Miten heteronainen suhtautuu, jos toinen nainen pyytää treffeille?
Kokemusta???
32
63
Vastaukset
- Anonyymi
Everyone is gay.
– Kurt Cobain - Anonyymi
No ... onhan se imartelevaa, mutta samalla hieman ahdistavaa ja epämiellyttävää. Siitä tulee vaivaantunut olo, mutta ei se liity siihen kysyjän naiseuteen. Ihan yhtä vaivaannuttavaa on yrittää kieltäytyä kohteliaasti ja loukkaamatta miehen treffikutsusta.
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä ja kuinka pyyntö tehdään.
Jotkut voivat olla aika tiukkapipoisia, mutta ei elämä siihen kaadu jos kieltäytyykin. Häkeltyy. Hämmentyy.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kauhistuu ja järkyttyy. Kieltäytyy verukkeella tai toisella. Luonnollisesti.
Puhut tietysti omasta puolestasi vain, ei tuo meihin kaikkiin päde.
Anonyymi kirjoitti:
Puhut tietysti omasta puolestasi vain, ei tuo meihin kaikkiin päde.
Juu. En ole nähnyt vielä heteronaista joka ilosta kiljuen hyppisi saatuaan treffipyynnön toiselta naiselta. Muutaman naisiin päin kalleellaan olevan naisen sen sijaan olen jopa nähnyt niin tekevän. :)
Suatana kirjoitti:
Kauhistuu ja järkyttyy. Kieltäytyy verukkeella tai toisella. Luonnollisesti.
Vellikellosta kopioitu.
"Et saa heteroa et saa lesboa 🤣"
- Se voi olla joo, että yksin sais möllöttää hamaan loppuunsa asti.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Juu. En ole nähnyt vielä heteronaista joka ilosta kiljuen hyppisi saatuaan treffipyynnön toiselta naiselta. Muutaman naisiin päin kalleellaan olevan naisen sen sijaan olen jopa nähnyt niin tekevän. :)
Et ole nähnyt = ei ole olemassa?
Onhan tuo nyt kohteliaisuus mitä suurimmassa määrin. Anonyymi kirjoitti:
Et ole nähnyt = ei ole olemassa?
Onhan tuo nyt kohteliaisuus mitä suurimmassa määrin.En mä sitä tarkoittanut. En ole vaan nähnyt muuta kuin hämmenyksestä järkytykseen. Onhan se varmaan umpiheterolle helposti äimä kokemus, että joku nainen on kiinnostunut. Valitettavasti siinä vaiheessa kiinnostumista ei aina tiedä toisen suuntautumisia, mutta selkiintyy kun saa tietoonsa että heteroa tuli lähestyttyä.
Pakki päälle. Anteeksi häiriö. :)Suatana kirjoitti:
En mä sitä tarkoittanut. En ole vaan nähnyt muuta kuin hämmenyksestä järkytykseen. Onhan se varmaan umpiheterolle helposti äimä kokemus, että joku nainen on kiinnostunut. Valitettavasti siinä vaiheessa kiinnostumista ei aina tiedä toisen suuntautumisia, mutta selkiintyy kun saa tietoonsa että heteroa tuli lähestyttyä.
Pakki päälle. Anteeksi häiriö. :)Muistan kyllä itsekkin häkeltyneeni pelästyneenikin päälle käyvempiä naisten lähestymisistä aikoinaan, kun luulin olevani umpihetero.
Nyt naurattaa omatkin reaktiot, mutta ne oli sen hetkisen tiedon mukaiset.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En mä sitä tarkoittanut. En ole vaan nähnyt muuta kuin hämmenyksestä järkytykseen. Onhan se varmaan umpiheterolle helposti äimä kokemus, että joku nainen on kiinnostunut. Valitettavasti siinä vaiheessa kiinnostumista ei aina tiedä toisen suuntautumisia, mutta selkiintyy kun saa tietoonsa että heteroa tuli lähestyttyä.
Pakki päälle. Anteeksi häiriö. :)Sepä se, kuten ei myöskään monia muita asioita näe toisesta päällepäin, kuten sitä onko toinen varattu, joten, ennemmin ainakin tältä suuntautumistaan määrittelemättömältä saitsit ennemmin pakit siksi, että olet varattu kuin siksi, että olet nainen :)
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, kuten ei myöskään monia muita asioita näe toisesta päällepäin, kuten sitä onko toinen varattu, joten, ennemmin ainakin tältä suuntautumistaan määrittelemättömältä saitsit ennemmin pakit siksi, että olet varattu kuin siksi, että olet nainen :)
Okei. No se on fiksu päätös pysyä varatuista loitolla. Välttää turhat murheet. :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Pakki päälle. Anteeksi häiriö. :)Se voi olla yllätys, jos pyyntö tulee yllättävältä taholta. Se voi olla myös olematta iso yllätys, jos sellaisesta mahdollisuudest on ollut hajua.
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla yllätys, jos pyyntö tulee yllättävältä taholta. Se voi olla myös olematta iso yllätys, jos sellaisesta mahdollisuudest on ollut hajua.
Juu, mä en kyllä enää luota omaan tutkaani. Jos ei joku sano suoraan, niin en oleta kenestäkään mitään. Sen verran mehtään on mennyt. :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Juu, mä en kyllä enää luota omaan tutkaani. Jos ei joku sano suoraan, niin en oleta kenestäkään mitään. Sen verran mehtään on mennyt. :)
Eihän siihen tutkaan tarvitse luottaa. Mahdollisuuden voi silti tajua, vaikkei olettaisikaan. Onko sillä varmuudella lopulta heterolle yhtään mitään väliä?
Tosin itse olen kyllä joskus ihan varmaksi tiennytkin. Suatana kirjoitti:
Minä olen nähnyt. Mun seuralainen ilahtui ja sanoi naiselle, että ihanan rohkeaa ja on kuulemma otettu, mutta häntä eivät naiset kiinnosta seksuaalisesti. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siihen tutkaan tarvitse luottaa. Mahdollisuuden voi silti tajua, vaikkei olettaisikaan. Onko sillä varmuudella lopulta heterolle yhtään mitään väliä?
Tosin itse olen kyllä joskus ihan varmaksi tiennytkin.Niin kai. :)
interlocutrice kirjoitti:
Minä olen nähnyt. Mun seuralainen ilahtui ja sanoi naiselle, että ihanan rohkeaa ja on kuulemma otettu, mutta häntä eivät naiset kiinnosta seksuaalisesti. 😊
Poikkeus vahvistaa säännön. :)
- Anonyymi
tuntuu uusi nappio eli näppäimistö hyvä tultuma logitechin, mutta liiaazn vähän liian pieni nooh nappulat ovat hyviä pehmeitä *:D
- Anonyymi
pehmeät nappulat näppäimistssä heh..
Riippuu miten sinut hän on seksuaalisuutensa kanssa. Itsetietoinen hetero ei säpsähdä. Epävarma kylläkin, se on myös epälause hänen heteroudestaan tms.
- Anonyymi
Se on sairautta.
Anonyymi kirjoitti:
Se on sairautta.
Niin mikä? Tiedostaa, vai ei tiedostaa seksuaalisuuttaan?
- Anonyymi
En tiedä, kun en oo yhtään naista uskaltanut pyytää treffeille. Oon bi ja mulla ei oo mitään "homotutkaa", niin oon vaan jättänyt kysymättä naisia treffeille, vaikka olisin ollut kiinnostunut/ihastunut. En halua mitään super vaivaantunutta oloa kenellekään, varsinkin jos oon joskus ihastunut kaveriin, niin siinä olis mennyt kaveruus jos pakit olis tullu.
Sitten kun tuon yhdistää siihen, että ihastuu/kiinnostuu harvoista ja nekin sattuu olemaan heteroita, niin jo on perkele vaikeeta löytää ketään naista. :P
- Anonyymi
Oli joku hassu sanonta tytöintä lisko-ihminen.... anaconda jo syntyessäänkin :ÖD
- Anonyymi
No oman biseksuaalisuutensa varmaan tulee huomanneeksi juurikin jonkun tietyn ihmisen herättäessä myös seksuaalista kiinnostusta, siis kokonaisvaltaista kiiinnostusta. No ehkä ne kännikokeilut sitten erikseen.
- Anonyymi
Mielisairaita semmoiset on hullujen huoneelle joutaisivat myös ne jotka ovat sellaisten ystäviä.
Kysyin sitä taannoin vaimolta ja hän sanoi olevansa mahdollisesti kiinnostunut, mutta ei tekisi minkäänlaisia aloitetta naisen suhteen.
Vois olla kiva jos joku lesbo piristäisi mun vaimoa näin ajatusleikin tasolla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333