Miten naisen saa ihastumaan

Anonyymi

No mites sen naisen saa ihastumaan ja jopa rakastumaan?

93

1236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemalla oma itsensä ja osoittamalla kiinnostusta.

      • Anonyymi

        No ei se yksistään riitä. Mielenkiinto pitää olla molemminpuolista.


    • Ei millään. Jos nainen ei näytä vihreää valoa, on jokseenkin turha yrittää. Sama toisinkin päin. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ei se ihan noin yksinkertaisesti mene. Aika on myös oleellinen tekijä.

        Kaikki ihmiset eivät ole sellaisia, että tunteet joko syttyvät hetkessä tai jäävät kokonaan syttymättä. Moni pystyy ihastumaan myös ajan kanssa, oppiessaan tuntemaan toisen paremmin. Väkipakolla ihastuttaminen ei tietenkään onnistu, mutta olemalla oma (toivon mukaan ihana) itsensä ja antamalla aikaa tuo voi hyvinkin onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan noin yksinkertaisesti mene. Aika on myös oleellinen tekijä.

        Kaikki ihmiset eivät ole sellaisia, että tunteet joko syttyvät hetkessä tai jäävät kokonaan syttymättä. Moni pystyy ihastumaan myös ajan kanssa, oppiessaan tuntemaan toisen paremmin. Väkipakolla ihastuttaminen ei tietenkään onnistu, mutta olemalla oma (toivon mukaan ihana) itsensä ja antamalla aikaa tuo voi hyvinkin onnistua.

        Tuossakin on ongelma, että jos mies on palavasti ihastunut naiseen, mutta nainen ei, niin jos mies aktiivisesti yrittää lähestyä naista ja pyrkii juttusille, niin nainen kokee miehen olevan stalkkeri, joka ahdistelee naista,
        Ongelmallinen tilanne, kun jos haluaa lähestyä naista, mutta onkin sitten stalkkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossakin on ongelma, että jos mies on palavasti ihastunut naiseen, mutta nainen ei, niin jos mies aktiivisesti yrittää lähestyä naista ja pyrkii juttusille, niin nainen kokee miehen olevan stalkkeri, joka ahdistelee naista,
        Ongelmallinen tilanne, kun jos haluaa lähestyä naista, mutta onkin sitten stalkkeri.

        Kannattaa kehittää ihmissuhdetaitojaan, jos törmää tuollaisiin ongelmiin. Ihmistälystyy "lähestymään aktiivisesti" ja viettämään aikaa hänen seurassaan myös ilman, että se tuntuu ahdistelulta. Noissakin jutuissa on hyvin monta tasoa. Liialla innokkuudella voi saada kiinnostuneenkin ihmisen vetäytymään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kehittää ihmissuhdetaitojaan, jos törmää tuollaisiin ongelmiin. Ihmistälystyy "lähestymään aktiivisesti" ja viettämään aikaa hänen seurassaan myös ilman, että se tuntuu ahdistelulta. Noissakin jutuissa on hyvin monta tasoa. Liialla innokkuudella voi saada kiinnostuneenkin ihmisen vetäytymään pois.

        Täytyy lisätä, että tuo vaatii tietysti ihastuksen kohteen olevan joku, jonka kanssa on olemassa suht luonnollinen tapa viettää aikaa ilman seurustelupainetta.

        Sattunaista treffikumppania, jota ei koskaan mitenkään muuten tapaa, ei voi saada ajan kanssa ihastumaan itseensä. Noissa tilanteissa se on heti tai ei koskaan, sillä kukaan tuskin kauaa tapailee kiinnostamatonta ihmistä.


    • Anonyymi

      Rahalla ja ulkonäöllä. Raha ja ulkonäkö edelle kaikki menee tässä pinnallisessa maassa. Miehen komea ulkonäkö merkitsee naisille sitä että on hyvä ihminen ja ja hyvä kumppani. Niin se vaan on koska kaikki on pinnallisia eikä rumat miehet saa edes mahdollisuutta naisiin tutustua.

      • Anonyymi

        Kyllä se luuseriasenne paistaa kauas. Itsesääli on turn Off.


      • Anonyymi

        Miehen rahalla ei ole mitään tekemistä suhteen kanssa. Kun vaan itse pärjää, niin muuta ei tarvii. Minä pärjään omillani, enkä halua yhtään lahjaa enkä mitään taloudellista avustamista keneltäkään. Ulkonäöstä sen verran että ylipaino haittaa, se rajoittaa liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen rahalla ei ole mitään tekemistä suhteen kanssa. Kun vaan itse pärjää, niin muuta ei tarvii. Minä pärjään omillani, enkä halua yhtään lahjaa enkä mitään taloudellista avustamista keneltäkään. Ulkonäöstä sen verran että ylipaino haittaa, se rajoittaa liikuntaa.

        "Ulkonäöstä sen verran että ylipaino haittaa, se rajoittaa liikuntaa."

        Tuo tuntuu monilta täällä unohtuvan. Toki ylipaino on osalle ihmisistä ihan vaan ulkonäkökysymys. Paljon useammin se on kuitenkin elämäntapakysymys. Ei siitä oikeasti tule mitään, jos toinen on sohvaperuna, joka haluaisi vaan katsella yhdessä elokuvia ja toinen liikuntahirmu, joka haluaisi kuntoilla yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ulkonäöstä sen verran että ylipaino haittaa, se rajoittaa liikuntaa."

        Tuo tuntuu monilta täällä unohtuvan. Toki ylipaino on osalle ihmisistä ihan vaan ulkonäkökysymys. Paljon useammin se on kuitenkin elämäntapakysymys. Ei siitä oikeasti tule mitään, jos toinen on sohvaperuna, joka haluaisi vaan katsella yhdessä elokuvia ja toinen liikuntahirmu, joka haluaisi kuntoilla yhdessä.

        Älä nyt liioittele, en puhu liikuntahirmusta. Ihan tavallisia reippaita kävelylenkkejä ja ehkä joskus marjassa tai sienessä.
        Ei siinä ihastu mieheen joka käyttää valtavasti aikaa rullaten autolla edestakaisin parkkipaikalla, että pääsisi mahdollisimman lähelle tapahtumapaikan pääovea, eikä tarvitsisi kävellä vaikka 40 m. Tai kun ollaan lenkillä, kohta alkaa katsoa oikopolkuja, että pääsisi joutuisammin ruokapöytään. En tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt liioittele, en puhu liikuntahirmusta. Ihan tavallisia reippaita kävelylenkkejä ja ehkä joskus marjassa tai sienessä.
        Ei siinä ihastu mieheen joka käyttää valtavasti aikaa rullaten autolla edestakaisin parkkipaikalla, että pääsisi mahdollisimman lähelle tapahtumapaikan pääovea, eikä tarvitsisi kävellä vaikka 40 m. Tai kun ollaan lenkillä, kohta alkaa katsoa oikopolkuja, että pääsisi joutuisammin ruokapöytään. En tykkää.

        No jos toista puhutellaan sohvaperunaksi, niin eikö ole ihan reilua puhutella toistakin jollain "hellittelynimellä"? Oleellista tuossa kuitenkin oli, että homma ei toimi, jos elämäntavat ovat kovin erilaiset ja asioita kuitenkin haluttaisiin tehdä yhdessä.


      • Anonyymi

        Ei se kyllä noin mene.
        Kyse on siitä miten itsensä vie eteenpäin rahatilanteeseen tai ulkonäköön katsomatta.


    • Hymyilemällä. Nauramalla sydämellisesti, ei ilkeilevästi tai väheksyvästi.

      Jos mikä karkottaa naiset on murjottava ja vittuuntunut elämänasenne.

      • Anonyymi

        Höh. Naiset eivät vaan ole vielä tajunneet että elämä on murjoonnuttavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Naiset eivät vaan ole vielä tajunneet että elämä on murjoonnuttavaa.

        Murjottavan kanssa elämä on turhauttavaa. Mitä järkeä on edes yrittää mitään sellaisen kanssa, joka haluaa viedä kumppaninsakin mustaan syvään suohon itsensä kanssa?

        Kaikilla ei tuo itsesuojeluvaisto pelitä, valitettavasti. Siksi on onnettomia suhteita, tuhoon tuomittuja suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Naiset eivät vaan ole vielä tajunneet että elämä on murjoonnuttavaa.

        Kyllä naisissakin murjottajia on. Murjottava etsiköön seurakseen toisen vastaavanlaisen. Sellainen suhde saattaa toimia.

        Murjottamaton taas ei jaksa kauaa murjottajaa katsella.


    • Anonyymi

      Ekaks tuuhan pois sieltä uuninpankolta ja lopeta se kiljun kittaaminen. Käy saunassa ja parturissa ja pistä puhtaat ja ehjät vaatteet päälle jos sulla niitä on. Ja ei kun kylille tyttöjä narrailemaan.

    • Anonyymi

      Lyö nuijalla päähän, jotta taju menee. Sitten vain hiuksista vetäen raahaat betonibunkkeriisi. Naiset pitävät karskeista toiminnan miehistä.

    • Olemalla ihan oma itsesä esittämättä mitään roolia. Itsevarmuus ja sydämellisyys paistaa positiivisesti. Luo sellaisen kuin sädekehän.

      Osoittamalla että olet kiinnostunut. Ei mitään stalkkausta. Sillain semiaktiivisesti kiinnostunut toisesta.

      Kuuntelemalla. Jos olet puheissa, niin kuuntele. Ei mitään että olet kuuntelevinasi, vaan kuuntele aidosti ja oikeasti.

      Näillä pääsee alkuun jolle on ihan hyvä rakentaa.

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla naisen kanssa usein. Siinä tulee läheiseksi ja oppii tuntemaan..

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei ainakaan viinalla. Vain mietoja viinejä tai tölkki tai kaksi olutta on sallittua minun seurassani. En pidä väkevien juojista. Saavat hakea muualta seuraa.


    • Anonyymi

      mä oon ihastunut mutta tuntuu et väärän tyyppiin.

      vaikka ootkin tosi ihana ja kaikkee, ainakin eilen olit <3 ja tänään olit <3

      en vaa oo sun arvoinen nainen.. kaikki oli jotenkin liian myöhästä jo kun tavattiin :3

      oon silti kiitollinen etoot kulkenut samaa matkaa vierelläni aj ku oon katellu sun juttuja ni oot ollu varmaa iha onnellinen.

      tuskin turhaan oot jakanut sydämmii ihmisille ni seon enempi ku onnellisuutta, seon rakkautta.

      en oo varma rasktatko mua vai sitä materiaa ja muuta mitä näet mussa

      kiitos silti ajatuksesta et voiit rakastaa pilaantunutta hedelmää joka mätänee hiljalleenmaahan ja jää lumikinosten alle

      olihan meillä hetkemme eikö vain :) ehkä jossain toisessa maailmassa ja toiesssa, vähän paremmassa elämässä eikö näin?

      t. suolainen vesi tippa

    • Näytä tilinauha. Ja jos siinä ei mitta riitä, niin laske housut nilkkoihin. Ja jos ei ole kumpaakaan, on peli menetetty.

      • Höpö höpö. Ei kaikki naiset mittaile miehiä. Toki jotkut, mutta samoin miehet mittailevat naisia. Meitä kun on moneksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei kaikki naiset mittaile miehiä. Toki jotkut, mutta samoin miehet mittailevat naisia. Meitä kun on moneksi.

        Kieli poskella kirjoitin tuon :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kieli poskella kirjoitin tuon :)

        Heh.. sinusta kun ei aina ota selkoa. Heräsin yöllä, enkä saanut unta. Joten anturini olivat ehkä vähän vinksallaan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. sinusta kun ei aina ota selkoa. Heräsin yöllä, enkä saanut unta. Joten anturini olivat ehkä vähän vinksallaan..

        Minuun pitää tutustua aika hyvin ennen kuin tietää milloin vitsailen ja milloin en :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minuun pitää tutustua aika hyvin ennen kuin tietää milloin vitsailen ja milloin en :D

        Eiköhän asian laita ole kaikkien kohdalla samanlainen. Täällä vaan kun ei ole sitä visuaalista viestintää, niin tulee niitä väärinymmärryksiä puolin jos toisin. Minuakin on väärinymmärretty täällä usein ja sitä on sitten turha lähteä korjaamaan. Varsinkaan jos vastapuoli on fiksaatioitunut johonkin mielikuvaan.

        Minulla on sellainen mielikuva sinusta, ettet ole aina ja kaikille ihan kiltti. Vaikka minulle olet ollut aina kiva ja asiallinen, palstajuorut kertovat, että joskus härkit. Nooh.. en puutu siihen, kun en asiasta mitään tiedä.

        Kivahan sinun kanssasi on ollut turista, vaikka erilaisia ollaankin. Enkä käy arvoihisi. Keskinäinen kunnioitus löytyy. Se kai on tärkeintä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eiköhän asian laita ole kaikkien kohdalla samanlainen. Täällä vaan kun ei ole sitä visuaalista viestintää, niin tulee niitä väärinymmärryksiä puolin jos toisin. Minuakin on väärinymmärretty täällä usein ja sitä on sitten turha lähteä korjaamaan. Varsinkaan jos vastapuoli on fiksaatioitunut johonkin mielikuvaan.

        Minulla on sellainen mielikuva sinusta, ettet ole aina ja kaikille ihan kiltti. Vaikka minulle olet ollut aina kiva ja asiallinen, palstajuorut kertovat, että joskus härkit. Nooh.. en puutu siihen, kun en asiasta mitään tiedä.

        Kivahan sinun kanssasi on ollut turista, vaikka erilaisia ollaankin. Enkä käy arvoihisi. Keskinäinen kunnioitus löytyy. Se kai on tärkeintä.

        Olen ollut tosi sikamainen monia palstalaosia kohtaan. Osa ehkä ansainnut sen, osa ei. Herkästi olen lähtenyt mukaan keskinäiseen nokitteluun, joka sitten aina pätyy ylilyönteihin. Tosin kummasti olen pehmentynyt vuosien varrella, eikä kaikesta viitsi enää kimpaantua. Omanlaista viihdettä sekin on ollut, mutta aika aikaansa kutakin.

        Enkä kaikesta ole sinunkaan kanssasi samaa mieltä. Sinä vaan olet liian asiallinen tyyppi, niin ei tule väännettyä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen ollut tosi sikamainen monia palstalaosia kohtaan. Osa ehkä ansainnut sen, osa ei. Herkästi olen lähtenyt mukaan keskinäiseen nokitteluun, joka sitten aina pätyy ylilyönteihin. Tosin kummasti olen pehmentynyt vuosien varrella, eikä kaikesta viitsi enää kimpaantua. Omanlaista viihdettä sekin on ollut, mutta aika aikaansa kutakin.

        Enkä kaikesta ole sinunkaan kanssasi samaa mieltä. Sinä vaan olet liian asiallinen tyyppi, niin ei tule väännettyä.

        Eihän meidän missään nimessä tarvitse olla samaa mieltä.

        Tykkään juuri siksi sinusta kun ollaan niin erilaisia. Minusta palstan suola on juur se erilaisuus.. irl en törmäisi sinunkaltaiseen ja en varmaankaan koskaan olisi sinun piireissä. Tai sinä minun..

        Mutta just hienoa palstassa on että se yhdistää erilaisuuksia ja opettaa hyväksymään sitä. Se onkin sitten itsestä kiinni haluaako antaa omaa näkemystään toiselle joka poikkeaa omasta. Tuputtamatta.

        Sinä olet yksi elämääni rikastuttanut palstalainen .. juuri siksi kun poikkeat minusta ja arvoistani. Elämäni ei ole muuttunut myötäsi, mutta olen saanut vastetta. Sitä arvostan. Erilaisuus on rikkaus kun sen oikein oivaltaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eihän meidän missään nimessä tarvitse olla samaa mieltä.

        Tykkään juuri siksi sinusta kun ollaan niin erilaisia. Minusta palstan suola on juur se erilaisuus.. irl en törmäisi sinunkaltaiseen ja en varmaankaan koskaan olisi sinun piireissä. Tai sinä minun..

        Mutta just hienoa palstassa on että se yhdistää erilaisuuksia ja opettaa hyväksymään sitä. Se onkin sitten itsestä kiinni haluaako antaa omaa näkemystään toiselle joka poikkeaa omasta. Tuputtamatta.

        Sinä olet yksi elämääni rikastuttanut palstalainen .. juuri siksi kun poikkeat minusta ja arvoistani. Elämäni ei ole muuttunut myötäsi, mutta olen saanut vastetta. Sitä arvostan. Erilaisuus on rikkaus kun sen oikein oivaltaa.

        Aamen :). Mutta itseasiassa vaikutat sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa varmaan viihtyisin oikeassa elämässä. Olen yksinäinen susi, enkä viihdy ihmisten seurassa. Mutta ne hetket kun olen toisten kanssa, niin en kaipaa kaltaistani seuraa. Minusta erilaisuus rikastaa ja on kiva olla erilaisten ihmisten seurassa. Pääasia että toinen on aito. Ja aitoja tyyppejä ei löydy joka kulmalta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Aamen :). Mutta itseasiassa vaikutat sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa varmaan viihtyisin oikeassa elämässä. Olen yksinäinen susi, enkä viihdy ihmisten seurassa. Mutta ne hetket kun olen toisten kanssa, niin en kaipaa kaltaistani seuraa. Minusta erilaisuus rikastaa ja on kiva olla erilaisten ihmisten seurassa. Pääasia että toinen on aito. Ja aitoja tyyppejä ei löydy joka kulmalta.

        Onko palstalla aitoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko palstalla aitoja?

        Ei montaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aamen :). Mutta itseasiassa vaikutat sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa varmaan viihtyisin oikeassa elämässä. Olen yksinäinen susi, enkä viihdy ihmisten seurassa. Mutta ne hetket kun olen toisten kanssa, niin en kaipaa kaltaistani seuraa. Minusta erilaisuus rikastaa ja on kiva olla erilaisten ihmisten seurassa. Pääasia että toinen on aito. Ja aitoja tyyppejä ei löydy joka kulmalta.

        Hee.. meillä on kuin onkin jotakin yhteistä. Suorastaan rakastan aitoutta. Se on mikä mulle ihmisessä merkkaa eniten. Ja rehellisyys. Ei voi olla aito jos on epärehellinen. Ja tärkein rehellisyys on se, että on rehellinen itselleen.

        Ihminen saa mielestäni olla vaikka pissapää, kunhan on rehellisesti sitä. Kaksinaamaisuus on pahinta. Sellaiset ovat myrkkyä minulle. Tosin tulen heidänkin kanssa toimeen, minulle itselleni tulee vain sellainen venytetty ja epämukava olo. En tykkää itsestäni sellaisessa seurassa. Jos voin valita, jätän feikit, valehtelijat pois omasta elämästäni. Sallin toki sen että minulle valehdellaan, mutta en kykene antamaan arvoa sellaiselle ihmiselle.

        Joo, me varmaan tultaisiin toimeen irl siihen asti kun alkaisit haukkumaan minua. Enkä sano pahalla. Minä en hyväksy haukkumista - se on ala-arvoista. Tosin en tiedä kylläkään miksi sinä minua alkaisit haukkumaan. Nooh .. tuli vain tuommoinen mieleen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hee.. meillä on kuin onkin jotakin yhteistä. Suorastaan rakastan aitoutta. Se on mikä mulle ihmisessä merkkaa eniten. Ja rehellisyys. Ei voi olla aito jos on epärehellinen. Ja tärkein rehellisyys on se, että on rehellinen itselleen.

        Ihminen saa mielestäni olla vaikka pissapää, kunhan on rehellisesti sitä. Kaksinaamaisuus on pahinta. Sellaiset ovat myrkkyä minulle. Tosin tulen heidänkin kanssa toimeen, minulle itselleni tulee vain sellainen venytetty ja epämukava olo. En tykkää itsestäni sellaisessa seurassa. Jos voin valita, jätän feikit, valehtelijat pois omasta elämästäni. Sallin toki sen että minulle valehdellaan, mutta en kykene antamaan arvoa sellaiselle ihmiselle.

        Joo, me varmaan tultaisiin toimeen irl siihen asti kun alkaisit haukkumaan minua. Enkä sano pahalla. Minä en hyväksy haukkumista - se on ala-arvoista. Tosin en tiedä kylläkään miksi sinä minua alkaisit haukkumaan. Nooh .. tuli vain tuommoinen mieleen.

        Haukkumaan? Miksi haukkuisin sinua? Ja kelle haukkuisin?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei montaa.

        No onko tosiaan pari enintään. Moni esittää parempaa kun onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko tosiaan pari enintään. Moni esittää parempaa kun onkaan.

        Onko muuten Palstiksen tatuointi jo valmis?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Haukkumaan? Miksi haukkuisin sinua? Ja kelle haukkuisin?

        Olen lukenut tarinoita palstalta että olet jotakuta huorit.llut.
        Ja kun olen mikä olen, niin tuli vaan mieleen että siihen on hyvä tarttua jos tulee erimielisyyttä.
        Mutta toisaalta eihän meidän välillä ole koskaan ollut skismaa.
        Kun en tunne sinua ja lukenut ikäviä kirjoituksia sinusta, niin oletin..

        Kyllä, syyllistyin perisyntiin.. oletin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen lukenut tarinoita palstalta että olet jotakuta huorit.llut.
        Ja kun olen mikä olen, niin tuli vaan mieleen että siihen on hyvä tarttua jos tulee erimielisyyttä.
        Mutta toisaalta eihän meidän välillä ole koskaan ollut skismaa.
        Kun en tunne sinua ja lukenut ikäviä kirjoituksia sinusta, niin oletin..

        Kyllä, syyllistyin perisyntiin.. oletin.

        Haha. Olen huoritellut joo. Siitä sanasta kun joku täällä poltti pelihousunsa aivan totaalisesti, niin olihan sitä oli mukava toistella kun toinen kihisi. Ainakin Disse oli ihan liekeissä. Hauskoja hetkiä palstalla.

        Mutta ei minulle kuulu kenenkään seksikumppanit. Sitä paitsi minulla on ollut kaverina ihan oikea strippari/huora. Eikä se hänestä tehnyt yhtään sen huonompaa ihmistä. Toinen naispuolinen kaverini panee kaikkea mikä liikkuu. So what? Ei kaikkea tarvitse ymmärtää tai kenties hyväksyäkään, mutta toisen voi silti hyväksyä ihmisenä.

        Mutta mitä siitä vaikka haukkuisinkin sinua huoraksi? Ydin kysymys on, että oletko sellainen? Mitä merkitystä sanoillani siis olisi? Enkä minä osaa tuollaiseen kysymykseen ottaa kantaa. Minä olen nähnyt vain valloittavan persoonan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Haha. Olen huoritellut joo. Siitä sanasta kun joku täällä poltti pelihousunsa aivan totaalisesti, niin olihan sitä oli mukava toistella kun toinen kihisi. Ainakin Disse oli ihan liekeissä. Hauskoja hetkiä palstalla.

        Mutta ei minulle kuulu kenenkään seksikumppanit. Sitä paitsi minulla on ollut kaverina ihan oikea strippari/huora. Eikä se hänestä tehnyt yhtään sen huonompaa ihmistä. Toinen naispuolinen kaverini panee kaikkea mikä liikkuu. So what? Ei kaikkea tarvitse ymmärtää tai kenties hyväksyäkään, mutta toisen voi silti hyväksyä ihmisenä.

        Mutta mitä siitä vaikka haukkuisinkin sinua huoraksi? Ydin kysymys on, että oletko sellainen? Mitä merkitystä sanoillani siis olisi? Enkä minä osaa tuollaiseen kysymykseen ottaa kantaa. Minä olen nähnyt vain valloittavan persoonan.

        Niin.
        En ole maksullinen. Enkä pane kaikkea mikä liikkuu. Heh.

        Tosiaan se ei ole se pääasia, mikä minä olen ja mitä teen. Pointti on se että olen ihminen. En enempää tai vähempää.

        Kai se on jotakin alkukantaista kiusaajan vastustamista tai syviä patoutumia haukkumista kohtaan. En oikein tiedä.

        En tosiaan pistä painoarvoa tuntemattomien haukkumiselle. Olen niin teflonia sen suhteen.
        Valitsen itse ne ihmiset joiden mielipiteellä minusta minulle on väliä.

        Eli tästä tulin johtopäätökseen että sinun mielipiteelläsi olisi minulle väliä jos tuntisimme irl. Mutta tilannehan on hypoteettinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.
        En ole maksullinen. Enkä pane kaikkea mikä liikkuu. Heh.

        Tosiaan se ei ole se pääasia, mikä minä olen ja mitä teen. Pointti on se että olen ihminen. En enempää tai vähempää.

        Kai se on jotakin alkukantaista kiusaajan vastustamista tai syviä patoutumia haukkumista kohtaan. En oikein tiedä.

        En tosiaan pistä painoarvoa tuntemattomien haukkumiselle. Olen niin teflonia sen suhteen.
        Valitsen itse ne ihmiset joiden mielipiteellä minusta minulle on väliä.

        Eli tästä tulin johtopäätökseen että sinun mielipiteelläsi olisi minulle väliä jos tuntisimme irl. Mutta tilannehan on hypoteettinen.

        Mutta en minä sinua haukkuisi. Sinä, Valtakunta ja Suatana olette ainoita palstalaisia tällä hetkellä, joiden kanssa kommunikoin samaan tapaan kuin oikeassa elämässäkin. Te olette aitoja, joten minä kohtaan teidät omalla irl persoonallani. Sitten muuten minä toteutan trollaustaipumuksiani tuolla muualla. En jotenkin en viitsi trollata ihmisiä, jotka ovat omalla persoonallaan liikenteessä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta en minä sinua haukkuisi. Sinä, Valtakunta ja Suatana olette ainoita palstalaisia tällä hetkellä, joiden kanssa kommunikoin samaan tapaan kuin oikeassa elämässäkin. Te olette aitoja, joten minä kohtaan teidät omalla irl persoonallani. Sitten muuten minä toteutan trollaustaipumuksiani tuolla muualla. En jotenkin en viitsi trollata ihmisiä, jotka ovat omalla persoonallaan liikenteessä.

        No sen kuvan olen sinusta saanutkin että olet ollut minulle oma itsesi.
        Minä en omalta kohdaltani näe mitään syytä piilotella feikin takana näin anonyymipalstalla. Ihan typerää. Täällä saa olla kuka ikinä haluaa olla, jos jaksaa esittää. Mieluiten maailmassa olen minä itse ja täällä sen saa tehdä aidoimmillaan.

        Mutta olipa kiva turista taas kanssasi. Se on antoisaa yhtälailla aina. Mulla aikainen herätys, ni ny on aika mennä morjestamaan nukkumasaa. Kiitos. Ja hyvää yötä.. suukkosen myötä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sen kuvan olen sinusta saanutkin että olet ollut minulle oma itsesi.
        Minä en omalta kohdaltani näe mitään syytä piilotella feikin takana näin anonyymipalstalla. Ihan typerää. Täällä saa olla kuka ikinä haluaa olla, jos jaksaa esittää. Mieluiten maailmassa olen minä itse ja täällä sen saa tehdä aidoimmillaan.

        Mutta olipa kiva turista taas kanssasi. Se on antoisaa yhtälailla aina. Mulla aikainen herätys, ni ny on aika mennä morjestamaan nukkumasaa. Kiitos. Ja hyvää yötä.. suukkosen myötä.

        Minä yötyöntekijänä jään valvoskelemaan. Kauniita unia. Törmäillään taas.


    • Anonyymi

      Rakkaus on helppoa. Rakkaus tarvii aikaa ja kärsivällisyyttä. Rakkautta on helppoa "ansaita" olemalla itse rakastava ja suht hyväntuulinen ja rehellinen kuitenkaan olematta loukkaava.

      Rakastettavuutta lisää myös kyky esim sanoa ei, eli osata asettaa rajat omalle ja toisten käytökselle. Jos antaa käyttää itseään kynnysmattona, niin silloin tavallaan tekee toisesta ihmisestä pahan, kun uhriutuu ja sallii toiselta huonoa käytöstä.

      Kun on tälläinen niin rakkautta tulvii elämään, kun ihmiset ajan kanssa alkavat rakastaa herttaista ihmistä. Aina ei tarvitse edes olla kiltti ja luotettavakaan, virheitäkin voi tehdä ja silti olla rakastettava.

      Lisäksi on uskallettava olla toisinaan inhimillinen ja läheinen, osattava lähestyä kun toinen ihminen tarvii sitä ja osattava kuunnellakkin. Toisaalta myös pystyttävä antamaan tilaa. Ja osattava antaa myös anteeksi, kun on ollut vihastunut riittävän kauan.

      Jotain tälläistä.

      Se, mikä on vaikeaa, on himo. Himo on se liima mikä pitää seksuaalisen mielenkiinnon todellisuudessa yllä. Himoa joko on tai ei eikä se aina johda rakkauteen, joskus jopa syvään vihaan kun sukset menee ristiin jännitteisessä suhteessa. Himoakin voi teoilla herättää, jos on esim taitava sänkypuuhissa, mutta aito kemia on se, mihin ei kyllästy. Joillain ihmisillä on vahvat seksikemiat jo yksilöllisessä persoonallisuudessa ja heitä kaikki haluaa panna, mutta harva jaksaa kumppanina. Joskus kahden ihmisen kemiat muodostaa hyvän seksikemian vaikka muuten olisivat erilaisia tai ihan tavallisia, mutta tämä on aika harvinaista, yleensä seksikemiat on aika laimeita ja ihmiset tyytyy rakkauteen ja tavalliseen seksielämään koska ei jaksa olla yksin ja etsiä sitä täydellistä seksimatchia. Sen kyllä erottaa, minkä parin välillä on sitä jotain erityistä säpinää. Kun tarkkailee pareja, niin voi todeta, että yleensä heidän välillä ei juurikaan ole jännitettä.

      Vaikeaa on myös olla sen verran mielenkiintoinen, että rakkaus pääsee kasvamaan ajassa. Jos on tavallinen. Erikoisissa ihmisissä jaksetaan roikkua vuositolkulla vaikkei mitään saantia olisi.

      Monet tuntuu ajattelevan, että heissä on jotain vikaa, kun ei kelpaa. Ei ole varmastikkaan. Vikaa on tavallisten ihmisten kuvitelmissa siitä millainen puolison tulisi olla että elämä olisi jotain muuta kun tavallista. Ihan turha unelma.

      Itse olen hyvännäköinen ikäisekseni, luova ja älykäs, seksikarismaa riittää. En todellakaan seurustele tavisten kanssa, meillä ei ole yhtään mitään yhteistä ja kyllästyn tavikseen noin kahdessa minuutissa, muutaman päivän voin kestää jos on helvetin hyvännäköinen ja oon muuten tylsistynyt. Sen jälkeen tulee armoton poisto, en vaan kestä ja haluan palata omaan todellisuuteeni, vaikka kuinka kiva ja rakastettava toinen olisi. Yleensä välttelen näitä suhteita, kun en halua loukata ketään ajankulukseni.

      Kannattaa olla realisti niiden omien ominaisuuksien kantokyvyn suhteen, kun haaveilee ja piirtelee kuvia unelmakumppanista.

      ❄❄❄🌫

      • Anonyymi

        Kyllähän ihmiset joskus loukkaakin ja sekin on osattava ottaa vastaan vaikka vöhän vituttaiskin. Ihmiset nyt on kuitenkin vaan ihmisiä, ne wanna be perfectitkin. Erehtyy, tyhmäilee, liioittelee, olettelee, loukkaantuu mitä ihmeellisemmistä asioista.


    • Anonyymi

      Polttamalla pilveä, nainen kiinnittää huomion omalaatuisiin juttuihin.
      Asia johtaa toiseen. jne

    • Anonyymi

      Kyllilla otsaan

    • Anonyymi

      Riittävän isot mänbuubsit ja kihertävä tyyli.

    • Anonyymi

      Naiset on ulkonäkökeskeisiä joten jos ei ole komea niin ei naista saa mitenkään. Niin se vaan on.

    • Anonyymi

      Onhan näitä:
      - mittava rikoshistoria tai korkea johtotason asema työelämässä
      - väh. 185cm pituus
      - salilla käyty niin että tulos näkyy (lihaksikkuus)
      - jykevä tappajan leuka, uhmakkaat metsästäjän silmät, soturin kallo
      - dominoiva, assertiivinen, voimakas

    • Anonyymi

      Siihen ei paljon tarvita, pitää vain olla juuri se oikea mies. Jos vielä vähän hymyilee ja on muutenkin mukava niin morjens!

    • Parempi olla pelle kuin macho.

    • Jaa-a, who knows I don't.

      • Viikingit osasivat valloittaa naisensa.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Viikingit osasivat valloittaa naisensa.

        Kumpaako rakastus, pärrään vai mimmiin?

        https://youtu.be/MjFqH1PTZMw

        Kummankin muodot hivelee silmää..


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        Kumpaako rakastus, pärrään vai mimmiin?

        https://youtu.be/MjFqH1PTZMw

        Kummankin muodot hivelee silmää..

        Jos liivit tossa pettää niin tissit venähtää kainaloon.
        Mopoilu on vaarallista.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Jos liivit tossa pettää niin tissit venähtää kainaloon.
        Mopoilu on vaarallista.

        On niitä muutama lady biker kuollut kuten Olga Pronina ja Elens Kuzavini pärrällään.


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        On niitä muutama lady biker kuollut kuten Olga Pronina ja Elens Kuzavini pärrällään.

        Elena Kuzavini. Alexaboo on kaiketi vielä elävien kirjoissa.


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        On niitä muutama lady biker kuollut kuten Olga Pronina ja Elens Kuzavini pärrällään.

        Nonni, pipiherkkänä naisena sun pitäisi olla varovainen.

        Oletkos ajatellut invamopoja, ne ovat omalla tavalla tyylikkäitä ja turvallisia, ellei niillä mene muun liikenteen joukkoon. :P
        Kyllä nekin pärisee ja rytkyy.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Nonni, pipiherkkänä naisena sun pitäisi olla varovainen.

        Oletkos ajatellut invamopoja, ne ovat omalla tavalla tyylikkäitä ja turvallisia, ellei niillä mene muun liikenteen joukkoon. :P
        Kyllä nekin pärisee ja rytkyy.

        En mä ole ajanu moneen vuoteen millään pärrällä. Ehkä joku päivä taas, kun jää aikaa.


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        En mä ole ajanu moneen vuoteen millään pärrällä. Ehkä joku päivä taas, kun jää aikaa.

        Juu, liikenteessä ei saa kiirehtiä.
        Tuttu motoristi ajoi 6 tuntia yhteenmenoon erääseen tuppukylään aikoen yöpyä siellä.
        Hän ei kuitenkaan saanut huonetta ja ajoi yöllä takaisin kotiin, eli 12 tuntia ajoa.

        Autolla ajo tympii aika pian, mutta moottoripyörällä on kai sitten jännempää ajella.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Juu, liikenteessä ei saa kiirehtiä.
        Tuttu motoristi ajoi 6 tuntia yhteenmenoon erääseen tuppukylään aikoen yöpyä siellä.
        Hän ei kuitenkaan saanut huonetta ja ajoi yöllä takaisin kotiin, eli 12 tuntia ajoa.

        Autolla ajo tympii aika pian, mutta moottoripyörällä on kai sitten jännempää ajella.

        Olen minäkin joskus ajanut autolla yli 200 km/h ja moottoripyörälläkin 200 km/h, en enää nykyään ajaisi liikenteessä niin kovaa. Vanhemmuus kummasti järkiinnyttää.


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        Olen minäkin joskus ajanut autolla yli 200 km/h ja moottoripyörälläkin 200 km/h, en enää nykyään ajaisi liikenteessä niin kovaa. Vanhemmuus kummasti järkiinnyttää.

        Mutta rakastan kyllä kovaa vauhtia elämäni loppuun asti.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Juu, liikenteessä ei saa kiirehtiä.
        Tuttu motoristi ajoi 6 tuntia yhteenmenoon erääseen tuppukylään aikoen yöpyä siellä.
        Hän ei kuitenkaan saanut huonetta ja ajoi yöllä takaisin kotiin, eli 12 tuntia ajoa.

        Autolla ajo tympii aika pian, mutta moottoripyörällä on kai sitten jännempää ajella.

        Tässä videossa näytetään mitä käy, kun 200 km/h törmää toiseen ajoneuvoon. Ei ole ruumita kuvissa.

        https://youtu.be/jQdZTtca9fA


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        Tässä videossa näytetään mitä käy, kun 200 km/h törmää toiseen ajoneuvoon. Ei ole ruumita kuvissa.

        https://youtu.be/jQdZTtca9fA

        Ja tässä näkee miten kovaa auto tai moottoripyörä menee ohi 200km/h.

        https://youtu.be/fnpo9vuGb6M

        Että muusia tulee, jos törmää.


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        Ja tässä näkee miten kovaa auto tai moottoripyörä menee ohi 200km/h.

        https://youtu.be/fnpo9vuGb6M

        Että muusia tulee, jos törmää.

        Tässä vielä moottoripyörä lentäjiä. Tervetuloa meidän umpihullujen vauhtihullujen maailmaan.

        https://youtu.be/EUox8xqRPDg


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        Tässä vielä moottoripyörä lentäjiä. Tervetuloa meidän umpihullujen vauhtihullujen maailmaan.

        https://youtu.be/EUox8xqRPDg

        Pari kertaa on auton rengas uponnut asfaltissa olevaan kuoppaan, motoristi hettäisi varmaan veivinsä siinä kohtaa.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Pari kertaa on auton rengas uponnut asfaltissa olevaan kuoppaan, motoristi hettäisi varmaan veivinsä siinä kohtaa.

        Joo. Irtohiekka, vesi, öljy, tiemaalaukset, montut, railot, muut tielläliikujat, eläimet, irtosälä tiellä kaikki osaa olla kohtalokkaat koheltaessa. Lohduton näky se Olga Proninakin, kun tiellä makaa elottomana verilammikossaan. Kovalla vauhdilla kaidetta päin. Siinä on pärrä, naisesta en viitsi kuvaa laittaa.

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8IcW_N0N58yWmItzO77KTV3ym2cAIPGrS9A&usqp=CAU


      • Frigg_og_Fritjof kirjoitti:

        Olen minäkin joskus ajanut autolla yli 200 km/h ja moottoripyörälläkin 200 km/h, en enää nykyään ajaisi liikenteessä niin kovaa. Vanhemmuus kummasti järkiinnyttää.

        Tutkimuksen mukaan ihmisen mielenkiinto kauhuleffoja kohtaan loppuu kun vanhemmuus alkaa.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan ihmisen mielenkiinto kauhuleffoja kohtaan loppuu kun vanhemmuus alkaa.

        Ainakaan lapsiin kohdistuvat pahat asiat haluaa jättää katsomatta. Ja vauhtijalkakin kevenee. Alkaa miettiä kuolevaisuutta ja että vaikka on kuinka taitava kuljettaja, niitäkin kuolee. Helposti tule ylimieliseksi ja yli-itsevarmaksi, kun joku on lällyn helppoa. Kuten mulle vaikka auton käsittely ja kovaa ajaminenkin. Olen monet hipat voittanut joko taidolla tai lisäämällä vauhtia, kun toiselta on loppunut kantti siinä kohtaa.

        Tosiaan kannattaa olla mielummin pelle, kun macho tässäkin hommassa. Miettiä mitä jos vauhdilla tappaa itsensä tai muitakin. Ei kannata.


    • Anonyymi

      Riippuu naisesta tietysti. Jos olet naiselle väärää tyyppiä, et mitenkään. Vielä sekin, että vaikka nainen rakastuisi sinuun, hän ei välttämättä halua parisuhdetta kanssasi.

      • Anonyymi

        Kuka on sanonut ettei halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut ettei halua?

        Pelkkä rakkaus puhumattakaan rakastuminen ei riitä parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä rakkaus puhumattakaan rakastuminen ei riitä parisuhteeseen.

        Tämä on niin totta, pelkkä rakkaus ei riitä parisuhteen ylläpitoon ja rakkauskin voi kuolla, jos suhde ei toimi. Nainen tai yhtälailla mies ihastuu ja rakastuu, jos toisen kanssa on kemiaa, vetovoimaa ja tietty jos toiselle on huomaavainen ja mukava. Ei siihen mitään ihme temppuja vaadita.


    • Olemalla sympaattinen murhaaja.

    • Anonyymi

      Varmaankin olemalla itse sillä mielellä liikkeellä, että voi katsoa olevansa sellainen tyyppi johon kannattaa ihastua. ”Millä naisen saa” - kuulostaa joltain jonnemielisen ihailun tarpeelta tai siltä, että on pakko saada joku

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä, mutta liian salaista tietoa kertoa tänne 😎

    • Anonyymi

      Sanot naiselle että sulla on pitkä kalu tai / ja paljon rahaa. Jokainen lähtee mukaan.

    • Hrlppoa. Fnsin rakennat noin 100-160 metrisen maston. Se pitää kuitenkin vahvasti erottaa maa-potentiaalista. Sitten -50-240 neliömillimetriä poikkipinta-alaltaan oleva johdin kytketään sauvaan maston päässä. Toinen pää piilotetaan olohuoneen kattopaneeleinrn alle.

      Toimitetaan optimaalinen kohde johtimen alle ja näytetään kuvaruudulta helkyyttäviä kissavideoita js odotetaan ukkosta.

      Salaman lyödessä johtimeen, sähköputkaus kuljee johtimen läpi naisesta maahan. Kissavideon ihanuus jää leijumaan ja kun annat nsiselle defibilaattorilla oikeaa tahtia, hän saa kissavideoitten takautuman ihanuudesta ja hidastetun pätän romanttisesta sairaalasarjasta kun huudat kuin Vesa Keskinen irti... ja sit nainen dätkyää...

      Periaatteesa ihan iisiä...

    • Anonyymi

      Kerran nainen kysyi mikäs toi minut baariin. Vastasin pokkana että etsin panoseuraa. Puolen tunnin jälkeen nainen pyysi mukaansa kotiinsa ja siellä naisen luona ryypättiin ja sain seksiä. Tapailin naista kaks kuukautta seksin merkeissä.

    • Anonyymi

      Vilauta koronapassia naiselle niin kyllä haarat aukee.

    • Anonyymi

      Tuota huonoilta jäiltä joutsenen.

    • Anonyymi

      No teot. Esim. jos olen uponnut kaulaa myöten lumeen enkä pääse syvästä hangesta pois, ja mies tulee sieltä minut nostamaan niin siinä soi kirkonkellot, että pauke käy!

    • Anonyymi

      Muistan kerran kolarin jälkeen kun siihen tuli hätiin vieras mies, joka piteli kättä olkapäällä, ja pyysi rauhoittumaan ja sain istua lämpimässä autossa hetken aikaa niin jos tilanne ei olisi ollut muuten noin karmea, niin kyllähän sellainen tuntemattoman huolenpito lämmitti niin kovasti, että sinkut olisivat saattaneet siinä vaikka rakastua hemmetti.

    • En tiedä kuinka yleistä se on, mutta jos mies seurustelee naisen kanssa, miehen status nousee naisen kavereiden silmissä.

      • Tai jos miehellä on vihki-/kihlasormus nimettömässä naiset tuntuu mieltävän miehen laadukkaaksi, kun on jollekin kelvannut puolisoksi.


      • JasuM kirjoitti:

        Tai jos miehellä on vihki-/kihlasormus nimettömässä naiset tuntuu mieltävän miehen laadukkaaksi, kun on jollekin kelvannut puolisoksi.

        Tuo myytti sormuksen voimasta on jännä. Mutta onko tosiaan kyse siitä, että mies on joskus jollekin kelvannut, vai ovatko ukkomiehet vaan rauhallisempia ja varmempia naisten suhteen?

        Sanotaan että "luonto tikanpojan puuhun ajaa", mutta ei se muistaakseni niin helppoa ollut.
        Puihin on kyllä menty useasti ja vielä pyrstö edellä. :P


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuo myytti sormuksen voimasta on jännä. Mutta onko tosiaan kyse siitä, että mies on joskus jollekin kelvannut, vai ovatko ukkomiehet vaan rauhallisempia ja varmempia naisten suhteen?

        Sanotaan että "luonto tikanpojan puuhun ajaa", mutta ei se muistaakseni niin helppoa ollut.
        Puihin on kyllä menty useasti ja vielä pyrstö edellä. :P

        Kysymykseesi, että varmaan sekä että. Olen ollut huomaavinaan monien naisten ääneen ajatuksissa, että kokeneita miehiä pidetään arvossa ja status varattu edustaa kokemusta ehkä myös kykyä sitoutua?

        Vaikka eihän nuo asiat oikeasti tarkoita yhtään mitään hyvää välttämättä ko. miehestä. Naissankarit nyt tuottaa varmimmin jotain sydänsuruja, vaan aina naiset niihin haksahtaa uudestaan ja uudestaan, ne puupäisimmät.

        Sopulimainen ajattelu on usein kohtalokasta.


    • Anonyymi

      Jaa, jos palstatotuuksia uskoo niin raha, status ja jännä. En kuitenkaan oikein tähän usko.

    • Anonyymi

      Kyllähän sinä sen tiedät.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2101
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1274
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1037
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      935
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      67
      902
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      844
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe