Eikä syventää oppia virologiasta.
"Feikkipandemian vahvistus Italiasta: Koronavirukseen kuolleita vain 2,9% – ”Kausiflunssa tappoi enemmän”
Julkaistu 25.10.2021 16:27, 6391 lukukertaa
Jo keväällä 2020, ja pian sen aikana, kun Italian COVID-epidemiatilannetta pidettiin pahimpana maailmalla, alkoi tietoisuus leviämään, että mikään väitetyissä koronaluvuissa ei pitänyt paikkaansa ja "äärimmäisen tappava COVID" ei ollut mitä väitettiin. Vihdoin tämä realiteetti vahvistetaan Italiassa."
https://tinyurl.com/2fz2rf3k
Tähän ei tarvita läätetieteellistä koulutussta
5
157
Vastaukset 5
- Anonyymi
Taas näitä satuja tyyliin "kaveri" tai kaverin kaveri jne. kuoli tai sai paskahalvauksen. Olkaa rokototusvastaiset nyt hiljaa. Useat maat pistävät kovia otteita rokotusvihamielisille. Kotiarestia ja ulkoliikkumiskieltoja ym.
Rokotteita on tutkittu riittävästi, että niillä on voitu aloittaa satojen miljoonien ihmisten turvalliset rokotukset.
Näillä palstoilla ei rokotteista tiedetä hevonpaskaa, koska kirjoittajat eivät hallitse edes suomen kielioppia, vaan tekstit ovat apukoulutasoisen väsäyksiä.
Ai, että ihmiset ovat ravintoloissa riemuissaan koronapassista, kun telkkauutisissa näytetty ja haastateltu! Rokottamattomat te olette pelinne hävinneet! 6-0 -tuloksella. Turhaa itkette! - Anonyymi
Tinyurlin taakse yrittää aloituksen trolli kätkeä linkkinsä mvlehti - sivustoon.
Edelleenkin on propagandaa levittävä mvlehti - sivusto kelvoton tiedon lähteeksi. Syyt ovat samat kuin viime kerrallakin kun tuota tarjoilit:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17162129/ylilaakari-asko-jarvinen-paljasti-valheet#comment-110698405- Anonyymi
Josku piiitkä linkki ei toimi?
- Anonyymi
Aloittajan ihan oikeasti kannattaisi lukea mitä virologian oppikirjassa näistä asioista kerrotaan.
- Anonyymi
Miten DATA liittyy virologiaan - muuten kuin, että se data viittaa viruksen ja kuolleisuuteen?
Kuolleet viitta hautaustoimeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771208
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151016En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59754
- 62671
- 69652
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39618- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454