Sivistyslautakunta salasi RoPSin ja Nordmenin maksusuunnitelmat - RoPSilla rästejä yli 100000 euroa
Seurat ihmeissään kaupungin toiminnasta – Nordmenin mielestä kaupunki toimii epäreilusti.
Markku Saukko
42
19.11.2021 17:15
Päivitetty: 20:51
KENTTÄMAKSUT
Rovaniemen kaupungin sivistyslautakunta teki 28.10 kokouksessaan harvinaisen päätöksen. Lautakunta julisti salaiseksi urheiluseurojen maksusuunnitelmat.
– Minun piti ihan tarkistaa perusteet julkisuuslaista, sivistyslautakunnan puheenjohtaja Mari Jolanki (kesk.) kertoo.
keskusta pettää aina k-market
keskusta pettää aina
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
eroa jolanki oot kyvytön hoitaa asioita et ees kaupan kassalle ollut pätevä.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008430147.html
sipilä berner... - Anonyymi
dddd
- Anonyymi
lentopalliki lapset maksu miehekis psykedeeli päissään akka
- Anonyymi
ArVo esittää 150 000 euron hätähuudon – juniorit vaarassa joutua maksajiksi
Roosa Nousiainen
15
28.11.2024 19:30
Arctic Volley Rovaniemi
Lentopallon naisten Mestaruusliigassa pelaava rovaniemeläinen Arctic Volley pyytää jäseniltään apua heikkoon taloustilanteeseensa. Seuran johtoryhmä lähetti sunnuntaina jäsenilleen tiedotteen, jossa se avaa rahapulaansa sekä siihen johtaneita syitä.
Aiemmin marraskuussa Lapin Kansa kertoi Arctic Volleyn talousvaikeuksista.
Lue lisää: Tuore Arctic Volley rahahuolissa? Lentopalloseura kutsui jäsenensä keskustelemaan edustusjoukkueen jatkosta
Nyt Arctic Volley kertoo tiedotteessaan, kuinka seura ei selviä edes käynnissä olevasta liigakaudestaan, ellei tilanteeseen tule nopeasti muutosta.
Tarvittava rahasumma on noin 150 000 euroa.
rosvo jolanki - Anonyymi
onko näitten lapset niitä jokka myyy kaduilla huumeita ja elvistelevät.yms airnb
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398