Energiajuomat

Oletteko testanneet? Mitäs mieltä?

34

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi sanoa testanneeni sanan varsinaisessa merkityksessä. Mulla ei ole aavistustakaan niiden mahdollisesta energisoivasta vaikutuksesta. Maistanut olen muutamaa ja maistuvat niin karsean pahalta, että en mä kykenisi sellasia juomaan. Tulis oksennusreaktio.

• Mä tässä just testaan Red bullia, ihan ok ja kyllä tää tuntuu piristävän.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä tässä just testaan Red bullia, ihan ok ja kyllä tää tuntuu piristävän.

Makuasioita ... tuon on yksi niistä, joita en maistanut. Rupesi tosiaan etomaan se maku. Vaan siis en mä juo mitään limsoja ym. myöskään. Ei ykskään limsa kuitenkaan ole maistaessa alkanut oksettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuasioita ... tuon on yksi niistä, joita en maistanut. Rupesi tosiaan etomaan se maku. Vaan siis en mä juo mitään limsoja ym. myöskään. Ei ykskään limsa kuitenkaan ole maistaessa alkanut oksettaa.

Jos en nyt ihan väärin muista niin tuo on juuri se, josta jäi mun suuhun kemikaalinen jälkimaku. Muutenkin se maistui ihan samalta kuin joku lääke, jota muksuna syötettiin. Sellanen tosi ällö esanssinen maku, jolla yritettiin peitää sitä karseeta todellista makua.

• Anonyymi

Join niitä 15 vuotta lähes päivittäin. Lopetin 2 vuotta sitten.

• Kokemusta ainakin löytyy, mutta arviota ei..

• Ihan hyvänmakusia, ehkä ne hetkellisesti piristää, joskus aamupäivän peleihin vetäisin sellaisen.
      Mutta muuten välttelen.... liian teollista jne.

• En kyllä illalla uskaltais tämmöstä ottaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

En kyllä illalla uskaltais tämmöstä ottaa..

Muutoinhan mä oonkin sivuuttanut koko buumin. Nyt sitten haksahdin yhden ostamaan...Tai no, joskus 10 vuotta sitten ostin myös yhden. Olen nääs kohtuukäyttäjä. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Muutoinhan mä oonkin sivuuttanut koko buumin. Nyt sitten haksahdin yhden ostamaan...Tai no, joskus 10 vuotta sitten ostin myös yhden. Olen nääs kohtuukäyttäjä. ☝️

No ei se mikään kauhean järkyttävän tehokas ole, mutta kyllä se jotain saa aikaan.

Veikkaan, että vähän sama kuin apteekin nukahtamislääkkeet ilman reseptiä...

• interlocutrice kirjoitti:

No ei se mikään kauhean järkyttävän tehokas ole, mutta kyllä se jotain saa aikaan.

Veikkaan, että vähän sama kuin apteekin nukahtamislääkkeet ilman reseptiä...

Mä aloin pärisemään..

• Wwuwuw kirjoitti:

Tasatahtiin 10 vuoden välein saatava siis yks... aika addiktiivista kyllä...🤔

• interlocutrice kirjoitti:

Tasatahtiin 10 vuoden välein saatava siis yks... aika addiktiivista kyllä...🤔

Pärisen menemään taas seuraavat 10 vuotta..

Missä on lähin AE-kokous?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

En kyllä illalla uskaltais tämmöstä ottaa..

Kahvilla on muistaakseni 10h puolittumisen aika. Onkohan noilla sama? Väsyneenä, jos piristää keinotekoisesti, tulee vaan levoton olo, ei niinkään pirteä tai virkistäytynyt.

Uni, suihku ja vaikka sitruunamehu olis piristävä mixi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pärisen menemään taas seuraavat 10 vuotta..

Missä on lähin AE-kokous?

Voi viitake! Voin nähdä sielun silmin sut ravaamassa sinne tänne ja päristen. 😂😂😂

• Anonyymi

Liikaa epämääräisiä lisäaineita. Makukaan ei yleensä miellytä. Kerran ravintolassa maistoin kossubatteryä. Alkoi sydän tykyttää. Muut paikat ei sitten tykyttäneetkään ollenkaan. Parhaan piristyksen saa kahvista.

• Kyllä tää enemmän piristää kuin kahvi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä tää enemmän piristää kuin kahvi.

Tää vois toimia krapulaan?

• Wwuwuw kirjoitti:

Tää vois toimia krapulaan?

Mä ajattelin ottaa nokoset ennen kuin join ton juoman..sitten päätinkin tiskata ja keitin puuroa. Herätti.

Varmaan kostautuu myöhemmin jotenkin?

• Anonyymi

Juon LIDL:n King Kongia joka päivä 1-2 pulloa maun vuoksi ja se aiheuttaa erilaisia haittoja, mutta en pysty lopettamaan.

• Anonyymi

Red bull ja battery molemmat menettelee mikäli tekee vodkan kanssa paukkuja.

• Anonyymi

Miksi et ota ennemmin olutta tai viinaa taikka oma tekoisia drinkkejä jotka saa sinut hilpeäksi tanssituttamaan ja pussatuttamaan ja halukkaaksi eli seksiä olis tänään ja paljon miehesikin tykkäisi siitä eli iloisesta wuppiksesta

• Anonyymi

Juon joskus tehoa ja monster-energiajuomaa. On ne ihan ok. Juon myös kahvia ja teetä niin sikäli sillä ei ole kai väliä.

• Hart Sport oli varmaan ensimmäinen energiajuoma mitä on ollut markkinoilla?

Sitähän tuli aina lapsena uimahallissa juotua. Sitä myytiin semmosesta isosta lasikuutiossa, jossa sitä vihreää nestettä pyöri..

• Anonyymi

Batteryn lemon lime on paras energiajuoma. Varmaan kaikki sokerittomia oon maistanut ja tähän tulokseen tullut. Monsterin valkoinen ja punainen tölkki tulee sitten toiselle ja kolmannelle sijalle.

• Anonyymi

Rasistinen nimike. Kaikkien juomien pitäisi olla e-juomia.

• Anonyymi

Ei mitään hyötyä energia juomista. Treenasin joskus paljon ja kokeilin niitä juomia mutta ei niistä ollut mitään hyötyä. Sama kun jois cociksen niin yhtä vähän hyötyä.

• Anonyymi

Olen kerran maistanut muutama vuosi sitten. Sain sen joltakin, itse en ostanut.
      Otin sen sitten mukaan kun lähdin hieman pitemmälle bussimatkalle, ja herrajee että oli PAHAA!
      Siihen se jäi yhteen hörppyyn ja sen jälkeen tuli vielä paha olo.
      Kamalaa litkua ja täysin turha.

• Kahvia mä juon yleensä joku 2-3 mukia päivässä, mutta aika harvoin energiajuomia. Lähinnä vähän kliseisesti jos pelaan joskus tuntikausia putkeen, niin silloin tulee välillä juotua tölkki tai pari jotain Megaforcea jos väsyttää. Kahvi ehtii jäähtymään, tai siitä lähtee tietynlainen nautinto jos sitä pitää kiireessä hörppiä liian kuumana tai kylmänä jonkun parin minuutin huoltotauon aikana. Energiajuoma nyt menettelee vaikka huoneenlämpöisenä, vaikka jääkaapissa toki niitä säilytän. Ehkä maksimissaan joku 1-4 tölkkiä viikossa noita tulee juotua, ja joskus voi olla pitkiäkin aikoja väliä.

Itse asiassa juuri nyt juon kahvia, mutta kovin myöhään en yleensä kahvia tai energiajuomia nauti. Vaikuttaa yöuneen, ja liiallisesti aiheuttaa muutenkin hikoilua, sydämentykytystä yms. Sanoisin että kahvin määrä on varmaan aika hyvä terveyshyötyjä ajatellen, ja energiajuomien käyttö sen verran vähäistä että ei merkittäviä terveyshaittoja aiheutune siitä.

• Anonyymi

MEGAFORCE sininen sokeriton on hyvä ja punaine eli se missä on lohikäärmeen kuva :D Lohikäärmejuoma :D

Hsittaako muuten jos solvaan teitä , eli nyt: Solvaan teitä.

• Anonyymi

Ihmis- suhteessa,kun jedin Raija Lipponen Haapajärvi aloittaa(Myllylä.) Kateus osuuden on miehet innokkaita ihmis- suhteita rikkomaan,kateuden siementä lapsineen kylvämässä,saat elää yksin,komento lue,poliisin komento,Bond.

• Hart sporttia tulee vieläkin juotua vaelluksella. On ihan hyvänmakuista lämpimänäkin. Aikanaan tuota taidettiin kutsua urheilujuoman nimellä.

Pari Noccoa olen kesällä maistanut. Päärynä ja cola taisivat olla maut. Ihan hyvän makuisia molemmat eikä liian makeita. Ei minulle tullut niistä muuta vaikutusta kuin että jano lähti.

• Taisi olla battery mitä join. Sydän alkoi hakkaamaan ihan pirusti ja käsissä oli pientä tärinää.
      Ainakin joissakin energiajuomissa on samoja aineksia kuin sydänlääkkeissä ja niiden yhdistäminen alkoholiin tappaa ihmisiä.

Pysyn perinteisissä aineissa. Mulle riittää litra kahvia päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe