Ätmi voitti lotossa

Anonyymi

Ja tuhlasi rahat viinaan, huumeisiin ja naisiin. Tyhmän näköinen mies ja käytöksestä päätellen olikin idiootti. No rahalla saa maksullisia naisia ja ämies piti hauskaa vähän aikaa. Oon saanut joskus paljon rahaa mutta en ole tuhaillut naisiin enkä viinaan enkä huumeisiin todellakaan.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b9af2bee-254c-4fc2-a24f-06311d2d19e8

14

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minähän olrn sins boiyolls kodks olrn älykkäämpi kuin veikksuksen henkilötstö.

Mutta erästä erästä asiaa olen ajatellut että voisi olla sellainen hauska seikkailupelikin, joka olisi tytöillekin hauska jossa ihmissuhdejuttuja ja, niiin.

• Anonyymi

"– En kadu mitään tekemisiäni. Sain 10 vuotta hauskuutta yhdellä punnalla, hän sanoi The Sunille."
      Ei helvetti mikä äijä :D

• Anonyymi

Lapset varmaan tykkäs.

• Anonyymi

Audi voitti mersun eli persun nopeuksissa :;D

Hassu juttu sinänsä kun sellaista että missä olisi tytöillekin jännää ja mielenkiintoista peliä, oma juttuni, aika haasteellista.

• Anonyymi

Pullahti.

• Tässä tulee taas todistettua, kuinka hekkolahjaisille tyypeille ei saa antaa rahaa tuhlattavaksi. Ei ainakaan suuria summia. Ne ei vaan osaa käsitellä rahaa. Eivätkä ymmärrä tehdä kannattavia, pitkän tähtäimen suunnitelmia. Tuo voitto meni väärään kohteeseen.

Kun on lusikalla annettu, ... !

• Totta. Eikä tuhlaamisen taustalla ole välttämättä päihteiden käyttö .
        Rahankäytöön liittyvä priorisointi on joillakin pahasti pielessä. Vuokra jää maksamatta, jotta pääsee etelänmatkalle. :/

• Anonyymi

Juuri oikea osoite. Kaveri osasi käyttää rahaa, eli nauttia siitä.

Aivan pöljän pojan hommia tuollaiset sijoittamiset ja säästämiset. Niille ei pitäisi rahaa antaa, jotka eivät osaa pistää sitä haisemaan.

• Anonyymi

Hän nautti elämästä eli olis voinu voittaa rahaa ja kuolla mutta nyt hän nautti ja eli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri oikea osoite. Kaveri osasi käyttää rahaa, eli nauttia siitä.

Aivan pöljän pojan hommia tuollaiset sijoittamiset ja säästämiset. Niille ei pitäisi rahaa antaa, jotka eivät osaa pistää sitä haisemaan.

Totta mitä semmonen rahalla tekee joka ei nauti säästää säästää vain ja kuoleman jälkeen joku muu nauttii eli rahaa sellaisille jotka tarvii rahaa ja elää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta mitä semmonen rahalla tekee joka ei nauti säästää säästää vain ja kuoleman jälkeen joku muu nauttii eli rahaa sellaisille jotka tarvii rahaa ja elää

Ei rahaa hautaan viedä ja miksi ne saa rahaa jotka ei nauti siitä ei elä kuten ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rahaa hautaan viedä ja miksi ne saa rahaa jotka ei nauti siitä ei elä kuten ihminen

Eli ei semmonen tarvi rahaa joka ei ymmärrä rahasta ja elämästä

• "Carroll kyllä lahjoitti lähes puolet voitoistaan sukulaisille..."

Tiedän yhden tapauksen jossa rahalahjan saanut sukulainen alkoi pyytämään
      lisälahjoituksia. Pummaamista jatkui pari kuukautta, kunnes sanottiin, että enempää ei voida antaa.
      Näyttää siltä, että hän on vetänyt herneen nokkaansa, kun ei ole enää soitellut.

• Anonyymi

Naiset on kalliita pitää vaikka pitäisi vaikka tunnin tai päivän. Varmaan rumia huora naisia pannut maksusta. Melko tyhmä äijä sanoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6722
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4715
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      68
      2485
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1930
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1498
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1271
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe