Moi!
onko muita yli-ikäisiä et-pelaajia. Aivan huisin hauskaa, olen addikti. Näin äitiyslomalla kun lapseni nukkuu, avaan koneen ja menen tappamaan vähän ihmisiä, alleja yleensä. Rentouttavaa.
ja olen viel hyvä siinä, varokaa teinit!
Olen 25 vuotias, äiti ja pelaan
10
1333
Vastaukset
- Partakarva
Vai yli-ikäinen.Minä olen 37 vuotias äijänkäpy ja pelailen battlefieldiä ja counterstrikeä aina sillointällöin.Cs:ssa en kovin pääse loistamaan.mutta battlessa joskus jopa kärkikolmikossa.Ei kai se ikää katso ja pelaaminenhan on aika halpa vapaa-ajanharrastus.
- toinen käpy
Itsellä ikää 31-v ja pelailen cs sourcea netissä. Vastapelaajat tosin himppasen lapsellisia, joten kommenttien taso joskus aika alhainen. Mitäs nettipelejä tällaiset vanhukset pelailee????
toinen käpy kirjoitti:
Itsellä ikää 31-v ja pelailen cs sourcea netissä. Vastapelaajat tosin himppasen lapsellisia, joten kommenttien taso joskus aika alhainen. Mitäs nettipelejä tällaiset vanhukset pelailee????
Teille pitäis olla ihan omat serverit. Näin ette pääsisi vahingossakaan sivistämään meitä nuoria, ettekä itse joudu kärsimään alhaisista kommenteista.
Idean toteutus taitaa olla mahdoton.- toinen käpy
lammas-jr kirjoitti:
Teille pitäis olla ihan omat serverit. Näin ette pääsisi vahingossakaan sivistämään meitä nuoria, ettekä itse joudu kärsimään alhaisista kommenteista.
Idean toteutus taitaa olla mahdoton.ei mua nuorempien hyvät läpät haittaa, lähinnä risoo sellaset mikkiin huudetut mölinät ja "haista v***** saatanan nuubi jutut..."
Hauskinta on kun joku haukkuu teiniksi ;) - kolmas käpy
toinen käpy kirjoitti:
32v mut en pelaa teinicounteria vaan tosimiesten peliä eli flashpointtia ;) siellä kun harvoin törmää alle 20 vuotiaisiin tai huijareihin.
- territorissa
kolmas käpy kirjoitti:
32v mut en pelaa teinicounteria vaan tosimiesten peliä eli flashpointtia ;) siellä kun harvoin törmää alle 20 vuotiaisiin tai huijareihin.
sen nimi on ....öö joku kingstom....se on yli kolme kymminen mut se on parempi ku mä ...ihan sika rambo heppu.... tulkaa pelaa servuun 62.4.74.242:30500 siellä se taitaa pelata ps:paras servu.
- RAiden
territorissa kirjoitti:
sen nimi on ....öö joku kingstom....se on yli kolme kymminen mut se on parempi ku mä ...ihan sika rambo heppu.... tulkaa pelaa servuun 62.4.74.242:30500 siellä se taitaa pelata ps:paras servu.
Missä pelissä se pelaa siin servus?
- Bluemoon
Oon 28v ja pelailen yhdessä CoD UO klaanissa säännöllisesti päivittäin. Sitte n. kerran kuukaudessa pelaillaan porukalla BF:n Desert Combat modia, jossa oon kyl melkeen nuorimmasta päästä :D Niin, sit oon viel yhden kansainvälisen formulaliigan johtaja, jossa pelataan GP3-2000 pelillä.
Et ei ne nuoremmat pelkästään pelaile :) - pelailee
kyllä sitä tulee pelailtua lähinnä nykyään xboxilla livessä kun tietokoneen päivittäminen alkoi kyllästyttää.kannettavalla tosin tulee pelailtua myös enemyä silloin tällöin kun on ilmainen eikä tarvitse mitään tehopakettia pyöriäkseen.
- 16v
Tervehdys!
Onhan nuo tarkoitettu enemmän teineille, mutta kyllä vanhemmatkin saavat pelata niitä.
Olen itse 16v, pelaan Cs 1.6 ja Sorsaa, Warrockia, Enemy Territoryä, Operation Flashpointia. Olen varsinaisesti jäänyt koukkuun sotapeleihin, varsinkin Cs 1.6 sekä Warrock.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933