No mitäpä ovat saaneet aikaan? Ja nyt haen ihan konkreettisia tekoja. Kuntapolitiikkaan kun mahdollisuus on päästä mukaan kaikkien, mutta riittäneekö rahkeet sitten lopulta.. Mihinkään? :)
Vaalien valinnat
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti Kittilässä ei ole enää ketään laittomasti irtisanottu uusien luottojen aikana. Melkoinen muutos verrattuna vanhaan.
- Anonyymi
Se että laitomia irtisanomisia ei ole enää tehty on hyvä juttu. Jos tilanne johtuu siitä että uudet luotot ovat älykkämpiä kuin edeltäjänsä suunta on OK. Pelkään pahoin, että "huonot on housuissa" sen takia, että odotetaan miten Korkeimassa oikeudessa käy. Toivottavasti joku olisi ottanut opikseen, vaikka ei törtöilystään tuomiota saisikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201