Kerrostalon ärsyttävimmät äänet

Anonyymi

Mikä ääni naapurista ottaa eniten kupoliin?

Meidän yläpuolella asuu mies joka kävelytyylistä päätellen harrastaa ripaskaa. Paukauttaa kantapäitä lattiaan joka askeleella.

64

1686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Talo on luonnoton ennen ryyppy jengi piti meteliä mut nykyään ei kuulu ääntäkään ainoa mikä kuuluu on hissin ääni kun joku liikkuu tai joku laittaa oven kiinni tai auki eli ei uskalla itsekkään vaihtaa sohvalla asentoa ettei tule metelöinnistä valitusta ja yskähtää ei uskalla eikä asunnoissa edes puhuta mitään eli ei kuulu mitään vaikka talo on erittäin kaikuva

• Anonyymi

Kerrostalossa asuminen tulisi kieltää muilta, kuin eläkeläisiltä, jotka hiipii sukkasillaan ja opiskelijoilta, jotka käy vain nukkumassa.
      Lapset pitäisi viedä maalle elämää oppimaan, kaupungissa oppii vain pahoja tapoja ja jengiytymistä.

• Anonyymi

Asuminen pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka eivät osaa asua, ainoastaan häiritsevät muita ja viettävät huonoa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuminen pitäisi kieltää ihmisiltä, jotka eivät osaa asua, ainoastaan häiritsevät muita ja viettävät huonoa elämää.

Tuo on niin totta. Häätö heti niilee jotka viettävät huonoa elämää muita häiriten. Sellaisilla ihmisillä vaan ei tee mitään.

• Anonyymi

Pano äänii kuuluu käytävään joskus koska tässä talossa ei ole väliovia asunnoissa koska muutama vuosi sitten tehtiin remontti ja kaikkien asuntojen ovet vaihdettiin ja ne jätti väliovet laittamatta. Seksi äänet siis kuuluu hyvin jos joku panee kunnolla.

• Anonyymi

Yläkerrasta kuului toissa viikolla rytmikästä kolinaa vaikka kuinka kauan en oikein osannut määritellä oliko kyseessä paneminen vai korjasiko naapuri reippain ottein jotain puuhuonekalua...

En kyllä ymmärrä tuollaista panemista, siinä on varmaan reikä kovilla kun mies jyskyttää puoli tuntia niin että huonekalut kolisee.

Minun pilluani ei tuollain kohdella.

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä minkälaisissa taloissa asutte?
      Asun 5-kerroksisessa talossa ylimmässä kerroksessa. Talossa asuu aika paljon lapsiperheitä mutta myös opiskelijoita joille jotkut vuokraavat noita pienempiä asuntoja. He eivät aiheuta minkäänlaista häiriötä. Lasten ääniä saattaa kuulua välillä rapussa mutta se kuuluu normaaliin elämään.
      Talossa on järjestyssäännöt joita noudatetaan varsin hyvin. Olen asunut tässä nyt viitisen vuotta ja olen niin tyytyväinen että tästä talosta ja kaupunginosasta ostin asunnon. Kertaakaan ei ole ollut häiritsevää mölyä tai juhlintaa, tai jos on, on sitten niin hyvin rakennettu talo ettei se kuulu naapureihin.
      Tosin asunnot tässä on kalliimpia mutta maksaa kannattaa hyvän ympäristön sekä keskustan läheisyyden takia. On iso piha-alue jonne ei pääse ylimääräiset, aidat ja portti lukossa sekä videovalvonta. On paljon viheraluetta.
      Olen kyllä nähnyt myös tuota metelöivää puolta, eräs tuttava asui kaksi vuotta vuokratalossa jossa meno oli kyllä sen mukaista. Käytävän seinät sotkettu ja koloilla, juoppojuhlia yms.

• Anonyymi

Minä en kyllä myöskään ymmärrä minkälaisia oseketaloja voi olla olemassa. Tässä yksi talo joka on jostain syystä ajautunut lähes, vuokrataloksi! Lähes puolet asunnoista on vuokrattu n.15 on vuokrattu!
        Tällä metelöi koirat ja valtavia hajuelämyksiä saatavilla...riippuen vuodenajoista, ilman painesta, tuulista jne...talossa on myös "omamelu" joka porautuu kehoon aiheuttaen fyysiä oireita.
        Ja parasta talossa on että kaikki suuret remontit tehty! Ja täällä saa nauttia aivan erinlaisista " koti on paras paikka" elämästä...takaan, kuin missään ikinä!!

• Anonyymi

Nimenomaan normaalia ääniä saa kuuluakin, kuten ihmisten ml lasten :) puhe rappukäytävästä.

Möly juhlinnasta on tehtävä loppu, jos sellaista esiintyy. Onneksi ei esiinny meidän talossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kyllä myöskään ymmärrä minkälaisia oseketaloja voi olla olemassa. Tässä yksi talo joka on jostain syystä ajautunut lähes, vuokrataloksi! Lähes puolet asunnoista on vuokrattu n.15 on vuokrattu!
        Tällä metelöi koirat ja valtavia hajuelämyksiä saatavilla...riippuen vuodenajoista, ilman painesta, tuulista jne...talossa on myös "omamelu" joka porautuu kehoon aiheuttaen fyysiä oireita.
        Ja parasta talossa on että kaikki suuret remontit tehty! Ja täällä saa nauttia aivan erinlaisista " koti on paras paikka" elämästä...takaan, kuin missään ikinä!!

Omistusasunnot epävarmoja, kun tosiaan ihmiset ostelevat asuntoja sijoitusasunnoiksi. Parhaimpia olisi sellaiset omistusasunnot, joiden yhtiösäännöt kieltävät vuokrauksen. Eipä taida olla sellaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan normaalia ääniä saa kuuluakin, kuten ihmisten ml lasten :) puhe rappukäytävästä.

Möly juhlinnasta on tehtävä loppu, jos sellaista esiintyy. Onneksi ei esiinny meidän talossa.

somput ja ählyt eivät kuulu kerrostaloihin, tarkkaan ottaen eivät koko Eurooppaan.

• Anonyymi

Mulla kuuluu siltä, et kaulinta pyörittää laminaatti lattialla? Todennäköisesti tekee voimapyörällä vatsaliikkeitä, mut kuuluu kyl ikävästi alakertaan? En ole kehdannut mennä asiasta mainitsemaan, vaikka mieli tehnyt muutaman kerran? Matolla haitta ei olisi niin kuuluva, oletan? Tätä tapahtunut vielä iltasella n. kl.22 aikaan?

• Kaikki äänet. :D

Mielummin asun rivarissa tai vaikka mökissä, kun kerrostalossa. Kaikki lailai ja rillumarei äänet ärsyttää ehkä kuitenkin eniten. Huutaminen ja musiikin pauhu.

• Rivarissakin päätykämpässä mieluiten. Tai paritalossa, jossa hiljainen naapuri.

Melu on mulle stressaavaa.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Rivarissakin päätykämpässä mieluiten. Tai paritalossa, jossa hiljainen naapuri.

Melu on mulle stressaavaa.

Oletko joku hermoheikko ja jos kuuluu kahvikeittimen plorina niin kirves laulaa

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku hermoheikko ja jos kuuluu kahvikeittimen plorina niin kirves laulaa

Ääniherkkä. Aistiyliherkkä.

• Suatana kirjoitti:

Ääniherkkä. Aistiyliherkkä.

Kipuyliherkkä. Keskushermoston häikkä.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Kipuyliherkkä. Keskushermoston häikkä.

Eli hermoheikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli hermoheikko

Ei, vaan hermostoheikko. Toiset on, toiset ei.
        :D

• Anonyymi kirjoitti:

Eli hermoheikko

Mulla melu aiheuttaa kipuja, päänsärkyä, migreeniä, keskittymisen vaikeutta, voimakasta väsymystä, ärtyneisyyttä, levottomuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan hermostoheikko. Toiset on, toiset ei.
        :D

Ei äänet vaikuta hermostoon mutta päänuppiin kyllä vaikuttaa eli mielenterveydellisiä ongelmia kauniisti sanottuna eli hermoheikko

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Mulla melu aiheuttaa kipuja, päänsärkyä, migreeniä, keskittymisen vaikeutta, voimakasta väsymystä, ärtyneisyyttä, levottomuutta.

Ehkä on syytä mennä lääkäriin ja jutella lääkärin kanssa eli mene päivystykseen heti tai varaa aika niin linnun laulut on taas kivoja ja kaikenlaiset äänet kivoja

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä on syytä mennä lääkäriin ja jutella lääkärin kanssa eli mene päivystykseen heti tai varaa aika niin linnun laulut on taas kivoja ja kaikenlaiset äänet kivoja

Lapsesta asti ollut. Ei sille mitään voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei äänet vaikuta hermostoon mutta päänuppiin kyllä vaikuttaa eli mielenterveydellisiä ongelmia kauniisti sanottuna eli hermoheikko

Kyllä se hermoon käy jos joku taukki mökyää päivän naapurissa. Pian on valmis kiskomaan naapurin lipputankoon.

• Anonyymi

" lailai ja rillumarei äänet ärsyttää ehkä kuitenkin eniten. Huutaminen ja musiikin pauhu."

Kuulostaa alkoholistilaumalta, ei normaalilta asumiselta.

• Anonyymi kirjoitti:

" lailai ja rillumarei äänet ärsyttää ehkä kuitenkin eniten. Huutaminen ja musiikin pauhu."

Kuulostaa alkoholistilaumalta, ei normaalilta asumiselta.

Joka talossa on vähintään yksi juoppolalli joka mökyää kavereineen.

• Suatana kirjoitti:

Joka talossa on vähintään yksi juoppolalli joka mökyää kavereineen.

Suatana: "Joka talossa on vähintään yksi juoppolalli joka mökyää kavereineen."

Meidän talossa ei niin ole. Lisäksi äänieritys on hyvä, että vain käytävästä kantautuu ääniä ja siellä ei juoppolallit riehu.

Asuin kerrostalossa Joensuun keskustassa olin vanhan rouvan alivuokralaisena. Siellä minun huonetta kerros yläpuolella oli lasten leikkihuone. Vähän lasten leikkien äänet häiritsevät, mutta yleensä niistä tuli hyvälle tuulelle, sillä ne olivat elämää täynnä! :) Itse kannatan kerrostalossa asumista, jossa äänieristys on hyvä! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Suatana: "Joka talossa on vähintään yksi juoppolalli joka mökyää kavereineen."

Meidän talossa ei niin ole. Lisäksi äänieritys on hyvä, että vain käytävästä kantautuu ääniä ja siellä ei juoppolallit riehu.

Asuin kerrostalossa Joensuun keskustassa olin vanhan rouvan alivuokralaisena. Siellä minun huonetta kerros yläpuolella oli lasten leikkihuone. Vähän lasten leikkien äänet häiritsevät, mutta yleensä niistä tuli hyvälle tuulelle, sillä ne olivat elämää täynnä! :) Itse kannatan kerrostalossa asumista, jossa äänieristys on hyvä! :)

Mitä olen kerrostaloissa asunut, 5 erissä niin aina on mölyä piisannut. Ja nimenomaan viihdemölyä.

Olipa rivariyhtiössäkin yks mölyapina vuokralla, mutta se sai häädön muunkin pöllöilyn takia.

Omakotitalossa on ihan mukavaa sen puoleen asua, kun kuuluu vain oman perheen mölinä.

Asun nyt 3:ssa omakotitalossa.

Tilapäisesti voisin asua pienkerrostalossa tai luhtitalossa. Pysyvästi en mielellään.

• Suatana kirjoitti:

Mitä olen kerrostaloissa asunut, 5 erissä niin aina on mölyä piisannut. Ja nimenomaan viihdemölyä.

Olipa rivariyhtiössäkin yks mölyapina vuokralla, mutta se sai häädön muunkin pöllöilyn takia.

Omakotitalossa on ihan mukavaa sen puoleen asua, kun kuuluu vain oman perheen mölinä.

Tilapäisesti voisin asua pienkerrostalossa tai luhtitalossa. Pysyvästi en mielellään.

Minä käytän korvatulppia, joten pieni mökä ei häiritse minua. Joskus Kalliossa kesällä ikkuna oli auki ja kaupungin kohu kuului taustalla. Siihen tottuu ja kerrostalo asumiseen.

Hyvää yötä ja kiitos mielipiteestäsi. :)

• Suatana kirjoitti:

Täytyy muistaa, että olen asunut viimeksi kerrostalossa vuonna 1998-1999, kunnes ostin omakotitalon. Ettei ihan uusia taloja nuo kerrostalot. Ja lapsuuteni taloissa vasta ryyppyremmiä olikin. 70-80-luvuilla.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Minä käytän korvatulppia, joten pieni mökä ei häiritse minua. Joskus Kalliossa kesällä ikkuna oli auki ja kaupungin kohu kuului taustalla. Siihen tottuu ja kerrostalo asumiseen.

Hyvää yötä ja kiitos mielipiteestäsi. :)

No huonosti tottuu, jos on hiljaisuuteen oppinut. Hyvät yöt. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni ei ole enää tortun kostuttajaa, mutta mielelläni Kuuntelen stetoskoopilla naapureitten naimaääniä, välillä kuuluu muutoinkin hyvin, "pane kovaa".
        Parvekkeelta olen myös pyrkinyt katselee naapureitten naintia, mutta usein on verhot edessä.

• Anonyymi

Koko kaupunki!

• Anonyymi

Kantapäillä kävely ja koiran haukunta.

MEnepä hotelliin ja ilmoita nimeksesi että pariskunta: Ms Smith ja Mr Wesson, silloin yhteinen nimi on Smith & Wesson, eli se revolverin valmistaja.

• Anonyymi

Jos Mr Wesson on aisankannattaja punavihersuvakki niin silloin revolverin valmistajan nimi on Smith & Smith.

• Anonyymi

Kyllä järkyttävä ja häiritsevä ääni on, kun makuuhuoneen ikkunan edustalla käynnistetään polttomoottori ruohonleikkuri klo 08 aamulla ja ruohonleikkuri vaimenee klo 10.
      Eikä sitä ruohoa voisi leikata iltapäivällä, olisi kuivempaakin.
      Toinen häiritsevä ääni on, kun ennen klo 07 alkaa polttopuu kuorman purku ja polttopuita oikein paiskotaan kottikärryyn, jolloin kuuluu kova kolina.
      Kaiken kruunaa se, että kottikärry kaatuu ja kuuluu jumalaton kolina ja kalina ennen klo 07.
      Myös roskakuski ärsyttää, kun tullaan kaasu pohjassa viereiselle tielle, kolistellaan sitä roskapänttöä perusteellisesti junttaamalla sitä roskapönttöä maata vasten ja roskapöntön kantta paukutetaan ja makuuhuoneen ikkunan edustalla, että varmasti siihen herää.

• Anonyymi

Laita ikkunat ja ovet kiinni, helpottaa ääniin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita ikkunat ja ovet kiinni, helpottaa ääniin paljon.

Ei paljon auta, kuuluu äänet siltikin.

• Anonyymi

Ei kuulu ääniä minkäänlaisia tässä kerrostalossa. Asukkaina kyllä lapsi- ja nuorisoperheitä, koiriakin.

• Anonyymi

Hauska ketju joka ammentaa tietoisuuttaan korpikansan sielun syvyyksistä.
      Ohjeistan teitä, älkää koskaan menkö asumaan suurkaupunkiin joka ei koskaan nuku(Helsinki ei ole sellainen).
      Yliherkät ihmiset äänille, hajuille tai muille elämän tuottamille tuntemuksille ovat yksinkertaisesti helvetin rasittavia. He luulevat elämän olevat se minkä he itse näkevät ja toisten tulisi elää omaa elämäänsä sen mukaisesti edes tiedostamatta mitä tällainen tiukkapipo haluaa tai tulisi tyytyväiseksi. Heillä kun tuntuu olevan tarve valittaa jopa siitä olotilasta jota itse ovat eniten halunneet ja saaneet vaikka vain he olisivat sellaisen tilanteet omilla valinnoillaan halunneet.
      Karttakaa siis ihmisiä jotka pääsääntöisesti valittavat ja löytävät jotain korjattavaa vain toisista ihmisistä. Olisihan karmeaa asua sellaisen kanssa joka pitäisi itseään täydellisenä ja olisi täysin vajaa? Elämä on paljon enemmän mitä me, te tai he. Se on kokonaisuus kaikkea ja itse voi valita mitä haluaa, kuten moni tänne kirjoittajista on valinnut kirjoittaen tyytymättömyyttään omasta elämästä? Fuck, valittajat voisivat katsoa peiliin, he eivät koskaan löydä sitä mitä etsivät koska se on heissä itsessään...

AV

• Anonyymi

Kaikkea ei voi itse valita ja näin. Silti kerrostalossa pitää huomioida muut vahvasti, näin sanotaan järjestyssäännöissäkin, joita on noudatettava. Ihmiset yleensä noudattavatkin sääntöjä ja kerrostalossa on hyvä asua, kun on hyvät naapurit.

• Uli uli uli. Oletkos itse nyt vähän yliherkkä. :)

• Carl-Gustaf
        Suatana kirjoitti:

Uli uli uli. Oletkos itse nyt vähän yliherkkä. :)

Sulla on esteettinen profiilikuva. Itse yritän filttereillä tehdä samantyylistä grafiikkaa omasta naamasta. Pitäisi kai opetella ihan kunnon kuvankäsittelyohjelman käyttöä, Gimp tai Photoshop.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Sulla on esteettinen profiilikuva. Itse yritän filttereillä tehdä samantyylistä grafiikkaa omasta naamasta. Pitäisi kai opetella ihan kunnon kuvankäsittelyohjelman käyttöä, Gimp tai Photoshop.

Tuon profiilissa olevan kuvan muokkauksen voi tehdä ihan kännykällä. Käyttäen kännykän omia filttereitä ja säätöjä. :)

• Suatana kirjoitti:

Tuon profiilissa olevan kuvan muokkauksen voi tehdä ihan kännykällä. Käyttäen kännykän omia filttereitä ja säätöjä. :)

Otat vaan naamasta kuvan, haet sopivat säädöt ja filtterit.

• Suatana kirjoitti:

Otat vaan naamasta kuvan, haet sopivat säädöt ja filtterit.

Mulla on halpa Huawei Honor 7 Lite. Siinä ei ole kunnon filttereitä ja jos ottaa selfien läheltä, kasvot näyttävät munakoisolta.
        Välillä on pakko vilaista peiliin, että olenko mä tosiaan tuon näköinen.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Mulla on halpa Huawei Honor 7 Lite. Siinä ei ole kunnon filttereitä ja jos ottaa selfien läheltä, kasvot näyttävät munakoisolta.
        Välillä on pakko vilaista peiliin, että olenko mä tosiaan tuon näköinen.

Mulla on Hono 9 X lite. :)

• Suatana kirjoitti:

Honor perhana.

• Suatana kirjoitti:

Pystyykö sillä nappaamaan läheltä selfieitä, ilman että ne vääristyy?
        Omassa kännykässä pitäisi photosopata naama kuntoon.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Pystyykö sillä nappaamaan läheltä selfieitä, ilman että ne vääristyy?
        Omassa kännykässä pitäisi photosopata naama kuntoon.

Pystyy.

• Anonyymi

Silmissäni vaikututat kyllä melkoiselta mulkvistilta.

Kannattaa vaikka perehtyä sellaiseen käsitteeseen kuin kotirauha.

• Kivenheiton päässä oli rähjäinen talo, johon kaupunki keräsi kaikki ongelmanuoret ja muut hullut. Välillä siellä huudeltiin "vittu mä tapan" sunt ja sitten yksi jahtaa toista vaahtosammuttimen kanssa. Pari kertaa viikossa asunnon pihalla vilkkuivat poliisin, palokunnan ja ambulanssin valot.

Seurasimme sitä sirkusta puolivuotta, kunnes kaupunki räjäytti koko tönön vittuun.

• Anonyymi

Kyllä ihmiset poraa. Vuokrasin asuntoa muutaman vuoden niin asunnon seinäthän oli vallan seulana. Siitä vaan sitten kittailemaan.
      Jokainenhan poraa seiniin omat taulunsa ,lampettinsa ,yöpöydän valonsa , kohdevaloja sinne tänne, koristekasvinsa sekä matkamuistonsa.
      Saattaa siinä ääntä kuulua loppuun ajetulla poranterällä poratessa illat pitkät.

• Anonyymi

Sehän oli pianonpimputus ja aamuisin kuudelta uliseva koira, kun isäntä lähti töihin.

W.

• Anonyymi

Perheväkivallan eri muodot.

• Anonyymi

Naapurin räksyttävä villakoira vähän kiristää pantaa näin etätyöaikana.

• Anonyymi

Voi aloittaja raukkaa! Tule käymään, niin tarjoan vodka paukut ja voin opettaa sitä Ripaskaakin.

>Penthousen mies<

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hissin ääni on ärsyttävä.

• Anonyymi

Väkivaltaäänet, itku. Soitetaan poliisi.

• Anonyymi

Kivisissä taloissa seinissä kaikuu hyvin kaikki kolinat, sellainen ärsyttää joskus paljonkuin.

Seinissä kaikuu kolinat :D

• Anonyymi

Täällä ei kuulu mitään.

Ystävä kertoi, että häntä häiritsee yläkerran naapurin juoksumattoilu, tumtumtumtumtumtum..........

• Anonyymi

Saattaa olla vain huonojalkainen ihminen. Ei se teidän kiusaksenne kantapääkävele välttämättä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe