Me naiset ja kuviteltu kipinä välillämme?

Anonyymi

Tässä täytyy olla jotain... tunnen että sinäkin tunnet jotain? En uskalla tehdä asialle mitään.... nainen töistä, oon katsellu sua jo pitkään ja vielä enemmän nyt kun se on ollut sallittua ❤ terveisin nainen :)

59

4360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin sallittua? Tai nyt sallittua.
      Tämä ei ollut kyllä minulle koska kukaan ei ole katsellut minua 😔. On kyllä ollut itsellänikin tunteita erästä naista kohtaan ♥️🍀

      • Anonyymi

        Olemme vapaita kuin taivaan linnut.


      • Anonyymi

        ties vaikka olisin tuijotellu justiinsa sua!? mikäli olet A ja olemme työkavereita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ties vaikka olisin tuijotellu justiinsa sua!? mikäli olet A ja olemme työkavereita...

        Olen A ja olemme työkavereita. Jos olet tuijotellut niin olet tehnyt sen kun katson muualle. Toivoisin kyllä jo muuta kuin tuijottelua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen A ja olemme työkavereita. Jos olet tuijotellut niin olet tehnyt sen kun katson muualle. Toivoisin kyllä jo muuta kuin tuijottelua...

        Jotensakin tuntuu että tämä tarina tuli päätökseensä tänään. Sydän murtui muutoinkin viime viikolla niin en jaksa enempiä vatulointeja rakas A.


    • Anonyymi

      Saisiko alkukirjaimet molempien nimistä?

    • Anonyymi

      Oletteko tekemisissä vai katseletteko vain toisianne, tai sinä häntä?

    • Anonyymi

      Ota askel eteenpäin.. keksi vaikka tikusta asiaa :)

    • Anonyymi

      meneekö T:lle?

    • Anonyymi

      kuinka kauan olet katsellut?

    • Anonyymi

      M ja M... olen noin vuoden katsellut.... ja aloittaja kirjoittaa :) en millään usko että käyt täällä mutta helpottaahan se mun oloa kun voi jonnekkin avautua... oot ihana :)

      • Anonyymi

        Kysy siltä joskus, lähteekö se lounaalle sun kanssa.


    • Anonyymi

      Niin ja ollaan lähes päivittäin tekemisissä työn ohella... kuvittelenko vaan, mutta aivan niinkuin olisit hakeutunut mun seuraan tällä viikolla montakin kertaa, tänään perjantaina viimeksi... huoh, en kestä ❤

    • Anonyymi

      En ole se kenestä puhut, mutta samassa tilanteessa. Tunne että jotain on (enkä kuvitellut vain kaikkea) mutta kun ei uskalla... Ainakaan vielä.. 🥰

      • Anonyymi

        sama tunne erään kanssa töissä..harmi vaan kun näemme melko harvoin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama tunne erään kanssa töissä..harmi vaan kun näemme melko harvoin..

        Joo tämä tosiaan hankaloittaa!


      • Anonyymi

        Täälläkin sama vaiva, naiselta naiselle. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin sama vaiva, naiselta naiselle. 😄

        Miten se onkin niin vaikeaa tunnustaa? Tai pakkien pelossa ei uskalla antaa selviä merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se onkin niin vaikeaa tunnustaa? Tai pakkien pelossa ei uskalla antaa selviä merkkejä.

        No, vastaan omasta puolestani ( en ole kukaan näistä jotka ovat kirjoittaneet aikaisemmin) että jos töissä sitten uudestaan kohdataan niin on kiusallista ja vielä enemmän jos tehdään töitä yhdessä.
        Tai esim.itselläni ihastuksesta on tullut kaveri ja pelkään sitä kaveruuden menetystä vaikka pakit kyllä kestän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, vastaan omasta puolestani ( en ole kukaan näistä jotka ovat kirjoittaneet aikaisemmin) että jos töissä sitten uudestaan kohdataan niin on kiusallista ja vielä enemmän jos tehdään töitä yhdessä.
        Tai esim.itselläni ihastuksesta on tullut kaveri ja pelkään sitä kaveruuden menetystä vaikka pakit kyllä kestän.

        Sama tilanne. Ei haluaisi sitä kaveruutta menettää tai tehdä asioita hankalaksi työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Ei haluaisi sitä kaveruutta menettää tai tehdä asioita hankalaksi työpaikalla.

        Sama juttu. Pelko että hyvät välit viilenisi.


    • Anonyymi

      Hakekaa lääkäriltä lepsopillerikuuri tuohon vaivaan, niin helpottaa 🤣

    • Anonyymi

      Miten te näytätte tälle työkaverille että olette kiinnostunut? Tai miten kohtelette tätä ihmistä? Näettekö usein? Oletteko missään tekemisissä muualla kuin töissä? Minulla on tunne ettei ole täysin yksipuolista, mutta ettei toinen osapuoli ole niin kiinnostunut kuin mitä itse olen. Eli vaikka olen saanut jotain merkkiä siitä että hän pitäisi minusta myös, olen antamassa periksi ja siirtymässä eteenpäin. Enkä siis kuvitellut vain kaikkea, mutta ei jaksa pitkään olla se joka yleensä tekee aloitetta keskustelussa, hakeutuu seuraan sekä laittaa viestiä yms.. Tiedän jo nyt että se kenestä pidän on todella arka tälläisissä asioissa, mutta niin olen minäkin. Uuvuttavaa.

      • Anonyymi

        Laittakaa nimien ekat kirjaimet. Minulla I ja pidän H


      • Anonyymi

        Vaikka olisi mitä merkkejä ilmassa tai vihjailuja, niin ei mikään etene koskaan jos ei asioita sanota suoraan.
        Etenkin jos sitä jatkuu ja jatkuu, mutta mitään ei sanota ääneen, niin voi siinä tietysti väsyäkin ajan kanssa. Varmaan molemmat odottaa että toinen tekee sen siirron, ja jos sitä ei tulekaan niin alkaa miettimään että onko kuvitellut tai ymmärtänyt väärin kaiken.
        Omalla kohdalla, hän saa kyllä erityiskohtelua ja osoitan tykkäämiseni aika avoimesti, pois lukien tunteet tai ihastuksesta puhumisen. Sekin on ollut lähellä, mut hän on ensinnäkin varattu niin eipä se taida olla kovin hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa nimien ekat kirjaimet. Minulla I ja pidän H

        Tykkään myös Hlla alkavasta naisesta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös Hlla alkavasta naisesta ❤️

        Heli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli?

        Ei


    • Anonyymi

      En tunne mitään. t. S

      • Anonyymi

        Voi apua🙈


      • Anonyymi

        Eikä kukaan sun kanssa S.. tämä ei ollut sinulle.


      • Anonyymi

        Joo ei minunkaan kommentissa kyse sinusta


    • Anonyymi

      Ihan hetero olen.

    • Anonyymi

      Täälläkin yksi nainen ajatuksissa. R naiselle menee :)

      • Anonyymi

        Täällä R-nainen 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä R-nainen 😍

        Ketä sinä kaipaat R-nainen? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä kaipaat R-nainen? 😊

        P-naista 🥰


    • Anonyymi

      Olen aivan hämmentynyt siitä mitä kaikkea minulle tänään sanoit... ❤

      • Anonyymi

        Voi sua. Tajuutkohan sä itse sitä kuinka ihana sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua. Tajuutkohan sä itse sitä kuinka ihana sä oot?

        En... kerro se minulle, nyt, laita viesti!


      • Anonyymi

        Kelle menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle menee?

        Työkaverille, nyt jo ikävä


      • Anonyymi

        Mitä hän sitten sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän sitten sanoi?

        Että ikävä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ikävä tulee

        Sanoiko kirjaimellisesti että hänen tulee ikävä, vai kertoiko sen muulla tavoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkaverille, nyt jo ikävä

        Mihin päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin päin?

        Espoo ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin päin?

        Pohjois suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko kirjaimellisesti että hänen tulee ikävä, vai kertoiko sen muulla tavoin?

        Sanoi ihan kirjaimellisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois suomi

        voi sinäkö se oot..milloin näimme viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle menee?

        Entiselle työkaverille , ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi sinäkö se oot..milloin näimme viimeksi?

        Pari viikkoa sitten


    • Anonyymi

      Onko kenenkään tilanne edistynyt? 🙊 Omani ei. Olin jo varma, että toinenkin on kiinnostunut. Keskustelematta hänen kanssa, olen alkanut ajattelemaan, että kuvittelin kaiken kemian. . Hän on kyllä ihana, mutta tullut myös vaikutelma, ettei hänen suhe ollutkaan päättynyt edelliseen.

      • Anonyymi

        Täällä ainakin sama tilanne vieläkin. Tykkään ihan todella paljon, mutta tulee niin mixed signals ettei uskalla mitään tehdä. Jostain syystä vielä nähty tosi vähän töissä, en tiiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ainakin sama tilanne vieläkin. Tykkään ihan todella paljon, mutta tulee niin mixed signals ettei uskalla mitään tehdä. Jostain syystä vielä nähty tosi vähän töissä, en tiiä..

        Keneltä kenelle? Jos kirjaimet natsaa niin virittelen jotakin vastinetta sulle "irl".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kenelle? Jos kirjaimet natsaa niin virittelen jotakin vastinetta sulle "irl".

        Noo itse oon E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo itse oon E

        ÄHH ja auts! Eipä osunu...minä olen A ja kaipaan myös Ata (en itseäni).


      • Anonyymi

        Suhe edelliseen on kyllä päättynyt, mutta tässä välissä kävi yks erikoinen tapaus sekottamassa elämää, nyt on tilanne tasautunu ja katselen sua edelleen... olit ihana tänään :)


    • Anonyymi

      Itselläni oli yksi kokemus.Olin aivan 101 prosenttisesti varma että työssä eräs nainen oli kiinnostunut minusta.Olen itse siis nainen.Se oli vaivaannuttavaa,todellakin.Monesti yllätin hänet tuijottamasta minua ja punastui joka kerta kun puhuimme, kaikesta vain näki että hän oli kiinnostunut minusta.Ei sitä tarkemmin osaa selittää.Mutta niinkuin sanoin,se oli tosi kiusallista,välttelin hänen kanssa kanssakäymistä jne.En tietoisesti mutta kuitenkin tein niin. Nyt olen uudessa työpaikassa.Tämä minun kokemus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe