Jos ostaisi tuttavanaiselle seksikkään alusasun lahjaksi

Anonyymi

Vaikka punaiset stringit Victoria's Secretistä kun on pikkujoulukausikin tulossa. Ja ollaan siis ihan vain tuttuja ilman mitään suhdekuviota, mutta ehkä se voisi silti esiintyä minulle pikkujoululahjassaan.

39

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Victoria's Secret ei ole tätänykyään kovinkaan hyvässä maineessa ja huudossa. Kantsii siis varmistaa ko. naisen mielipiteen kyseisestä lafkasta.

• Anonyymi

Kaikkee se aloittaja kuvittelee... Aika kaukaa haettu, että tuttava nainen hilluisi pikku stringit päällä sun edessä. Ymmärrän jos kyseessä olisi vaikka tyttöystävä, että näin tekisi. Osta vaikka punaiset pörrösukat.

• Anonyymi

Miehet on typeriä.

• Anonyymi

Ehkä..

• Pitäisin outona tyyppinä tuttava miestä joka ostelisi alusvaatteita mulle, vaikkei oltas edes suhteessa. Hyvin outona.

Että myös stringejä hyvinkin vihjailevana ostoksena.

• Anonyymi

Sä varmaan osaat ostaa mulle sopivat

Kiitti

• Anonyymi kirjoitti:

Sä varmaan osaat ostaa mulle sopivat

Kiitti

Tuskin osaisin. En tiedä edes kokoa.

• Anonyymi

• Suatana kirjoitti:

Miesten boksereissa on vaan se munapussin ommelkupru sellainen ulkonäköseikkana mööh, mutta eipä ne jalassa huonolle tunnu.

Pikku kuorut pal menoa haittaa.

*kuprut korjaan

• Mä olen saanut tutuilta naisilta vaatteita lahjaksi. He haluavat pukea munt oman maun mukaisesti.
      Mitähän ne mahtaa suunnitella?

• Anonyymi

Missäs se jäsenhakemus viipyy?

W.

• Anonyymi kirjoitti:

Missäs se jäsenhakemus viipyy?

W.

No huh, mä ihan pelästyin, kun vellikelloon tuli tommonen viesti. :D

Tuota, ujouttani en uskalla tehdä aloitusta ja muutenkin en oikein osaa pitää meteliä itsestäni. Mä kyllä tiedän, että ne ovat tärkeitä ominaisuuksia, jos haluaa vakkariksi.

Jos mä vielä treenaisin tota osaamistani.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

No huh, mä ihan pelästyin, kun vellikelloon tuli tommonen viesti. :D

Tuota, ujouttani en uskalla tehdä aloitusta ja muutenkin en oikein osaa pitää meteliä itsestäni. Mä kyllä tiedän, että ne ovat tärkeitä ominaisuuksia, jos haluaa vakkariksi.

Jos mä vielä treenaisin tota osaamistani.

Et sä mikään uusi ole, kun tunnistit tuonkin termin " vellikello", jonka mä tänne aikoinaan lanseerasin.

Anomus hylätty. Next.

W.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä mikään uusi ole, kun tunnistit tuonkin termin " vellikello", jonka mä tänne aikoinaan lanseerasin.

Anomus hylätty. Next.

W.

Mitä teillä kahdella on meneillään? Kertokaa heti mulle!

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Autoin Wuppista matikassa, sitten se tykästyi muhun ja päivää myöhemmin munt lempattiin. :/
        Kaikki alkoi 10.10.2021 13:34 tässä ketjussa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17146673/tammosta-tanaa#comment-110508352

Wuppis onkin aikas jännä persoona :-D *hykertelee* Ensin tarjoaa kaakaota ja sitten jo märällä rätillä huitasee päin näköä.

Turkkulaine?

Toveri W muuten ylensi Dikssentterin lempinimisatuilijaksi. Ei, kyllä se on mää. DiksDentastixDexder on palstajesse, vaikka hyviä lemppareita antaakin.

Mutta kyllä sun aloitus pitää tehtailla. Joku mieltäsi kiinnostava aihe. Silleen me koirat karvoistaan erotellaan :-D

• elisakettu kirjoitti:

Wuppis onkin aikas jännä persoona :-D *hykertelee* Ensin tarjoaa kaakaota ja sitten jo märällä rätillä huitasee päin näköä.

Turkkulaine?

Toveri W muuten ylensi Dikssentterin lempinimisatuilijaksi. Ei, kyllä se on mää. DiksDentastixDexder on palstajesse, vaikka hyviä lemppareita antaakin.

Mutta kyllä sun aloitus pitää tehtailla. Joku mieltäsi kiinnostava aihe. Silleen me koirat karvoistaan erotellaan :-D

Turkkulaine oon. Kyllä minä jotain keksin ja vielä tämän vuoden puolella. Munsta on vaan tullut turhan kriittinen kirjoitusteni suhteen. :)

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Turkkulaine oon. Kyllä minä jotain keksin ja vielä tämän vuoden puolella. Munsta on vaan tullut turhan kriittinen kirjoitusteni suhteen. :)

Älä referoi. Se jos mikä tappaa kirjoitushalun ja vie keskusteluyhteyden. Liian kriittisesti itseään suhtautuvaa myös epäillään trolliksi eniten. Se huomio jonka ehkä Wuppendaalikin teki.

Ole luova spontaanisti.

• elisakettu kirjoitti:

Älä referoi. Se jos mikä tappaa kirjoitushalun ja vie keskusteluyhteyden. Liian kriittisesti itseään suhtautuvaa myös epäillään trolliksi eniten. Se huomio jonka ehkä Wuppendaalikin teki.

Ole luova spontaanisti.

"Älä referoi. Se jos mikä tappaa kirjoitushalun ja vie keskusteluyhteyden."
        .
        Tuo on hyvä pointti, olin jo unohtanut spontaanin kirjoittelun hyödyt.

Alkujaan tulinkin palstalle harjoittamaan luovaa, leikkisää ilmaisua, mutta sisälläni asuva aikuinen haluaa loputonta analyyttistä pohdintaa ja täydellisiä suorituksia. :P

• Anonyymi

Vaaleaihoiselle naiselle punaiset alusasut sopii hyvin ja näyttää kauniilta. Olen ostanut yhdelle naiselle ja se tykkäsi.

• Anonyymi

No oliko se vain tuttava, vai peräti ihan tyttöystävä?

• Anonyymi

Itsellesi siis olisit ostamassa.

W.

• Anonyymi

Olisipa typerää. Nainen huomaisi alle sekunnin, että sinulla on ns. oma lehmä ojassa, ajattelet vain ja ainoastaan itseäsi.

- Sheena

• Anonyymi

Jos olisit hän niin mielelläni sulle pyllyäni heiluttelisin stringeissä. Luulenpa vaan et ne ei kauaa pysyisi päälläni ;)

• Anonyymi

miehelle joululahjaksi uudety housut: vaaleanpunaiset pitkät alkkarit joisssa kuvcina noniin.

• Anonyymi

Jpp oikein suuri määräkin pinkkejä pikkuhousuja isännälle tonneittain lahjana jouluksi asusteisiinsa.

• Itse kiittäisin (muodollisesti) lahjasta, mutta lisäisin, että palautan lahjan kauppaan, koska se on epäkäytännöllinen.

• Anonyymi

Perverssiä tuommoinen on. Tässä vaihtoehtoja mitä niille voisi tehdä.
      Ammuttaisiin raketin mukana avaruuteen sinä liimattuna rakettiin. Siinäpä sitten stringien kanssa lentäisit avaruuteen muita ihmisiä saastuttamasta. 🤣👍
      Voisit myös syödä ne vaikka olisivatkin kangaiset saksilla silputtaisiin pitsan päälle mitä pikkuinen mahakipu haittaisi. Jes. Tai voit viihdyttää itseäsi ja puet ne päällesi tulee varmaan hyvin jouluinen tunnelma jouluisin aina kekkuloit sillä tavalla kotonasi tapoihisi kuuluvana kun kuusta koristelet.

• Anonyymi

Jollekin teuvo-johannekselle ostat miljoonia pinkkejä pikkuhousauja joululahjaksi.

• Anonyymi

Hyvä idea

• Anonyymi

Jos koon tiedät niin mikä ettei. Pitää varautua että rahat menee hukkaan. Jos vaikka ostat liian isot kupit pienhkörintaiselle naiselle. Tai lattapyllylle muodokkaan pers.kohdan. Osaan nääs samaistua kun olen tuo pienehkörintainen ja lattapylly. Minun huumorintaju kyllä kestäisi, ehkä kaikkien ei, mutta eihän niitä kamppeita käyttää voisi sopimattomina kokoina. On aika tärkeää että alusvaatteet ovat just oikeaa kokoa.

• Anonyymi

No eihän niitä stringejä voi edes alusvaatteiksi kutsua. Hiertävä naru persvaossa.

• Anonyymi

Kyllähän se lottoaminenkin ja päävoitto joskus jotakuta lykästää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4815
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2637
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1999
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1758
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1567
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe