kanssa seurustella? Olemme eronneet kaksi vuotta sitten ja miehen paras kaveri tajusi minussa elämänsä naisen. Mitä tehdä erikoisessa tilanteessa? Miehet ovat yhä samalla tapaa ystäviä eikä ex tiedä kaverinsa löytäneet nyt mut elämäänsä.
Voiko ex miehen parhaan kaverin
32
125
Vastaukset
- Anonyymi
Saa? Koska pari vuotta välissä.
- Anonyymi
Miksi ei saisi? Kaksi vapaata (?) ihmistä!
Tietysti voi aiheuttaa erinäisiä hankaluuksia ja välien rikkoutumista yms. mutta jos molemmat on valmiit sen riskin ottamaan antakaa mennä.
Eks on eks, takana, loppu, kaput.- Anonyymi
Asia, jota joutuu jo kysymään, on aina lähtökohtaisesti arveluttava?
- Anonyymi
Voi tietysti. Tietysti tuosta voi seurata ongelmia, tai sitten ei. Riippuu pitkälti siitä miten erositte ja miten osapuolet on päässeet yli siitä erosta. Normaalit ja henkisesti terveet ihmiset, eivät varmasti riidattoman eron jälkeen ole tuossa kohtaa enää millänsäkään asiasta. Jos taas saitte vaikka ison sodan pystyyn niin se voi olla jättänyt kaunoja.
Eli siis periaatteessa ihan ok, mutta riippuu toki vähän tilanteestanne. Ja siis se paras kaveri eli sun tarjokkaasihan sen lopullisesti päättää haluaako hän sitä kaveruuttaan riskeerata. - Anonyymi
Eiköhän toi ole sen ex-miehen parhaan ystävän ongelma. Kysypäs häneltä.
Jos pelkäätkin menettäväsi jotain entisesi suhteen, niin mitähän se olisi? Onko sen arvoista?
xLiner- Anonyymi
Mietityttää vain. Mulla ei ole mitään mitä voisi tässä kohtaa menettää. Lähinnä se se on tämä kaverimies. Mietin vain ovatko laajemmat piirit fiksuja ettei ajaudu liian lähelle menneitä. Ja olisiko parempi ystävysten pitää se ystävyys.
Toki kaverimies on täysin eri tyyppi kaikessa mitä ex. Sekin siinä on outoa, että ne on vielä ystävykset.
- Anonyymi
Eiköhän ex tiedä jo luonteesi. Itse en tietenkään miehenä moiseen ryhtyisi. Mut alhainen moraali tietenkään ei tule ex miehellesi yllätyksenä.
Miehesi ns. kaveri on kyllä melkoinen paskahousu.- Anonyymi
Enpä lähtisi ketään tuomitsemaan. Toinen on voinut olla väärä sen 15 vuotta ja kaveri oikea sen seuraavat 50 vuotta. Suuret rakkaustarinat alkavat monesti oudoista paikoista.
- Anonyymi
Millainen säälittävä ihmisraunio tulisi pätemään tälläisen aloitukseen naisvihapäissään? Ei muuta kun tutkaamaan, että kiinnostaako tämä elämän mies sinua. En todellakaan ymmärtänyt aloitusta provosoinniksi mähmäiselle naisvihalle
- Anonyymi
Sehän on ex ja pidemmän ajan takaa, en ymmärrä alotusta. Ei ihmisiä omisteta ja ihmisillä on vapaa tahto.
- Anonyymi
Osa on kuitenkin eri mieltä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa on kuitenkin eri mieltä…
Se on totta, ihmisethän voi olla eri mieltä mistä tahansa, mutta onko sille järkiperustetta on eri asia.
- Anonyymi
Voi seurustella. Jokainen päättää itse kenen kanssa seurustelee eikä kavereilla ole siihen mitään sanomista.
- Anonyymi
Viet sitten exältäsi jopa kaverikin!? Toivottavasti ex-miehelläsi ei ollu valmiiksi ostettua taloa, autoa, kesämökkiä tai muuta, jota vaadit osituksessa...
- Anonyymi
Eihän se exä kaverinsa kanssa seurustellut...😉
-Palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se exä kaverinsa kanssa seurustellut...😉
-PalstahessuVastaus unohtui, voi tietenkin seurustella. Olen itsekin joskus niin tehnyt.
-Palstahessu - Anonyymi
Hänen kaverinsa lähestyi. En minä.
- Anonyymi
miehenä vastaan, että YLEENSÄ kaverin ex:iin ei seota, kaveruus siihen ainakin loppuu.. ja esiin nousee ajatus, tuonko takia me erottiin..
- Anonyymi
Jaa. Hänen kaveri lähestyi. En minä.
- Anonyymi
Jos tuossa on jokin ongelma, niin se on parhaan kaverin ja exäsi, ei sinun.
Muutamia vastaavanlaisia tapauksia tiedän. Parissa "paras kaveri" on jopa kysynyt exän mielipuolta asiaan.
- Sheena- Anonyymi
Hyvä kommentti 👍
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii lapset siinä hyörii...
Ei tietenkään saa eksän kavereihin sekaantua!
😱 Voi kauhistuksen kanahäkki minkälaisia ihmisiä, voi hyvä tavaton sentään.😱- Anonyymi
Noin se tuppaa monesti pienemmillä paikkakunnilla menemään. Tarjokkaita on rajallinen määrä eikä porukka oikein jaksa lähteä kovin kaukaa hakemaan. Siinä sitten pyöritään piirileikiä siinä pienessä piirissä.
- Anonyymi
Ei kukaan itseään arvostava mies sekaantuisi kaverin jämiin.
Sen verran miestä pitää olla.
Mahtaa, aloittajasta tuntua hienolle, kun avaa jalkansa, ja kaveri potkasee pihalle saatuaan.
Kyseessähän voi olla sovittu testi. Ei olis ekakerta.
Kevyt kenkäiselle, kevyesti kenkää, kuten termi kuuluu.- Anonyymi
Kukaan itseään arvostava mies ei ajattele naisista "jäminä".
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaJa kuka helvetti exäänsä "testailee" ja vielä useemman vuoden jälkeen? Ei kuulosta ihan terveen ihmisen toiminnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaAlatalon laulun sanoin:
Rahaa on niin paljon, ettei paskalle taivu
Eihän sitä muutoin kehtaa
Kaiken mihin meikäpoika kätensä lykkää
Häätypi olla ehtaa
Omasta mielestä tuossa ei ole mitään väärää. Jotkut tosin mieltää omistajuussuhteen ikuiseksi. Että olisit jollakin tavalla exälle merkitty nainen, eikä kaverit saisi koskea sinuun. Mutta se ei ole sinun ongelmasi. Exä ja nyxä setvikööt välinsä keskenään. Se ei ole sinun tehtäväsi.
- Anonyymi
Ei todellakaan voi! Nyt lopetat omaan napaas kattomisen etkä pilaa toisten ystävyyttä. Ystävyys edelle ja huo*ailut taakse. Tossa ei voita lopulta kukaan.
- Anonyymi
No miettisin varmaan tunteiden vahvuutta, että kannattaako alkaa kevyin perustein. Ja ehkei sitä nyt heti tarvitsisi sen eksän nenän eteen tuoda. Jos nyt vaikka osoittautus ihan harha-askeleksi koko homma, niin vois pitää sen yrityksen vaikka ihan teidän keskinäisenä. Siis ettei kertois ollenkaan koko jutusta. Umpirehelllisyys on yliarvostettua. Sitte tietenki, jos toteaisitte kuuluvanne yhteen pitäis kertoa.
Jaa-a, itselläni on periaate ettei kaverin kultaan kosketa, oli se kulta kultaa tai ihminen.
Mutta 2 vuotta erosta vaikuttaa niin, että jos kaverukset kykenee suuttumatta tuon asian handlaamaan, niin miksi ei? En minä ainakaan välitä ketä exäni tapailee, ihan sama kun exä on.
Toki aina voi myös valita naisen kaverin sijastakin, jos se paremmalle tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295