Yleensä naiset ovat hienoja ihmisiä, liian hienoja. Eivät ymmärrä millaista on tavallinen elämä ja jos sen kertoo heille niin he pitävät sitä pahana ja surkeana syrjäytymisenä. Tänäkään viikonloppuna ei ole luvassa suuria seikkailuja, edes teatteriin en ole menossa. On vain kahvittelua, kaljoittelua, omia hommia ja omia ajatuksia. Jos kyse on miehestä niin tämä kertoo täydellisestä mitättömyydestä. Hienoilla ihmisillä on hienot harrastukset ja hienot ajatukset, ehkä vähän pinnalliset mutta hienosti kimaltavat kuitenkin.
Liian hienot ihmiset
21
83
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, liian sliipattuja. Jokin mättää
- Anonyymi
Tuo kaljoittelu on se luotaantyöntävä juttu.
- Anonyymi
Varsinkin jos se on joka viikonloppuista.
- Anonyymi
Hienostelu on myös luotaantyöntävää. Varsinkin se on jokaviikonloppuista.
- Anonyymi
Luultavasti ei ole toisen kaljottelijan mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienostelu on myös luotaantyöntävää. Varsinkin se on jokaviikonloppuista.
Luultavasti ei ole, toisen hienostelijan mielestä.
Elähän ny. Vain osa naisista on tuommoisia. On niitä ihan tavallisiakin naisia, jotka viikonloppuisin kutoo villasukat omissa oloissaan ja ajatuksissaan. Ottaa lasin viiniä tai tyytyy ihan teehen, käy kävelylenkillä viihdyttääkseen itseään.
Eivät pidä mölyä itsestään ja ovatkin näkymätön kansanosa. Kiltti ja kunnollinen nainen kun ei ole mikään miesten unelma. Miehelle kun ei kelpaa harmaavarpunen. Naisen kun tulee olla mihen koriste ( pah )..
Tässä on vaan se poikkeus tiettyyn miesosaan kansasta.. nämä naiset eivät valita miehenpuutettaan, vaan ovat tehneet elämästään oman näköisen.. hyvän ja tyydyttävän ilman miestä. Heilleppä ei huono mies kelpaakaan. He pärjäävät just fine.
Eivät ole ehkä kauniimmasta päästä ja luonnekin voipi olla kipakka, mutta he tuntevat arvonsa. Ja tämä ruikuttava miespuolinen kansanosa, joita täällä sinkkupalstallakin tapaa.. ei heitä kiinnosta.
Arvonsa tunteva nainen hyväksyy vain arvonsa tuntevan miehen rinnalleen.. se vain, että arvonsa tunteva mies haluaa itselleen instahoron tai fitnesmissin. Mutta mikäpä siinä.. kun halut ei kohtaa.- Anonyymi
Suomessa on kyllä jalostus toiminut melko loistavasti. Sinä saat toki olla eri mieltä. On toisaalta mielenkiintoista kuka nussii chadien geeneillä varustettuja, jo me atm-incelit kuolemme pois. Eikö se joha lopulta geneettiseenpullonkaulaan.
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on kyllä jalostus toiminut melko loistavasti. Sinä saat toki olla eri mieltä. On toisaalta mielenkiintoista kuka nussii chadien geeneillä varustettuja, jo me atm-incelit kuolemme pois. Eikö se joha lopulta geneettiseenpullonkaulaan.
Kas kun täällä on tuo tasa-arvo sen verta pitkällä ettei nainen välttämättä tarvitse miestä. Mies taasen on kautta aikain tarvinnut naista. Odotteet naiselta on jäänyt miesten päähän jostakin.. mistä lie..
Sanotaanko asia näin.. miesten hinta-laatu suhde ei kohtaa. Siksi kun usein hinta on kova, niin rimaa on nostettava sen laadun suhteen. Ja kun rimaa nostaa, jää yksin.
Ja taas tullaan siihen tosiasiaan että, nainen pärjää paremmin yksin kuin huonossa suhteessa.
Tiedän miehen, joka makasi sängyssä ja katsoi telkkaria. Missään hän ei käynyt, eikä häntä kiinnostanut toiset ihmiset.
Nykyään hän makaa naisen kanssa sängyssä ja yhdessä he katselevat telkkaria.
Nainen on umpirakastunut tähän mieheen, eikä halua että mä soittelen heille.- Anonyymi
Tämä menee jo mun huumorintajuni ulottumattomiin.
(aamuhihitystä) - Anonyymi
Kehtaatko häiritä telkkarin katselua puhelinsoitoillasi?
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Mjoo
Mä ajattelin ihan samaa. On aika törkeää soitella tuollaiselle kyyhkysparille, kun nämä liihottavat (lojuvat) paratiisissaan.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Nainen tosiaan esitti minulle toiveen, etten soittaisi enää. Lisäsi vielä, että Tarmo ei lähde nyt mihinkään. (Nimi muutettu).
Ajattelin että Tarmo soittaa takaisin kun ehtii, mutta ei ole mies soitellut.
- Anonyymi
Jokaisella on sellainen elämä mikä on ja tavallisuus on myös suhteellista. Ei kannata yrittää nostaa itseään jalustalle jotenkin erityisen tavallisena.
Minäkin elän hyvin tavallista elämää, mutta se ei ole kumpaakaan noista kuvailemistasi. Pintakiilto ei ole mun silmissäni tavallista, mutta ei ole kaljottelukaan. Liian hieno on ihminen jolle seurani ei kelpaa hiukset sekaisin, verkkareissa ja lumberjack paidassa. :P
- Anonyymi
No jaa, ehkä ap:n piireissä sitten on noin. Itse taas en juurikaan tunne tuollaisia "liian hienoja" ihmisiä. Muutaman tuon oloisen tunnen tälleen etäämmältä, mutta ei tule juuri vietettyä heidän kanssaan aikaa.
Alottajan kannattaisi varmaan pyrkiä tutustua toisenlaisiin ihmisiin, jos oma kupla on alkanut ahdistaa. - Anonyymi
Hiukset pörrössä aamulla sängystä noussaa, niin pörrössä että peiliin katsominen pelottaa jo itseäänkin.
- Anonyymi
Mä yleensä letitän hiukseni illalla, niin ei ole tuota pörröongelmaa. Pitkiä luonnonkiharia hiuksia olisi ikävä harjailla selviksi ensimmäisenä joka aamu.
- Anonyymi
Olen niin hieno etten p skalle taivu sillä blingbling-koru voi jäädä alle pahasti.
- Anonyymi
Mene komeroon istumaan äläkä ihmettele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412441Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1141469Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141371Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau11847