaan miehille ympäri kyliä on joko a) miesvihaisia feministejä, tai b) normaaleja piparinnäyttelijöitä jotka vaan valehtelevat koska pelkäävät miesvihaisia feministejä.
Ainoastaan miesvihaiset feministit puhuvat toisten naisten kanssa siitä mitä ajattelevat ja tekevät. Normaalit naiset eivät puhu naisten kesken mitään, vaan juttelevat ajatuksistaan ja tuntemuksistaan ainoastaan miesten kanssa.
Tämähän on täysin normaalia ja kyllä jaksaa kummastuttaa, että palstalla tämmöistä itsestäänselvyyttä kehdataan jatkuvasti kyseenalaistaa!
... ;):)
Tämä on kyllä yksi pimeimmistä jutuista mitä olen täältä lukenut. Saa nähdä voiko tämän harhaisemmiksi kuvitelmat enää mennä.
- Anonyymi
:) tämä on kyllä yksi pimeimmistä jutuista mitä olen täältä lukenut. Saa nähdä voiko tämän harhaisemmiksi kuvitelmat enää mennä.
- Anonyymi
Lienet siis kohtuullisen uusi lukija tällä palstalla, mikäli kyniksen höpinät ei kuulosta tutuilta! Jantteri on jo vuosikausia kirjoitellut täällä palstoilla näitä feministivihaisia pllunesittelyjuttujaan. Ja ovat nämä harhat lähteneet välillä vieläkin enemmän laukalle, tv-shopin sanoin: ei tässä vielä kaikki!
Hyvää yötä! Huomenna pidän vapaapäivän, eli en ole vastailemassa. 🌹👀
- Anonyymi
Sen päivän kun näkis
- Anonyymi
"Ehkä palstan pohjat tuli nyt tässä ketjussa."
Kyllä palstan pohjia on luvassa jatkossakin ;) tosiaan, uusille tiedoksi:
palsta ei mitenkään edusta keskimääräistä kansalaista, vaan osallistujat ovat hyvinkin valikoituneita, vähäosaisiakin tavallaan ('alluja' ja muita) , eri tukimuodoissa, kuntoutuksissa, syrjäytymisehkäisyissä olevia ym.
(juttuaiheistakin näkee: seksikuvitelmia ylettömästi, pierutason trolleja, räksytystä... kaikkea sekalaista varhaisteiniä ;)
---
Aloittaja kirjoitellut aiemminkin. Sellainen muistikuva jutuistaan, että aikanaan elämänhallinta ollut kovastikin hakusessa, mutta pystynyt sitten ihmeesti nousemaan, vaurioilla tai ilman; arviot näemmä käynnissä tässäkin kaiken aikaa... Ihastunut ilmentämäänsä pornoskeneen (linkittänyt aikanaan kuviakin, jotka tietenkin poistettu). Myös kirjallisia seksinovelleja. Ei pidettäne harrastusta pahantahtoisena pornomoodissa, livekiinnostuksen osalta toki outona, perääntymistä aiheuttavana ja 'karvoja nostattavana' kummajaisena.
Formaalisti (aiemman historiansa vastakohtana) älykäs, kykenee haastamaan (tahallaan ajankulukseen!?) kielenkäytön osalta palstan asiakirjoittajiakin, mikä sekin aiheuttaa ärtymystä... tietenkin tavanomaisten eri idealismirintama -jankkausten lisäksi. Agendansa ei outoutensa vuoksi voi edetä kuitenkaan mitenkään.
---
Olen joskus kommentoinut palstalla muutamaa persuhenkistä kirjoitusta. Vaatimuksena oli mm., ei enempää eikä vähempää kuin totaalinen kulttuurin muutos. Jo tasa-arvon perusteella jokaiselle miehelle kuuluisi mukamas, jos ei muuten niin yhteiskunnan palveluna ainakin,
(käteen)käypä miellyttävä nainen, mieluimmin teinineitsyt. Se jäänee jatkossa nähtäväksi, mutta feminismiaatteen ollessa voimissaan aloittajankin aate kohdannee vastarintaa vielä tovin.
"Niin on jos siltä näyttää", voisin julistaa lievää feministihenkisyyttäni, samoin sanoin kuin presidenttimme UKK totesti omasta näköiskuvastaan (leipälapio ja kuolaimet) amatööritaiteilijoiden tempaustapahtumassa aikoinaan.- Anonyymi
On se kuitenkin harmi, että elämästä vieraannutaan näin totaalisesti ja elellään vain haaveissa.
Pakonomaiselta ja fanaattiselta tuntuu muutaman mieskirjoittajan teksti. Parempi tietysti kanssaihmisille, että viihtyvät täällä, eikä livessä.
Muistutus meille muille elämässä kiinni oleville:pidetään huolta itsestämme ja läheisistämme, varsinkin niistä nuorista, etteivät vieraannu ja syrjäydy todellisesta elämästä.
Hyvästi toistaiseksi!
Tämä ei edelleenkään koske sivistyneitä feministejä. Ei koske myöskään naisia yleensä, joille täysi tunnustus tasa-arvoisesta ajattelusta.
Sinkut palstalla pyörii puolenkymmentä kieleltään karkeata, erittäin matalatasoista sisarta, jotka esittävät myös feministisiä näkemyksiä. He ovat karkottaneet kultivoidut feministit, koska nämä mitä ilmeisimmin tuntevat itsensä kiusaantuneeksi tässä seurassa.
Jäljelle jääneen huutelijajoukon toimintatavat ovat ennen nettiäkin tuttuja:
1. Tuottavat enemmän huhuja, kuin vastaaja ehtii ampumaan alas.
2. Tuotokset ovat kuin salaliittoteoreetikoilla. Fantasiat muuttuvat kertoessa todeksi.
Olen jo myös sanonut kyllin selvästi, että he levittävät katteettomia huhuja, joten jätän lukijoiden arvioitavaksi, uskovatko vai eivät ”rikkinäisen puhelimen” tietoihin.
Joten ainakin toistaiseksi poistun palstalta. Olen edelleen sitä mieltä, että naiset ovat fiksuja, herttaisia, nättejä ja empaattisia, todella ihania. Terkkuja! 🌹🧡👀- Anonyymi
Joskus sanoin, että sulla on pehmeä pää, kun et kestä omien trollauksiesi tulosta. Varmaan parempi ihan oman, jäljellä olevan, mielenterveytesi takia pysytellä poissa.
- Exp Anonyymi kirjoitti:
Joskus sanoin, että sulla on pehmeä pää, kun et kestä omien trollauksiesi tulosta. Varmaan parempi ihan oman, jäljellä olevan, mielenterveytesi takia pysytellä poissa.
- ExpEi se pysy poissa, ei pysty. Mutta nyt varmaan ekaa kertaa jäöhyväistekstissään myönsi, että palailee. 😁
- Anonyymi
Ai kato, Kyniskö on TAAS poistunut palstalta. Yllättävän vähäsanaisesti tällä kertaa. Ei niin paljoa uhriutumista, ei sairaskertomusta, eikä viestien kirjottamista yhdellä sormella. No mutta hyvää syksyä ja nähdään taas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kato, Kyniskö on TAAS poistunut palstalta. Yllättävän vähäsanaisesti tällä kertaa. Ei niin paljoa uhriutumista, ei sairaskertomusta, eikä viestien kirjottamista yhdellä sormella. No mutta hyvää syksyä ja nähdään taas!
Eiköhän se vielä pari kolme encorea tee ennen kuin painuu taas toviksi nuolemaan haavojaan. Palaa sitten uusin voimin ja intoa puhkuen samojen jankutusten kanssa ;)
- Anonyymi
Parempaa jatkoa ja hyvää syksyä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697524Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435124- 983555
- 442609
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462369Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212213- 222188
- 342143
- 281831
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191705