Kissaihmisiä

Anonyymi

Onko täällä muita kissaihmisiä? Ihana kun kissa tulee aamulla häntä pystyssä herättelemään hyvin nukutun yön jälkeen. Iltaisin leikitään ja paijataan että uni tulee hyvin. Mitä kissanhoitoaineita käytätte? Vain asiallisia vastauksia. Kutsun omaa kissaani kissiksi, vaikka oikea nimi onkin eri.

23

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkä ajattelit suodattaa nuo "vastaukset" asiallisiksi? Valitettavasti se on mahdotonta.

• Anonyymi

Arvelin että ehtii tässä keskustella ennenkuin törkytyypit heräilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelin että ehtii tässä keskustella ennenkuin törkytyypit heräilee.

Varmaan ihan toimiva konsti. Valitettavasti en ole kissaihminen, että se siitä keskustelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan ihan toimiva konsti. Valitettavasti en ole kissaihminen, että se siitä keskustelusta.

Mikähän ihmisistä tekee kiintymään eri eläimiin, tai ei ollenkaan pidä eläimistä? Itse en pidä koirista, en halua olla koiranomistajien kanssa missään tekemisessä vapaa-aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän ihmisistä tekee kiintymään eri eläimiin, tai ei ollenkaan pidä eläimistä? Itse en pidä koirista, en halua olla koiranomistajien kanssa missään tekemisessä vapaa-aikana.

En pidä kissoista mieluimmin, kännissä toyotan kuvia katton,wrum wrum wrum totyota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en pidä sinusta. Yök.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en pidä ihmisistä,jotka ei pidä elämistäimistöeläimiststä !!!!

• Anonyymi

Minä ko huutelen akka tuu tänne niin kyläää ihmiset kyttää,kyttää ne tiällä Varkaudessa muutenkin,enpä ole ikinä piitannut!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en pidä ihmisistä,jotka ei pidä elämistäimistöeläimiststä !!!!

Minä en pidä ihmisistä enkä etenkään eläimistä.

• Anonyymi

Voi voi teiän kanssa😃

• Anonyymi

Onko täällä latex asu liepooja.

• Anonyymi

Ei asu tiällä semmosta. On varmaan muuttanu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asu tiällä semmosta. On varmaan muuttanu.

Yök olette itse, oikein tuplayök ja röyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yök olette itse, oikein tuplayök ja röyh

Ollaan huomattu että yöihmisiä olet ja täällä kummittelet.

• Carl-Gustaf

Ei ole minulla kissaa jonka kanssa voisin leikkiä tai paijata sitä. Naapurin kisu käy joskus pihalla ja yritän houkutella sitä lähemmäs, mutta sillä on outoja ennakkoluuloja minua kohtaan.

• Anonyymi

Miten niin "outoja"? Sinähän asut joutenlahdessa, kertoo paljon!

• Anonyymi kirjoitti:

Sun arvio paikasta heitti 363 km pieleen. Onko joku Joutenlahdessa kiduttanut kissaa, vai miten tällainen aivopieru syntyi?

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Sun arvio paikasta heitti 363 km pieleen. Onko joku Joutenlahdessa kiduttanut kissaa, vai miten tällainen aivopieru syntyi?

Ei oo kidutuksesta kyse, pikemminkin päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehän miä asu !

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Ehän miäkään oo vuoteen asuna siellä.

• Anonyymi

Juu tykkään mirristä, paras sellainen siististi parturoitu kolmio, on tullut tavattua noita satoja elämän aikana.

• Anonyymi

Mitenköhän tuo on, oisko menny vähän liiottelun puolelle tuo, satoja...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6628
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4522
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2259
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1848
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1428
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1199
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1171
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1154
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1087
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe