Surkein pitsa?

Anonyymi

Missä on suomen surkein pitsa? Mielestäni kotipitsassa. Se ei ole pitsaa nähnytkään, pikemminkin voitaisiin puhua "ahneen kotipitsayrittäjän voiton maksimoinnin tavoittelueväästä".

7

776

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonoimman pizza n tällä vuosituhannella syönyt Eastonin kotipizzassa.

• Anonyymi

Aloittaja, et voi yleistää, että kaikissa Kotipizza-paikoissa olisi surkeita pitsoja. Ne ovat yrittäjiä siinä missä muutkin pitsapaikat, ja tietysti laatu voi vaihdella. Meidän Kotipizzan värkkäämät pitsat ovat täysin kelvollisia. Sen huomaa myös siitä, että kyseisestä paikasta haetaan paljon pitsoja.

• Anonyymi

Karvakädet tekee huonoja pizzoja kun karvat on lisämausteena ja huonosti ymmärtävät suomea niin sitten tulee mitä.sattuu. Eivät ymmärrä että karvat ei kuulu pizzaan

• Anonyymi

Kotipitsalla oli aikoinaan pitsa nimeltään Cacciatore eli metsästäjän pitsa, joka ei ollut riistaa nähnytkään mutta toivottavasti ei aiheuttanut vatsavaivojakaan kenellekään eli kakkia toraa ja siis huonoja housuihin.

• Anonyymi

Hain keravalta kun oli 2 yhden hinnalla tarjous , ihan karmea lätty , miten kehtaavat edes moisia myydä , ikinä maksais normihintaa noista tekeleistä. roiskastu kastike lättyyn ja muutama pala kinkkua siinä se , makua ei ollut juurikaan yhtään mitään . Jäi viimeiseksi kerraksi kotipitsassa käynti.

• Anonyymi

Oliko mamun tekemä. Varmaankin

• Anonyymi

Itse kierrän kanssa kotipizzan kaukaa kun mielestäni hinta/laatu on ihan huono.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      234
      783
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      669
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe