Itse olen ollut:
-Sinkku
-Avo- ja avioliitossa
-Perheellinen
-Eronnut etäisä
-Etäsuhteessa
-Leskimies
Tällä hetkellä ns. "vaikea sanoa"
Onko minulta jäänyt jotain tärkeää kokematta parisuhdemarkkinoilla?
Parisuhdestatuksesi?
30
309
Vastaukset
- Anonyymi
No, naitu tyttö jo kymmenen vuotiaana. Sen jälkeen parisuhdemarkkinoilla.
- Anonyymi
Iki sinkku olen ja pysyn. M47 v.
- Anonyymi
- sinkku
- avoliitossa
- etäsuhteessa
- yksinhuoltaja (ei varsinaisesti tosin parisuhdestatus)
Eronnut ei kai voi virallisesti olla ilman avioliittoa, eikä leskikään. Mun kohdalta jäänee siis tuohon nuo "saavutetut tittelit". Itse olen ollut:
-Sinkku
-Seurustellut (asunut erillään)
-Avo- ja avioliitossa
-Perheellinen
-Eronnut
-Etäsuhteessa
Nyt olen avoliitossa lasteni (lastemme) isän kanssa 12:sta vuotta. Ydinperheenä elämme yhdessä.- Anonyymi
Musaketju! Häipyneiden palstalaisten temmellyskenttäkö?
Ei, vaan täähän koski parisuhdeasioita. Jo pidempään on vaivannut yksi asia. Palaan siihen päiväkirjassa ja unissa, aika ajoin. Mut sille selvisi vastaus, yhdenlainen, tässä laulussa :)
Ja palstan tyyliin sopien, ne sanat... ne sanat.
https://www.youtube.com/watch?v=H5j7AD9RXlE - Anonyymi
Sinkku, avoliitto, erillissuhde, ja välillä vaikea sanoa.
Mua tökkäsi tuo, että ap ollut perheellinen? Mihin se perhe on kadonnut? Mäkin oon eronnut ja perhe muuttunut, mutta oon yhä perheellinen. Lapset on elossa ja voivat hyvin.
Ja mikä mä nyt oon? No minä. Sinkku, tai eronnut, erillissuhteita läpikäynyt lapsistaan ylpeä isä, eli perheellinen. 😀- Anonyymi
Jos lapset asuu omillaan ja itse yksin, niin voiko silloin sanoa elämisen muodoksi perheellinen? Ei ainakaan virallisen määritelmän mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapset asuu omillaan ja itse yksin, niin voiko silloin sanoa elämisen muodoksi perheellinen? Ei ainakaan virallisen määritelmän mukaan.
No mulle nää on perhe kyllä lupun ikää. Ja kuulunhan mä lapsuuden perheeseenkin, mutta on siis oma ja aina. 😊
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
No mulle nää on perhe kyllä lupun ikää. Ja kuulunhan mä lapsuuden perheeseenkin, mutta on siis oma ja aina. 😊
Mene vauva-sivustoille. Ei sinulla ole mitään asiaa sinkut-palstalle. Hus, hus, häivyppäs jo siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Mene vauva-sivustoille. Ei sinulla ole mitään asiaa sinkut-palstalle. Hus, hus, häivyppäs jo siitä.
Höhöhöö... ei mua vauvat kiinnosta. 😄
Ukkomies akalla ja poika 21v.
Poika sinkku, muistuttaa etäisesti nuorta Brad Pittiä, ei löydä tyttistä, kun ei edes yritä.
Isin pitää sekin homma hoitaa.- Anonyymi
Älä sekaannu. Kyllä se on jokaisen taakkansa itse saatava valita.
Tiedä vaikka olis se paljon puhuttu homopoika. Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vaikka olis se paljon puhuttu homopoika.Kyllä hän sanoi että TYTTÖystävä pitäisi löytää. Pitää varmaan pojan kanssa lähteä ravintolaan kattelemaan nuoria naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vaikka olis se paljon puhuttu homopoika.Panokset kovenee. Jos on homopoika, niin löytäminen hankaloituu huomattavasti, koska suurin osa miehistä ovat heteroja.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Kyllä hän sanoi että TYTTÖystävä pitäisi löytää. Pitää varmaan pojan kanssa lähteä ravintolaan kattelemaan nuoria naisia.
Olisko toi nyt sitten jo uusavuttomuuden huippu? Lopeta ihmeessä viimein helikopterivanhemmuus. 😅
Anonyymi kirjoitti:
Olisko toi nyt sitten jo uusavuttomuuden huippu? Lopeta ihmeessä viimein helikopterivanhemmuus. 😅
Joo, emmä siihen aio puuttua, eikä poika käytä edes alkoholia, joten isän neuvoista ei ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panokset kovenee. Jos on homopoika, niin löytäminen hankaloituu huomattavasti, koska suurin osa miehistä ovat heteroja.
Isi vielä järkyttyy, kun bluffi paljastuu :)
Anonyymi kirjoitti:
Isi vielä järkyttyy, kun bluffi paljastuu :)
Ei se mitään järkytä, lapsenlapset vaan jää saamatta. Vaimoa se saattaa harmittaa, kun sillä on tuo ikuinen vauvakuume.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ei se mitään järkytä, lapsenlapset vaan jää saamatta. Vaimoa se saattaa harmittaa, kun sillä on tuo ikuinen vauvakuume.
Kyllä homopoika voi kumppanuusvanhemmaksi alkaa jonkun lesbotytön kanssa, jos siltä tuntuu.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä homopoika voi kumppanuusvanhemmaksi alkaa jonkun lesbotytön kanssa, jos siltä tuntuu.
Niin nykyään on niitä vaihtoehtoja, miehen ja naisen lisäksi on muun sukupuoliset.
Olen vaan huolissani kun palstallakin on niitä keski-ikäisiä peräkammaripoikia aika lailla.
Ei sitä naista löydy, jos ei missään käy. Pojalla menee kaikki aika tietokoneen äärellä.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Niin nykyään on niitä vaihtoehtoja, miehen ja naisen lisäksi on muun sukupuoliset.
Olen vaan huolissani kun palstallakin on niitä keski-ikäisiä peräkammaripoikia aika lailla.
Ei sitä naista löydy, jos ei missään käy. Pojalla menee kaikki aika tietokoneen äärellä.Voi sen naisen sieltä tietokoneeltakin löytää. Enkä tarkota mitään deittiappeja. Tunnen paljon pareja, jotka ovat tavanneet nettipelien kautta. Mukaanlukien itseni ja mieheni.
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen naisen sieltä tietokoneeltakin löytää. Enkä tarkota mitään deittiappeja. Tunnen paljon pareja, jotka ovat tavanneet nettipelien kautta. Mukaanlukien itseni ja mieheni.
No, tähän laitan toivoni. Poika ei ole mikään kirjoitusvirtuoosi, joten hänen on vaikea antaa samaa vaikutelmaa netissä kuin IRL.
Sitten kun sen hajunkin pitää parilla mätsätä. On tää niin vaikeeta :P- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
No, tähän laitan toivoni. Poika ei ole mikään kirjoitusvirtuoosi, joten hänen on vaikea antaa samaa vaikutelmaa netissä kuin IRL.
Sitten kun sen hajunkin pitää parilla mätsätä. On tää niin vaikeeta :PEi siellä nettipeleissä ainakaan kukaan chattailemässä ole. Tarvitsee olla mukava ja kiva ja ystävällinen jne. ei mikään kirjotusvirtuoosi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä nettipeleissä ainakaan kukaan chattailemässä ole. Tarvitsee olla mukava ja kiva ja ystävällinen jne. ei mikään kirjotusvirtuoosi.
Aivan joo, headsetillä keskustellaan...
Ehkä hän vielä löytää mukavan haulikkotytön, joka tykkää ampua zombeja päähän.
Tytön kanssa Co-op pelit ovat jatkuvaa romanttista seikkailua. :P- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Aivan joo, headsetillä keskustellaan...
Ehkä hän vielä löytää mukavan haulikkotytön, joka tykkää ampua zombeja päähän.
Tytön kanssa Co-op pelit ovat jatkuvaa romanttista seikkailua. :PEsimerkiksi. Riippuu mitä pelaa.
- Anonyymi
Sinkku, seurustellut, avoliitossa, kihloissa. Siinäpä ne.
L. - Anonyymi
Olen panosuhteessa. Olen sinkkukin ollut ja avoliitossa.
- Anonyymi
Lukaisin kaikki läpi. Olen ollut montaa sorttia ja säätyä, nyt olen yhtä jota ei ketjussa ole kukaan muu.
Olen netti-kirjeenvaihto-vertaistukisuhteessa. Kirjoitamme joka päivä jakaen paljolti samanlaista arki-elämäämme. Kahvilla on tavattu pari kertaa. Muusta suhteesta ei ole puhuttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343626Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html593503Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073033Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302215Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582080- 522022
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301687Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333