Monet etsivät halparenkaita ja ostavat kurjia kiinalaisia.
Itse olen ostanut useita rengaskertoja käytettyjä renkaita myyvistä liikkeistä.
Niistä löytyy laaja valikoima ja varsinkin jos tarvitsee vain esmes kaksi rengasta.
Useimmissa kesärenkaissa on pintaa 4...6 mm talvirenkaissa 5...7 mm.
Meitsi ajelee sellaisilla renkailla useamman vuoden ja hinta 25€/rengas.
Edullisia talvirenkaita
9
75
Vastaukset
- Anonyymi
25 egee käytetyistä on koko sarjan hinta jos hyvät tai valmiiks vanteilla joku 40-50 egee
- Anonyymi
Kerro mullekin mistä sään hakea noin edulliset renkaat vanteineen, lähden heti matkaan.
- Anonyymi
DOT on varmaan noissa käytetyissä vuodelta miekka ja kilpi 🤣🤣
- Anonyymi
Käytän tästedes vai kormoraneita luotan kormoran teknologiaaan
- Anonyymi
Nokia on melko surkea kusiluistin, jo muutaman vuoden päästä!⚠️⚠️⚠️
Täällä kun ei saa ainakaan suoraan mainostaa, niin kerron, että Helsingin Vartiokylässä on rengas- ja autolasiliike, joka syystä tai toisesta myy käyttökelpoisia käytettyjä autonrenkaita.
Usein renkaita on - merkki voi siis olla mikä vaan - kaksi, joskus koko sarja,
mutta joskus harmillisesti kolme, mutta tämä on minulle sopinut.
Nytkin alla käyttökelpoinen käytetty nastarengassarja, jonka nastat kenties ovat kuluneet, mutta joissa kulutuspintaa on riittävästi. Ne riittävät omiin kaupunkiajoihini vallan mainiosti.- Anonyymi
Miksi luulet ettei kiinalaiset osaisi tehdä kunnon renkaita, kuin vaikka pieni suomi?
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän miksi ei.
Toistaiseksi kiinalaiset ovat vain huonoja kopioitsijoita.
Vilunkia kaikessa missä vaan pystytään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän miksi ei.
Toistaiseksi kiinalaiset ovat vain huonoja kopioitsijoita.
Vilunkia kaikessa missä vaan pystytään.Valtaosa esim. puhelimista, kodinkoneista jne valmistetaan Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906