Nainen kelpaiskos tälläinen ruoka

Anonyymi

Ma syötte hernekeittoo ti riisiä ja jauhelihaa ke nakkikeittoa to muusia ja uunimakkaraa ja pe hernekeittoa la kahvin kanssa erilaisia voileipiä ja su hernekeittoa

57

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on kyllä joku ruokapakkomielle.

      Kyllä mä nyt periaatteessa viikon syön lähes mitä tahansa ruokaa, jos sillä nälkä lähtee. Pidemmän päälle mulle kuitenkin tulis tolasesta ruokavaliosta hyvin paha olo. Maha olis jatkuvasti turvoksissa ja kipeä.

      Hernekeitto ... ihan ok ruokaa. Senkin voi tehdä niin monella tavalla.

      Riisiä ja jauhelihaa ... vähän yksipuolista, mutta saahan sen maustettua

      Nakkikeitto ... no joo, mutta ei eikö ennemmin kalakeitto tai kanakeitto tai vaikka jauhelihakeitto. No mutta keitonkin voi tehdä monella tavalla.

      Muusia ja uunimakkaraa ... pitkin hampain voisin kerran syödä makkaratuotteita kahtena päivänä peräkkäin.

      Voileivä ... ihan ok. Nekin voi tehdä niin monella tavalla ja vaikka lämmittää.

      Hieman on hernekeitto painotteinen toi sun ruokalistas.

      • Anonyymi

        No hernekeitto ei lihota eikä ole epäterveellistä eli tosta terveellisemmäksi ruoka ei enään mene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hernekeitto ei lihota eikä ole epäterveellistä eli tosta terveellisemmäksi ruoka ei enään mene

        Sekin niin riippuu siitä miten se hernekeitto on tehty. Terveellisyys nyt ei kuitenkaan ole ihan vain noista kiinni. Monipuolisuuskin olisi suotavaa. Esimerkiksi vitamiineja ja kivennäisiä ei perinteisestä hernekeitosta juuri löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin niin riippuu siitä miten se hernekeitto on tehty. Terveellisyys nyt ei kuitenkaan ole ihan vain noista kiinni. Monipuolisuuskin olisi suotavaa. Esimerkiksi vitamiineja ja kivennäisiä ei perinteisestä hernekeitosta juuri löydy.

        purkkihernekeittoa eikö ylhäällä ollut monipuolinen hyvä ja terveellinen ruoka joka päivä no mitä sen sit pitäis olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        purkkihernekeittoa eikö ylhäällä ollut monipuolinen hyvä ja terveellinen ruoka joka päivä no mitä sen sit pitäis olla

        Ei hernekeitto tosiaan sieltä huonoimmasta päästä ruokia ole, mutta tekisit sen edes itse.

        Tuon ehdottamasi ruokalistan monipuolisuus riippuu ihan siitä miten nuo tehdään. Kyllä tuosta monipuolisenkin saa. Kasviksiahan tuosta noin kirjoitettuna monena päivänä uupuu ja kivennäisiä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hernekeitto tosiaan sieltä huonoimmasta päästä ruokia ole, mutta tekisit sen edes itse.

        Tuon ehdottamasi ruokalistan monipuolisuus riippuu ihan siitä miten nuo tehdään. Kyllä tuosta monipuolisenkin saa. Kasviksiahan tuosta noin kirjoitettuna monena päivänä uupuu ja kivennäisiä myös.

        Joku voisi toki tehdä noihin kaikkiin salaattia viereen ja syödä sitten sitä lisäksi.

        Oma ongelmani on se, että en erityisemmin perusta (viher)salaateista. Salaatti on mulle ok, jos se on tehty ihan täydeksi ateriaksi. Pelkkänä lisäkkeenä ei innosta. Mä lisään kasvikseni mielummin ihan siihen itse lämpimään ateriaan. Honkun nakkikeitonkin voi tehdä tosi monella eri tavalla ja laittaa paljon erilaisia kasviksia. Niistä saa ruokaan makuakin.

        Lisäksi mä syön hyvin vähän jotain lisäke juttuja - riisejä, makarooneja, perunoita jne. Leipienkin suhteen olen tarkkana. Mulla menee maha kipeäksi isosta määrästä tollasia helppoja hiilihydraatteja. Turvottaa, sattuu ja pierettää, ei ole yhtään mukava olo. Kyllä mä joskus itsekin jotain kastikkeita teen, mutta harvemmin, juuri tuosta edellämainitusta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hernekeitto tosiaan sieltä huonoimmasta päästä ruokia ole, mutta tekisit sen edes itse.

        Tuon ehdottamasi ruokalistan monipuolisuus riippuu ihan siitä miten nuo tehdään. Kyllä tuosta monipuolisenkin saa. Kasviksiahan tuosta noin kirjoitettuna monena päivänä uupuu ja kivennäisiä myös.

        No kasvikset esim 5 tomaattia ja kokonainen tuore kurkku niin juot lasin vettä saat enemmän nestettä kuin kurkusta ja tomaateista ja vesi lasi tulee halvemmaksi ja millä myrkyillä kasvatettu eli kunnon nakkisoppaa niin pysyy voimissa ja on hyvää ja perunalla ja kastikkeella on suomi ja suomalaiset tehty kautta aikain eli kyllä joku mies sinusta saa vielä kelpokumppanin ja sinusta tulee vahva ja voimakas emäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kasvikset esim 5 tomaattia ja kokonainen tuore kurkku niin juot lasin vettä saat enemmän nestettä kuin kurkusta ja tomaateista ja vesi lasi tulee halvemmaksi ja millä myrkyillä kasvatettu eli kunnon nakkisoppaa niin pysyy voimissa ja on hyvää ja perunalla ja kastikkeella on suomi ja suomalaiset tehty kautta aikain eli kyllä joku mies sinusta saa vielä kelpokumppanin ja sinusta tulee vahva ja voimakas emäntä

        Eli et välitä pätkääkään siitä, jos toiselle tulee sun ruoistasi paha olo ja häneen sattuu? Ihan sama miten kipeä toisesta tulee, kunhan syö sen mitä sinä käsket. Todella terve asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voisi toki tehdä noihin kaikkiin salaattia viereen ja syödä sitten sitä lisäksi.

        Oma ongelmani on se, että en erityisemmin perusta (viher)salaateista. Salaatti on mulle ok, jos se on tehty ihan täydeksi ateriaksi. Pelkkänä lisäkkeenä ei innosta. Mä lisään kasvikseni mielummin ihan siihen itse lämpimään ateriaan. Honkun nakkikeitonkin voi tehdä tosi monella eri tavalla ja laittaa paljon erilaisia kasviksia. Niistä saa ruokaan makuakin.

        Lisäksi mä syön hyvin vähän jotain lisäke juttuja - riisejä, makarooneja, perunoita jne. Leipienkin suhteen olen tarkkana. Mulla menee maha kipeäksi isosta määrästä tollasia helppoja hiilihydraatteja. Turvottaa, sattuu ja pierettää, ei ole yhtään mukava olo. Kyllä mä joskus itsekin jotain kastikkeita teen, mutta harvemmin, juuri tuosta edellämainitusta syystä.

        No ei nakkikeitto tarvi muuta kuin perunaa nakkei vettä ja sipulia ja lihaliemikuution ja suolaa ja lantut porkkanat niitä ei tarvi ja ei pakollista mutta voi siihen jotain esim vaaleaa leipää tai patonkia laittaa no itse tehty hernekeitto on parempaa mut ei jaksa keitellä montaa tuntia vaan valmiissa pääsee helpommalla ja sekin on hyvää ja sitä voi tuunailla ja peruna ja nakkikastike ei tarvi muuta no ehkä ruisleipää ja punajuuria tai punajuurisalaattia tai suolakurkkui no sopii juusto siivutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et välitä pätkääkään siitä, jos toiselle tulee sun ruoistasi paha olo ja häneen sattuu? Ihan sama miten kipeä toisesta tulee, kunhan syö sen mitä sinä käsket. Todella terve asenne.

        No Välis luultavasti pakkosyöttäisi ruokiaan, vaikka toinen olisi niille hengenvaarallisesti allerginen. Ei hän välitä pätkääkään toisen olotiloista tai terveydestä, kunhan saa tahtonsa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et välitä pätkääkään siitä, jos toiselle tulee sun ruoistasi paha olo ja häneen sattuu? Ihan sama miten kipeä toisesta tulee, kunhan syö sen mitä sinä käsket. Todella terve asenne.

        Ei siinä tapauksessa mut sano mistä ei tuu kipeäksi kaviaaristako koppa siiderii ja 8 plo väkevää viiniä vai mistä pidät ja voiko olla kun syöt perunaa ja kastiketta muutaman päivän niin totut ja etkä tule enään kipeäksi normiruuasta vaan voimistut niin jos sairaalaankin joudut niin normaalia ruokaa sielläkin on on nakkikeittoo perunaa ja jauhelihakastiketta ym ei aina vain pitsaa ym hamppareita ja jos tekee fyysistä työtä tai tulis sota ja kovat ajat ilman kunnon ruokaa ei pärjää kuolo tulee muuten noutamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tapauksessa mut sano mistä ei tuu kipeäksi kaviaaristako koppa siiderii ja 8 plo väkevää viiniä vai mistä pidät ja voiko olla kun syöt perunaa ja kastiketta muutaman päivän niin totut ja etkä tule enään kipeäksi normiruuasta vaan voimistut niin jos sairaalaankin joudut niin normaalia ruokaa sielläkin on on nakkikeittoo perunaa ja jauhelihakastiketta ym ei aina vain pitsaa ym hamppareita ja jos tekee fyysistä työtä tai tulis sota ja kovat ajat ilman kunnon ruokaa ei pärjää kuolo tulee muuten noutamaan

        Eli et tosiaan välitä pennin vertaa toisen terveydestä. No en ihmettele, että olet sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tosiaan välitä pennin vertaa toisen terveydestä. No en ihmettele, että olet sinkku.

        Joo, tuo Välis hahmo on ihan karsea ukko. Väkivaltainen tyranni, jolle kaikki pitää olla juuri miten hän sanoo tai muuten alkaa hakkaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tosiaan välitä pennin vertaa toisen terveydestä. No en ihmettele, että olet sinkku.

        No en ole ennen kuullut et kukaan olis allerginen perunalle ja kastikkeelle tai keitoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuo Välis hahmo on ihan karsea ukko. Väkivaltainen tyranni, jolle kaikki pitää olla juuri miten hän sanoo tai muuten alkaa hakkaaminen.

        Väliksen suurin ongelma on se, että se ei voi edes mennä hakemaan ulkomailta itelleen sitä kotiorjaa. Ne kun ei osaisi tehdä hänelle vain sitä "kastiketta ja perunaa". Saataisivat penteleet tehdä terveellistä, monipuolista ja herkullista ruokaa. Ei sellasta vois kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole ennen kuullut et kukaan olis allerginen perunalle ja kastikkeelle tai keitoille

        Juurihan tuossa sanoin tulevani tuollaisesta ruoasta kipeäksi ja sä aloit vain v.ttuilla. Karsea asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan tuossa sanoin tulevani tuollaisesta ruoasta kipeäksi ja sä aloit vain v.ttuilla. Karsea asenne.

        Mitä syöt jos kerran kaikista tulet kipeäksi ja pahaa tekee no mikä sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä syöt jos kerran kaikista tulet kipeäksi ja pahaa tekee no mikä sopii

        Sanoin jo aiemmin, jos olisit vaivautunut lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliksen suurin ongelma on se, että se ei voi edes mennä hakemaan ulkomailta itelleen sitä kotiorjaa. Ne kun ei osaisi tehdä hänelle vain sitä "kastiketta ja perunaa". Saataisivat penteleet tehdä terveellistä, monipuolista ja herkullista ruokaa. Ei sellasta vois kestää.

        Haluan suominaisen ja ulkomailla mitä terveellisempää ne syö ja turha verrata jotain jolla päivän ruoka on pikkulusikallinen riisiä ja jos löytää kärpäsen niin se on lisäksi ei se sitä söis jos olis rahaa jos sinullakaan ei rahaa et sinäkään mitään söis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tapauksessa mut sano mistä ei tuu kipeäksi kaviaaristako koppa siiderii ja 8 plo väkevää viiniä vai mistä pidät ja voiko olla kun syöt perunaa ja kastiketta muutaman päivän niin totut ja etkä tule enään kipeäksi normiruuasta vaan voimistut niin jos sairaalaankin joudut niin normaalia ruokaa sielläkin on on nakkikeittoo perunaa ja jauhelihakastiketta ym ei aina vain pitsaa ym hamppareita ja jos tekee fyysistä työtä tai tulis sota ja kovat ajat ilman kunnon ruokaa ei pärjää kuolo tulee muuten noutamaan

        Jos tulis sota ja kovat ajat, niin he jotka pärjäävät kasviksilla, olisivat ne jotka porskuttaisivat parhaiten eteenpäin. Eläintuotteista tulisi ensiksi pula ja lihan perään vinkujat kaatuisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan suominaisen ja ulkomailla mitä terveellisempää ne syö ja turha verrata jotain jolla päivän ruoka on pikkulusikallinen riisiä ja jos löytää kärpäsen niin se on lisäksi ei se sitä söis jos olis rahaa jos sinullakaan ei rahaa et sinäkään mitään söis

        Ja se on väärin se joka söis kuten ihminen niin joutuu syömään kärpäsiin ja joka sais ruokaa niin sille ei kelpaa niin sinun kuuluisi olla hänen tilallaan ja hän sinun tilallaan ja aivan sama mitä syöt niin kuolet ja jos sairastut niin sairastut söit mitä tykkäsit mut nauti elämästä ja syö normaalia koti ruokia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan suominaisen ja ulkomailla mitä terveellisempää ne syö ja turha verrata jotain jolla päivän ruoka on pikkulusikallinen riisiä ja jos löytää kärpäsen niin se on lisäksi ei se sitä söis jos olis rahaa jos sinullakaan ei rahaa et sinäkään mitään söis

        Aika monilla siellä on myös rahaa enemmän kun sä tulet ikinä näkemään. Eikä heistä (onneksi) läheskään jokainen ala syödä sun tyyliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo aiemmin, jos olisit vaivautunut lukemaan.

        Et ole sanonut muuta kuin että vesi ei sovi tuut kipeäksi happi ei sovi se pierettää saippua ei sovi se puhdistaa en käytä wc paperia se sattuu ja raapii eli ei sovi mikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monilla siellä on myös rahaa enemmän kun sä tulet ikinä näkemään. Eikä heistä (onneksi) läheskään jokainen ala syödä sun tyyliisi.

        Niin siis ihan maailmalaajuisestihan nimenomaan ne varakkaat syövät keskimäärin terveellisemmin. Väliksen ruokavalio on nimenomaan tollanen länsimaalaisen köyhän ruokavalio. Prosessoitua makkaraa, halvimmista mahdollisista aineksista tehtynä. Epäterveellistä, mutta tuleepahan maha täyteen ja kuvittelee syöneensä lihaa. Köyhänkään ei tarvitsisi syödä noin tolkuttoman huonosti, vaan vieläkin halvemalla voi tehdä monta terveellista ruokaa. Tee vaikka kaalikeittoa sen nakkikeiton sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sanonut muuta kuin että vesi ei sovi tuut kipeäksi happi ei sovi se pierettää saippua ei sovi se puhdistaa en käytä wc paperia se sattuu ja raapii eli ei sovi mikään

        Olen sanonut, mutta vettä sen sijaan en ole maininnnut lainkaan. Tosin kyllä, vesi on paras juoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sanonut muuta kuin että vesi ei sovi tuut kipeäksi happi ei sovi se pierettää saippua ei sovi se puhdistaa en käytä wc paperia se sattuu ja raapii eli ei sovi mikään

        Käyt aina liioittelemaan kun joku ei mene mielesi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt aina liioittelemaan kun joku ei mene mielesi mukaan.

        Tyypillinen kiukutteleva pikkulapsi. Tosin lapsillakin on usein järkevämpiä perusteluja ja osaavat ainakin olla rehellisiä ja sanovat syyksi "no kun mä haluan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kiukutteleva pikkulapsi. Tosin lapsillakin on usein järkevämpiä perusteluja ja osaavat ainakin olla rehellisiä ja sanovat syyksi "no kun mä haluan".

        Miten pärjäät sairaalassa tai koulunruokalassa tai ruokaloissa jossa tarjotaan jauhelihakeittoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pärjäät sairaalassa tai koulunruokalassa tai ruokaloissa jossa tarjotaan jauhelihakeittoa

        Kummallinen kysymys, jos ole yhtään aiempia viestejäni lukenut.

        "Kyllä mä nyt periaatteessa viikon syön lähes mitä tahansa ruokaa, jos sillä nälkä lähtee. Pidemmän päälle mulle kuitenkin tulis tolasesta ruokavaliosta hyvin paha olo. Maha olis jatkuvasti turvoksissa ja kipeä."

        En syö jatkuvasti ja kaikkia aterioitani sairaalassa tai koulunruokalassa tai ruokaloissa.

        "Nakkikeitto ... no joo, mutta eikö ennemmin kalakeitto tai kanakeitto tai vaikka jauhelihakeitto. No mutta keitonkin voi tehdä monella tavalla."

        Keitot tosiaan voi valmistaa monella tavalla ja niissä käytetään erilaisia aineksia.

        "Mä lisään kasvikseni mielummin ihan siihen itse lämpimään ateriaan. Jonkun nakkikeitonkin voi tehdä tosi monella eri tavalla ja laittaa paljon erilaisia kasviksia. Niistä saa ruokaan makuakin."

        Eli tosiaan monella tavalla voi keittoja valmistaa ja valtaosassa paikoista on keitoissa paljon juureksia. Ne ovat halpoja ja siksi niistä harvemmin pihistellään. Yleensä suurempi ongelma on proteiinin vähäisyys.

        "Mulla menee maha kipeäksi ISOSTA määrästä tollasia helppoja hiilihydraatteja."

        Yleensä noissa mainitsemissasi saa itse annostella ruokansa ja päättää paljonko vaikka nyt perunaa lautaselleen mättää. Jos annos on valmis, niin perunoita voi myös jättää syömättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kiukutteleva pikkulapsi. Tosin lapsillakin on usein järkevämpiä perusteluja ja osaavat ainakin olla rehellisiä ja sanovat syyksi "no kun mä haluan".

        Vanhoillisen ajatusmaailman omaava, jonka pinttyneet tavat ja tottumukset olisivat monelle naiselle sietämätön paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoillisen ajatusmaailman omaava, jonka pinttyneet tavat ja tottumukset olisivat monelle naiselle sietämätön paikka.

        En tiedä miltä vuosituhannelta hänen ajatuksensa ovat peräisin. Omat isovanhempanikin olivat edistyksellisempiä ja he sentään olivat todella konservatiivisen ja jopa ääriuskonnollisen kasvatuksen saaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen kysymys, jos ole yhtään aiempia viestejäni lukenut.

        "Kyllä mä nyt periaatteessa viikon syön lähes mitä tahansa ruokaa, jos sillä nälkä lähtee. Pidemmän päälle mulle kuitenkin tulis tolasesta ruokavaliosta hyvin paha olo. Maha olis jatkuvasti turvoksissa ja kipeä."

        En syö jatkuvasti ja kaikkia aterioitani sairaalassa tai koulunruokalassa tai ruokaloissa.

        "Nakkikeitto ... no joo, mutta eikö ennemmin kalakeitto tai kanakeitto tai vaikka jauhelihakeitto. No mutta keitonkin voi tehdä monella tavalla."

        Keitot tosiaan voi valmistaa monella tavalla ja niissä käytetään erilaisia aineksia.

        "Mä lisään kasvikseni mielummin ihan siihen itse lämpimään ateriaan. Jonkun nakkikeitonkin voi tehdä tosi monella eri tavalla ja laittaa paljon erilaisia kasviksia. Niistä saa ruokaan makuakin."

        Eli tosiaan monella tavalla voi keittoja valmistaa ja valtaosassa paikoista on keitoissa paljon juureksia. Ne ovat halpoja ja siksi niistä harvemmin pihistellään. Yleensä suurempi ongelma on proteiinin vähäisyys.

        "Mulla menee maha kipeäksi ISOSTA määrästä tollasia helppoja hiilihydraatteja."

        Yleensä noissa mainitsemissasi saa itse annostella ruokansa ja päättää paljonko vaikka nyt perunaa lautaselleen mättää. Jos annos on valmis, niin perunoita voi myös jättää syömättä.

        Mut sairaala hyvä paikka kun he näkevät et syö eli et pääse pois ja pian tutkivat mistä johtuu että ruoka saa sinut sairaaksi mut olis hyvä et tutkisivat sinut ja saat lääkityksen tai leikkaukseen jos on jokin elimellinen vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoillisen ajatusmaailman omaava, jonka pinttyneet tavat ja tottumukset olisivat monelle naiselle sietämätön paikka.

        Ei vanhoilliseen ajatusmaailmaan kuulu mikään jatkuva makkaransyönti ja einekset. Kyllä tuo on ihan nykyajan hapatusta.

        Ei entisaikoina ole ollut lihaa, jota jatkuvasti puputtaa. Liha oli yleellisyystuote, jota syötiin kun oli juhlat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sairaala hyvä paikka kun he näkevät et syö eli et pääse pois ja pian tutkivat mistä johtuu että ruoka saa sinut sairaaksi mut olis hyvä et tutkisivat sinut ja saat lääkityksen tai leikkaukseen jos on jokin elimellinen vika

        Olen taatusti paljon terveempi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen taatusti paljon terveempi kuin sinä.

        Näkee selvästi että tarvitsisit oman miehen ja samalla tapaisit muitakin ihmisiä ja miehesi mukana pääsisit kyläilemään ja muuallakin näkisit mitä muut ihmiset syö ja kotona miehen takia rupeatte syömään kuten muutkin kotonaan samaa ruokaa ravintoloissa ja ruokaloissakin on eli kotiruokaa eli taidat olla vaan paatunut sinkkuneiti eli oma mies tekis hyvää joka vähän määräilee sinua tekis sulle ihan hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee selvästi että tarvitsisit oman miehen ja samalla tapaisit muitakin ihmisiä ja miehesi mukana pääsisit kyläilemään ja muuallakin näkisit mitä muut ihmiset syö ja kotona miehen takia rupeatte syömään kuten muutkin kotonaan samaa ruokaa ravintoloissa ja ruokaloissakin on eli kotiruokaa eli taidat olla vaan paatunut sinkkuneiti eli oma mies tekis hyvää joka vähän määräilee sinua tekis sulle ihan hyvää

        Ai mulla on paljon ystäviä, joiden kanssa laitetaan ruokaakin yhdessä. Sulle tekisi ihan hyvää käydä välillä muuallakin syömässä kuin vanhemmillasi.

        Valtaosan elämästäni olen muuten elänyt parisuhteessa, ihan yhden ja saman miehen kanssa. Mikäs se sun tilanteesi olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mulla on paljon ystäviä, joiden kanssa laitetaan ruokaakin yhdessä. Sulle tekisi ihan hyvää käydä välillä muuallakin syömässä kuin vanhemmillasi.

        Valtaosan elämästäni olen muuten elänyt parisuhteessa, ihan yhden ja saman miehen kanssa. Mikäs se sun tilanteesi olikaan?

        Kuten sanoin tarvitsisit MIEHEN oikean niin ei sinulla ole ollut vielä miestä olet tutustunut ja tavannut miähiä mut kun tapaat aidon oikean uroksen eli miehen niin ne vaatii nakkikeittoo ja sit syötte nakkikeittoo jos mies sanoo haluu täytekakkuu niin dit syötte täytekakkuu ja jos mies sanol leivo pullapitkoo kahvin kanssa niin te syötte pullapitkoo kahvin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mulla on paljon ystäviä, joiden kanssa laitetaan ruokaakin yhdessä. Sulle tekisi ihan hyvää käydä välillä muuallakin syömässä kuin vanhemmillasi.

        Valtaosan elämästäni olen muuten elänyt parisuhteessa, ihan yhden ja saman miehen kanssa. Mikäs se sun tilanteesi olikaan?

        Kun sanon että mies niin se on mies eikä mikään nuutipukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin tarvitsisit MIEHEN oikean niin ei sinulla ole ollut vielä miestä olet tutustunut ja tavannut miähiä mut kun tapaat aidon oikean uroksen eli miehen niin ne vaatii nakkikeittoo ja sit syötte nakkikeittoo jos mies sanoo haluu täytekakkuu niin dit syötte täytekakkuu ja jos mies sanol leivo pullapitkoo kahvin kanssa niin te syötte pullapitkoo kahvin kanssa

        Sinun käsityksesi miehistä on nähty -pakottamista, väkivaltaa ja kidutusta. Mulla oli normaali ja kunnollinen mies, noin pääosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun käsityksesi miehistä on nähty -pakottamista, väkivaltaa ja kidutusta. Mulla oli normaali ja kunnollinen mies, noin pääosin.

        Jep. Väliksen "miehistä" on parempi pysyä kaukana, ettei tule syyllistyttyä hätävarjelun liiotteluna tehtyyn tappoon itseä puolustaessaan.


    • Anonyymi

      No...ihan ok mut hernekeitto VOIS jäädä vähemmälle.

      Mut ihan hyvä siis. Se kuitenniin riippuu paljon päivästä mite syö milloinkin. Ja herkkuja kans väliin vaikka kaikkihan nuo on niitä😊😚

      • Anonyymi

        Kenellekkään ei kelvannu peruna ja kastike


    • Anonyymi

      ihan ystävällisesti toivon, että et sairastu tuosta ruuasta! jatkuvasti syötynä mahdollisuus on suuri! tauti jota tässä nyt tarkoitan on kihti! makkaroista; syövät, tietty diabeetes vaanii...
      miksi nämä ruoka-ohjelmat eivät "tartu" ihmisiin?

      • Anonyymi

        Sano terveellisiä ja hyviä ruokia joita kun syö ei sairastu koskaan ei kuole koskaan ei vanhene koskaan ja teet fyysistä työtä niin mikä on se ruoka sano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano terveellisiä ja hyviä ruokia joita kun syö ei sairastu koskaan ei kuole koskaan ei vanhene koskaan ja teet fyysistä työtä niin mikä on se ruoka sano

        Katso mitä Aasiassa syödään. Sieltä löytyy monista maista hyviä esimerkkejä millaisella ruoalla eletään pitkään (ja näytetään myös pitkään nuorelta). Monissa maissa siellä tehdään myös paljon rankempaa fyysistä työtä, kuin mitä iso osa täällä koskaan edes näkee tehtävän.

        Tämä sivusta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano terveellisiä ja hyviä ruokia joita kun syö ei sairastu koskaan ei kuole koskaan ei vanhene koskaan ja teet fyysistä työtä niin mikä on se ruoka sano

        Katso itse tietoa on kaikkialla!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso mitä Aasiassa syödään. Sieltä löytyy monista maista hyviä esimerkkejä millaisella ruoalla eletään pitkään (ja näytetään myös pitkään nuorelta). Monissa maissa siellä tehdään myös paljon rankempaa fyysistä työtä, kuin mitä iso osa täällä koskaan edes näkee tehtävän.

        Tämä sivusta ...

        Niin siitä tuli ohjelmakin joskus ja aasialaiset sanoi he tekee pitkää päivää tauotta ja on syömättäkin ja syy siihen jaksamiseen oli huume ilman sitä he ei pystyis eikä heille palkkaakaan paljon maksettu ja välillä jäi maksamatta vallan muuta sinne jos se on unelma ei kenenkään muu unelma ei edes aasialaisten ja hienoa aasiassa ei tarvita sairaaloita kun kukaan ei sairastu eikä kuole eikä vanhene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siitä tuli ohjelmakin joskus ja aasialaiset sanoi he tekee pitkää päivää tauotta ja on syömättäkin ja syy siihen jaksamiseen oli huume ilman sitä he ei pystyis eikä heille palkkaakaan paljon maksettu ja välillä jäi maksamatta vallan muuta sinne jos se on unelma ei kenenkään muu unelma ei edes aasialaisten ja hienoa aasiassa ei tarvita sairaaloita kun kukaan ei sairastu eikä kuole eikä vanhene

        Kannatta katsella vähemmän telkkaria ja tutustua enemmän oikeisiin ihmisiin. Justhan sä eilen kuvittelit miehenpuolikkaiden olevan joku dokumenttiohjelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatta katsella vähemmän telkkaria ja tutustua enemmän oikeisiin ihmisiin. Justhan sä eilen kuvittelit miehenpuolikkaiden olevan joku dokumenttiohjelma.

        Tää oli hyvä mitä tuohon sanois


    • Anonyymi

      Turhan paljon makkaratuotteita.

    • Anonyymi

      Joo aika köyhältä näyttäs mun pöydässä, herneet ja riisi ei kuulu mun ruokavalioon ja nakit ja makkarat joutuisin jättämään lautaselle jos en allergisena tietäisi tarkkaan mitä mausteita niissä on. Lämpimät kasvikset tai kauramakaroni riisin tilalle on parempi ja jauhelihakastikkeen mausteetkin pitäisi tarkkaan olla tiedossa.

    • Anonyymi

      Itse ostan kasvishernekeittoa, lisään siihen papuja,eli proteenia.Lautasella kun keitto on.lisään ihanaa pilkottua sipulia päälle ja väkevää tulista sinappia. Muusi on ihanaa .Kalan kanssa. Sikaa en maistele en edes syö. Terv.aikuinen Nainen.

    • Anonyymi

      Onko palstalla ihmisiä onko välis ainoa ihminen

    • Anonyymi

      hernekeitto kermavaahdolla parempi

    • Anonyymi

      Arkiselta vaikuttaa menuu tehdään trehvit kunnon Michelin ravinteliin, kynsihoidon jälkeen.😍😍

    • Anonyymi

      Jos on kihti niin, ei hernekeittoa, sovi syödä, ellei halua kipuja niveliin. itte tehty hernekeitto on aina parempaa .

    • Anonyymi

      Vain sushibuffet kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe