Aistiiko, että kusi on noussut päähän

Anonyymi

Nyt kun on julkaistu tämänvuoden suurimmat tulonsaajat ja on kuvia, niin huomaako, että jollakin on kusi noussut päähän, kun on suuret tulot ja kuvittelee olevansa jotain suurta, kun on ansainnut noin suuret tulot ja ihminen muuttuu ylpeäksi ja alkaa kulkea nenä ylviistoon osoittaen, silmät viiruisena ja vouhkuen köyhemmille, pyh, pyh, väisty tieltäni köyhä, etkö tiedä kuka olen, minullapa on suuremmat tulot, mietipä sitä ja nuole saappaani puhtaiksi ja kumarra minua.....

6

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehän jakavat hyvää köyhillekin jos maksavat veroja. Saavat olla ylpeitä mun puolesta.

• Anonyymi

eise mene noin ystävä pieni. suomella olisi vaikka miten rahaa jos sitä ei tuhlattaisi. esim kiinalle annettavasta vedestä saisi miljoona tulot kuukausittain mutta valtio ei halua antaa rahaa suomelle vaan vesi annetaa ilmaiseksi pois.

• Anonyymi

Niin, paitsi ne jotka kiertää veroja minkä ehtii ja käy pätemässä julkisuudessa kuinka pitävät suomea pystyssä

• Minä en tajua tätä lehtien kirjoittelua jostain ihmisten tuloista... Siis kuuluu samaan gategoriaan kuin kaikki tositv-hömpät....

Noitten tulotietojen lukijat ja tositv-ohjelmien katsojat ja kaikesta niistä kommentoijat:

HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!

• Anonyymi

Jaa, aivan sama mitä kukin tienaa.

• Anonyymi

Joo ja omat tulot😂

Oon kans,samaa mieltä, mun mielestä tulojen julkinen saatavuus rikkoo yksilön oikeutta yksityisyyteen.

Ymmärrän, että tietyille tahoille tulot on saatavilla rekisteristä, mutten kyllä nää mitään syytä, miksi naapurinkin pitäisi saada tietää paljonko meillä tienataan.

Törkeää minusta👎

Itseäni ei todellakaan kiinnosta muiden raha-asiat, omissakin ihan tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      140
      5876
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      421
      2830
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      142
      2694
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      19
      2138
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      20
      2115
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      74
      1350
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      9
      1137
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1092
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      978
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      86
      927
    Aihe