Nainen jolla ei ole mitään aloitekykyä

Anonyymi

Nainen joka ei viitsi tehdä mitään sen suhteen että tutustuminen miehen kanssa jotenkin kulkisi jää myös paitsioon.

Ei nainen yksin ole se joka "päättää" asioista. Passiivinen nainen jää myös hyllytetyksi.

Ei miehen kuulu olla koko ajan se joka tekee aloitteen.

On myös naisia jotka osaavat tarttua tilaisuuteen. Se on jees👍 ja se monasti vie asiat eteenpäin.

Iso hatunnosto heille😘

10

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🥳👏🎩

    • Anonyymi

      Miksi sitten monet miehet haukkuvat aloitteita tekeviä naisia?

      Moni nainen varmasti olisi aloitteellisempi mutta pelkää leimautumista tyrkyksi.

      Minä arvostan rohkeita naisia ja myös rohkeita miehiä.

      • Anonyymi

        Päinvastoin, kun on jutskattu jo jonkun aikaa ja tavattu muutamat kerrat niin asia menee molemmin puolin paremmin kun molemmat jatkaa avoimesti.

        Siitähän koko kuviossa taitaa olla kyse. Haukkumiset voi jättää koirille :)


    • Anonyymi

      ""Miksi sitten monet miehet haukkuvat aloitteita tekeviä naisia?""

      Komeat miehet tietävät naisten ajatuksenjuoksun eikä naiset tee aloitteita kuin komeille miehille. Komeat miehet ei tykkää kun alempitasoiset naiset yrittävät pariutua ylös päin ja komeat miehet saavat hätistellä rumimpia naisia pois.

    • Anonyymi

      Thank you, Captain Obvious!

    • Anonyymi

      Naiset on aina hiljaa. Voi tulla osuma mutta sitten naisnen ei puhu mitään eikä vastaa mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä puhuvat ja mielellään aloittavat keskustelujakin lettu märkänä jos olet jykeväleukainen ja komea panoalfa.


    • Anonyymi

      Komea tai ruma on hyvin suhteellisia käsitteitä. Kiinnostava ihminen voi olla monennäköinen. Usein liian komea tai kaunis ei herätä mitään mielenkiintoa.
      Muut seikat ratkaisee ei ulkonäkö.

      • Anonyymi

        Kanssasi samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ehkä olet vain niin epämiellyttävä ja epämielrnkiintoinen ihminen ja/tai näytät karvasi esimerkiksi kyselemällä typeriä kysymyksiä karvoituksista ym. Jos kaipaat helppoa ja varmaa, niin tilaa vaikka pitsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2604
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2237
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2114
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1415
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1199
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1153
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe