Kuntosalilaitteiden desinfiointi

Anonyymi

Mitä mieltä ollaan laitteiden desinfioinnista käytön jälkeen ?
Onkohan siitä oikeesti mitään hyötyä..

8

756

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä siitä ole vahinkoakaan.
      En luota kanssatreenaajien tunnollisuuteen, eikä ole syytäkään luottaa, vaan ennen käyttöä hölvään tangon, käsipainojen tai laitteen kaikki mahdolliset kosketuskohdat ja niiden lisäksi paikat joihin saattaa huomaamattaan koskettaa.
      Tietenkin samat toimet lopetettuani.

      Espanjan kaupunkimme salilla on tapana pitää omat pyyhkeet mukana salin puolella ja asettaa ne istuimen ja selkänojan suojaksi. Tämä siis jo ennen mitään koronaa.

      Asumme hissittömän kerrostalon laskennallisesti neljännessä kerroksessa. Kaikki asumamme vuodet olen aina kotiin tultuani pessyt käteni huolellisesti.
      Ovien kahvat, kaiteet yms. kohteet joihin on kuka tahansa rähmäkoura saattanut koskea ovat aina pöpölähteitä eikä pelkästään korona-aikana.

      • Anonyymi

        Meillä täällä Suomessa taas oletetaan että laittamalla oma pyyhe laitteen istuimelle varataan laite seuraavaksi puoleksi tunniksi itselle! Sitten voi myös hyvällä omallatunnolla istua siinä räpläämässä älypuhelinta eikä missään nimessä tauon aikana luovuteta laitetta muiden käyttöön...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä täällä Suomessa taas oletetaan että laittamalla oma pyyhe laitteen istuimelle varataan laite seuraavaksi puoleksi tunniksi itselle! Sitten voi myös hyvällä omallatunnolla istua siinä räpläämässä älypuhelinta eikä missään nimessä tauon aikana luovuteta laitetta muiden käyttöön...

        Tuo räplääminen ja varaaminen ei ole edennyt Tv:n Golden Gym salille, vielä.
        Avoimen uteliaita ne ovat. Jos tekee jotain heille outoa esimerkiksi rinallevetoja niin muutama ukko tulee muutaman metrin päähän kyykkyyn tuijottamaan.
        Ei siinä mitään. Tietenkään ei ole nostolavaa joten painot ovat lattialla lappeellaan olevien levyjen päällä ja raudat verryttelytasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä täällä Suomessa taas oletetaan että laittamalla oma pyyhe laitteen istuimelle varataan laite seuraavaksi puoleksi tunniksi itselle! Sitten voi myös hyvällä omallatunnolla istua siinä räpläämässä älypuhelinta eikä missään nimessä tauon aikana luovuteta laitetta muiden käyttöön...

        Ja samaan ikaan voi juoksennlla baikka muissa laiteissa ja kuunneel musaa käytävällä
        Esim myyrmäen 24 7 sal i lla yksi omahyväinen patkkeeraa jalka laiteeseen istunåmaan koko päiväkai ja ei t ee laiteessa keu t takaikkiaan mitään.
        Köy sktten toisellpuolella salia jossain .

        Ärsyt täbää ja kun salilla ei o le edes henkilökuntaa tai kanavaa ilmoitaa epäkojåhdista.
        Kertan o l i paikkalla henkilökuntaa joka ei rekoi mitenkään.


    • Anonyymi

      jokaista sääntöä ja käytäntöä ei tarvitse kyseenalaistaa. Jos salilla on ohjessääntönä että laitteet puhdistetaan jokaisen käytön jäljiltä niin se on sen salin käytäntö.
      Jos se ei sovi omaan agendaan niin silloin voi vaihtaa salia.

      • Anonyymi

        Luulenpa että kukaan ei noudata kaikkia salin sääntöjä. Esim. painot tulee palauttaa paikoilleen käytön jälkeen.


    • Anonyymi

      Useimmiten naurettavaa tuhertamista ja esittämistä se pyyhkiminen. Kuitenkin istutaan ja tartutaan ehkä VAIN laitteen kädensijoihin. Taatusti pelkästään lähellä olevan hengityksestä voi saada tartunnan yhtä helposti. Eräs tyyppi omalla pyyhkeellään pyyhki hikistä naamaansa..samalla rätillä pyyhki käyttämäänsä laitetta tunnollisesti! Keskityttäisi siihen muuhun salikäytökseen enemmän..jätettäisi esim. se puhelin hetkeksi kourasta eikä varata laitetta sen vahtaamiseksi.. joku saattaisi haluta vuorostaan käyttää myös laitetta, jossa sinä vain istut facebookia vahtaamassa, hän on muuten myös maksanut sen käytöstä. Olen todennut että myöskään kuntosalilla ei Suomalainen osaa/ halua käyttäytyä kohteliaasti..jos on koskaan osannut!

      • Anonyymi

        Koko tekstisi on täyttä asiaa.
        Joskus tuttujen kesken yhteistyö pelaa. Meillä yleisimmin nostolavalla.
        3:n hepun rinnallevetorinki. Kahden eläkeläisukon maastaveto popula. Treenit samoilla tai likimain samoilla raudoilla.

        Joskus tuo onnistuu myös laitepuolella. Itse en jää koskaan istumaan palautuksen ajaksi ja silloin joku kaveri saattaa kysyä onko se vapaa. Kun kyse on pakkalaitteesta niin tapin paikkaa on helppo vaihtaa jos ei tarvitse vaihtaa mitään apuvälinettä.
        Olen myös itse kysynyt mahdollisuutta tehdä kaverin palautuksen aikana oma sarjani. Pidän huolen, että AINA tökkään tapin siihen missä se oli kaverin jäljillä.

        Mitä tulee kohteliaisuuteen niin salillamme käyneet muutama jenkkinainen, pari kotoutunutta venakkoa, kaksi kotoutunutta nuorta venäläistä heppua sekä kaksi tilapäistä virolaista äijää ovat suomalaisia paljon sosiaalisempia jos jätetään tutut kaverit omaan ryhmäänsä.
        Venakot ovat suorastaan empaattisia. "Sinä vanha mies pitä olla hyvi varovaine"!
        Virolaiset: Sinä hyvi vahva vanha ukko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      244
      2368
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1565
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1366
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1265
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1172
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      90
      1099
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      968
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      930
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      902
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      790
    Aihe