Minkä rokotteen otitte ja mitä haittavaikutuksia tuli?

Kysymys oli otsikossa.

76

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kalu alko seisoo ja kävin sitten lääkäris kysymäs mikä vikana kun kalu ei laske ollenkaan ja pyysin lääkäri tyttöö ottamaan suihin jos se siitä laukeamisen jälkeen laskisi ja niin se myös tekisi ja olo helpottui.

• Anonyymi

Mulle kävi päinvastoin toisen piikin jälkeen, muna ei seiso enää ollenkaan.

• Anonyymi

Moderni ja siitä viikoksi teholle. Vieläkään en ole täysin toipunut

• Miten oireet meni?

• Eipä sitä rokotetta saanut valita😵‍💫

• Anonyymi

Höpöhöpö älä ätmi valehtele. Kukaan ei ole joutunut rokotteesta teholle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö älä ätmi valehtele. Kukaan ei ole joutunut rokotteesta teholle.

Mistä tiedät? Fimea ei ehdi edes käsittelemään haittailmoituksia. Tuhansia jonossa ja määrä kasvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät? Fimea ei ehdi edes käsittelemään haittailmoituksia. Tuhansia jonossa ja määrä kasvaa.

Fimea on ehtinyt käsittelemään niistä lähes kaikki, ja ne "vakavatkin haittavaikutusilmoitukset" ovat olleet sitä samaa eli että vähän kuumetta ja särkee pistoksen kohdalta pari päivää.

• Anonyymi

Pfizeriä eikä mitään oireita. Tänään otin influessarokotuksen. 😊

• Anonyymi

Pfizerin ... ekasta ei ollut mitään haittaa, tokasta tuli käsi ja olkapää vähän kipeiksi.

• Anonyymi

Kaikilla oman lähipiirini ihmisillä ihan sama juttu. Pfizer otettu ja sivuvaikutuksina vähän kipua olkavarressa. Ei ole nostanut kenellekään edes kuumetta. Itse olisin ehkä jopa toivonut vähän kuumereaktiota, mutta ei tullut edes toisesta piikistä. Yleensä esim. influenssarokotteet ovat nostaneet pienen kuumereaktion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla oman lähipiirini ihmisillä ihan sama juttu. Pfizer otettu ja sivuvaikutuksina vähän kipua olkavarressa. Ei ole nostanut kenellekään edes kuumetta. Itse olisin ehkä jopa toivonut vähän kuumereaktiota, mutta ei tullut edes toisesta piikistä. Yleensä esim. influenssarokotteet ovat nostaneet pienen kuumereaktion.

Minulle tuli pientä lämpöä toisesta kerrasta.

• En muista mitä tuikkasivat. Pikkuflunssan kaltaisia oireita tuli. Vielä seisoo kalu.

• Jaah muistiko tais mennä?🤔
        Kiva kun peli toimii, saa muna-kasta.

• valtakunta kirjoitti:

Jaah muistiko tais mennä?🤔
        Kiva kun peli toimii, saa muna-kasta.

Niin taisi tehdä :D. Eipä tuolla itselleni ole niin väliä. RNA-rokote oli joka tapauksessa.

• Palstakamu kirjoitti:

Niin taisi tehdä :D. Eipä tuolla itselleni ole niin väliä. RNA-rokote oli joka tapauksessa.

Niih. Pahus, istua saa turhan panttina tyyliin muutaman sydämen sykkeen otti eikä edes sydämestä silloin luiminut. Nyt vaan istua turhan panttina verikokeita otti. Joskus tuntuu että minulta kysytään ja loppua ei haluta kuulla.

Ei kai merkitystä. Olisi vaan pitänyt mennä oikeaan lääkäriin. Päivistys on turha, eikä hyödyksi käytetä aikaa.

• Ensimmäinen oli Astra-Zenecaa, eikä siitä tullut niin minkäänlaisia tuntemuksia, mikä oli jo vähän ärsyttävääkin, sillä pitäisihän immuunivasteen nostattamisen jossain edes vähän tuntua.

Toinen rokote oli sitten Pfizeriä ja siitä rupesi nousemaan kuume ja tuli siitä vähän höntti olo. Kuume nousi tasan vuorokauden kuluessa piikistä maksimiinsa 38:aan asteeseen ja alkoi siitä sitten hiljalleen laskemaan siten, että seuraavana aamuna olin jo aivan O.K.

Ei mitään "outoja" oireita jälkeenpäinkään.

• Anonyymi

Modernan otin ja muutuin magneettiseksi. Bussin kyljessä olin jumissa 2 viikkoa, mutta onneksi oli kesä, tietenkin hyttysiä olisi saanut olla vähemmän.

• 🤔😁 mangeettinen.
        Noh itseäni ohjattiin päivistykseen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

🤔😁 mangeettinen.

Siellä ohjattiin uuteen ohjelmistopäivitykseen o joka meille kuolemattomille hybridieille etuoikeus.

Olisivat vain saaneet kertoa sen ajoissa, ennen kun rupesin tuhoamaan rokottamattomia. Mutta mitään en kadu.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä ohjattiin uuteen ohjelmistopäivitykseen o joka meille kuolemattomille hybridieille etuoikeus.

Olisivat vain saaneet kertoa sen ajoissa, ennen kun rupesin tuhoamaan rokottamattomia. Mutta mitään en kadu.

Noh jaah. Miksi ihmeessä oot rokottamattomia tuhoamassa, meidän takia moni iäkäs sai tehosterokotukse ja nuoret kerettiin myös rokottaa loppu tulos on että vievät suojat joten on pakko rokottaa ettei itse joudu teholle. Alle 12 vuotiaat on ilman suojaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt minun pitää käydä katsomassa käyrät kun rokote humahti päähän kuin olisi 1% humalassa ja huimannut ja luimii sydämestä.
        Tahtoo vaan tarkistaa tilanteen. Se on aaltoileva kuin tulehdussydämessä.

Oli meno vähän vain ikävä ikä ja rokotus sen verta kerkesin kysymää mikä rokotus?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Nyt minun pitää käydä katsomassa käyrät kun rokote humahti päähän kuin olisi 1% humalassa ja huimannut ja luimii sydämestä.
        Tahtoo vaan tarkistaa tilanteen. Se on aaltoileva kuin tulehdussydämessä.

Oli meno vähän vain ikävä ikä ja rokotus sen verta kerkesin kysymää mikä rokotus?

Oletko siis sinä Valtis käynyt koronarokotteen ottamassa? Mistä moinen mielenmuutos?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis sinä Valtis käynyt koronarokotteen ottamassa? Mistä moinen mielenmuutos?

Valtakunta olen ja oon ottanut rokotteen pakko oli koska lapsia ei testata tuli vaan ilmoitus on 4 lapselle
        "15.11.2021 11:50
        Koronavirustartunta koulussa​

​ koulutalossa on oleskellut henkilö, jolla on sittemmin todettu koronavirustartunta. Mikäli lapsellenne tulee hengitystieinfektio-oireita, hän jää kotiin ja voi palata kouluun siinä vaiheessa, kun oireet ovat selvästi helpottamassa ja lapsi jaksaa osallistua koulun arkeen. ​

​Lähiopetusta jatketaan normaaliin tapaan.​

​Lisätietoja tapauksesta opetusjärjestelyiden osalta antavat:​"

• Anonyymi kirjoitti:

Loppuviikon sain vielä lapset pois toivotaan että yksi rokotus antaa suojan mutta täysin tahallinen levitys päällä lapsiin.

• Anonyymi

😅😂🤣

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Loppuviikon sain vielä lapset pois toivotaan että yksi rokotus antaa suojan mutta täysin tahallinen levitys päällä lapsiin.

Sun kannattaa ottaa nyt lapset kokonaan pois koulusta ja ette missään nimessä poistu kotoa lainkaan. Edes ulkoilemaan ei kannata nyt lähteä, koska viiruksia on nyt todella paljon ulkoilmassa! Millään muulla tavalla ei nyt pysty täysin suojautumaan. Myöskään työpaikalle tai kauppaan ei missään nimessä pidä mennä, se on todella riskialtista!

• Anonyymi kirjoitti:

Sun kannattaa ottaa nyt lapset kokonaan pois koulusta ja ette missään nimessä poistu kotoa lainkaan. Edes ulkoilemaan ei kannata nyt lähteä, koska viiruksia on nyt todella paljon ulkoilmassa! Millään muulla tavalla ei nyt pysty täysin suojautumaan. Myöskään työpaikalle tai kauppaan ei missään nimessä pidä mennä, se on todella riskialtista!

En pysty koska olen pitänyt tämän viikon jälkeen 4 viikkoa eilen kävivät koulussa että ja tuli ilmoitus ja otin kotio.
        Sen rehtorin joka ilmoitti.

39% antaa vain tehon ensimmäinen rokotus, vajaa kahden viikon jälkeen. Minulla loppuu keinot.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/rokotteiden-teho-koronavirusta-vastaan

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En pysty koska olen pitänyt tämän viikon jälkeen 4 viikkoa eilen kävivät koulussa että ja tuli ilmoitus ja otin kotio.
        Sen rehtorin joka ilmoitti.

39% antaa vain tehon ensimmäinen rokotus, vajaa kahden viikon jälkeen. Minulla loppuu keinot.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/rokotteiden-teho-koronavirusta-vastaan

Ei lopu. Nyt olet rohkea! Lapset kotiin hinnalla millä hyvänsä, se on ainoa vastuullinen ratkaisu tässä tilanteessa! Kaikenlaisen liikkumisen rajoittaminen on nyt ensiarvoisen tärkeää, ei perheen ulkopuolisia henkilöitä kotiin eikä vierailuita. Ruuan voi tilata kotiinkuljetuksella. Työt ainoastaan etätöinä ja jos ei onnistu, niin ennemmin kannattaa vaikka ottaa lopputili, kuin vaarantaa terveytensä rahan takia!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei lopu. Nyt olet rohkea! Lapset kotiin hinnalla millä hyvänsä, se on ainoa vastuullinen ratkaisu tässä tilanteessa! Kaikenlaisen liikkumisen rajoittaminen on nyt ensiarvoisen tärkeää, ei perheen ulkopuolisia henkilöitä kotiin eikä vierailuita. Ruuan voi tilata kotiinkuljetuksella. Työt ainoastaan etätöinä ja jos ei onnistu, niin ennemmin kannattaa vaikka ottaa lopputili, kuin vaarantaa terveytensä rahan takia!

Soitin terveyskeskuksen hoitajalle ja anelen heitä lupa lappua koska olen riskiryhmäläinen että saan tehoa rokotuksiin vältetään turhalta kuolemalta.

Oon aika heikkona muutenkin rytmihäiriöitä ollut pitkään taaskin tuli, jo joten olin jo pienessä toiveessa että päivistyksessä oltais oltu enempi kyseleväisempiä kukaan ei merkannut ylös vaan puhuttiin numerona ja paremmin tutkimuksia. Eikä sukurasitteita kyselty. Ei muitakaan esim lasten lukumäärää. Päätin sitten sanoa hoitajille että minulla on kahdeksan lasta ja olen äärimillään ollut kehoni kanssa jatkuvasti joko imettänyt tai raskaana jo 15vuotta.

Etten ihmettele että voi olla jo rytmihäiriöitä muutenkin imetys vie hormoonia kehosta myös menetin viime synnytyksessä paljon verta että kanyyli laitettiin valmiiksi jos tarvitsee jatkohoitoja. 2020 maaliskuun sairastetun taudin jälkeen ollut rytmihäiriöitä ja myös hengitysvaikeuksia mutta niitä ei näy monitorissa mietin kysyvän verenohennuslääkettä jos rytmihäiriöt johtuu tukoksista.
        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00083

• Anonyymi kirjoitti:

Muutama päivä sitten nauroin niin syvään meinasin pyörtyä huimaamistakin tullut vanhuksen vaivoja.

Muutenkin opettaja sano että ollaan puheen aihe, mitä nyt keksii perhe.
        Ei kuulosta hyvältä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

🤔😁 mangeettinen.

Ensin g, sitten vasta n. Terkuin äidinkielen ope.

• Anonyymi

Cominatry, ei mitään haittoja.

• Anonyymi

Ei varmaan haittoja, kun ei tuon nimistä piikkiä edes ole 😂 Jos ette tiedä edes nimeä, niin miten voisittekaan tietää mitä nuo rokotukset sisältävät?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan haittoja, kun ei tuon nimistä piikkiä edes ole 😂 Jos ette tiedä edes nimeä, niin miten voisittekaan tietää mitä nuo rokotukset sisältävät?!

Tuo on sen Pfizerin valmistaman rokotteen nimi. Tai siis se oikea kirjoitusasu taitaa olla Comirnaty. Ainakin omissa rokotuspapereissani se on kirjoitettu noin.

Täma sivusta.

• Anonyymi

Olin ummessa 2viikkoa ja sitten kun sitä alkoi tulemaan, räjähti vessanpytty ja sontaputkistot taivaan tuuliin. Kyseessä oli yliannostus sputnikkia.🚀🚽💥

• Anonyymi

Pääsitkö edes kiertoradalle? Jos olet, niin laitetaan seuraavan raketin mukana laturi tulemaan. Niin ja pitkä jatkojohto tietenkin.

• Anonyymi

Pfizer. Sai valita sen tai modernan. Ei sivuvaikutuksia onneksi.

• Anonyymi

Sama täällä

• Anonyymi

Ilman mennään, tuota autoimmuunihäikkää jo ilman piikkejäki tarpeeksi.

• Anonyymi

No nimenomaan, piikki vie oman vastustuskyvyn. Nyt kun sairaaloihin joutuu kahdesti rokotetut, niin pitäisi ihmisten jo avata silmät. Me mRNA-rokotevastaiset yritämme vain kertoa tätä ihmisille, mutta meistä on luotu mediassa kuva nykyajan spitaalisina. Meitä haukutaan hörhöiksi, vaikka olemme enimmäkseen aivan tavallisia huolestuneita kansalaisia, hyväntahtoisia sellaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nimenomaan, piikki vie oman vastustuskyvyn. Nyt kun sairaaloihin joutuu kahdesti rokotetut, niin pitäisi ihmisten jo avata silmät. Me mRNA-rokotevastaiset yritämme vain kertoa tätä ihmisille, mutta meistä on luotu mediassa kuva nykyajan spitaalisina. Meitä haukutaan hörhöiksi, vaikka olemme enimmäkseen aivan tavallisia huolestuneita kansalaisia, hyväntahtoisia sellaisia.

mRNa vastaisuus on käytännössä mitä?
        Kerroppa mikä on tässä se tutkittu totuus?
        Miten piikki vie vastustuskyvyn?

Huolestuneisuus on tunnetta.
        Ei tiedettä.

• Anonyymi

Ei rokotteita. Ei häikkää.

• Anonyymi

2x phiser... ja vielä seisoo ihan niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

Tässä puurossa on paha kommentoida niiden jotka ovat letkujenjatkoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä puurossa on paha kommentoida niiden jotka ovat letkujenjatkoina.

Eikä niiden jotka ovat teholla hoidossa koska uskoivat rokotusvastaista propagandaa.

• Anonyymi

Järki vai?

• Anonyymi

Joo molemmat otettu. Mulle kasvoi kolmas käsi, pystyn lataamaan puhelimen ajatuksen voimalla ja paskon euron kolikoita. Aika huikeeta!

• Anonyymi

Vanha kunnon pajatso!

• Anonyymi

ihan on turha tulla tänne sanomaan etteikö näilllä olisi jotain merkitystä...

Faktat näkyvät tilastoissa...

ja vähintäänkiin siinä että sinä et ole kaivamassa läheisellesi hautaa juuri nyt.

• BioNTech-Pfizerin Comirnaty. Oireina käsivarren kipuilu, imusolmuke turvotus kainalossa, vilunväristyksiä, vatsa vähän sekaisin kuin vatsatauti olis tulossa, hiukan väsynyt päivän verran. Ei muuta mitä yhdistäisin rokotteeseen.

• Anonyymi

Eka A-Z otti vähän koville , pumppu hakkasi ja jaloista voimat veks , vähän kylmäsi tilanne , kakkonen sitä priferin vai mikä lie , oli miedompi eikä isompia oireita , nyt tulossa kolmas ja influenssarokote josta yleensä tullu pidempiaikaiset oireet , samaanaikaan laittavat , saas nähdä kuin pitkään kylmää kun aika voimakkaasti kroppa reagoi yleensä mutta meinaan ottaa silti.

• Anonyymi

Molemmat piikit Pfizerin Comirnatyä. Pistokohta oli hetken arka. Ei muita sivuvaikutuksia. Ei ole koskaan tullut rokotuksista mitään sivuvaikutuksia ja aika monta rokotetta olen aikuisiälläkin saanut.

• Anonyymi

Moderna. Ekasta käsi kipee, toisesta lisäksi kuumetta 1-2 päivää.

• Anonyymi

Mulla kanssa Pfizer.

Sivuvaikutuksena
      - kipu olkapäässä
      - hyvät yöunet
      - energisyys, joka jatkui ehkä viikon rokotuksesta.
      - laihtuminen 1 kg , joka voisi olla jollekin negatiivinen, mutta minulle positiivinen.

• Anonyymi

Oikeasti joo, minullakin ylimääräistä energisyyttä rokotuksen jälkeen.

• Anonyymi

Pfizer-Biontech eikä mitään haittoja.

• Anonyymi

Palsta ei avautunut.

• Anonyymi

(Se oli tosin v.s.o.p. konjakkia).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Se oli tosin v.s.o.p. konjakkia).

Pyrh 😂

• Anonyymi

Kausi-influenssa ja muutuin tiikeriksi.

• Anonyymi

Pfizer, ja kummallakin kerralla pistoskohta tuli kipeeksi tyyliin yön yli. Mitään muita sivuoireita ei tullut.

Toistaiseksi en kolmatta piikkiä ota, vaikka olisin siihen riskiryhmäläisenä oikeutettu. Syy: en tapaa juuri ketään, ja liikun kerran kaksi viikossa ihmisten ilmoilla. Se taas ei johdu tartunnan saamisen pelosta, tai ylipäätään koronasta, vaan sietämättömästä jokapäiväisestä yhtäjaksoisesta hermokivusta, joka määrää päivittäisellä voimakkuudellaan sen mitä teen ja milloin teen. Pystynkö käymään suihkussa, pystynkö siivoamaan, pystynkö käymään kaupassa, pystynkö pesemään pyykkiä, vai pystynkö tekemään yhtään mitään.

Hyvä esimerkki tästä päivästä: suunnittelin eilen meneväni tänään kauppaan ja apteekkiin. Tämän päivän tilanne: liian kipeä pystyäkseni sitä tekemään. Huomenna on pakko mennä, ja joka tarkoittaa sitä, että että to-pe olo on niin kipeä että on turha suunnitella tekevänsä mitään kotitöitä niinä päivinä.

L.

• Anonyymi

-Kyseessä on tätini, joka ei ole sosiaalisessa mediassa, mutta antoi luvan ilmoittaa. Kaksi viikkoa ensimmäisestä rokotteesta hän heräsi siihen, että toinen jalka oli turvonnut kaksinkertaiseksi ja täynnä punaisia pilkkuja, verenpurkaumia. Siitä päivystykseen, jossa tutkittiin tukosepäiltynä. Ei ollut. Ei löydetty tukosta, joten ei ongelmaa ja lähetettiin kotiin. Ei osattu sanoa, mikä vaivaa. Viisi kuukautta myöhemmin pilkut ovat hävinneet, mutta jalka on edelleen turvonnut. Tätini on kysynyt nyt kolmelta lääkäriltä ja kahdelta hoitajalta, voiko olla rokotteesta. Yksikään ei ole kieltänyt (paitsi ensin yksi nuori päivystyksen lääkäri, joka muutti mielensä nähtyään jalan) mutta ei myöskään suoraan myöntänyt. Lähin vastaus on ollut: ”Onhan näitä”. Toista rokotusta ei kukaan ole suositellut. Haitta on siis jatkunut kohta puoli vuotta. Lääkärit eivät tehneet haittailmoitusta ja tätini ei ole kiinnostunut netissä sellaista tekemään. Lisäksi tätini ilmoitti piikin jälkeen ”sellaista humalaista oloa, sumua ja ei tuntenut itseään normaaliksi. Sydämentykytyksiä ja huimausta. Nämä kaikki ovat helpottaneet vasta noin neljän kuukauden kohdalla.Ensimmäisen rokotteen jälkeen oli aivan kamala päänsärky viikon, johon ei auttanut mikään ! Toisen rokotteen jälkeen sama päänsärky viikon, sekä lisäksi pistopuolen kainaloon nousi kananmunan kokoinen todella kipeä patti, joka oli n. viisi päivää, jonka jälkeen patti katosi vähitellen. En pystynyt käyttämään rintaliivejä ollenkaan

-Anne K: "Sain Pfizerin koronarokotteen 2 viikkoa sitten sitten. Seuraavana iltana huomasin pistoskäden kainalon kipeytyneen, ja saman puolen solisluun päällä oli kaksi herneen kokoista ja tuntuista imusolmuketta. Nyt kaksi viikkoa rokotuksen jälkeen imusolmukkeet ovat edelleen hernemäiset. Nyt niitä alkanut särkeä. Lisäksi on ollut viimeksi kuluneen viikon ajan kuumeinen olo.”

-Jari Hautakorpi (54 v.) menehtyi helmikuun lopulla kotonaan Ikaalisissa. "Jari oli valitellut oloaan koronarokotteen jälkeen. Heräsin aamuyöllä, kun hän korahteli ja yritti saada henkeä. Elvytin häntä, mutta Jarin sydän ehti pysähtyä."

-(Laulaja Katri Helenan ex-mies) Panu Rajalan vaimo, opettaja Marja Norha (59 v.) kuoli äkillisesti aivoverenvuotoon 27.3.21. "Se oli täytenä yllätyksenä, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Marja sai yhtäkkisen kovan päänsäryn (joka johtui aivoverenvuodosta) ja soitin ambulanssin. Ennen korona-aikaa hän piti jumppia Hämeenkyrön kodin pihassa. Marjalla olisi ollut toinen koronarokotus 2.6.21.

-"Espoolaisella Sami Naukkarisella piti olla vielä elämä edessään. Toisin kuitenkin kävi. Hän kuoli kuukausi koronarokotteen ottamisen jälkeen. Kuolemantapauksesta kertovat Naukkarisen äiti Maria Heiskanen ja hänen sukulaisensa Jouko Piho. Naukkarinen otti lääkärin kehotuksesta Pfizerin koronarokotteen 3.5.2021. Hän kuoli äkillisesti 4.6.2021. Ruumiinavauksen mukaan kuolinsyynä olivat useat keuhkoveritulpat ja laajentunut sydän. - On tiedossa, että monet nuoret henkilöt ovat kuolleet koronarokotteen ottamisen jälkeen yhtäkkiä veritulppiin ja sydämen laajentumiseen, Jouko Piho toteaa. Pihon mielestä koronarokotteita on testattu liian vähän ja niiden käyttö pitäisi lopettaa

-.3 tunnin päästä koronarokote kakkosesta alkoi kuumeen lisäksi kovat lihas-ja nivelsäryt. Ne ovat jatkuneet siitä lähtien jo yli 3,5 kk ja koventuneet ainoastaan. Kivut vaihtavat paikkaa eri nivelissä . Lisäksi tullut jäykkyyttä niveliin, puutumisen tunnetta sekä omituisia pääkipukohtauksia.

-Cominatry 2. piikki pojalle 16vuotias. Kolmen viikon toipumisaika tuosta piikistä. Makasi vaaka-asenossa 2 viikkoa. Oireet: Outo olo, päänsärky, ali/ylilämpö, kurkkukipu, huimaus, unettomuus.

• Anonyymi

Pystyisit varmaan tekemään paremman ja pidemmän listan oikeasti tärkeistä ihmisistä, jotka on rokotteeseen kuolleet. Nuo tyypit ei ketään hetkauta eikä sillä tavalla siis vaikuta ihmisten mielipiteisiin.

• Anonyymi

Veli epäili että Modernasta tuli hänelle aika vakavia haittavaikutuksia muutamaksi päiväksi 2. rokotteen jälkeen.

• Anonyymi

Pfizerin rokote. Pistokohta tuli hiukan kipeäksi molemmilla kerroilla. 1. kerralla kesti seuraavaan päivään, 2. kerralla ei siihenkään. Mitään varsinaisia sivuvaikutuksia ei ollut.

• Anonyymi

ei ainakaan vielä mitään oireita, Pfizerin kaksi rokotetta ottanut, edellisestä aikaa 3kk, otan sitten todennäköisesti neljännenkin, tosin virus näyttää muuttuvan , vaan kaikki, mitä vähänkin voi tässä epidemia-tilanteessa tehdä !!

• Anonyymi

Pfilsnerin vai mikä se onkaan. Ei mitään haittavaikutuksia.

• Anonyymi

Pilsneri ei ole rokotetta. Se on olutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilsneri ei ole rokotetta. Se on olutta.

Ja se vain kusettaa kuin palokunnan vanhaa ruunaa.

• Anonyymi

Jahas. Joko palstan pahimpia taudin kieltäjiä ja rokotteen vastustajiakin kiinnostaa?
      Alkaako koronapassit tehota? Ei pääse vanhempainiltaan ilman passia?

• Anonyymi

Mies 39 v.

Comirnaty 1. annos Heinäkuussa

Oireet piikin jälkeen.

yhden viikon käsikipu pistokohdassa.

3 viikkoa piikin jälkeen alkoi unettomuus ja sydämmen tykytyskohtaukset, nämä kestivät 2,5 kuukautta yhteensä. Unettomuus oli luokkaa 2-4 h unta yössä max.

Tällä hetkellä normaali suht normaali olo. En ottanut toista piikkiä.

• Anonyymi

Aika jännä homma vaikka rokote poistuu elimistöstä ihan muutamassa päivässä, koska rna ei kykene sitoutumaan mihinkään ihmisen dna-pohjaiseen elimistöön.

Taisi ihan oma immuunipuolustuksesi aiheuttaa nuo oireet, koska ryhtyi valmistamaan vasta-aineita "hyökkääjää" vastaan.

Mutta kun lusikalla on annettu, niin aina kuvitellaan sitä yksinkertaisinta ratkaisua ja haetaan netistä vahvistusta omalle uskomukselle. Muut sivuutetaan.

Ihminen nyt vain toimii siten, joten ei se sinun syysi ole, mutta toivottavasti kuitenkin kykenisit ajatella viestiäni rationaalisesti ja hakisit toisenkin rokotteen.

• Anonyymi

Moderna. Ekalla kertaa ei mitään. Toisella kertaa hauis kipeytyi päiväksi. Kolmannen otan heti kun saan.

• Anonyymi

Tässä perheessä on saatu 6 rokotetta. 3 Modernaa ja 3 Pfizer Comirnaty. Ei mitään mitään oireita. Vanhempani yli 70v ovat saaneet yhteensä 4 annosta Pfizer. Toisella ei mitään ja toisella päivän rokotteen jälkeen paleli. Ei siis myöskään juuri mitään oireita.

• Anonyymi

Pfizerin rokotetta kaksi kertaa, ei sivuvaikutuksia.

Tv. nimimerkki ei kahta ilman kolmatta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2347
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      91
      1478
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1238
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      939
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      841
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe