Kuinka olla isompi yhteiskuntaherra ja pitää mielessä jotakin älykästä
olen radikaalisti ajatunut siihen, että mitä suurempi virka, sitä vähemmän älyä toiminnassa
mutta miten voi olla isolla numerolla tehty ilman älyä elämässä
ristiriita se on
miten johtaa maata jos ei ole järkeä mitä tekee
miten olla byrokraatti jos ei ole järkeä toiminnassa
miten järjestää jotakin ilman älyn häivettä
järki loppuu kesken, logiikan ja luonnon tieteen mukaan
jäljelle jää johtajien aivan järjetön toiminta, mitä siellä istutaan päivät pitkät
sanon, että ei jokainen kansalainen kykenee sellaiseen järjettömyyteen
siksi toiset luopuvat vapaehtoisesti sellaisesta vahingoittavasta valtiosta
kuinka johtajat löytävät älyä toiminnassaan?
Anonyymi
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ne onnää yhteiskunta-asiat vähän sellasii ettei yhenkää ihmisen äly oikee riitä niitä hahmottamaa jos joku väittää toisin ni se on kaikista suurin paskan puhuja. Tuurilla ne laivatki seilaa, kuulemma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959