Hölkkä on kivaa

Anonyymi

Saa rallatella ilman ressiä.
Mitä sitä ressaamaan kun ei ole kiire.
Muita pännii vauhin hurman puute, minulle rentoa.

112

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervetuloa mukaan yhteisnylkkyyn hissuttelemaan rallatellen. Laitetaanko hokat jalkaan?

    • Anonyymi

      7km/h hölkkä rentoa. Tiukkapipoiset ei sitä kestä.

      • Anonyymi

        8.34min/km. Rentoa.


    • Anonyymi

      Palaako?
      Nortti ja hölkkä parempi ku nuuska ja kiekko.

      • Anonyymi

        Stubbilla palaa sikari Ironmanin jälkeen. Katainen ja Snakster myös nähty rööki poskessa.


      • Viikonloppuna pitkiksen tai kisan jälkeen palaa. Rentoa fiilistellä lenkin jälkeen savukkeiden parissa.


    • Anonyymi

      Rennointa hölkkä

    • Anonyymi

      hölkkä on rennon letkeää. Antaa mennä vaan liikoja puristamatta. Aattelinpa vetästä maran kuuteen tuntiin.

    • Anonyymi

      älä kanttaa hölkällä, meet sillon liian kovaa

    • Anonyymi

      Sileä hölkkä vaiko polkumäki?

      • Anonyymi

        Pollkuhölkkä on mukavampaa ja tietysti keskellä yötä, ei ole vielä 15 vuoden aikana tullut ketään vastaan eikä ohittanutkaan.


    • Anonyymi

      Korona vei hölkkähimon. Joensuussa vartoi muut radalla. Kokkolaan matkaa katselen. Rennot kädet, rennot kädet.

    • Anonyymi

      Rentoa nylkkyä wihalla.

      • Anonyymi

        Juu, wihalla taas muutaman vuoden jälkeen oli kiva nylkkyä takoa


    • Anonyymi

      rennosti vuan hölöketelle sipoon korvissa. ota paltu mukaan, ni oppii rentoutumaan

    • Anonyymi

      Tämä ylimenokausi on siitä mukavaa, että voi hölkötellä metsissä ilman kelloon katselua. Ei muuta tarvitse seurata kellosta, kuin että poistuu poluilta ennen pimeän tuloa.

      • Anonyymi

        Osta otsalamppu niin voit patikoida korvessa koko illan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta otsalamppu niin voit patikoida korvessa koko illan.

        Päivänvalolla on mukavampi juosta, näkee maisematkin paremmin. Viime talvena kyllä hiihtelin useamman kerran otsalampun valossa, kun töiden jälkeen oli jo pimeää ladulle lähtiessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta otsalamppu niin voit patikoida korvessa koko illan.

        Juomapullo kanssa jos jano yllättää. Semmoset liivit mihin menee 50l urheilujuomaa ja nosheja myös.


    • Anonyymi

      Poluilla kävely vie mieskunnon.

    • Anonyymi

      Rentoja vetoja poluilla sutten kohdatessa.

      • Anonyymi

        3 min/km ylämäkeen.


      • Anonyymi

        Pitää piereskellä äänekkäästi hajupommeja niin pysyvät loitolla pedot.


    • Anonyymi

      - tere
      - tavo rento?
      - rento

      - tavo rento
      - moro

      - mitä mies?
      - tavo rento

    • Anonyymi

      Saa jos kehtaa

      • Anonyymi

        Hölkkä rentoa jos kehtaa hiastella.


      • Anonyymi

        Hölkkä rentoa on.


    • Anonyymi

      eetulla kivointa. koittakaa rennosti. kun ei kiirus, ehtii miättiä venäjäsuhetta.

    • Anonyymi

      Hidas hölkkä rentoa on. Koita hölkätä hitaasti niin vähitellen hidas hölkkä nopeutuu. Moni kiirehtii hölkällänsä esittääkseen hyviä vauhteja, ja sabotoivat kehitystään.

    • Anonyymi

      Hölkkä on rentoa. Kivaa kun saa hölkötellä. Kisassa painetaan täysiä.

    • Anonyymi

      Mikäs kiire siula? Hitaasti hölkkääminen rennompaa.

    • Anonyymi

      Onko jaloissa hokat?

    • Anonyymi

      Rennosti 5 km.
      Tee perässä.

    • Anonyymi

      Onkosta sitä jo hölkätty uamusta? Aikainen lintu madon nappaa.

    • Anonyymi

      Tärkeämpää on nauttia harrastuksesta, kuin se miten hyvä olet siinä.

    • Anonyymi

      Vappua. Joko putelit auki.

    • Anonyymi

      Missä mennöö hölkän ja juoksun raja?

      • Anonyymi

        Anaeroobisessa kynnyksessä?


    • Anonyymi

      Joko naamarilla hölkätty serpentiinit ja simat matkassa.
      Hiio hoi

    • Anonyymi

      Simat naamariin vai loppuiko sima jo eilen? Ei tarvi naamaria, riittää kun katsoo peiliin?

      • Anonyymi

        Hyvää vappua kaikille kivoille hölkkääjille!


    • Anonyymi

      on aika antaa menneen jäädä taa, on aika tullut uskaltaa.
      Meitä kahta ei voi erottaa, vaikka kylmät tuulet puhaltaa.
      sha la la laa la la laa la la laa, sha laa la la la la laa.
      Sha laa la la laa, hölkkä on sinivalkoinen.

    • Anonyymi

      TEPA 4 kyl lähtee rennosti vasen 1

    • Anonyymi

      Mitä sitä jankoomaan. Piä hölkkä omana tietona.

    • Anonyymi

      Kannattasko hölkkääjän ostaa superkengät? Hiilikuitupöly vain leijailisi ilmassa kun papparaiset ottaa hökkäaskelia etukumarassa.

      • Anonyymi

        Hiilikuitukengillä ei tee mitään jos askel on kuin märkä rätti.


    • Anonyymi

      Savulenkki lanneveellä.
      Hekuli laittaa matkaan.
      Tuutteko mukaan hölkkää?

    • Anonyymi

      Yöjuoksu rennointa.
      Nukuttaa päivällä.
      Yöllä valosta ei pimiää ei hellettä.

    • Anonyymi

      ei ikinä numerolappua. Menee vibat.

      • Anonyymi

        Itse hän nautin kilpailemisesta. Kun on pitkään treenannut maltilla, saa lopultakin päästää hevoset irti ja juosta niin että hippulat vinkuu.


      • Anonyymi

        Numerolapun paiskaaja siis.


    • Anonyymi

      Miksi hölkän pitää olla kivaa?
      Hölkkä on runtua jotta ukot laihtuu.

      • Anonyymi

        Jos hölkkä on kivaa, sitä jaksaa tehdä joka päivä palamatta loppuun. Konsistenssi on avain menestykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hölkkä on kivaa, sitä jaksaa tehdä joka päivä palamatta loppuun. Konsistenssi on avain menestykseen.

        Juu. never easy päättyy tuhoon.


      • Anonyymi

        On kivaa laihtua!


    • Anonyymi

      Suomi Finland hölkän suurvalta.
      Missään muualla muailmalla ei löydy yhtä suurta hölkkäyhteisöä.

    • Anonyymi

      Naton kunnialle 33 km hölkkä.
      Viimeinen kymppi 33 minuuttia.

      • Anonyymi

        Joitteko NATO-pullakahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitteko NATO-pullakahvit.

        Kyllä vain. On se hianoo.


    • Anonyymi

      Hoka rallatus ressaavaa.
      Joutuu liivijahtiin.
      Ennen riitti rento kähö

      • Anonyymi

        Sub 4 maratonjahti rentoa ja kivaa.
        Harrastuksen aloitus kähöllä.
        Lopussa kiitos seisoo.


    • Anonyymi

      Tuletteko Hiekkaharjuun Marskin 75 vuotis juoksuun?
      Hellettä luvattu.

    • Anonyymi

      Sepä juuri

      • Anonyymi

        Hölkkä rentoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölkkä rentoa on.

        Sitäpä juuri. Saa rallatella ilman stressiä.


    • Anonyymi

      Hölkkäurheilun juhlat ensi lauantaina

      • Anonyymi

        Vantaalla juoksu on kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalla juoksu on kivaa.

        Vantaa mara liian tyyris miulle. Ei saa ahnehtia.


    • Anonyymi

      Kuinka moni hölkkää vielä kun ulkona kylmä?

      • Anonyymi

        Shortsikausi jatkuu Vantaalle asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shortsikausi jatkuu Vantaalle asti.

        Juu. Sokos hotellista lähtiessä housut jalkaan.


    • Anonyymi

      Hölkkä on rentoa.

    • Anonyymi

      Rento on hölkkää. Ahnehtiminen on juoksua.

      • Anonyymi

        5min/km juoksua. 6min/km hölkkää.


    • Anonyymi

      Minä en ole mikään hölkkääjä. Juoksen 7min/km.

      • Anonyymi

        Minäpä kävelen 7min/km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä kävelen 7min/km.

        Et taija olla rento ukko. Hiriveetä viuhtomista.


    • Anonyymi

      Hölkkä rentoa onn.

    • Anonyymi

      Miulle hidas hölkkä tylsää. All in hölkän suola.

      • Anonyymi

        Miule hölkkä on kivaa. Jännää pistellä tossua toisen eteen.


    • Anonyymi

      Hölkkä on rentoo junppaa takatalvessa.
      Ai että ny porisee.

      • Anonyymi

        Kivan hölkän lämpötilaraja on 8 astetta. Sortsikeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan hölkän lämpötilaraja on 8 astetta. Sortsikeli.

        Lahes viisi pakkasta


    • Anonyymi

      Onko 24h hölkkä rentoa?

      • Anonyymi

        24lla dnf rentoa. Viimesillä voimilla kiertäminen ressaavaa ahnehtimista


      • Anonyymi

        7.12/km rentoa. 200km tavo kuoleman suudelma.


    • Anonyymi

      Hölkkä on rennompaa kuin juoksu.
      Ennättää kahtella maisemii ja höpötellä vieruskaverin kanssa. Laitappa juostessa tailwindii lötköpulloon.
      Tekemätön paikka.

    • Anonyymi

      Hölkkä rentoa on. Noshtii ja vauhtikarkkei tankaten.

      • Anonyymi

        Kun juoksee täysillä, ehtii hyvin paskalle!


    • Anonyymi

      Hölkkä on kiva kun tavo on rento.
      Esm DNS tai DNF

      • Anonyymi

        Hölkkäkisa on kivaa, mutta minulla tulee aina ylirasitus. Jaksan juosta maaliin, mutta seuraava viikko menee ihan koomassa.


    • Anonyymi

      Rentoo on. Finisher palju parast

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hölkkä on vaarallista.
      Koetapa kähöä.

      Tutkimus: Kova lenkkeily yhtä tappavaa kuin pelkkä sohvalla löhöily
      Sopivin lenkkeilyrupeama on tutkijoiden mukaan 1-2 tuntia viikossa maltilliseen vauhtiin. Yli 11 km/h:n juoksuvauhtia pidetään jo liian kovana.

      Maraton tappaa juoksijoita joka kuukausi – menehtyneiden keski-ikä 33 vuotta

      • Anonyymi

        Kovan juoksun vauhti on yksilöllistä. Kenualaiselle 5.30/km on tosi kevyttä. Vantaalaiselle pk:ta, aloittelijalle mk:ta.


    • Anonyymi

      Hölkkä on rentoa. Ylämäet kävellen. Ei pidä ahnehtia.

      • Anonyymi

        Paljonko itkosen hölkkävuosi km kulki kävellen?


    • Anonyymi

      Hölkkä on kyllä kaunista.

    • Anonyymi

      Hölkästä nautin mutta polut pännii

    • Anonyymi

      Kivaa hölkätä tuulessa ja tuiverruksessa.
      Ai että.

    • Anonyymi

      Hölkkä on kivaa. Saa rallatella ilman ressiä

    • Anonyymi

      Ai että lähtee.
      Ich komme hölkälle.

    • Anonyymi

      lauantaina oli rennot hölkät Akin joholla.

    • Anonyymi

      Vantaalla rennosti alle neljän oranssi apinapaija piällä.

    • Anonyymi

      Järjestetääkö saucony vielä rentoja marskin hölkkiä aamuisin?

    • Anonyymi00111

      Vuojen eka hölkkä nautiskeltu.
      Lakut jäässä mutta mitäpä siitä.

    • Anonyymi00112

      Cooper illalla klo 18
      Yli 2500 m on kova saavutus

    • Anonyymi00113

      Saa silloinkin rallatella kun hölkkä on sontaa

    • Anonyymi00114

      Hölkkä on kivaa. Saa rallatella ilman stressiä.

    • Anonyymi00115

      Kun jänis hyytyy, on hölkätty kivasti.

      • Anonyymi00116

        Jänis on pehmeä


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Jänis on pehmeä

        Jäniskin saa mitalin.
        Mitalit on kivoja.
        Voi nukkua mitali kaulassa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe