Niin mitäs kriteerejä sinulla on naiselle?
Mitä kriteerejä naiselle
20
572
Vastaukset
- Anonyymi
Savuton, ei käy baareissa, ymmärtäväinen, normaalipainoinen, tykkää seksistä, tykkää veneillä ja liikkua luonnossa, on rauhallinen luonteeltaan.
- Anonyymi
Rauhallinen luonne, pitää seksistä, ei mielenterveysongelmia, ei alko tai huumeongelmaa (raivoraitis ei tarvitse olla), ei rajua ylipainoa (pieni pyöreys ihan ok mutta yli 100 kg lukemat latistavat halut), jonkinlainen työpaikka plussaa.
- Anonyymi
Että pysyy omalla tontillaan, ja on kiimainen kissa kun kohdataan.
- Anonyymi
Sä kolli pysyt kans sit omalla tontillas. Älä tuu tän kisun tontille mouruamaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kolli pysyt kans sit omalla tontillas. Älä tuu tän kisun tontille mouruamaan :D
Sähä et siitä päätä 😉 Miesten valtakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähä et siitä päätä 😉 Miesten valtakunta.
Hui. Nyt rupes pelottaa :) mä alan jo terottelee mun kynsiä valmiiks..
Erittäin hyvä ellei täydellinen. Sillä pääsee aika pitkälle. :)
- Anonyymi
Minulla on ihan samat kriteerit miehelle ja naiselle, niin kopsasin tuolta ketjusta jossa kyseltiin miehelle kriteerejä.
Tässä ne sitten ovat (taas):
-Ei riippuvuuksia
- Ei väkivaltaa
- Käyttää alkoholia kohtuudella
- Ei käytä ikinä huumeita
- Ei saa olla allerginen eläimille ja myös pitää eläimistä
- Lapseton
- Ei saa olla tai ollut naimisissa
- Normaali painoinen/ lievästi ylipainoinen
- Harrastaa jotain esim. Kuntosalilla käyntiä, kitaran soittoa, lautapelejä tms.
- Mieluusti maalta/ halu muuttaa maalle jossain vaiheessa elämää
- Osaa huolehtia itsestään mm. Käydä kaupassa, pestä pyykit, maksaa laskut, tiskata jne.
- Ikä 30-40 vuotta
- Ei psykopaatti, narsisti, sosiopaatti.
- Mieluusti ateisti / uskonto ei näyttele suurta roolia elämässä
😊 - Anonyymi
Karvaton alapää pitää olla. Jos on karvakin niin tulee pakit. Hiuksia saa olla päässä mutta ei alapäässä karvoja.
Toinen kriteeri ettei lävistyksiä eikä yli kolmea tatuointia eikä isoja tatuointeja.
Ei saa polttaa röökii eikä saa ryypätä itseään sammuksiin.
Ei saa olla pinnallinen eli lyhyt 166 cm mies pitää kelvata- Anonyymi
Yksin jäät kun tuollainen pinnallinen kääpiö olet. Miehet on vähintään 180cm pitkiä.
Naisen pitää olla kiltti ja sopivasti tuhma. Lady Domina ei käy.
- Anonyymi
Ei mitään, rumalla ei voi olla kriteerejä.
- Anonyymi
Naisen pitää tietää mitä haluaa, dominoida. Vahvatahtoinen, räväkkä, punatukkainen, pyöreä, feministi, korkeasti koulutettu, varakas, älykäs. Tuollainen nainen vie jälat alta. Esim. Tälläinen kuuma kisu
https://nczas.com/wp-content/uploads/2019/02/feministka.jpg - Anonyymi
Kriteereinä voisi olla, että tykkää aidosti.
Osaa keskustella.
Huumorintajuinen.
Empaattisuus myös hyvä ominaisuus.
Lempeä.
Tavat, hyvät tavat.
Aistikas.
Järkevä.
Älykäs tunneasioissa.
Ei kuitenkaan tarvitse olla kaikkea tätä.
Kunhan on oma itsensä. 😊- Anonyymi
Kivat kriteerit sulla, mä täytän ne kaikki.🙂
- Anonyymi
Ainoastaan yksi. Ei saa olla typerä kuin persu, jolle nauraa vasemman jalan saappaatkin.
- Anonyymi
Isot tissit, hyvä perse, runko muutenkin kunnossa, pitää seksistä, pitää lapsista, käy töissä, ei suurempia mielenterveys,-alkolholi,- peli ongelmia. On vain vartti skitso (kaikilla naisilla viiraa jonkin verran)
- Anonyymi
Pitkä 190 cm muodokas seksikäs nainen. Piiskaa minua ja käyttää nahkahousuja.
- Anonyymi
Pitää olla isot rinnat ja sopivasti paljastava tyyli.
Fiksu tarttee olla ja kiinnostusta joihinkin humanistisiin ja/tai filosofisiin aiheisiin. Esim. taidehistoria, historia, kieli tai jokin muu sellainen. Kyky jutustella ja tuumiskella näitä asioita.
Ei uskonnollinen.
Tykkää luonnosta ja pienimuotoisesta retkeilystä sekä mökkeilystä.
Ei halua kaikkea valmiina, vaan on valmis näkemään vaivaa niiden eteen. Tarkoitan esim. vaatteet, ruoka jne. En tarkoita, että hänen pitäisi palvella minua kyökissä, vaan luonteenlaatua. Toisin sanoen ei tyydy eineksiin, valmismuotiin ja sen sellaiseen, vaan tykkää tehdä itsekin. - Anonyymi
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoa eikä saa olla suvaitsematon feministi tai kasvissyöjä. Muuten ei isompia kriteerejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785