Juuri tuli mieleen useampi seikka joka voi...

Anonyymi

...ratkaista parisuhteen onnistumista.
Tärkeimmäksi nostan että naisella on suuri rakkaus eläimiä ja erityisesti koiria kohtaan. Itse en voisi olla ilman koiraa. Seuraava ratkaiseva seikka onkin jo se, kuinka nainen voisi viihtyä miehen kanssa. Voiko miehellä olla tarjottavana jotakin jonka kanssa naisella on hyvä olla. (ei tarkoita moloa ja sen kokoa, vaan paljon täydempää kokonaisuutta).
Edelliselä ei myöskään tarkoiteta asunnon kokoa, vaikka vanha kaverini onkin aina sanonut että nainen tulee "TALOON", ei miehen kanssa, vaan TALOON!
Naiset ovat kaverini mielestä kuin kisooja. Jos talo ei enää miellytä poistutaan jonnekin muualle jossa on tarjolla parempaa TALOA!
Omalla kohdallani olen väsynyt. En jaksa tätä pelleilyä ja olen suosiolla ilman, vaikka kaikki materia onkin olemassa.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tulipas lyöntivirheitä. Korjataan: Edellisellä, kissoja

• Ensiksi tärkeintä on tykätä koirista ja vasta sitten sinusta? 🤔

Sitten pitää olla talo!

Joo, terapiaan! 🙄

• Anonyymi

Jos tykkää koirista, on sydän paikallaan ja aito ihminen.
        T: Toinenkin mies jolla on koira.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin pifän eläimistä, pidän ihmisistä, jotka pitää eläimistä, mutta naisen jonka haluan, pitää ensisijaisesti minusta, sit myös eläimistä.

Ei ne kaksi juttua toisiaan pois tarvitse sulkea, mutta en ala kaivella koiraihmisestä minun tykkääjää... se on pointti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks just koirista? Eikö sitten kaikista eläimistä tai jostakin muusta eläimestä?

• Anonyymi

Eli joku maajussi/nainen olisi itsellesi sopiva koska lemmikkieläimet eivät oikein sovellu kaupunkiolihin, ehkä Inarista joku Einari tai Inkeri?

• Anonyymi

Tässä toinenkin mies jolla koira. Asun stadissa ja on koira. Mikä siis on ongelma?

• Anonyymi

Itselläni on parikin koiraa ja tietysti tarjokkaan pitäisi tulla toimeen niiden kanssa. Vaan ei hänen tarvisi niitä ylettömästi rakastaa. Saisi, mutta ei olisi mikään pakko. Ei eläimistä tykkääminen takaa, että ihminen on muuten hyvä. Monilla sarjamurhaajillakin on ollut eläimiä, joista on jopa pidetty todella hyvää huolta.

• Anonyymi

Aloituksen talo kuvioon tuli mieleen, kuinka vanha kansakoulukaverini päätyi naimisiin thaimaalaisen naisen kanssa. Kaveri asui askeettisessa omakotitalossa maaseudulla. Talossa ei ollut esin kuumaa vettä juoksevana, ja saunassa oli peseydyttävä pesuvadein. Naiselle tuli uusi tarjokas Espoosta, ja tarjokas kerti kuinka voi antaa naiselle Mercedeksen käyttöön, ja 600 m2 kivitalo merenrannassa olisi uusi koti. Nainen alkoi pohjustella eroa maaseutumiehelleen, ja kertoi kuinka saa jopa auton uudessa suhteessaan. Naiselle ei merkinnyt mitään kaksi pientä poikaa joita kaverin kanssa oli saanut. Nainen katsoi että hakee pojat itselleen kunhan ensin ankkuroi itsensä espoolaismiehen kanssa merenrantatalolle.
      Kaveri sitten sanoi että "voidaanhan me sinulle joku auto hankkia jos autoa haluat"
      Nainen totesi että "se ei kuitenkaan olisi Mersu"
      Näin voimme havaita kuinka tärkeysjärjestys menee, eli ensin talo ja auto, sitten lapset jos nyt oikeusteitse niitä voi saada, mutta lapset jäivät kuitenkin talolle ja Mersulle kakkos sijalle. Aloituksessa on siis todistettavasti perää.

• Anonyymi

Parisuhteen onnistumisesta:
      "Tärkeimmäksi nostan että naisella on suuri rakkaus eläimiä ja erityisesti koiria kohtaan. Itse en voisi olla ilman koiraa. Seuraava ratkaiseva seikka onkin jo se, kuinka nainen voisi viihtyä miehen kanssa. Voiko miehellä olla tarjottavana jotakin jonka kanssa naisella on hyvä olla. (ei tarkoita moloa ja sen kokoa, vaan paljon täydempää kokonaisuutta)."

Sinulla on tässä erittäin hyviä pointteja joihin samaistun kyllä.
      Eläinrakkaus, yleensä rakkaus luontoon on pelkästään hyvä asia ihmisessä. Sellaisella ihmisellä on iso ja lämmin sydän, kyky empatiaan, hoivaan ja huolenpitoon.
      Ihminen tajuaa olevansa osa suurta kokonaisuutta, ei maailman napa. On erittäin harvoin itsekäs eikä etsi kyynärpäät edellä omaa hyvää vaan osaa ottaa huomioon myös heikoimmat.

Itse en koskaan ole seurustellut miehen kanssa jolla näitä ominaisuuksia ei ole. Jos mies sanoo inhoavansa koiria tai kissoja tai eläimiä ylipäätään, jää siihen kuin nalli kalliolle.
      Myöskään en ole seurustellut miehen kanssa jonka miehuus lilluu haaarovälissä.
      Haluan ihmisen, en jotain klönttiä. Klöntin koko ei määrittele miehisyyttä, se mitataan kyllä muissa arvoissa.
      Siksi en ole rynnännyt ensimmäisen matkaan enkä toisenkaan. Löysin miehen joka on yhtä eläinrakas kuin minäkin, olemme kihloissa, ostimme yhteisen asunnon. Meillä on koira ja kolme kissaa ja valtavasti rakkautta lämpöä ja huolenpitoa koko porukalle. Voin sanoa että olemme onnellisia.

• Anonyymi

Näinpä, ja niinpä voikin käydä että suurin tykkäys juuri kohdistuu robotti-imuriin. Olkoonkin miele tai siemens

• Anonyymi

Robotti imurit ovat liikuntavammaisten ja satavuotiaiden juttu

• Anonyymi

Suhde onnistuu jos nainen ei pihtaa.

• Miksei mies tule taloon?

• Anonyymi

Kai se Nykäsen Matti aikoinaan meni Mervin taloon. Muuten harvinaisempi juttu että yksinäisellä naisella olisi talo. Vain miljonääreillä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se Nykäsen Matti aikoinaan meni Mervin taloon. Muuten harvinaisempi juttu että yksinäisellä naisella olisi talo. Vain miljonääreillä on.

Mistä noin päättelet? Itse tunnen useammankin sinkkunaisen, joilla on talo. Eikä yksikään ole miljonääri. Itselläni on vain paritalonpuolikas pääkaupunkiseudulla, mutta mä olenkin yksinhuoltaja ja rahaa menee siis muuhunkin kuin vain omaan asumiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten se on harvinaista myös miehille.

• Koira on parisuhteessa se kolmas pyörä, jonka pomppaa sänkyyn aina väärään aikaan.

• Anonyymi

Mitä hittoa koira tekee sängyssä? Omani eivät hyppää sinne edes yksin ollessaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa koira tekee sängyssä? Omani eivät hyppää sinne edes yksin ollessaan.

Koira oli pennusta saakka pidetty labradorin noutaja, joka ei koskaan ennen ollut pedissä.
        Sillä kai tuli seksuaalinen herääminen juuri silloin kun olin vaimoni päällä.

Jatkossa se työnteli kuonoa väliin, kun yritin vaimoa halata. Onhan se hellyttävää, mutta koira oli selvästi kolmas pyörä.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Koira oli pennusta saakka pidetty labradorin noutaja, joka ei koskaan ennen ollut pedissä.
        Sillä kai tuli seksuaalinen herääminen juuri silloin kun olin vaimoni päällä.

Jatkossa se työnteli kuonoa väliin, kun yritin vaimoa halata. Onhan se hellyttävää, mutta koira oli selvästi kolmas pyörä.

Hellyyttävää? No tykkäämisensä itse kullakin. Ongelmasta pääsee eroon, kun poistaa koiran ko. tilasta etukäteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Hellyyttävää? No tykkäämisensä itse kullakin. Ongelmasta pääsee eroon, kun poistaa koiran ko. tilasta etukäteen.

Ongelmasta päästiin eroon, kun koira poistettiin koko talosta, lahjoitettiin ilmaiseksi valitulle henkilölle. Halukkaita ottajia oli monta.

Lopullinen syy poistolle oli minun allergiset oireet koirankarvoille, joita oli kaikkialla.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Ongelmasta päästiin eroon, kun koira poistettiin koko talosta, lahjoitettiin ilmaiseksi valitulle henkilölle. Halukkaita ottajia oli monta.

Lopullinen syy poistolle oli minun allergiset oireet koirankarvoille, joita oli kaikkialla.

No kai nyt vähenmästäkin. Ei koiran paikka ole sängyssä.

• Anonyymi

Naisia on niin eri lähtöön. Kaikkien kanssa vaan ei synkkaa.

• Anonyymi

Edellytykset synkkaamiselle ovat suuret jos molemmille koirat ovat samalla tavoin tärkeitä, ja molemmin puolin koiria huomioidaan samalla intensiteetillä. Tottakai koirat pois sängystä ja vaikka eri tilaan kun pariskunta puuhastelee "kahdenkeskisiä omia juttujaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellytykset synkkaamiselle ovat suuret jos molemmille koirat ovat samalla tavoin tärkeitä, ja molemmin puolin koiria huomioidaan samalla intensiteetillä. Tottakai koirat pois sängystä ja vaikka eri tilaan kun pariskunta puuhastelee "kahdenkeskisiä omia juttujaan".

Ei välttämättä. Koiraihmisiäkin on useammanlaisia. Toiset harrastaa vaikka agilityä tai tokoa ja toiset vaikka näyttelyitä. Yhdelle koira on "vain" kaveri ja seuraa ja perheenjäsen ja niin edespäin. Koiralla voi olla monta eri funktiota ihmisen elämässä ja ne voivat olla tärkeitä ja niitä huomioidaan. Itse esimerkiksi tuskin löytäisin juuri yhteistä vaikkapa koiranäyttelyharrastajan kanssa.

• Anonyymi

Minulla oli lapsena koira ja kun omat lapset olivat pieniä meillä oli koira. Aikuisella lapsellani on koiria ja joskus olen niitä hoitanut. En halua että mahdollisella parisuhde kumppanillani on koira vaikka olenkin ns. koiraihminen. Koira vaatii ulos viemistä vähintään kolme kertaa päivässä. Viikonloppuna on pakko herätä tiettynä aikana, että koira pääsee tarpeilleen. Kun on omat lapsensa kasvattanut aikuisiksi ja ikää on enemmän, niin nyt olen itsekäs ja tahdon päästä helpommalla. Ei enää koiraa minun talouteeni tai yhteiseen talouteen uuden kumppanin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      47
      6442
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4101
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1778
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1099
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1064
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      949
    Aihe