Korona tautiset pysykää pois baareista

Anonyymi

Miksi teidän pakko änkeä baariin terveiden ihmisten sekaan. Pysykää nyt poissa ainakin vuosi että terveet voi juoda viinaa rauhassa.

85

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtälailla säkin tartutat sitä tautia, ja kun lasketaan tuo teille ominainen väärin ymmärretty turvallisuudentunne, niin sä tartutat sitä tautia mua todennäköisemmin.

• "Yhtälailla säkin tartutat sitä tautia"

Ei ole yhtälailla. Rokotetulla virusten määrä limakalvoilla on pienempi.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

"Yhtälailla säkin tartutat sitä tautia"

Yksikin virus riittää koronatartuntaan.
        Oikein odotan, kun rokotetut koronapassilaiset bilettävät yhdessä ja todetaankin suuri määrä tartuntoja ja sitten joutuvat sairaalaan, niin sitten voidaan todistetusti todeta, että rokotetutkin levittää ja sairastuu, vaikka rokottamattomien niskoille tuokin yritetään laittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksikin virus riittää koronatartuntaan.
        Oikein odotan, kun rokotetut koronapassilaiset bilettävät yhdessä ja todetaankin suuri määrä tartuntoja ja sitten joutuvat sairaalaan, niin sitten voidaan todistetusti todeta, että rokotetutkin levittää ja sairastuu, vaikka rokottamattomien niskoille tuokin yritetään laittaa.

Et ole tainnut ymmärtää rokotusten hyötyä. Ne rokotetut joutuvat nimen omaan pienemmällä todennäköisyydellä sairaalaan.

"rokotetutkin levittää ja sairastuu,"
        Tämä on totta ja ei sitä ole kiistetty.

• Yogamies kirjoitti:

Höpö höpö

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008158057.html

"Raportin mukaan rokotetuilla ihmisillä voi olla nenässään ja kurkussaan yhtä paljon virusta kuin rokottamattomilla. "

• Yogamies kirjoitti:

Et ole tainnut ymmärtää rokotusten hyötyä. Ne rokotetut joutuvat nimen omaan pienemmällä todennäköisyydellä sairaalaan.

"rokotetutkin levittää ja sairastuu,"
        Tämä on totta ja ei sitä ole kiistetty.

2päivässä jos hälyytystila laitettais päälle ihmiset koteihin, hoitajat pystyisi hyvin postinjakajan kanssa kiertää testaamassa joka koti ja kaksi viikkoa ne jotka saa positiivisen joutuu karanteeniin ja he jotka epäillään altistuneen ja ne jotka kieltyvät testistä. Olisi tukahdettu jo virus. Kaikki turhia kuolemia.

Suomen rajat oltava kiinni ja vain erikoistyypit luvan ja testien kera rajan yli. Lapsetkin olisi syytä rokottaa niitäkin kuolee ulkomailla vasta vuoden vaihteessa tulossa rokotus lapsille.

Mutta sisämaa olisi ollut auki jo ja ei tarvitsi kuoleman pelkoa vastaa rokottautua.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

2päivässä jos hälyytystila laitettais päälle ihmiset koteihin, hoitajat pystyisi hyvin postinjakajan kanssa kiertää testaamassa joka koti ja kaksi viikkoa ne jotka saa positiivisen joutuu karanteeniin ja he jotka epäillään altistuneen ja ne jotka kieltyvät testistä. Olisi tukahdettu jo virus. Kaikki turhia kuolemia.

Suomen rajat oltava kiinni ja vain erikoistyypit luvan ja testien kera rajan yli. Lapsetkin olisi syytä rokottaa niitäkin kuolee ulkomailla vasta vuoden vaihteessa tulossa rokotus lapsille.

Mutta sisämaa olisi ollut auki jo ja ei tarvitsi kuoleman pelkoa vastaa rokottautua.

"2päivässä jos hälyytystila laitettais päälle ihmiset koteihin, hoitajat pystyisi hyvin postinjakajan kanssa kiertää testaamassa joka koti"

Missä välissä ne hoitajat tekevät muut työt?

• Anonyymi kirjoitti:

"2päivässä jos hälyytystila laitettais päälle ihmiset koteihin, hoitajat pystyisi hyvin postinjakajan kanssa kiertää testaamassa joka koti"

Kuule sen jälkeen menee vastaavasti lapraan josta eteenpäin.
        Hoitajia on pistetty näihin muista kun testattavuutta piti parantaa järjestely kysymys.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis muista töistä kyllä tiedän. Kunta kerrallaan tottakai. Myös on näitä opiskeloita hyödynnetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se nyt kapasiteetin mukainen asia varsinkin kunnissa jossa se on välttämätöntä aloitettava heti.
        Onhan nyt sitä testi kapasiteettiä nostettu muutenkin varmasti pääsevät samoihin lukuihin kun haluavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne Filippiineiltä lisää kouluttanut hoitajia ettei tarvitse hintoja nostaa mikä nyt on väärin. Mutta näin ne on tehnyt.
        https://yle.fi/uutiset/3-11233650

• Anonyymi kirjoitti:

Hoitajia on muutenkin lopettaneet kun työ on raskas.ja on jouduttu vanhainkoteja lopettamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin on näitä vasta eläkkeelle meneviä pyydetty myös takaisin testauksen takia jos nyt muistan väärin.
        Tämmöinen aika on muutenkin aikamoinen asiat saa järjestettyä jos haluaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossakin laki irtisanottuja velvoitettu töihin
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001537989.html

En nyt tiedä onko enää voimassa.

Onhan nyt muitakin henkilöitä joilla on hoitaja koulutus taustalla.
        Kyse on sota virusta vastaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muutenkin on näitä vasta eläkkeelle meneviä pyydetty myös takaisin testauksen takia jos nyt muistan väärin.
        Tämmöinen aika on muutenkin aikamoinen asiat saa järjestettyä jos haluaa.

Ajatusmaailmasi on kuin pienen lapsen. Mikään ei ole ikinä ongelma ja aurinko paistaa aina.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajatusmaailmasi on kuin pienen lapsen. Mikään ei ole ikinä ongelma ja aurinko paistaa aina.

Etkö muuta osaa muuta kuin valheita vääntää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kannattaa ottaa rokote. Pienempi riski sairastua vaikka virus leijuis ympärillä. Ainakin jos pidät maskia ja turvavälin. Enemmän rokotteesta on hyötyä kuin haittaa. Tilastotkin sanoo samaa.
        Ei voi rääkyä kaula pitkällä rajoja kiinni jos ei itse tee mitään. Joidenkin on pakko käydä töissä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kuule sen jälkeen menee vastaavasti lapraan josta eteenpäin.
        Hoitajia on pistetty näihin muista kun testattavuutta piti parantaa järjestely kysymys.

Järejstelykysymys on sekin että linnottaudutte te kotiinne siksi aikaa kunnes virus on talttunut. Helppoa homma kun ei käy töissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Järejstelykysymys on sekin että linnottaudutte te kotiinne siksi aikaa kunnes virus on talttunut. Helppoa homma kun ei käy töissä.

Ei ole mahdollista. 8 lasta.
        Koulussa 4 ja yksi esikoulussa.
        Eikä se taltutu kun leviää rokoteuissa
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1421040318271696898?s=20

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ole mahdollista. 8 lasta.
        Koulussa 4 ja yksi esikoulussa.
        Eikä se taltutu kun leviää rokoteuissa
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1421040318271696898?s=20

Sekin on järjestelykysymys, kotikoulu. Opetat itse lapsesi.

Rokote suojaa koronalta tai sen vakavalta muodolta. Jokaisen tehtävä on suojata itsensä. Eihän malariarokote tai vesirokkorokotteetkaan suojaa muita kuin rokotteen ottajan. Mitä useempi rokotetaan, sitä vähemmän virus saa jalansijaa ja lopulta kuihtuu pois. Samalla periaatteella on hävinnyt tuhkarokko, sikainfluenssat ja muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ottaa rokote. Pienempi riski sairastua vaikka virus leijuis ympärillä. Ainakin jos pidät maskia ja turvavälin. Enemmän rokotteesta on hyötyä kuin haittaa. Tilastotkin sanoo samaa.
        Ei voi rääkyä kaula pitkällä rajoja kiinni jos ei itse tee mitään. Joidenkin on pakko käydä töissä.

Ei ole.

Tarttuvuus on pysynyt samana aina siihen asti, kunnes tilastot ovat vääristyneet sen johdosta, että rokotettuja ei enää testata samalla tapaa, kuin rokotettuja.

Kuitenkin markkinointimielessä tästä pidetään kiinni, että rokottamattomat ovat syntistä ihmissaastaa ja ovat syypäitä kaikkeen maailmassa, ja heille ja heidän perheilleen toivotetaan pikaista, tai joskus jopa hidasta kuolemaa.

Tauti tarttuu rokotettuihin ja itse uskon rokotettujen levittävän tautia rokottamattomia enemmän siksi, koska he kuvittelevat olevansa turvassa, ja luulevat etteivät levittäisi muka tautia. Sekä myös siksi, että virus muuttuu nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.

Tarttuvuus on pysynyt samana aina siihen asti, kunnes tilastot ovat vääristyneet sen johdosta, että rokotettuja ei enää testata samalla tapaa, kuin rokotettuja.

Kuitenkin markkinointimielessä tästä pidetään kiinni, että rokottamattomat ovat syntistä ihmissaastaa ja ovat syypäitä kaikkeen maailmassa, ja heille ja heidän perheilleen toivotetaan pikaista, tai joskus jopa hidasta kuolemaa.

Tauti tarttuu rokotettuihin ja itse uskon rokotettujen levittävän tautia rokottamattomia enemmän siksi, koska he kuvittelevat olevansa turvassa, ja luulevat etteivät levittäisi muka tautia. Sekä myös siksi, että virus muuttuu nopeasti.

Kumpaa syyttäisit jos joku sairastuu koronaan, sillä joka ottaa rokotteen ja muistaa maskin ja turvavälin. Vai sillä joka ei ota rokotetta mut käyttää maskia ja 2 metrin välin?

• Anonyymi kirjoitti:

Sekin on järjestelykysymys, kotikoulu. Opetat itse lapsesi.

Rokote suojaa koronalta tai sen vakavalta muodolta. Jokaisen tehtävä on suojata itsensä. Eihän malariarokote tai vesirokkorokotteetkaan suojaa muita kuin rokotteen ottajan. Mitä useempi rokotetaan, sitä vähemmän virus saa jalansijaa ja lopulta kuihtuu pois. Samalla periaatteella on hävinnyt tuhkarokko, sikainfluenssat ja muut.

Korona on poikkeaa normaalisti jo ettei tule immuniteettimuuria vaan korona kulkee rokotettujen kera ja sairastuneiden (normaali immuniteetin)
        Sen vuoksi ruotsin ihmisimmuniteetti ei toiminut. Lapsetkin kuolee ja sairastuu olen vieläkin odottanut että lapset saa rokotuksen ensin odotin isäni saa.
        https://yle.fi/uutiset/3-12032067

Nythän niillä ei ole mitään suojaa kun korona passi tuli.
        Pitäisi tukahduttaa ja odottaa lapsilla on suoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.

Niinpä ne on vääristnyt.😮‍💨 onneksi joku muukin ymmärtää että on vääristetty kun rokotettuja ei enää testata samalla tavalla.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Korona on poikkeaa normaalisti jo ettei tule immuniteettimuuria vaan korona kulkee rokotettujen kera ja sairastuneiden (normaali immuniteetin)
        Sen vuoksi ruotsin ihmisimmuniteetti ei toiminut. Lapsetkin kuolee ja sairastuu olen vieläkin odottanut että lapset saa rokotuksen ensin odotin isäni saa.

Nythän niillä ei ole mitään suojaa kun korona passi tuli.
        Pitäisi tukahduttaa ja odottaa lapsilla on suoja.

Tee sitten osuutesi ja ota rokote. Et ainakaan itse sairastu. Vaikka onkin rokotettu ei se tarkoita että on pakko baariin tai kulkea ihmisjoukoissa ilman maskia.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla lapsimäärällä se ei ole kuin ajan kysymys kun saat tartunnan. Toivo parasta ettet joudu teholle.

Olen riskiryhmäläinen minä todennäköisesti kuolen.
        Minulla on keskivaikea uniapnea.
        Yksikään rokotus ei auta minun tilanteessa pitäisi olla täysi rokotussarja.

• Anonyymi kirjoitti:

Tee sitten osuutesi ja ota rokote. Et ainakaan itse sairastu. Vaikka onkin rokotettu ei se tarkoita että on pakko baariin tai kulkea ihmisjoukoissa ilman maskia.

Koulussakin viedään maski ja ryhmä myös turvavälit pois, kirjaimellisesti hallituksella on tappo meno päällä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Koulussakin viedään maski ja ryhmä myös turvavälit pois, kirjaimellisesti hallituksella on tappo meno päällä.

Kukaan ei kiellä maskia pitämästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpaa syyttäisit jos joku sairastuu koronaan, sillä joka ottaa rokotteen ja muistaa maskin ja turvavälin. Vai sillä joka ei ota rokotetta mut käyttää maskia ja 2 metrin välin?

Tuossahan nähdään hallistusta, eivät käytä maskia
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000008311795.html

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No mitäs et ole ottanut täyttä sarjaa?

• Anonyymi kirjoitti:

No mitäs et ole ottanut täyttä sarjaa?

Koska rokotekattavuuden jälkeen vasta piti aueta ei ennen joten isäni takia hidastutin että sai kolmannen rokotuksen josta laitoin oikeuskasleriin mutta Sanna Marinilla on kiire tappaa porukkaa. Itse olisin pitänyt kiinni lapsien rokotuksiin asti koska lapsiakin kuolee.
        1400 000 ilman toista rokotusta vailla tappmis mano päällä taisin kyllä mainita asian että olen rokottamaton riskiryhmäläinen ja ikäväkseen valtioneuvosto näkee tiedot mitkä lähetin.

Kuin sanoi. Tukahdus on ainut keino odottaahan ne kaksi viikkoa vielä että nyt syysloman loppua varmaan parinviikon päästä oon teholla.
        Kyllä se tauti lasten kautta kotio tulee.

Koska niiden on tahallinen tappaminen päällä.
        Olen ilmoittanut oikeuskasleriin ja valtakunnan syyttäjälle myös presentille tuosta tahallisesta levityksestä ja tappamisesta kertonut myös tuosta tukahtamisen suunitelmani tuskin vielä pysäyttää.

Pitäähän kaikki heikot ihmiset tappaa kuin alkoholistit

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Rokotuta itsesi, älä valita ja meuhkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Rokotuta itsesi, älä valita ja meuhkaa.

Tottakai pidän melua koska tämä moraalitonta tahallinen levitys.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tottakai pidän melua koska tämä moraalitonta tahallinen levitys.

Höpön löpön 🥱

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä tuo on moraalitonta olet täysin moraaliton. tahallista levittämistä
        https://yle.fi/uutiset/3-12140563

Sinä et minun moraalista tiedä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Koronaviruksen deltamuunnos on tarttuvampi ja murtaa todennäköisemmin rokotteiden tarjoaman suojan kuin viruksen aiemmat muunnokset, arvioi Yhdysvaltain tautikeskus CDC Washington Postin mukaan.

Raportin mukaan deltamuunnoksesta tartunnan saaneet rokotetut ihmiset pystyvät levittämään virusta yhtä helposti kuin rokottamattomat. Deltatartunnan saaneilla rokotetuilla on mitattu samankaltaiset määrät virusta kuin rokottamattomilta, jotka ovat saaneet deltatartunnan. Tiedot on kerätty vielä julkaisemattomista tutkimuksista.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olis kyllä hoitsulla tuli perseen alla jos kahessa päivässä ton tekisivät

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Koska rokotekattavuuden jälkeen vasta piti aueta ei ennen joten isäni takia hidastutin että sai kolmannen rokotuksen josta laitoin oikeuskasleriin mutta Sanna Marinilla on kiire tappaa porukkaa. Itse olisin pitänyt kiinni lapsien rokotuksiin asti koska lapsiakin kuolee.
        1400 000 ilman toista rokotusta vailla tappmis mano päällä taisin kyllä mainita asian että olen rokottamaton riskiryhmäläinen ja ikäväkseen valtioneuvosto näkee tiedot mitkä lähetin.

Kuin sanoi. Tukahdus on ainut keino odottaahan ne kaksi viikkoa vielä että nyt syysloman loppua varmaan parinviikon päästä oon teholla.
        Kyllä se tauti lasten kautta kotio tulee.

Koska niiden on tahallinen tappaminen päällä.
        Olen ilmoittanut oikeuskasleriin ja valtakunnan syyttäjälle myös presentille tuosta tahallisesta levityksestä ja tappamisesta kertonut myös tuosta tukahtamisen suunitelmani tuskin vielä pysäyttää.

Pitäähän kaikki heikot ihmiset tappaa kuin alkoholistit

nyt on hoivakodeissa oiva mahdollisuus päästä eroon käytöshäiriöisistä potilaista, kaikillehan ei suinkaan pitäisi piikkiä antaa. Liian heikkoja sille.

• valtakunta kirjoitti:

Höpö höpö

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008158057.html

"Raportin mukaan rokotetuilla ihmisillä voi olla nenässään ja kurkussaan yhtä paljon virusta kuin rokottamattomilla. "

Tuo on totta. Tietoni oli vanhentunutta. Se ei kuitenkaan poist faktaa, että:
        "Koronarokotteet estävät myös viruksen erittymistä ja tarttumista ihmisestä toiseen. Siksi rokotus voi edistää niin sanotun epäsuoran suojan syntymistä. "

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/rokotteiden-teho-koronavirusta-vastaan

En siis tosiaan suosittele kenenkään menevät tässä tilanteessa baariin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi on vaikeeta ottaa ne rokotteet ja pitää edelleen maskia ja sitä 2 m turvaväliä? Pestä käsiään ja olla hillumatta missään ihmismassoissa?

Mä olen saanut molemmat rokotteet, silti kaupassa käydessäni yhä pidän maskia ja turvavälejä. desinfioin ja pesen käsiäni. En laukkaa ihmismassoissa hakemassa tautia varta vasten. Eikä tuo ole edes vaikeaa mitenkään.

• Suatana kirjoitti:

Miksi on vaikeeta ottaa ne rokotteet ja pitää edelleen maskia ja sitä 2 m turvaväliä? Pestä käsiään ja olla hillumatta missään ihmismassoissa?

Mä olen saanut molemmat rokotteet, silti kaupassa käydessäni yhä pidän maskia ja turvavälejä. desinfioin ja pesen käsiäni. En laukkaa ihmismassoissa hakemassa tautia varta vasten. Eikä tuo ole edes vaikeaa mitenkään.

Sillä tavalla en viitsi heittäytyä naiviksi ja tuudittautua rokotteiden varaan. Korona tarttuu rokotettuunkin, kun on tarttuakseen ja kuskaan sitä sitten eteenpäin jos hillun pitkin maailmaa. Joten mielummin en ota sitä koronaa edes lievänä ja kuljettele pitkin, vaan pitäydyn hillumisista siihen asti, kunnes maailmalla tilanne rauhoittuu oikeasti sen verran ettei puhuta enää kriittisistä tarttumisista ja tehohoidon tarpeista.

Kun oikeasti tilanne on hallinnassa ja tarttuvuus vähäistä. Minua tietysti auttaa tämän ylläpitämisessä luonteeni, joka suorastaan rakastaa kotona olemista ja ihmisistä erossa olemista. Ei tule mitään vitutuksia, kun ei pääse lentämään kylille. :)

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tuossakin laki irtisanottuja velvoitettu töihin
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001537989.html

En nyt tiedä onko enää voimassa.

Onhan nyt muitakin henkilöitä joilla on hoitaja koulutus taustalla.
        Kyse on sota virusta vastaan.

Mites sitte suu pannaan, kun hoitajat ottaa lopputilin, opiskelijat vaihtaa alaa ja filippiiniläiset kieltäytyy tulemasta Suomeen? Itsekin olen aiemmalta koulutukseltani hoitaja enkä suostuisi mistään hinnasta juoksemaan ovelta ovelle ihmisiä testaamassa paskalla palkalla. Enemmin vaikka vankilaan täysihoitoon lepäämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sitte suu pannaan, kun hoitajat ottaa lopputilin, opiskelijat vaihtaa alaa ja filippiiniläiset kieltäytyy tulemasta Suomeen? Itsekin olen aiemmalta koulutukseltani hoitaja enkä suostuisi mistään hinnasta juoksemaan ovelta ovelle ihmisiä testaamassa paskalla palkalla. Enemmin vaikka vankilaan täysihoitoon lepäämään.

Eipä se lehdenjakallakaan n1000€

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä minä voin mitää kyllä sitä voi opettaa ottaa testin, ihan vaan pikakoulutuksena opiskelijoille ja reklytoida. Sisarenikin on lentänyt tänne päivässä varmasti saa matka korvaukset ja tass toinen sisar on mennyt sinne pohjosiin ja myös ollut sijaisena.

Ihan omasi ongelmasi se on jos et halu siirtyä normaaliin sehän on suomen edun vastaista.
        Itsekin pääsen hoitajaksi ja se on kuitenkin kolmanneksi yleisin ala
        https://sairaanhoitajat.fi/ammatti-ja-osaaminen/tilastoja-sairaanhoitajista-2/

• Anonyymi kirjoitti:

Olis kyllä hoitsulla tuli perseen alla jos kahessa päivässä ton tekisivät

Posti kulkee päivässä miksi hoitsu ei kulkisi päivässä. Kai nyt tiedän mitä lehden jako on.😁 oon ollut miehen mukanakin joskus.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minkä minä voin mitää kyllä sitä voi opettaa ottaa testin, ihan vaan pikakoulutuksena opiskelijoille ja reklytoida. Sisarenikin on lentänyt tänne päivässä varmasti saa matka korvaukset ja tass toinen sisar on mennyt sinne pohjosiin ja myös ollut sijaisena.

Ihan omasi ongelmasi se on jos et halu siirtyä normaaliin sehän on suomen edun vastaista.
        Itsekin pääsen hoitajaksi ja se on kuitenkin kolmanneksi yleisin ala
        https://sairaanhoitajat.fi/ammatti-ja-osaaminen/tilastoja-sairaanhoitajista-2/

Mä elän jo nyt ihan normaalisti, en mistään koronasta stressaa. Jos joku muu on paniikissa, niin ei ole mun ongelma.

Hoitajat lopettaa töitä nyt ennätysvauhtia eikä uusia saada läheskään tarpeeksi tilalle, koska ala ei houkuttele millään tavalla. Tyhjästä on paha rekrytoida, jos halukkaita ei kerta kaikkiaan ole.

• Yogamies kirjoitti:

"Koronarokotteet estävät myös viruksen erittymistä ja tarttumista ihmisestä toiseen. Siksi rokotus voi edistää niin sanotun epäsuoran suojan syntymistä. "

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/rokotteiden-teho-koronavirusta-vastaan

Ei tule suojaa
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008185391.html

Se vaan suojaa kantajaa sen vuoksi on ehdottoman tärkeätä kaikille rokotus myös lapset.
        Eihän ne lapset mahdu kohta sairaalaan käy samoin kuin indoneesiassa. Vaikka tuolla köyhyydestä niin täällä sairaalaan ei mahdu ja pidetään tavallisena flunssana, eivät testaa lapsia.

Tahallaan levittävät lapsiin hallitus.

• Yogamies kirjoitti:

Tuossahan thl kertoo hallitus minkä sanna mari väänsi tahallaa kaikki suojat pois

https://twitter.com/THLorg/status/1443895609576943619?s=20

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008297043.html

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Posti kulkee päivässä miksi hoitsu ei kulkisi päivässä. Kai nyt tiedän mitä lehden jako on.😁 oon ollut miehen mukanakin joskus.

Sun mielestä postinkantajan työ ja sairaanhoitajan työ on samanlaisia? Kuinka tyhmä voi joku olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun mielestä postinkantajan työ ja sairaanhoitajan työ on samanlaisia? Kuinka tyhmä voi joku olla.

Toi sun mielipiteesi ja kertoo hyvin huonosta käsityskyvystä luetun muistamisesta. . Kyseessä on ovelta ovelle, testaus. Testin voi lähettää postina mutta kotitestiä ei hyväksytä virallisena joten ovelle testaus on vaan ainut mahdollinen että saa kelakortin vislattua laiteessaa ja varmistettava henkilöllisyys.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Toi sun mielipiteesi ja kertoo hyvin huonosta käsityskyvystä luetun muistamisesta. . Kyseessä on ovelta ovelle, testaus. Testin voi lähettää postina mutta kotitestiä ei hyväksytä virallisena joten ovelle testaus on vaan ainut mahdollinen että saa kelakortin vislattua laiteessaa ja varmistettava henkilöllisyys.

Hölmön hommaa oveltaovelle testaukset. Pahimmassa tapauksessa kaksikko levittäisi virusta ympäriinsä. Mielummin drive in testauspisteet. Säkin joutuisit hinaamaan hanurisi paikalle eikä selittelyt auttaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hölmön hommaa oveltaovelle testaukset. Pahimmassa tapauksessa kaksikko levittäisi virusta ympäriinsä. Mielummin drive in testauspisteet. Säkin joutuisit hinaamaan hanurisi paikalle eikä selittelyt auttaisi.

Kuule ei ole. Se vara toimi ettei ihmiset levitä matkalla ja kaksikko ei levittä tulityökortti ei vaadi kuin muuta oppipäivän ettei turvatoimet ole kuin sama järjestelmä. . Onvain sinun päätelmää että levittävät myös drive in sama levitys on mahdollisuus.

• valtakunta kirjoitti:

Ei tule suojaa
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008185391.html

Se vaan suojaa kantajaa sen vuoksi on ehdottoman tärkeätä kaikille rokotus myös lapset.
        Eihän ne lapset mahdu kohta sairaalaan käy samoin kuin indoneesiassa. Vaikka tuolla köyhyydestä niin täällä sairaalaan ei mahdu ja pidetään tavallisena flunssana, eivät testaa lapsia.

Tahallaan levittävät lapsiin hallitus.

Hmm. Tuossa puhuttiin laumasuojasta, etti rokotteen suoja ole niin hyvä kuin luultiin:
        "Mutta ei rokotusten vaikutus leviämiseen ole poistunut. Suojaprosentit ovat vain matalampia."

• Yogamies kirjoitti:

Hmm. Tuossa puhuttiin laumasuojasta, etti rokotteen suoja ole niin hyvä kuin luultiin:
        "Mutta ei rokotusten vaikutus leviämiseen ole poistunut. Suojaprosentit ovat vain matalampia."

Niih muuten ei se mikään rokotuskattavuus auta mitään kun pitää kaikki rokottaa, minusta se on väärin uhrata 20%.
        Onhan se nyt todella ikävää kun kaikille ei ole edes rokotesuojaa.

Varmasti kehitettäin mitä ihmiset voi pitää vaikka suihkeena ennen kuin poistuu kehosta antaa lyhyen vaikutuksen esim immuuni puutteiselle.

• Yogamies kirjoitti:

Kunhan nyt tukahduttais virus ja odotettais ne kunnon rokotukset, on varmaan tylsää kun oon hokenut tätä melkein kaksi vuotta viruksen tukahduksesta ja rajojen sulkemisesta..

• Anonyymi

Kaks rokotetta saanut pääsee nykyään baariin vaikka koronassa. Ei tarvitse mennä testiin.

• Miksi ylipäänsä pitää änkeä baariin tautiseen aikaan? Jotain rulettia vai? Tarttuuko eikö tartu.

• Anonyymi

👆👆👆👌🤏✍

• Anonyymi

Meikäläinen ei edes baareissa käy, joten ei voi syyttää siitä, että rokottamattomien takia baarien talous on kuralla.
        Ei se olisi sen paremmin, koska eivät meikäläisen rahoja saa juottolat, eivätkä ravintolat.

• Anonyymi kirjoitti:

Meikäläinen ei edes baareissa käy, joten ei voi syyttää siitä, että rokottamattomien takia baarien talous on kuralla.
        Ei se olisi sen paremmin, koska eivät meikäläisen rahoja saa juottolat, eivätkä ravintolat.

Mä olen rokotettu, en kuitenkaan käy baareissa. En kävis muutenkaan, olis koronaa tai ei. En tykkää könytä kuppiloissa, tullu nähtyä ne.

• Tilastojen mukaan eniten koronatartuntoja on saatu kotona. Pakko lähtee baariin.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Tilastojen mukaan eniten koronatartuntoja on saatu kotona. Pakko lähtee baariin.

Baarista ne tartunnat on lähtöisin ja sitten viedään kotiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Baarista ne tartunnat on lähtöisin ja sitten viedään kotiin.

No juu, en ole baarissa käynyt pariin vuoteen ja halusin näin virtuaalisesti iloitella ajatuksella, että lähtisin baariin.

• Anonyymi

Ei viinamiehillä ole koronaa joten eivät ne tartuta ketään.

• Anonyymi

Asia on selvä, rokotteen ottavat ne jotka levittää tautia.

• Anonyymi

Me viinamiehet haluttaan naista joten älkää tehkö naisista korona positiivisia.

T viinamies

• Nyt on baareissa paljon tautisia naisia. Kielisuudelmia ei kannata hamuta. Maskit päällä voi pussailla.

• Anonyymi

No rokotettu voi ajatella pienen nuhansa olevan vain jotain flunssanpoikasta, josta ei tarvi suuremmin välittää. Ja eikö rokotettujen testauskin jo lopetettu, tämähän on oikeastaan lupa siirtyä normaaliin. Rokote joka ei estä taudin levittämistä, vaikka saisikin lievänä sen, ei ole oikein hyvä rokote. Tuhkarokkorokotettu taudin saanut ei vie sitä kuitenkaan eteenpäin.

• Anonyymi

Tärkein kysymys on... Kun on rokotteet ja koronapassi, niin miksi se tarttuu näihin rokotettuihin ja mihin ne rokotteet ja passit ovat auttaneet!? Ei mihinkään ja nyt kaikenhuipuksi härskiydessään kehtaavat ehdottaa, että jonon ohi pitäisi nämä rokotetut päästää. Ehkä sen takia, etteivät tartuttaisi muita rokotettuja enempää. Sairasta on touhu, kirjaimellisesti. Mutta eihän nämä rokotetut terveydenhuoltoa rasita, eihän!? Mut hei, ei anneta totuuden pilata hyvää tarinaa!

Ja vielä paniikinlietsontaa... Jep. Se on nyt "Passivariantti", joka osaa aktivoitua vasta klo 00.00 jälkeen. On ne viheliäisiä pirulaisia!

• Anonyymi

Rokottamattomat ovat "kauniisti" ja kansan omaisesti sanottuna mätämunia. Vai mitä sanotte Uutissuomalaisen jutusta, jossa harmitellaan tartuntoja, joita rokotekielteiset ehdoin tahdoin aiheuttavat.

Rokotevastaiset ovat nyt ainoita sairastuvia ja vievät hoitopaikat tyhmyyttään. Tartuttavat myös ympäristöään tehokkaasti. Onneksi tuli koronapassi, että saadaan jonkinlaiset jarrut saastuttamiselle. Rokote on turvallinen!

Kun rokotusvastainen joutuu teholle käy näin. Hesari kertoo 20.10. " HS vieraili Turun kuormittuneella teho-osastolla – lääkärin mukaan teho­hoidossa olleen potilaan rokote­kriittisyys vaimenee, kun puhekyky vihdoin palaa!!!

• Anonyymi

Koronapassi on idioottien keksintö. Ei se auta mitään. Yhtä lailla se korona levii nakki kioskin jonossa kuin baarissa. Jäähalleissa ei vaadita koronapassia vaikka siellä on erätauolla 20 metrin jono kun porukka jonottaa kaljaa baarissa joten kyllä se korona sielläkin leviää.

• Anonyymi

Kukaan itseään kunnioittava, yhdenkään aivosolun omaava ei mene nyt massatapahtumiin.

Esim. potkupallo ihan kiva harrastus varmaan. Mut ei se katsomalla parane.

Koronakuolemista pitäisi saada syyte kuolemantuottamuksesta.
      Pissaa päässä ei ole peruste syyttämättä jättämiselle.

• Anonyymi

Ketä syyttäisi? Joku randomtyyppi kadulta vankilaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä syyttäisi? Joku randomtyyppi kadulta vankilaan?

Sanna marinia ja Hallitusta.

• Anonyymi

Ei kiinnosta baarit. Naisia ei saa baarista ja rahat vain menee baariin.

• Anonyymi

Kokemusta on.

• Anonyymi

Alkoholi on myrkkyä. Siinä menee ennen pitkään rahat ja terveys.

• Anonyymi

Mä olen rokotteeni ottanut ja menen ja juhlin juuri niin paljon kuin huvittaa. Ei paljon kiinnosta rokotevastaisten hörhöjen kuolemanpelko ja paniikki.

• Anonyymi

Menen tänän raflaan on oma pöytä ja juon bissee. Korona tautiset pysykää poissa.

• Anonyymi

RAvintolat olisi laitettava kokonaan sulkuun oin 213 vuoden ajaksi :D

• Anonyymi

Valtakunta, niin aika hirvittäviä 3d-pelejä tuokin tuo Emperor battle for dune, pelaan joskus jotain tuota, tehtäviä mutta niin hyvä on matoja, hiekkamatojakin suuria :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe