Keitäs oli nämä miehet jotka hyökkäs Kemin poliisiasemalle 2000 luvun alussa?
Mailapeliä Kemin malliin
6
1731
Vastaukset
- Anonyymi
kaks mahottoman issoo botaria, molempat jo kuukahtannaa
- Anonyymi
Kemin poliisin kengittäjä löytyy ihan lähihistoriasta
- Anonyymi
molemmat ollu mullan alla jo vuodesta 2002. :/
- Anonyymi
Olivatko ihan paljasjalkasia Kemiläisiä vai jostain muualta Kemiin muuttaneita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko ihan paljasjalkasia Kemiläisiä vai jostain muualta Kemiin muuttaneita?
Naapurikunnasta mutta Kemissä pyörivät lyhyen ikänsä.
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-5135665
"Hyökkäys poliisiasemalle oli kostoisku
11.3.2002
•
Päivitetty 9.6.2008 16:49
Kemin poliisiasemalle viime keskiviikkona tehty ilkivaltainen hyökkäys oli poliisin mukaan kostoisku samana päivänä tapahtuneesta pidätetyn kuolemantapauksesta.
Rikoskomisario Tapani Kursukangas Keskusrikospoliisista kertoo, että ilkivallantekijät olivat poliisikuljetuksen aikana sairauskohtaukseen menehtyneen kemiläismiehen tuttavia.
Puukoin ja pesäpallomailoin aseistautuneet miehet hyökkäsivät poliisiasemalle, koska epäilivät poliisilla olleen osaa tuttavansa kuolemaan.
Kuulustelujen jälkeen miehet vapautettiin."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191