Onko ylläs/äkäslompolo akselilla käsityökauppaa/mitä tahansa kauppaa, jossa myydään ”mummola” -kylttiä? Lahjaksi pitäisi löytää ja jouluksi sinne nurkille tulossa. Mielummin tukisin paikallista käsityötä kuin ostaisin sarjatuotantoa supermarketista. Kaikki vinkit tervetulleita!
Ylläs / Äkäslompolo
Anonyymi
8
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Kaukosesta löytyy erään ladon senältä
- Anonyymi
Kysyä wood jewelistä?
- Anonyymi
liekkö äkäslompolossa aikamiespoikia jotka käsityöt hoitaa.
- Anonyymi
Jo Vain on, tekevät mitä haluat, kyltistä orgasmiin, kerrot vain halusi rehellisesti.
- Anonyymi
Ylläs ilman äkäslompoloa.
Kiina, Kongo vai vastuullisesti Kolari - Anonyymi
Talvella aurinko ei nouse...
Sitä saa maisematiellä jonkin aikaa odotella - Anonyymi
Äkäsjokisuulla Kalervo Eero kaivertaa laserilla puuhun halutunlaisen kyltin. https://www.finder.fi/Puusepänliike puuseppä/TaidePuu Kalervo Eero/Äkäsjoensuu/yhteystiedot/881318
- Anonyymi
Kiitos tästä! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492