Onko täällä muita kissaihmisiä? Ihana kun kissa tulee aamulla häntä pystyssä herättelemään hyvin nukutun yön jälkeen. Iltaisin leikitään ja paijataan että uni tulee hyvin. Mitä kissanhoitoaineita käytätte? Vain asiallisia vastauksia. Kutsun omaa kissaani kissiksi, vaikka oikea nimi onkin eri.
Kissaihmisiä
23
97
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä ajattelit suodattaa nuo "vastaukset" asiallisiksi? Valitettavasti se on mahdotonta.
- Anonyymi
Arvelin että ehtii tässä keskustella ennenkuin törkytyypit heräilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvelin että ehtii tässä keskustella ennenkuin törkytyypit heräilee.
Varmaan ihan toimiva konsti. Valitettavasti en ole kissaihminen, että se siitä keskustelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ihan toimiva konsti. Valitettavasti en ole kissaihminen, että se siitä keskustelusta.
Mikähän ihmisistä tekee kiintymään eri eläimiin, tai ei ollenkaan pidä eläimistä? Itse en pidä koirista, en halua olla koiranomistajien kanssa missään tekemisessä vapaa-aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän ihmisistä tekee kiintymään eri eläimiin, tai ei ollenkaan pidä eläimistä? Itse en pidä koirista, en halua olla koiranomistajien kanssa missään tekemisessä vapaa-aikana.
En pidä kissoista mieluimmin, kännissä toyotan kuvia katton,wrum wrum wrum totyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pidä sinusta. Yök.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en pidä ihmisistä,jotka ei pidä elämistäimistöeläimiststä !!!!
- Anonyymi
Minä ko huutelen akka tuu tänne niin kyläää ihmiset kyttää,kyttää ne tiällä Varkaudessa muutenkin,enpä ole ikinä piitannut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en pidä ihmisistä,jotka ei pidä elämistäimistöeläimiststä !!!!
Minä en pidä ihmisistä enkä etenkään eläimistä.
- Anonyymi
Voi voi teiän kanssa😃
- Anonyymi
Onko täällä latex asu liepooja.
- Anonyymi
Ei asu tiällä semmosta. On varmaan muuttanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu tiällä semmosta. On varmaan muuttanu.
Yök olette itse, oikein tuplayök ja röyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök olette itse, oikein tuplayök ja röyh
Ollaan huomattu että yöihmisiä olet ja täällä kummittelet.
Ei ole minulla kissaa jonka kanssa voisin leikkiä tai paijata sitä. Naapurin kisu käy joskus pihalla ja yritän houkutella sitä lähemmäs, mutta sillä on outoja ennakkoluuloja minua kohtaan.
- Anonyymi
Miten niin "outoja"? Sinähän asut joutenlahdessa, kertoo paljon!
Anonyymi kirjoitti:
Sun arvio paikasta heitti 363 km pieleen. Onko joku Joutenlahdessa kiduttanut kissaa, vai miten tällainen aivopieru syntyi?
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Sun arvio paikasta heitti 363 km pieleen. Onko joku Joutenlahdessa kiduttanut kissaa, vai miten tällainen aivopieru syntyi?
Ei oo kidutuksesta kyse, pikemminkin päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehän miä asu !
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ehän miäkään oo vuoteen asuna siellä.
- Anonyymi
Juu tykkään mirristä, paras sellainen siististi parturoitu kolmio, on tullut tavattua noita satoja elämän aikana.
- Anonyymi
Mitenköhän tuo on, oisko menny vähän liiottelun puolelle tuo, satoja...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404522- 542259
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391848Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171171
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018