Ei millään jaksaisi ja erikoinen matkanäkemys

Anonyymi

Ei millään jaksaisi ensi kesänä mennä serkun luo.
Kumma matkanäkemys, kun matkaa on vähän päälle edestakaisin 600km, niin totesi, että eihän se ole pitkä matka tuo vähän yli 300km tulla heille.
Sehän on 600km, pitää ottaa huomioon edestakainen matka, eikä tankillinen bensaa siihen riitä.
Bensan hintakin on kesällä varmaan ihan järkyttävä, että bensaan menee paljon rahaa.
Jos saa kituutettua monen kuukauden aikana pitkävedosta voittoja vähän yli 50€, kun ei ole mitään tuloja, niin ne menee tuohon matkaan eli palaa savuna ilmaan, ihan järjetöntä koko kyläilykulttuuri, sanompa vaaaannnn!

2

61

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos serkkusai on sipsakka nainen, niin voit valtuuttaa minut vierailulle hänen luokseen! Tuollainen matka nyt ei ole matka eikä mikään. Ja tankillisella sen reissun käy kahdesti...

• Mä ajoin pärnäisiin asti viime kesänä ja sinne oli vähintään sama matka. kävin kattoon pärnäisten vanhaa teurastamoa, ja ihan sitä varten sinne ajoin. Ja kyllä kannatti käydä kun sitten oli koko teurastamo palanu. Niillä kun ne venetsialaiset ja ilotulitus oli sen sytyttäny. Ei oo enää teurastamoo pärnäisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1831
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1400
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1203
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1200
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1144
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      894
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      725
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      721
    Aihe