Kertokaahan mielipiteitänne! Minkälainen paikka ja minkälaisia ihmisiä siellä käy?
Tornion Kaupunginhotelli -Paradise
9
2510
Vastaukset
- elzu
Kammottava paikka, sikakallis, sikamainen ja tunkkainen, huonoa musiikkia, kauheita ihmisiä, lihatiskimeininki. En todellakaan suosittele, ellet ole tyhmä ja rikas.
- Sade
Kaupungin hotelli/Paradise on mielestäni ihan mukava paikka. ihmisiä piisaa ja myöskin menoa. Ei siellä kyllä mun mielestä mitenkään kallista ole...ihan tavalliset hinnat. Paradisessa nuorempaa porukkaa. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!
- kummone
Whip me up. Do it to me. Let's talk about sex...
Eli ei oo kovin kummonen paikka, mutta myöhäpaari kuitenki. Valinnan varan puutteessa sielä pystyy käymään. Huonoa musiikkia.
Ihmiset sielä on niin ko ihmiset ainaki. - hanna
Paradisessa käy pääasiassa 18-20-vuotiasta porukkaa, itsekin siinä iässä ahkerasti siellä kävin, nykyään en. Jotenki ahdistaa koko paikka, kattokin on niin matalalla! Käyn mieluummin Umpparissa, kun siellä on niin kiva dj.
- Kun kävi Paradisessä
Niin silloin oli meininki kohillaan ja musaa tuli sopivasti kaikille... Harmi että Hän ei enää ole töissä siinä firmassa joka tuottaa palvelut Tornion kaupunginhotellille....
- Timppa
Ässäbaari on tietenki Torniolainen kapakkaklassikko, joka kaikki ovet aukaistessaan näyttää koko kattavan kirjon pohjoisesta yöelämän sykkeestä. Tungosta ja älämölöä riittää nuoremmille ja vähän varttuneemmillekin. Nelsonin alakerta on se pehmeän laskun ja asiallisen puheensorinan mahdollistava sydän.
- Kirsmili
Jos olisin huomenna vapaalla, menisin ehottomasti kaupunginhotellille, on siellä sen verta hyvä bändi nimittäin!
Eli siellä on kemiläinen How Much More!
Rokkaavaa menoa siis luvassa, ja mun pitää olla töissä :(
Jos ette tiedä, mistä puhun, käykää kattoon www.howmuchmore.com - Nähnyt
ja keittiömestari. Tietysti kaikki muutkin. Paras mesta, Tornion keskipiste!
- tumpelokokki
Kävin ensimmäisen ja ehkä viimeisen kerran Tornion Kaupunginhotellissa suurpilkkien aikaan. Siellä oli silloin avoimet ovet, eli pääsi liikkumaan joka paikkaan vapaasti. Okei, ihan hyvä idea. Halusin tilata drinkin ja menin tilamaan nuorelta vaalealta naispuoliselta baarimikolta ns. vanhempien puolelta. Liekö hänellä erittäin huono päivä vai mikä, mutta ainakaan asiakaspalvelua ei häneltä löytynyt. Vaihdoin baaritiskiä kun itsellänikin alkoi kiehua jo hieman yli tuossa vaiheessa, sama meininki jatkui vaikka kohteliaasti drinkkiä tilasinkin. Kyllä taidan tyytyä Kemin baareihin. Toivottavasti sinua onnistaa hieman paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006