BBC:n tutkimuksen mukaan hiili- ja öljytuotannosta hyötyvät maat pyrkivät vesittämään YK:n ilmastokokouksen päätökset.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bb354df8-e71c-44e8-8318-e49883370e7c
Kumma sattuma, että juuri hiili- ja öljymailla on ilmastonmuutoksen torjunnasta aivan erilainen käsitys.
Kuka meille valehtelee?
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se mitään sattumaa ole. Tietenkin jos ihmisten elantoa kurjistetaan jonkun uskonnon varjolla, herättää se vastustusta. Vrt. kieltolaki ja raittiusliike.
- Anonyymi
Aivan turhaa on huuhaajuttujen ja ilmastonlämpenemispäätösten vastustaminen. Helpointa on todeta ne hörhöilyksi ja jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Kuka meille valehtelee?
Lista on pitkä.. Tässä hiukan alkua:
James Hansen
Michael Mann
Petteri Taalas
jne. Ilmastonmuutoksesta on liikkeellä paljon disinformaatiota.
Ainoa keino suojautua sitä vastaan on harjoittaa tiukkaa lähdekritiikkiä.
Suosittelen sitä kaikille.- Anonyymi
Jönssi on oikeassa. Jönssin jutut voi heittää suoraan jätepyttyyn.
- Anonyymi
Vihreä ajattelu ei vaan toimi pitkällä juoksulla
- Anonyymi
Kuinka moni vihreä on nähnyt luonnon? Enkä nyt tarkoita Pirkkolan urheilupuistoa Kehän varressa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni vihreä on nähnyt luonnon? Enkä nyt tarkoita Pirkkolan urheilupuistoa Kehän varressa 😅
Minä näen vihreän ja hiukan muunkinvärisen luonnon googlen kartalta. Helppoa, eikö vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062