Voiko ex miehen parhaan kaverin

Anonyymi

kanssa seurustella? Olemme eronneet kaksi vuotta sitten ja miehen paras kaveri tajusi minussa elämänsä naisen. Mitä tehdä erikoisessa tilanteessa? Miehet ovat yhä samalla tapaa ystäviä eikä ex tiedä kaverinsa löytäneet nyt mut elämäänsä.

32

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa? Koska pari vuotta välissä.

• Anonyymi

Miksi ei saisi? Kaksi vapaata (?) ihmistä!
      Tietysti voi aiheuttaa erinäisiä hankaluuksia ja välien rikkoutumista yms. mutta jos molemmat on valmiit sen riskin ottamaan antakaa mennä.
      Eks on eks, takana, loppu, kaput.

• Anonyymi

Asia, jota joutuu jo kysymään, on aina lähtökohtaisesti arveluttava?

• Anonyymi

Voi tietysti. Tietysti tuosta voi seurata ongelmia, tai sitten ei. Riippuu pitkälti siitä miten erositte ja miten osapuolet on päässeet yli siitä erosta. Normaalit ja henkisesti terveet ihmiset, eivät varmasti riidattoman eron jälkeen ole tuossa kohtaa enää millänsäkään asiasta. Jos taas saitte vaikka ison sodan pystyyn niin se voi olla jättänyt kaunoja.

Eli siis periaatteessa ihan ok, mutta riippuu toki vähän tilanteestanne. Ja siis se paras kaveri eli sun tarjokkaasihan sen lopullisesti päättää haluaako hän sitä kaveruuttaan riskeerata.

• Anonyymi

Eiköhän toi ole sen ex-miehen parhaan ystävän ongelma. Kysypäs häneltä.

Jos pelkäätkin menettäväsi jotain entisesi suhteen, niin mitähän se olisi? Onko sen arvoista?

xLiner

• Anonyymi

Mietityttää vain. Mulla ei ole mitään mitä voisi tässä kohtaa menettää. Lähinnä se se on tämä kaverimies. Mietin vain ovatko laajemmat piirit fiksuja ettei ajaudu liian lähelle menneitä. Ja olisiko parempi ystävysten pitää se ystävyys.

Toki kaverimies on täysin eri tyyppi kaikessa mitä ex. Sekin siinä on outoa, että ne on vielä ystävykset.

• Anonyymi

Eiköhän ex tiedä jo luonteesi. Itse en tietenkään miehenä moiseen ryhtyisi. Mut alhainen moraali tietenkään ei tule ex miehellesi yllätyksenä.

Miehesi ns. kaveri on kyllä melkoinen paskahousu.

• Anonyymi

Enpä lähtisi ketään tuomitsemaan. Toinen on voinut olla väärä sen 15 vuotta ja kaveri oikea sen seuraavat 50 vuotta. Suuret rakkaustarinat alkavat monesti oudoista paikoista.

• Anonyymi

Millainen säälittävä ihmisraunio tulisi pätemään tälläisen aloitukseen naisvihapäissään? Ei muuta kun tutkaamaan, että kiinnostaako tämä elämän mies sinua. En todellakaan ymmärtänyt aloitusta provosoinniksi mähmäiselle naisvihalle

• Anonyymi

Sehän on ex ja pidemmän ajan takaa, en ymmärrä alotusta. Ei ihmisiä omisteta ja ihmisillä on vapaa tahto.

• Anonyymi

Osa on kuitenkin eri mieltä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa on kuitenkin eri mieltä…

Se on totta, ihmisethän voi olla eri mieltä mistä tahansa, mutta onko sille järkiperustetta on eri asia.

• Anonyymi

Voi seurustella. Jokainen päättää itse kenen kanssa seurustelee eikä kavereilla ole siihen mitään sanomista.

• Anonyymi

Viet sitten exältäsi jopa kaverikin!? Toivottavasti ex-miehelläsi ei ollu valmiiksi ostettua taloa, autoa, kesämökkiä tai muuta, jota vaadit osituksessa...

• Anonyymi

Eihän se exä kaverinsa kanssa seurustellut...😉

-Palstahessu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se exä kaverinsa kanssa seurustellut...😉

-Palstahessu

Vastaus unohtui, voi tietenkin seurustella. Olen itsekin joskus niin tehnyt.

-Palstahessu

• Anonyymi

Hänen kaverinsa lähestyi. En minä.

• Anonyymi

miehenä vastaan, että YLEENSÄ kaverin ex:iin ei seota, kaveruus siihen ainakin loppuu.. ja esiin nousee ajatus, tuonko takia me erottiin..

• Anonyymi

Jaa. Hänen kaveri lähestyi. En minä.

• Anonyymi

Jos tuossa on jokin ongelma, niin se on parhaan kaverin ja exäsi, ei sinun.

Muutamia vastaavanlaisia tapauksia tiedän. Parissa "paras kaveri" on jopa kysynyt exän mielipuolta asiaan.

- Sheena

• Anonyymi

Hyvä kommentti 👍

• Anonyymi

Piiri pieni pyörii lapset siinä hyörii...
      Ei tietenkään saa eksän kavereihin sekaantua!
      😱 Voi kauhistuksen kanahäkki minkälaisia ihmisiä, voi hyvä tavaton sentään.😱

• Anonyymi

Noin se tuppaa monesti pienemmillä paikkakunnilla menemään. Tarjokkaita on rajallinen määrä eikä porukka oikein jaksa lähteä kovin kaukaa hakemaan. Siinä sitten pyöritään piirileikiä siinä pienessä piirissä.

• Anonyymi

Ei kukaan itseään arvostava mies sekaantuisi kaverin jämiin.
      Sen verran miestä pitää olla.

Mahtaa, aloittajasta tuntua hienolle, kun avaa jalkansa, ja kaveri potkasee pihalle saatuaan.

Kyseessähän voi olla sovittu testi. Ei olis ekakerta.

Kevyt kenkäiselle, kevyesti kenkää, kuten termi kuuluu.

• Anonyymi

Kukaan itseään arvostava mies ei ajattele naisista "jäminä".

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Ja kuka helvetti exäänsä "testailee" ja vielä useemman vuoden jälkeen? Ei kuulosta ihan terveen ihmisen toiminnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Alatalon laulun sanoin:

Rahaa on niin paljon, ettei paskalle taivu
        Eihän sitä muutoin kehtaa
        Kaiken mihin meikäpoika kätensä lykkää
        Häätypi olla ehtaa

• Omasta mielestä tuossa ei ole mitään väärää. Jotkut tosin mieltää omistajuussuhteen ikuiseksi. Että olisit jollakin tavalla exälle merkitty nainen, eikä kaverit saisi koskea sinuun. Mutta se ei ole sinun ongelmasi. Exä ja nyxä setvikööt välinsä keskenään. Se ei ole sinun tehtäväsi.

• Anonyymi

Ei todellakaan voi! Nyt lopetat omaan napaas kattomisen etkä pilaa toisten ystävyyttä. Ystävyys edelle ja huo*ailut taakse. Tossa ei voita lopulta kukaan.

• Anonyymi

No miettisin varmaan tunteiden vahvuutta, että kannattaako alkaa kevyin perustein. Ja ehkei sitä nyt heti tarvitsisi sen eksän nenän eteen tuoda. Jos nyt vaikka osoittautus ihan harha-askeleksi koko homma, niin vois pitää sen yrityksen vaikka ihan teidän keskinäisenä. Siis ettei kertois ollenkaan koko jutusta. Umpirehelllisyys on yliarvostettua. Sitte tietenki, jos toteaisitte kuuluvanne yhteen pitäis kertoa.

• Jaa-a, itselläni on periaate ettei kaverin kultaan kosketa, oli se kulta kultaa tai ihminen.

Mutta 2 vuotta erosta vaikuttaa niin, että jos kaverukset kykenee suuttumatta tuon asian handlaamaan, niin miksi ei? En minä ainakaan välitä ketä exäni tapailee, ihan sama kun exä on.

Toki aina voi myös valita naisen kaverin sijastakin, jos se paremmalle tuntuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe