Voiko 170 cm mies löytää tyttöystävää?

Anonyymi

Onkohan mitenkään mahdollista vai kannattaako unohtaa? Ikää on 20 vuotta, koko kouluhistoria on ollut kiusaamista täynnä.

23

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon, en osaa paremmin, sanoa, kuin, sen, että kaikenlaista sitä onkin, maailmassa, joskus miettii osaa ihmisistä, ja, ihmiset moni etsii ulkoavaruudesta fiksumpaa elämää, eivätkä huomaa ettei tarvitsisi kuin mennä sademetsään, niin löytävät 10 miljardia vuotta kehittyneempiä simpanssejakin, ei tuollaiset ihmiset osaa katua, eivätkä todellakaan kadu, niiden älykkyys tai sivistyneisyys ei riitä siihen, se, että, heidän, elämä on mitä on, silloin kaikki on hyvin, sillä en usko että heidän töppäilynsä ovat, pelkkää kouluhistoriaa, sillä uhreja on ollut elämän varrella varmasti lukuisia, joten, paras että heidän elämänsä, on kuin lukuinen painajainen, lukuisassa painajaisessa, =)

• interlocutrice

No nyt joku pääs kauemmas kuin mä ikinä. 😁

• interlocutrice

Voi, kunhan ei ole kovin korkeella orrella hän. 😀

Mun hiustupsu ei viiletä montaakaan senttiä korkeammalla ja on saattanut jopa iän myötä laskeutua sun mittoihin. (3cm)

Eikä ole ikinä jäänyt naisen löytäminen senteistä kiinni. Oman päänsisäisten mölinöitten vuoksi ehkä useammankin kerran kyllä. 😬

Elä jää tuota miettimään....se on sun aivopieru vaan. Katso ympärillesi. 😊

• Anonyymi

Unohda tuo kysely ja epävarmuus, niin naisia tulee ovista ja ikkunoista.

• Anonyymi

Kihlattuni on about sinun pituisesi. Häitä suunnitellaan :)

Ei kai kukaan pituuden kanssa seurustele, vaan ihmisen.

• Anonyymi

Hups, viesti lähti turhan nopsaan, eli jatkan vielä, kaikki kiusaajat on ali ihmisiä, navetan taa kuuluisivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hups, viesti lähti turhan nopsaan, eli jatkan vielä, kaikki kiusaajat on ali ihmisiä, navetan taa kuuluisivat

Kyllähän nuo koukukiusaajat näkyvät menestyvän omien kokemuksieni mukaan, ja tyttöystäviäkin löytävät erittäin helposti. Rikos vaikuttaa kannattavan tässäkin asiassa.

On suorastaan masentavaa nähdä, kuinka tytöt pitävät kiusaajista niin paljon, ja itse taas saan käytännössä vain pilkkaa osakseni. Tosin eipä tämä pituus ole ainoa huono puoli itsessäni, näin realistisesti kertoen.

AP

• Anonyymi

Kuinka tyhmä olet. Joka toinen avioliitto päättyy eroon. Akka tyytyy siis betabuxiin kun Chad pumppasi ja dumppasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka tyhmä olet. Joka toinen avioliitto päättyy eroon. Akka tyytyy siis betabuxiin kun Chad pumppasi ja dumppasi.

Osui ja upposi? Toisten onni on todellakin joskus itseltä pois. Syy löytyy peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nuo koukukiusaajat näkyvät menestyvän omien kokemuksieni mukaan, ja tyttöystäviäkin löytävät erittäin helposti. Rikos vaikuttaa kannattavan tässäkin asiassa.

On suorastaan masentavaa nähdä, kuinka tytöt pitävät kiusaajista niin paljon, ja itse taas saan käytännössä vain pilkkaa osakseni. Tosin eipä tämä pituus ole ainoa huono puoli itsessäni, näin realistisesti kertoen.

AP

Ja sä koet sellaset tytöt hyväksi naismateriaaliksi, jotka huolii jotain koulukiusaajia?

Kaikenlaisten naisenpuolikkaiden perään te miehet jaksatte itkeä ja olla kateellisia. Pikemmin pitäis olla tyytyväinen, ettei moisia eukkoja ittes ympärillä pyöri.

• Anonyymi

Elon Muskin rahoilla ja Ron Jeremyn keskijalalla, muuten et saa lihatiskilta priimaa.

• Anonyymi

Maailmanlaajuisesti miehet ovat keskimäärin 171 cm pitkiä ja naiset 160 cm pitkiä. Hongankolistajakaan ei aina sinut ittensä kanssa ole. Kompaktimpi voi hallita ja kantaa kroppansa paremmin.

• Anonyymi

Mies on 169 ja minä 160. Oltu 20 v.

• Anonyymi

20 vuotta ollut tuon pituisia? Muuttuuko?

• Anonyymi

Ei, ei mitenkään voi. Ei mitään mahista.
      Vinkkinä vaan, älä liiku rantojen lähellä. Heittävät sut alamittaisena takaisin järveen.

• Anonyymi

Se on siinä ja siinä täytyisi kysyä lauruskalta se sano kyllä 17 cm riittävän minimissään mut voi pakitkin tulla 20 cm oli kuulemma suotavampaa

• Anonyymi

Pienemmällä ei tee kuulemma mitään

• Anonyymi

Tilanne ei ole ollenkaan mahdoton.
      Minun opettajani (mies) oli jotain 165 cm. Vaimo taas oli arviolta 180 cm, muistaakseni pitäjän kätilö. Hyvin tuo homma toimi, vaikka kokoero oli huomattava.

Jos vaatimus on vain, että nainen on lyhyempi on tilanne helppo.
      Tuo menestyminen riippuu ihan muista ominaisuuksista, kuin pituudesta.
      Olen nähnyt pitkiä suomalaisia naisia lyhyiden ulkomaalaisten kainalossa.

Minun aiemmalla asuinpaikallani oli suku, jonka jäsenet oli vain noin 140 cm pitkiä.

• Anonyymi

Ei ole ongelmaa löytää tyttöystävää, on pitkä tai pätkä.
      Onhan kaikenkokoisia ja näköisiä naisiakin olemassa.
      Jos sulle kelpaa kaikenlaiset ihmiset niin miksei toisinkin päin.

• Anonyymi

Mies tutustuu naisiin viinaa juomalla baareissa ja niin sen tyttöystävän myös löytää.
      Pituuudella ei ole väliä vaan viinan juonnilla. Monet löytäneet kumppanin baarista juomalla viinaa.
      T viinamies

• Anonyymi

Koita päästä kiusaajista eroon niin pian kuin pystyt. Kun pääset eri ympäristöön, ala rohkeasti puhua muille. Ne ei tiedä, että sua on kiusattu, joten jos itse käyttäydyt normaalisti kuvio tuskin toistuu enää uudelleen. Löydät kavereita, tyttöjä ja poikia siten. Joku tyttö siellä sitten kiinnittää enemmän sun huomion ja se on menoa. Eli eka nuo muut jutut tehtävä, niin tylsää kuin se on, sitten löytyy oikea nainen vasta - ja tuut onnelliseksi. Mutta vasta kun teet nuo ekat jutut ensin, muista.

• Anonyymi

Joka tapauksessa kaikki kutistuvat vanhemmiten.

• Anonyymi

Pituus ei vaikuta parisuhdemahdollisuuksiin. Kouluaikaisissa muistoissa vellominen taas saattaa vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu ja blörffi tuli helikopterilla hämeenlinnan Aulangolle

Nyt äkkiä paparazzit paikalle kun show jatkuu.. ei helpota mitä pellejä 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      4016
    2. Onko Kankaanpää keissi lavastus?

Siis vähän samaan tapaan kuin vihreiden puoluetoimiston ikkunaan ilmestyy hakaristejä aina sopivasti juuri vaalien alla?
      Maailman menoa
      310
      1629
    3. Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen

Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen (PS) kun ei pitänyt tämän poliittisesta suun soitosta. Tynkkynen nostaa syytteen asiasta kuten on mahdollista. Mutta aiem
      Maailman menoa
      239
      1381
    4. Lähden taas tänää kotoani pois, kiukkuinen Sofia lataa tekstiä Instassa.

On vihainen kun on Seiskassa kannessa hänen ruhjeistaan ja haukkuu toimittajan ja lehden aivan lyttyyn.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1374
    5. Mies mitä luulet

miten paljon meillä olis seksiä,jos alettas olemaan?
      Ikävä
      75
      1243
    6. Onkos tietoa minkälaisista kodeista nämä pidätetyt tulevat?

Vähän vaikuttaa siltä, että eivät kovin hyvistä kodeista.
      Kankaanpää
      31
      1097
    7. Eka rokottamaton linnaan 93 vuotiaan taposta

Rokottamatoton kotihoitaja tappoi pirteän 93 vuotiaan vanhuksen tartuttamalla "tahallaan" oletetun korona viruksen :) https://www.iltalehti.fi/korona
      Maailman menoa
      225
      975
    8. Saisinpa nainen olla sun kanssas vielä joskus

Rakastan sua hiljaa toivoen et päädyttäis yhteen. Kaikkea hyvää ihanalle ja pidä huoli itsestäsi 🍀❤
      Ikävä
      31
      947
    9. Miks mä vieläkin

Mietin sua, miten sä voit tulla ajatuksiin kokoajan, ei tajua ei.. Eiks sen ois jo pitänyt mennä ohi.
      Ikävä
      45
      855
    10. Vaati aika monta kertaa et uskoit

Vois sanoa vihdoinki meni perille. Ole onnellinen ja hyvää elämää sinulle. Olet upea ihminen, et vain ole se oikea minulle. Moikataan kun törmätään
      Ikävä
      38
      791
    Aihe