En halua miehen lapsia nähdä joka viikko

Anonyymi

onko oikeutta sanoa että ei meille, kiitos. Haluane lää normaalia perhe elämää jossa ei ole kummankaan lapsia. On kurja kun vieraat tunkeutuvat kotiimme ja kuvittelevat elävänäs kuin kotona. Ei sen puoleen, että täällä on lapsia mutta kun he tulevat minulta kysymättä ja käyvät jääkaapilla luvatta eikä puhu minulle. Pitääkö mun ruokkia puhumattomia lapsia? Eipidä.
Olisi kiva elää normaalisti ja tehdä omia aioita, mutta kunme jo makssamme elareita niin munusta sen pitäisi riitttää. Yleensä lähden aina pois kun ne tulevat ja tulen kun ovat menneet, mutta ärsyttää että kodisani on vieraita ihmisiä sotkemassa ja kävelemässä minun matoillani ja istuat minun tuoeleissani.
Kurjaa et miehellä on lapsia, olisi niin kvia olla yhdessä, mutta ei onnistu. Mitä teen, en halua olla äiti toisen lapsille, ja toivon että hekin ajattelevat samoin eikä kuvittele että olen heille äiti.

45

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ompas itsekästä tekstiä.

    • Anonyymi

      Eipä tuossa paljon ole tehtävissä. Joko hyväksyt tilanteen, kestät sen ja yrität pärjätä kunnes muksut on aikuisia. Tai sitten vaihdat miestä.

      Älä pelkää, ei ne sua äitinä ajattele. Niillä on luultavasti sulle joku vähemmän mairitteleva nimitys.

    • Anonyymi

      En halua naiseni lapsia nähdä joka päivä onko oikeutta sanoa että ei kiitos. Haluan elää normaalia perheelämää ,jossa ei ole lapsia. On kurja kun vieraat mukulat asuvat kodissani ja kuvittelevat elävänsä kuin kotona. Ei sen puoleen, että täällä on lapsia mutta kun he tulivat tänne minulta kysymättä ja käyvät jääkaapilla luvatta eikä puhu minulle. Pitääkö mun ruokkia puhumattomia lapsia? ei pidä..
      Olisi kiva elää normaalisti ja tehdä omia aioita, mutta eukko jo saa elareita niin minusta sen pitäisi riittää. Usein käyn kaljalla kavereiden kanssa kun wituttaa, mutta ärsyttää että kodisani on vieraita ihmisiä sotkemassa ja kävelemässä minun matoillani ja istuvat minun tuoleissani .
      Kurjaa et naisellani on lapsia, olisi niin kiva vain olla yhdessä, mutta ei onnistu. Mitä teen, en halua olla isäpuoli toisen lapsille, ja toivon että hekin ajattelevat samoin eikä kuvittele että olen heille )

      • Anonyymi

        Uusioiden kanssa tulevat em. ongelmat,se on väistämätöntä. Lue Raamatusta Saaran Ja Abrahamin tilanne,kun Saara antoi epäuskoisena Haagarin miehelleen ja kärsi sitten tätä samaa vaivaa Ismaelin synnyttyä ,vaikka sai Iisakin myöhemmin. Sama kitka on uusioperheissä aina,koska niin on pantu,että isä ja äiti huolehtivat omat lapsensa kotinsa piirissä, ei vieraita. Koko maailma menisi sekaisin,jos kaikki isät ja äidit yrittäisivät huolehtia kaikki maailman lapset.


    • Anonyymi

      Ei mikään ihme et lapsilla ja nuorilla on paljon mt-ongelmia. Lapsen tasolle jääneet tekee lapsia.

      • Anonyymi

        Juurikin noin. Eivät ymmärrä mitä on mennä yhteen ihmisen kanssa jolla on jo lapsia. Eivät hyväksy. Naisen omat lapset miehen on kyllä hyväksyttävä vaikka samalla lailla ne on vieraita miehelle kuin miehen lapset naiselle. Itsekäs nainen haluaisi vieraannuttaa miehen lapset isästään.


    • Anonyymi

      Miksi maailmassa ihmiset hyökkäävät asumaan saman katon alle ottamatta ensin selvää keiden kanssa tuo katto jaetaan!!!!

      Tulevatko lapset täysin yllätyksenä oman vanhempansa kotiin, puolison lainkaan tietämättä että on enemmän kuin normaalia lasten viettää aikaa oman isän/äidin luona?

      Jos todellakaan ei edes tuon vertaa viitsitä nähdä vaivaa tutustua puolisoonsa edeltä käsin, on tosi tyhmää valittaa omasta välinpitämättömyydestään myöhemmin.

      Isät ja äidit ovat huolellisesti harkiten hankkinut lapsensa (kukaan Suomessa ei usko että haikara tuo heidät!!). Vanhempin velvollisuus on antaa aikansa, tukensa, opetuksensa ja rakkautensa lapsilleen.

      Partnerit tulevat ja menevät, lapset pysyvät ja ovat aina osa vanhemman elämää. Heihin vanhempien kuuluukin panostaa enemmän kuin mihinkään muuhun.
      Ainakin niin kauan kunnes lapset oavat täysi-ikäisiä/omillaan.

      • Anonyymi

        "Tulevatko lapset täysin yllätyksenä oman vanhempansa kotiin, puolison lainkaan tietämättä että on enemmän kuin normaalia lasten viettää aikaa oman isän/äidin luona?"

        No siis, omalla kohdalla ei tietenkään tullut yllätyksenä että puolisoni lapset tulevat meille ja viettävät aikaa isänsä kanssa. Mutta omalla kohdalla tuli yllätyksenä miten pikkuhiljaa on jäänyt enemmän ja enemmän minun vastuulleni huolehtia että puolisoni lapsilla on täällä kaikki kun tulevat, tuli yllätyksenä että mieheni ei osaa sanoa eksälleen vastaan missään, vaan kaikki omat suunnitelmat unohdetaan ja siirretään jos eksällä tulee omiin suunnitelmiin muutoksia. Tuli myös yllätyksenä että mieheni paapoo isoja lapsiaan (8 & 11), aamupalat tehdään valmiiksi lautaselle ja kannetaan naaman eteen koska ei suostu uskomaan että tuon ikäiset osaa jo itse voidella leipänsä, ja sitten vaaditaan minua passaamaan heitä samalla tavalla ja suututaan kun sanon että minä en isoja lapsia ala palvelemaan. Että tuskin itse se että lapset ovat kuvioissa, tulee kellekään yllätyksenä (ellei nyt ole vähän tyhmä), mutta se miltä se arki ihan konkreettisesti näyttää, ei voi tietää ennen kuin yhdessä asuu.

        "Isät ja äidit ovat huolellisesti harkiten hankkinut lapsensa"

        Täydellisessä maailmassa kyllä. Mutta usein lapsia hankitaan ihan vain siksi kun halutaan, oishan se vauva niin söpö ja se muka kuuluu asiaan jne. Monesti jompikumpi osapuoli (oman kokemuksen mukaan enemmän naiset) haluavat sitä lasta niin pakonomaisesti että puoliso painostetaan se hankkimaan vaikka tämä ei ehkä yhtä innoissaan asiasta ole. Lapsia myös syntyy paljon vahingossa, ehkäisy pettää tai ollaan huolimattomia.
        Minun miehenikin tuli isäksi vahingossa, ei ikinä ole lapsia halunnut mutta eksänsä valehteli pillereiden syömisestä, ja vaikka mieheni kantaa vastuunsa lapsistaan ja rakastaa heitä, vertaa hän silti aina tilannettaan siihen että lasten saaminen on kuin vankilatuomio ja hänellä on nyt elinkautinen. Joten omalla kohdalla vaikken oikeastaan puolisoni lapsista välitä, enemmänkin ärsyttää kaikki heissä (tämä toki enemmän mieheni käytöksen syytä kuin lapsien), niin olen minä silti se joka yritän aina muistuttaa miestä siitä että lapset ovat syyttömiä siihen että ovat olemassa, ja vahinko on jo tapahtunut joten nyt täytyy vain selvitä ja käyttäytyä kuin aikuinen.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Puoliso on aina ensin,sitten muut. Jos tahdot onnea nauttia,ota kuuleviin korviisi tämä.


    • Anonyymi

      On oiekus, ei uuden äidin tarvi miehen lapsia kasvattaa eikä paapoa heitä. JOs ei tee kotitöitä eikä tuo ruokaansa ja vaatteita mukanaan, niin ei tarvi. Kun leitkit vaanäitiä ja komennat, niin ne katoaa hopeesti, eikä haluu tulla. On raskasta olla uusi äiti kun häiriköijät ja eksä haukkuu ja ei koskaan tee mitä sanotaan. Aina pilaamassa uuden perheen asiat.

      • Anonyymi

        Järkyttävä neuvo. Haluat rikkoa sinulle tärkeän ihmisen suhteen omiin lapsiinsa. Niihin henkilöihin joihin miehellä pitäisi olla pitkä ja syvä suhde elinikäinen suhde.


      • Anonyymi

        Onneksi sulla ei ole miestä eikä lapsia, olet yksinäinen vanha lutka.


    • Anonyymi

      Sinun olisi pitänyt miettiä sitä miehen kanssa suhteeseen ryhtyessä. Tiesit, että miehellä on lapsia ja vanhemmalla on velvollisuus huolehtia lapsistaan. Olet itsekäs jos jälkeenpäin osoitat siitä mieltäsi. Etsi mies jolla ei ole lapsia.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi miettiä? Mietin omaa elämää en kenenkään muun. Kun minulla on kaikki hyvin ja olen onnellinen, se riittää, en ajattele muita. Tiesin et ukolla on kakaroita, mutta mitä sitten? Ei ne kuulu mulle enkä aio ryhtyä niiden äidiksi. Hoitakoot entinen äiti ja lapset itse itsensä, minä olen miehen kanssa en tarvi hänen kersojaan. Olen onnellisempi ilman heitä, Onneksi on omat lapset jotk asuu täällä, ne on hyvinkäyttäytyvi eikä tarvi paapomista. Jos mies huolehtii omistaan niin pitää ksyyä, miksi ex aukko ei sitä tee? Hoidanhan minäkin omani, ja mies maksaa meidän ksutannukset osittain. Mutta se että minä maksaisin muiden elämää, niin se olisi outoa. En ole halunnut meihenl apsia, enkä halua heitä änne. Jos ei eksä maksa heistä mulle rahaa en heitä myöskään hoida enkä vahdi. pysykööt kotonansa siellä on parempi olla kun meidän kauniissa kodissa, ne ei sovi tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi miettiä? Mietin omaa elämää en kenenkään muun. Kun minulla on kaikki hyvin ja olen onnellinen, se riittää, en ajattele muita. Tiesin et ukolla on kakaroita, mutta mitä sitten? Ei ne kuulu mulle enkä aio ryhtyä niiden äidiksi. Hoitakoot entinen äiti ja lapset itse itsensä, minä olen miehen kanssa en tarvi hänen kersojaan. Olen onnellisempi ilman heitä, Onneksi on omat lapset jotk asuu täällä, ne on hyvinkäyttäytyvi eikä tarvi paapomista. Jos mies huolehtii omistaan niin pitää ksyyä, miksi ex aukko ei sitä tee? Hoidanhan minäkin omani, ja mies maksaa meidän ksutannukset osittain. Mutta se että minä maksaisin muiden elämää, niin se olisi outoa. En ole halunnut meihenl apsia, enkä halua heitä änne. Jos ei eksä maksa heistä mulle rahaa en heitä myöskään hoida enkä vahdi. pysykööt kotonansa siellä on parempi olla kun meidän kauniissa kodissa, ne ei sovi tänne.

        Ei mieskään ole halunnut sinun ja exäsi lapsia. Hän sietää niitä, kun parisuhteessa kumpikin aikuinen tekee myönnytyksiä. Luonnollisesti nainen tekee myös osansa eli sietää miehen lapsia. Vai eikö sinun lapset käy omalla isällään lainkaan tai hän osallistu lastenne kuluihin. Rakastunut ihminen ei katkaise puolisonsa välejä hänen omiin lapsiin. Vain itsekäs ihminen haluaa puolisolleen pahaa vaikeuttamalla hänen välejä omiin verisukulaisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi miettiä? Mietin omaa elämää en kenenkään muun. Kun minulla on kaikki hyvin ja olen onnellinen, se riittää, en ajattele muita. Tiesin et ukolla on kakaroita, mutta mitä sitten? Ei ne kuulu mulle enkä aio ryhtyä niiden äidiksi. Hoitakoot entinen äiti ja lapset itse itsensä, minä olen miehen kanssa en tarvi hänen kersojaan. Olen onnellisempi ilman heitä, Onneksi on omat lapset jotk asuu täällä, ne on hyvinkäyttäytyvi eikä tarvi paapomista. Jos mies huolehtii omistaan niin pitää ksyyä, miksi ex aukko ei sitä tee? Hoidanhan minäkin omani, ja mies maksaa meidän ksutannukset osittain. Mutta se että minä maksaisin muiden elämää, niin se olisi outoa. En ole halunnut meihenl apsia, enkä halua heitä änne. Jos ei eksä maksa heistä mulle rahaa en heitä myöskään hoida enkä vahdi. pysykööt kotonansa siellä on parempi olla kun meidän kauniissa kodissa, ne ei sovi tänne.

        Nyt on naikkoselta jäänyt lääkkeet ottamatta , eihän sulla edes ole miestä, saatikka lapsia , olet harhainen , kun lääkkeet ottamatta.
        Ota nyt hyvä ihminen ne lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi miettiä? Mietin omaa elämää en kenenkään muun. Kun minulla on kaikki hyvin ja olen onnellinen, se riittää, en ajattele muita. Tiesin et ukolla on kakaroita, mutta mitä sitten? Ei ne kuulu mulle enkä aio ryhtyä niiden äidiksi. Hoitakoot entinen äiti ja lapset itse itsensä, minä olen miehen kanssa en tarvi hänen kersojaan. Olen onnellisempi ilman heitä, Onneksi on omat lapset jotk asuu täällä, ne on hyvinkäyttäytyvi eikä tarvi paapomista. Jos mies huolehtii omistaan niin pitää ksyyä, miksi ex aukko ei sitä tee? Hoidanhan minäkin omani, ja mies maksaa meidän ksutannukset osittain. Mutta se että minä maksaisin muiden elämää, niin se olisi outoa. En ole halunnut meihenl apsia, enkä halua heitä änne. Jos ei eksä maksa heistä mulle rahaa en heitä myöskään hoida enkä vahdi. pysykööt kotonansa siellä on parempi olla kun meidän kauniissa kodissa, ne ei sovi tänne.

        HULLUJA RIITTÄÄ MAAILMAN TAPPIIN ASTI. IKÄVÄ KYLLÄ MIELISAIRAAT SAA NÄISTÄ KIKSEJÄ, KUIN OLISI JOKU ÄITIPUOLI , TYHMÄ MIKÄ TYHMÄ...................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on naikkoselta jäänyt lääkkeet ottamatta , eihän sulla edes ole miestä, saatikka lapsia , olet harhainen , kun lääkkeet ottamatta.
        Ota nyt hyvä ihminen ne lääkkeesi.

        Lääkkeethän tekee harhaiseksi. Etkö jo huomaa itsestäsi, et osaa keskustella asiasta vaan ihan jostain muusta mikä ei liity asiaan.
        Minä olen äitipuoli, enkä todellakaan ole pompoteltavissa. Lapset ja meihen eksä on heitä joita pompotellaan. Minä määrään ja haluan elää sellasta uusi äitiä elämää kuin haluan. Äiti on se joka sanelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeethän tekee harhaiseksi. Etkö jo huomaa itsestäsi, et osaa keskustella asiasta vaan ihan jostain muusta mikä ei liity asiaan.
        Minä olen äitipuoli, enkä todellakaan ole pompoteltavissa. Lapset ja meihen eksä on heitä joita pompotellaan. Minä määrään ja haluan elää sellasta uusi äitiä elämää kuin haluan. Äiti on se joka sanelee.

        Itsekkäältä ja lapsekkaalta kuulostaa. Sääliksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeethän tekee harhaiseksi. Etkö jo huomaa itsestäsi, et osaa keskustella asiasta vaan ihan jostain muusta mikä ei liity asiaan.
        Minä olen äitipuoli, enkä todellakaan ole pompoteltavissa. Lapset ja meihen eksä on heitä joita pompotellaan. Minä määrään ja haluan elää sellasta uusi äitiä elämää kuin haluan. Äiti on se joka sanelee.

        Hullujen ja trollien kanssa on vaikeaa keskustella , ota nyt ne lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Väärte eläessä se on hankalaa.

    • Anonyymi

      HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
      Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

    • Anonyymi

      Toivon mies avaa silmänsä ja valitsee lapsensa ja jättää sinut. Etsi joku mies jolla ei ole perhettä. Äläkä tuhoa viattomia lapsia.

      • Anonyymi

        Jotkut nauttivat saadessaan vahingoittaa toisia. Jotenkin puistattavaa, että joku haluaa vahingoittaa lapsia ja omaa puolisoaan. Sitähän läheisistä erottaminen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut nauttivat saadessaan vahingoittaa toisia. Jotenkin puistattavaa, että joku haluaa vahingoittaa lapsia ja omaa puolisoaan. Sitähän läheisistä erottaminen on.

        Tuolaisia Putineja valitettavasti syntyy muutamia.
        Tällä tyypillä on lääkkeet jäänyt välillä ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut nauttivat saadessaan vahingoittaa toisia. Jotenkin puistattavaa, että joku haluaa vahingoittaa lapsia ja omaa puolisoaan. Sitähän läheisistä erottaminen on.

        Jos nyt mietitään että lapsuus on se perusta mikä vaikuttaa ihmisen koko loppu elämään. Kaikki ihmiset ja kokemukset muokkaavat sitä vaikuttaen persoonaan ja käytökseen. Tuollaisessa kuviossa täytyy olla erittäin tarkka ketä päästää oman lapsen elämään. Lasten etu pitäisi olla aina oman edun edellä. Onhan se nyt irvokasta että on ihmisiä jotka antaisivat vaikka toisen jalkansa että saisivat lapsia sitten ne joilla niitä on vähät välittää niiden henkisestä kasvusta. Lapsuus on loppujen lopuksi lyhyt pätkä ihmisen elämässä mutta äärimmäisen tärkeä. Se onkin sitten mukava myöhemmin kuunnella oman lapsen suusta kuinka pilasit minun lapsuuden kun toit kumppanin kotiin joka inhosi minua ja kohteli kaltoin. Lapset ovat aina viattomia osapuolia aikuisten suhde kuvioihin ja ongelmiin. Toki perhe arki ei ole herkkua aina. Mutta sitä se on kaikille. Jos siihen ei ole valmis täytyy olla se valmis myöntämää . Ja pysyä erossa siitä. Eikä leikkiä muiden kustannuksella. Lapset aistii ja tietää enemmän kuin aikuiset ehkä ymmärtääkään. Kyllä jokainen aistii sen jos hänestä ei pidetä. Kuvitella että se on kotisi missä joudut sellaisen tunteet tuntemaan. Mitä se tekee ihmisille ja itsetunnolle.


    • Anonyymi

      Noi uusioperhemammat on just tuollaisia, että tahtovat miehen kotiinsa leikkimään isää heidän lapsilleen ja miehen omat biologiset lapset jätetään kuviosta pois.

      • Anonyymi

        No eipä ainakaan parempaan mies vaihda silloin. Saa juonittelevan itsekkään puolison.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ainakaan parempaan mies vaihda silloin. Saa juonittelevan itsekkään puolison.

        Ei kukaan täyspäinen mies tuollaisia idiootteja huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan täyspäinen mies tuollaisia idiootteja huoli.

        Rakkaus sokaisee ja pillun himo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus sokaisee ja pillun himo.

        Rakkaus, hah noin tyhmiin akkoihin ei nyt kukaan rakastu, pitää olla pipi päästään, jos tuollaseen muka rakastuu, ja pillua saa ilman rakastumistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus, hah noin tyhmiin akkoihin ei nyt kukaan rakastu, pitää olla pipi päästään, jos tuollaseen muka rakastuu, ja pillua saa ilman rakastumistakin.

        Ensin ihastutaan pilluun ja sitten sokaistutaan naisesta. Lopuksi herätään todellisuuteen yksin omiin lapsiin ja muihin sukulaisiin välit menettäneenä. Siinä se miehen elämä, kun ruoho on vihreämpää aidan takana.


      • Anonyymi

        No niinhän moni mies on ja ihan koulutukseen katsomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän moni mies on ja ihan koulutukseen katsomatta.

        Kyllä nuo kehitysvammaiset on vähemmistössä, ja useinmiten holhouksen alla.


    • Anonyymi

      Joo, ei niitätarvikkaan nähdä. Sanot miehelle että ei lapsiasi tänne kiitos, jos yhdessä sutte. Mies kyllä ymmärtää ja voi olla iloinen ettei ole lapsia, jos sen takia on muijansa jättänyt.
      Ei ole uuden äidin kiva kasvattaa toisen lapsia, jos omatkin on jo isoja ja upeita lapsia. Toisten häirikkölapsia ei ole kiva kasvattaa, kun ei saa sitä eikä tätä, on niin rajattu mitä saa komentaa ja miten ei.

      Naapurin uusi äiti ei edes saa nähdä miehensä lapsia, kun eks eukko sanoo että lapse ei halua, no ei kai jos äiti on ahukkunu uuden äidin, niin ei toki halua. Uusi äiti vaan elelee miehen rahoilla hänen talossaan, ja on edustusvaimo. Miksi tehdä töitä kun toinen elättää.

      • Anonyymi

        HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
        Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.


      • Anonyymi

        Kyllä syy on siinä uuden äidin käytöksessä, jos lapset ei halua häntä nähdä. Taidat tykätä provosoida. Samanlaisia aloituksia tulee vähän väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä syy on siinä uuden äidin käytöksessä, jos lapset ei halua häntä nähdä. Taidat tykätä provosoida. Samanlaisia aloituksia tulee vähän väliä.

        Eikö se oli hyvä asia ettei miehen lapset halua nähdä? Mitä he tekisivätkään isänsä uudessa pehreessä? Kiusdaisivat ja haukkusivat vaan uutta äitiä ja hänen lapsiaan. On onni, ettei entiset tyrkytä itseään uuteen perheeseen. Entiset on entisiä eikä uudella äidillä ole aikaa kasvattaa toisten lapsia eikä jaksamista, se vatii eirttäin paljon uudelta äidiltä. Kun kaikki on aloitettava alusta, ja tehtävä niinkuin uusi äiti on asiat tehnyt aina, niin se muutos vaatii paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Eihän uudessa perheessä asioita tehdä niinkuin lapset ovat ne oppineet vaan niinkuin uusi äiti määrää. Pukeutumiesta ja hiuksista lähtien, kaikki on muututtava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oli hyvä asia ettei miehen lapset halua nähdä? Mitä he tekisivätkään isänsä uudessa pehreessä? Kiusdaisivat ja haukkusivat vaan uutta äitiä ja hänen lapsiaan. On onni, ettei entiset tyrkytä itseään uuteen perheeseen. Entiset on entisiä eikä uudella äidillä ole aikaa kasvattaa toisten lapsia eikä jaksamista, se vatii eirttäin paljon uudelta äidiltä. Kun kaikki on aloitettava alusta, ja tehtävä niinkuin uusi äiti on asiat tehnyt aina, niin se muutos vaatii paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Eihän uudessa perheessä asioita tehdä niinkuin lapset ovat ne oppineet vaan niinkuin uusi äiti määrää. Pukeutumiesta ja hiuksista lähtien, kaikki on muututtava.

        Samoin omilla lapsillasi isällään ollessa. On se miehelläsi rankkaa tottua toisen miehen räkänokkiin joita oma uusiovaimo palvoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oli hyvä asia ettei miehen lapset halua nähdä? Mitä he tekisivätkään isänsä uudessa pehreessä? Kiusdaisivat ja haukkusivat vaan uutta äitiä ja hänen lapsiaan. On onni, ettei entiset tyrkytä itseään uuteen perheeseen. Entiset on entisiä eikä uudella äidillä ole aikaa kasvattaa toisten lapsia eikä jaksamista, se vatii eirttäin paljon uudelta äidiltä. Kun kaikki on aloitettava alusta, ja tehtävä niinkuin uusi äiti on asiat tehnyt aina, niin se muutos vaatii paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Eihän uudessa perheessä asioita tehdä niinkuin lapset ovat ne oppineet vaan niinkuin uusi äiti määrää. Pukeutumiesta ja hiuksista lähtien, kaikki on muututtava.

        Sama sinun räkänokillasi, siellä exäsi luona myös uusi äiti , joka ei halua nähdä sun räkänokka kakaroitasi ei se halua kasvattaa sun kakaroitasi , kun ne ovat ilkeitä ja ikäisiään jäljessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama sinun räkänokillasi, siellä exäsi luona myös uusi äiti , joka ei halua nähdä sun räkänokka kakaroitasi ei se halua kasvattaa sun kakaroitasi , kun ne ovat ilkeitä ja ikäisiään jäljessä.

        Perinneet äitinsä luonteen ja asenteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinneet äitinsä luonteen ja asenteen.

        Niin ovat joten oimkein meis teki kun jätti lapset ja eksän. Parempiakin on olemassa kun entien muija ja kersat. Jos mies rakastui uuteen äitipuoleen niin ihan sama missä omat lapset on kuitenkin uudella äitipuolella on omat lapset ja ei siinä entiisiä lapsia tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovat joten oimkein meis teki kun jätti lapset ja eksän. Parempiakin on olemassa kun entien muija ja kersat. Jos mies rakastui uuteen äitipuoleen niin ihan sama missä omat lapset on kuitenkin uudella äitipuolella on omat lapset ja ei siinä entiisiä lapsia tarvi.

        Oho, aika sikailijoita mies rakastu uuteen äitipuoleensa, mitäs miehen isä tähän sanoo,
        Taitaa isä tykätä kyttyrää.
        Aika nuoren se miehen isä oli löytänyt, kun sillä vielä pieniä lapsia, ja myös pojalla pieniä lapsia, no pappa hoitaa, kun hänen muija hengailee pojan kanssa.
        Ihme seurakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovat joten oimkein meis teki kun jätti lapset ja eksän. Parempiakin on olemassa kun entien muija ja kersat. Jos mies rakastui uuteen äitipuoleen niin ihan sama missä omat lapset on kuitenkin uudella äitipuolella on omat lapset ja ei siinä entiisiä lapsia tarvi.

        ” Oimkein meis”mikä se on? Äitipuolelle sama missä hänen omat lapset on?. Ja ne on entisii, ja mies sitten rakastu äitipuoleensa, jolla myös lapsia , ei tuosta saa selvää kuka on kenenkin kanssa ja missä lapset on.


    • Anonyymi

      Eti itelles toinen mies. Tai laita se nykyinen mies omaan kämppään ja käy panemassa sitä silloin kun ei oo lapsia.

      Jos haluaa elää lapsetonta elämää ei kannata seurustella sellaisen kanssa jolla on lapsia. Ja pienetkin lapset aistii vittumainen ihmisen ja käyttäytyy sen mukaan. Sä selvästi oot sellanen jolle mäkin oisin tyly.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe