Riisuttu feminismi

Feminismi on YLTIÖRASISTINEN ideologia, jonka mukaan VIHOLLINEN luokitellaan SYNTYPERÄN mukaan.

Syntyi Usassa 60-luvulla, joka oli silloin erityisen vihamielisten ideologioiden kehto.

Feminismi ei ole tutkimusalue, vaan ideologia. Se on epäjohdonmukaista ajattelua, jonka lähde ei ole tutkimus vaan silkka viha.

Normaali-ihmisten ideologia on tasa-arvo, jonka lähde on ystävällisyys ja rakkaus.

Feminismin kasvojen paljastaminen sai palstan kuohuntaan, jossa viha suuntautui paljastajan henkilöön, argumentum ad hominem, mielikuvituksellisiin luuloihin, suorastaan harhoihin ja maalittamiseen.

Le féminisme est l’idéologie raciste de la colère. 🌹👀

122

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. En tiedä olenko feministi, mutta miehiä vihaan. Onko ihme, miehet ovat pari tuhatta vuotta tehneet kovasti töitä vihansa ansaitakseen ja tekevät edelleen. Sitä saa, mitä tilaa.

      • Länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan ihminen on vastuussa vain OMISTA teoistaan. Ei menneen ajan sikamaisten miesten teoista, eikä minkään muunkaan ryhmän teoista.

        Nykyajan miehet ja naiset ovat tasa-arvon kannalla. Vain kiihkofeministit ja luuserisovinistit tekevät poikkeuksen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan ihminen on vastuussa vain OMISTA teoistaan. Ei menneen ajan sikamaisten miesten teoista, eikä minkään muunkaan ryhmän teoista.

        Nykyajan miehet ja naiset ovat tasa-arvon kannalla. Vain kiihkofeministit ja luuserisovinistit tekevät poikkeuksen. 🌹👀

        Väkivaltaisuus, julmuus ja vähä-älyisyys on miehissä geeneissä ja kromosomeissa ja jo pelkästään biologisista syistä miesten määrää pitäisi rajusti karsia ja jäljelle jääneet laittaa jatkuvaan valvontaan. Biologiaan syvällisesti perehtyneenä ymmärrät tämän varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisuus, julmuus ja vähä-älyisyys on miehissä geeneissä ja kromosomeissa ja jo pelkästään biologisista syistä miesten määrää pitäisi rajusti karsia ja jäljelle jääneet laittaa jatkuvaan valvontaan. Biologiaan syvällisesti perehtyneenä ymmärrät tämän varmasti.

        Niin ja ihan jo pelkkä testosteroni aiheuttaa noita piirteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisuus, julmuus ja vähä-älyisyys on miehissä geeneissä ja kromosomeissa ja jo pelkästään biologisista syistä miesten määrää pitäisi rajusti karsia ja jäljelle jääneet laittaa jatkuvaan valvontaan. Biologiaan syvällisesti perehtyneenä ymmärrät tämän varmasti.

        Biologia tai mikään muukaan tiede ei anna ohjetta, miten toimia. Humen giljotiini.

        On puhtaasti ideologista, mihin pyritään. Feminismin äärimmäiset muodot pyrkivät luomaan paratiisin eliminoimalla miehet, kuten natsit juutalaiset.

        Sen sijaan normaalit naiset ja miehet pyrkivät tasa-arvoon. 🌹👀


      • En tarkoita vittuiluna, mutta ehkä vika on miesmaussasi. Hakeudut vääränlaisten tyyppien seuraan ja sitten ihmettelet kun sinua satutetaan. Mutta on meitä on erilaisiakin miehiä. Elä menetä toivoa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En tarkoita vittuiluna, mutta ehkä vika on miesmaussasi. Hakeudut vääränlaisten tyyppien seuraan ja sitten ihmettelet kun sinua satutetaan. Mutta on meitä on erilaisiakin miehiä. Elä menetä toivoa.

        On eräs hyvin tavallinen tapa etukäteen puolustautua, heti alkuun kieltää tarkoitus, joka on juuri sanomisen motiivi.

        Kun ramasee, masentaa ja keljuttaa, tulee ottaa RaMaVit-eliksiiriä. Saa kaikista apteekeista. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        On eräs hyvin tavallinen tapa etukäteen puolustautua, heti alkuun kieltää tarkoitus, joka on juuri sanomisen motiivi.

        Kun ramasee, masentaa ja keljuttaa, tulee ottaa RaMaVit-eliksiiriä. Saa kaikista apteekeista. 🌹👀

        Voip olla. Olen kuitenkin niin äärimmäisen suora ihminen, että yleensä ilmoitan aikeeni suoraan. Vihaan sitä jos joutuu arvailemaan mitä toinen tarkoittaa, joten en harrasta sitä itse.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voip olla. Olen kuitenkin niin äärimmäisen suora ihminen, että yleensä ilmoitan aikeeni suoraan. Vihaan sitä jos joutuu arvailemaan mitä toinen tarkoittaa, joten en harrasta sitä itse.

        "Suoruutesi" on sitä, että yrität piilottaa aggressiivisuuttasi. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        "Suoruutesi" on sitä, että yrität piilottaa aggressiivisuuttasi. 🌹👀

        Jaa. Ei ollut tarkoitus, mutta ehkä sinä tiedät paremmin. Tai sitten peilaat omaa mielenmaisemaasi minuun.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voip olla. Olen kuitenkin niin äärimmäisen suora ihminen, että yleensä ilmoitan aikeeni suoraan. Vihaan sitä jos joutuu arvailemaan mitä toinen tarkoittaa, joten en harrasta sitä itse.

        Kuulostaa tutulta. Mä en tuossa suhteessa hyvin samantyyppinen ihminen. Joku varmasti tarkottaa vittuiluksi, kun sanoo "tämä ei ole vittuilua". Mä taas tarkotan sen just kuten sanon, eli että seuraava kommentti EI ole vittuilua, en yksinkertaisesti halua/jaksa etsiä jotain saakelin kiertoilmaisua kyseiselle asialla ja toivon ettei toinen yritä täysin turhaan lukea olemattomia rivien välejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta. Mä en tuossa suhteessa hyvin samantyyppinen ihminen. Joku varmasti tarkottaa vittuiluksi, kun sanoo "tämä ei ole vittuilua". Mä taas tarkotan sen just kuten sanon, eli että seuraava kommentti EI ole vittuilua, en yksinkertaisesti halua/jaksa etsiä jotain saakelin kiertoilmaisua kyseiselle asialla ja toivon ettei toinen yritä täysin turhaan lukea olemattomia rivien välejä.

        Kiitos. Meitä on siis muitakin :). Jotkut tuntuvat etsivän piilomerkityksiä sanoistani. Kierrän yleensä tällaiset ihmiset kaukaa, sillä en jaksa pelata ihmisten kanssa pelejä. Ja jotakin se aina kertoo ihmisestä, että aina olettaa sitä pahinta; Kieroilua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos. Meitä on siis muitakin :). Jotkut tuntuvat etsivän piilomerkityksiä sanoistani. Kierrän yleensä tällaiset ihmiset kaukaa, sillä en jaksa pelata ihmisten kanssa pelejä. Ja jotakin se aina kertoo ihmisestä, että aina olettaa sitä pahinta; Kieroilua.

        Eivät ne ole "piilomerkityksiä", vaan yrityksiä peittää todellinen motiivi. Näkyy siinä, että tällisiä "ei pahalla" -alkuja seuraa silkkaa keljuilua.

        Syynä tällaisiin alkuihin on heikko introspektio ja pöhöttynyt itsetunto. Molemmat ovat evoluution luomuksia, tiedollisesti vääriä, mutta evolutiivisesti hyödyllisiä. Sinussa on siis evolutiivisesti hyödyllistä ainesta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät ne ole "piilomerkityksiä", vaan yrityksiä peittää todellinen motiivi. Näkyy siinä, että tällisiä "ei pahalla" -alkuja seuraa silkkaa keljuilua.

        Syynä tällaisiin alkuihin on heikko introspektio ja pöhöttynyt itsetunto. Molemmat ovat evoluution luomuksia, tiedollisesti vääriä, mutta evolutiivisesti hyödyllisiä. Sinussa on siis evolutiivisesti hyödyllistä ainesta. 🌹👀

        Kunn normaalistikin sä et ota lainkaan huomioon yksilöiden eroja. Sinulle nuo eivät piilomerkityksi, minulle ne taas ovat olemattomia merkityksiä. Minä jun tarkoitan tuollaisen asian juuri kuten sanon. Jos mä vittuilen, niin mun ei ole tarpeen vittuilla piilossa. Jos sanon, että sä olet muuten hemmetin fiksu, niin se voi hyvinkin olla vittuilua. Sen sijaan en ikinä sanoisi, että: "Seuraava kommenttini ei ole vittuiluksi tarkotettu, mutta sä ole kyllä hemmetin fiksu".

        Tämä sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunn normaalistikin sä et ota lainkaan huomioon yksilöiden eroja. Sinulle nuo eivät piilomerkityksi, minulle ne taas ovat olemattomia merkityksiä. Minä jun tarkoitan tuollaisen asian juuri kuten sanon. Jos mä vittuilen, niin mun ei ole tarpeen vittuilla piilossa. Jos sanon, että sä olet muuten hemmetin fiksu, niin se voi hyvinkin olla vittuilua. Sen sijaan en ikinä sanoisi, että: "Seuraava kommenttini ei ole vittuiluksi tarkotettu, mutta sä ole kyllä hemmetin fiksu".

        Tämä sivusta.

        "Kunn normaalistikin sä et ota lainkaan huomioon yksilöiden eroja."

        Väärin, yksilölliset erot ovat SUURIA, seuraavat normaalijakaumaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "Kunn normaalistikin sä et ota lainkaan huomioon yksilöiden eroja."

        Väärin, yksilölliset erot ovat SUURIA, seuraavat normaalijakaumaa. 🌹👀

        Paitsi kaikessa siinä missä nuo eroavaisuudet eivät aja sinun agendaasi. Se on nähty jo monet kerrat.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Eivät ne ole "piilomerkityksiä", vaan yrityksiä peittää todellinen motiivi. Näkyy siinä, että tällisiä "ei pahalla" -alkuja seuraa silkkaa keljuilua.

        Syynä tällaisiin alkuihin on heikko introspektio ja pöhöttynyt itsetunto. Molemmat ovat evoluution luomuksia, tiedollisesti vääriä, mutta evolutiivisesti hyödyllisiä. Sinussa on siis evolutiivisesti hyödyllistä ainesta. 🌹👀

        Toiset on kieroja, toiset ei. Kumpaanko ryhmään sinä kuulut? Ehkä sinun nuoruudessa asiat ovatkin voineet olla noin, mutta ajat muuttuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi kaikessa siinä missä nuo eroavaisuudet eivät aja sinun agendaasi. Se on nähty jo monet kerrat.

        Tieteellisissä kysymyksissä minulla ei ole tietenkään mitään agendaa. Tiede on täysin neutraali. Muistanet Humen giljotiinin.

        Minulla on myös ideologinen motiivi, mutta se ei voi olla tieteellisen tiedon vastainen. Ideologiani on nykyisin jo yleinen, tasa-arvo. 🌹👀


      • Palstakamu kirjoitti:

        Toiset on kieroja, toiset ei. Kumpaanko ryhmään sinä kuulut? Ehkä sinun nuoruudessa asiat ovatkin voineet olla noin, mutta ajat muuttuvat.

        Järjetöntä ja loukkaavaa "keskustelua" ei ole syytä jatkaa. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Järjetöntä ja loukkaavaa "keskustelua" ei ole syytä jatkaa. 🌹👀

        Kannattaa katsoa peiliin.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tieteellisissä kysymyksissä minulla ei ole tietenkään mitään agendaa. Tiede on täysin neutraali. Muistanet Humen giljotiinin.

        Minulla on myös ideologinen motiivi, mutta se ei voi olla tieteellisen tiedon vastainen. Ideologiani on nykyisin jo yleinen, tasa-arvo. 🌹👀

        Ainoa vaan, että et usko tieteelliseen tutkimukseen, paitsi niiltä osin kun se tukee agendaasi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Toiset on kieroja, toiset ei. Kumpaanko ryhmään sinä kuulut? Ehkä sinun nuoruudessa asiat ovatkin voineet olla noin, mutta ajat muuttuvat.

        Noin se minunkin kokemukseni mukaan pitkälti on. Piilomerkityksiä ja yrityksiä peittää todellinen motiivi etsivät sellaiset, joilla itsellään on taipumus noihin. Sellaisia ihmiset vain ovat. Valtaosalla on vaikeuksia tajuta omista toimintavoista ja omasta käytöksestä poikkeavaa käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa vaan, että et usko tieteelliseen tutkimukseen, paitsi niiltä osin kun se tukee agendaasi.

        Luonnontieteellisissä tutkimuksissa olen tismalleen yhtä mieltä konsensuksen kanssa. Luonnontieteitä ovat mm. kosmologia. kvanttifysiikka, fysiikka, kemia, biologia, evoluutiopsykologia ja sosiobiologia.

        Humanistisissa tieteissä ei ole konsensusta. Heikoimpia ovat "ihmistieteet", kuten psykologia, sosiologia ja kasvatustieteet, jotka venyvät ja paukkuvat kuin purukumi muodin mukaan. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se minunkin kokemukseni mukaan pitkälti on. Piilomerkityksiä ja yrityksiä peittää todellinen motiivi etsivät sellaiset, joilla itsellään on taipumus noihin. Sellaisia ihmiset vain ovat. Valtaosalla on vaikeuksia tajuta omista toimintavoista ja omasta käytöksestä poikkeavaa käytöstä.

        Minulla on suvussa näitä piilomerkitysihmisiä. Ovat tulleet ryhmittymänä varsin tutuksi. Sitten jos menee sukset ristiin ja yrittää asiaa suoraan selvittää. ei mihinkään saa suoraa vastausta tai asiasta ei haluta keskustella. Ainoastaan vihjaillaan ja korostetaan omaa uhriasemaa. Tuolla tavalla mikään ei koskaan selviä, joten katkaisin välit näihin kieroilijoihin. Nyt sitten ihmettelevät miksen halua olla heidän kanssaan enää tekemisissä ja valittavat yksinäisyyttään.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Luonnontieteellisissä tutkimuksissa olen tismalleen yhtä mieltä konsensuksen kanssa. Luonnontieteitä ovat mm. kosmologia. kvanttifysiikka, fysiikka, kemia, biologia, evoluutiopsykologia ja sosiobiologia.

        Humanistisissa tieteissä ei ole konsensusta. Heikoimpia ovat "ihmistieteet", kuten psykologia, sosiologia ja kasvatustieteet, jotka venyvät ja paukkuvat kuin purukumi muodin mukaan. 🌹👀

        Vaan etpäs ekaan. Selität esim. biologian konsensuksina asioita, joilla ei ole mitään teko nykyisen biologisen tutkimuksen kanssa. Matematiikka ja fysiikka saattavat sultakin osua kohdilleen - ainakin niiltä osin, jotka eivät ole muuttuneet viimeisen puolen vuosisadan aikana.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on suvussa näitä piilomerkitysihmisiä. Ovat tulleet ryhmittymänä varsin tutuksi. Sitten jos menee sukset ristiin ja yrittää asiaa suoraan selvittää. ei mihinkään saa suoraa vastausta tai asiasta ei haluta keskustella. Ainoastaan vihjaillaan ja korostetaan omaa uhriasemaa. Tuolla tavalla mikään ei koskaan selviä, joten katkaisin välit näihin kieroilijoihin. Nyt sitten ihmettelevät miksen halua olla heidän kanssaan enää tekemisissä ja valittavat yksinäisyyttään.

        Vaikeuksia ihmissuhteissa? 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Vaikeuksia ihmissuhteissa? 🌹👀

        Ei. Valitsen vain seurani. Kokemukseni mukaan ilkeät ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mieluummin keskittyy heihin jotka sen ansaitsevat ja tekee omasta elämästään ihanaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on suvussa näitä piilomerkitysihmisiä. Ovat tulleet ryhmittymänä varsin tutuksi. Sitten jos menee sukset ristiin ja yrittää asiaa suoraan selvittää. ei mihinkään saa suoraa vastausta tai asiasta ei haluta keskustella. Ainoastaan vihjaillaan ja korostetaan omaa uhriasemaa. Tuolla tavalla mikään ei koskaan selviä, joten katkaisin välit näihin kieroilijoihin. Nyt sitten ihmettelevät miksen halua olla heidän kanssaan enää tekemisissä ja valittavat yksinäisyyttään.

        Juuri noinhan se tuppaa menemään. Suoria vastauksia on mahdotonta saada tuon ihmistyypin ihmisiltä. Itseäni taas ei kiinnosta kenenkään tarkotusperiä arvailla. En jaksa vaivautua. Jos ei sovi suoraan sanoa niin olkoon sitten sanomatta, eipä tuo mun elämääni vaikuta. Paria ihmistä itseään tosin tuntuu kovastikin risovan, kun mä en vaivaudu leikkimään heidän leikkejään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noinhan se tuppaa menemään. Suoria vastauksia on mahdotonta saada tuon ihmistyypin ihmisiltä. Itseäni taas ei kiinnosta kenenkään tarkotusperiä arvailla. En jaksa vaivautua. Jos ei sovi suoraan sanoa niin olkoon sitten sanomatta, eipä tuo mun elämääni vaikuta. Paria ihmistä itseään tosin tuntuu kovastikin risovan, kun mä en vaivaudu leikkimään heidän leikkejään.

        Ja kun kyseessä on nimenomaan heidän pelinsä. Sitten oletetaan että kaikkien pitäisi toimia heidän säännöillään ja vedetään muut väkisin mukaan omaan peliin. Ehkä kyse on jonkinlaisesta mielenjäykkyydestä ja valtapeleistä. Toista pidetään koko ajan pimennossa, jolloin toinen ei voi edes puolustautua omia vihjailuja vastaan. Sitten saa olla aina marttyyri.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja kun kyseessä on nimenomaan heidän pelinsä. Sitten oletetaan että kaikkien pitäisi toimia heidän säännöillään ja vedetään muut väkisin mukaan omaan peliin. Ehkä kyse on jonkinlaisesta mielenjäykkyydestä ja valtapeleistä. Toista pidetään koko ajan pimennossa, jolloin toinen ei voi edes puolustautua omia vihjailuja vastaan. Sitten saa olla aina marttyyri.

        Omien kokemusteni kauttaolen päätynyt siihen lopputulokseen, että nuo ihmiset eivät ihan aidosti tajua, että toisinkin voisi toimia. Siksi kaikki keskustelutkin aiheesta ovat täysin turhia. Kun aivot eivät kykene jotain käsittämään niin ne eivät vaan kykene.

        Varmaan on paljon sellasiakin, jotka tekevät tota tahallaankin. Oman lähipiirini yksilöt eivät kuitenkaan sellasia ole. Siksipä mä yksinkertasesti en vaan enää lähde keskustelemaan mistää säätä syvällisemmästä heidän kanssaan. Ei maksa vaivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan etpäs ekaan. Selität esim. biologian konsensuksina asioita, joilla ei ole mitään teko nykyisen biologisen tutkimuksen kanssa. Matematiikka ja fysiikka saattavat sultakin osua kohdilleen - ainakin niiltä osin, jotka eivät ole muuttuneet viimeisen puolen vuosisadan aikana.

        Ei myöskään biologia ole muuttunut, vain laajentunut. Tietenkään menneitä tutkimuksia ei ikuisesti toisteta. Kun ne on oikeiksi havaittu, ne pannaan ad acta. Voi olla, että uutta tutkimusta esitellään niin voimaperäisesti, että pohja jää heikosti tunnetuksi.

        Biologinen synteesi syntyi jo 30-luvulla, kun genetiikka ja evoluutio saatettiin samaan teoriaan. On tiedossani VAIN yksi asia, joka on de facto saavuttanut konsensuksen, mutta on jouduttu perumaan. Koodaamattoman DNA:n runsautta nimitettiin roska-DNA:ksi. Nyt tiedetään, että silläkin on funktio, joten puhutaan tilke-DNA:sta.

        Epigeneettinen tutkimus, joka nyt on valloillaan, ei ole entisen tiedon vastaista, vaan tietoa tiedon päälle.

        Muuten, ihmettelin jo roska-DNA-aikana, kuinka elimistö monistaisi roskaa. Sehän olisi pienimmän energiankäytön vastaista, jonka valinta poistaisi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei myöskään biologia ole muuttunut, vain laajentunut. Tietenkään menneitä tutkimuksia ei ikuisesti toisteta. Kun ne on oikeiksi havaittu, ne pannaan ad acta. Voi olla, että uutta tutkimusta esitellään niin voimaperäisesti, että pohja jää heikosti tunnetuksi.

        Biologinen synteesi syntyi jo 30-luvulla, kun genetiikka ja evoluutio saatettiin samaan teoriaan. On tiedossani VAIN yksi asia, joka on de facto saavuttanut konsensuksen, mutta on jouduttu perumaan. Koodaamattoman DNA:n runsautta nimitettiin roska-DNA:ksi. Nyt tiedetään, että silläkin on funktio, joten puhutaan tilke-DNA:sta.

        Epigeneettinen tutkimus, joka nyt on valloillaan, ei ole entisen tiedon vastaista, vaan tietoa tiedon päälle.

        Muuten, ihmettelin jo roska-DNA-aikana, kuinka elimistö monistaisi roskaa. Sehän olisi pienimmän energiankäytön vastaista, jonka valinta poistaisi. 🌹👀

        Hyvin moni asia biologisessa tietämyksessämme on kääntynyt jopa aivan päälaelleen viimeisten vuosikymmenten aikana. Sama valtaosassa muitakin luonnontieteitä.


      • Anonyymi

        Päinvastoin. En jaksa tehdä ihan joka kärpäsestä härkästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni asia biologisessa tietämyksessämme on kääntynyt jopa aivan päälaelleen viimeisten vuosikymmenten aikana. Sama valtaosassa muitakin luonnontieteitä.

        Panepa kertoen esimerkkejä, että KONSEKSUKSEN saavuttaneita TEORIOITA olisi hylätty. Sen sijaan HYPOTEESEISTÄ konsensuksen asteen ja teoriaksi nousun on kokenut harva.

        Voi olla, että kaikille hypoteesin ja teorian ero ei ole selkeä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Panepa kertoen esimerkkejä, että KONSEKSUKSEN saavuttaneita TEORIOITA olisi hylätty. Sen sijaan HYPOTEESEISTÄ konsensuksen asteen ja teoriaksi nousun on kokenut harva.

        Voi olla, että kaikille hypoteesin ja teorian ero ei ole selkeä. 🌹👀

        Laitan heti, kun alat itse linkittää niitä "konsensuksiasi" tukevia artikkeleita. Juu tiedetään, ei sulta löydy yhden yhtä. Pelkää mielipidekirjottelua kaikki sun tekstis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan heti, kun alat itse linkittää niitä "konsensuksiasi" tukevia artikkeleita. Juu tiedetään, ei sulta löydy yhden yhtä. Pelkää mielipidekirjottelua kaikki sun tekstis.

        No nämä Kyniksen "konsensukset" ovat niin yleisesti tunnustettuja, että kukaan ei koskaan edes puolikkaalla sanalla sivua niitä yhdessäkään artikkelissaan. Niistä on mahdoton löytää minkäänlaista todistetta yhtään mistään. Niihin täytyy vain uskoa, vaikkei kukaan ole koskaan keskustellut niistä missään julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nämä Kyniksen "konsensukset" ovat niin yleisesti tunnustettuja, että kukaan ei koskaan edes puolikkaalla sanalla sivua niitä yhdessäkään artikkelissaan. Niistä on mahdoton löytää minkäänlaista todistetta yhtään mistään. Niihin täytyy vain uskoa, vaikkei kukaan ole koskaan keskustellut niistä missään julkisesti.

        Kynis ei osaa edes nimetä niitä "tieteellisiä sivustoja" joilla käy. Ihan kuin hänellä olisi aikaa näiltä Sinkut-höpinöiltään käydä muilla sivustoilla ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En tarkoita vittuiluna, mutta ehkä vika on miesmaussasi. Hakeudut vääränlaisten tyyppien seuraan ja sitten ihmettelet kun sinua satutetaan. Mutta on meitä on erilaisiakin miehiä. Elä menetä toivoa.

        Kynisparka kuvitteli sinun tarkoittaneen kommenttisi hänelle. Hän ei hoksaa, että ne kommentit, joissa ei ole lainausta, on tarkoitettu ekalle kommentoijalle, eli tässä tapauksessa: anonyymi 10.12.2021 22:04.


      • Anonyymi

        naiset ovat vuosituhansisella käytöksellään ansainneet paikkansa hellan ja nyrkin välissä . Nalkuti nalkuti vain jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naiset ovat vuosituhansisella käytöksellään ansainneet paikkansa hellan ja nyrkin välissä . Nalkuti nalkuti vain jatkuu

        Eikös siis miesten kannattaisi heilastella vaan keskenään, kun naiset ovat niin hirveitä otuksia?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan ihminen on vastuussa vain OMISTA teoistaan. Ei menneen ajan sikamaisten miesten teoista, eikä minkään muunkaan ryhmän teoista.

        Nykyajan miehet ja naiset ovat tasa-arvon kannalla. Vain kiihkofeministit ja luuserisovinistit tekevät poikkeuksen. 🌹👀

        Lännessä asiaa tosiaankin katsotaan näin. Sen sijaan esimerkiksi juutalaisuudessa ja islamissa ei katsota.

        Juutalaisuuteen kuuluu kostofunktio, joka voi hypätä yli jopa useita sukupolvia. Nyt olemassa oleva sukupolvi laitetaan maksamaan edellisten sukupolvien "synnit".


    • Jostakin syystä lähdetahko ei ole vaatinut lähteitä näille havainnoille. Miksi? 🌹👀

      • Anonyymi

        Olisko koska jokainen vähänkään vakkarimpi tietää jo näiden sun juttujes lähteen - sun oman korvienvälisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko koska jokainen vähänkään vakkarimpi tietää jo näiden sun juttujes lähteen - sun oman korvienvälisi.

        Tuotahan se just on. Harva jaksaa enää kysellä lähteiden perään. Ei Kyniksellä ole ikinä osoittaa edes yhtä lähdettä jutuilleen. Hänen jutuillaan on on satunnaisen mielipidekirjotuksen painoarvo, eli ei oikeastaan yhtään mitään.


      • Anonyymi

        No, laita lähteet väitteillesi?

        Kaikki tietävät kyllä että sun ainoa lähde on MUsta-TUntuu. Kaikki palstalaiset tietää ettei sun jutuilla ole minkäänlaista faktapohjaa.

        Jos sulla olisi linkittää faktatietoa väitteittesi tueksi, olisit jo aikaa sitten tehnyt sen.


    • Feminismin ja rasismin yhteys on feministeille kova paikka. Normaalit naiset ja miehet eivät harrasta rasismia, vihollisen nimeämistä syntyperän mukaan, vain feministit ja luuserisovinistit. 🌹👀

      • "Rasismi" on terve ilmiö. Ei ole normaalia palvoa ja jäljitellä profeetan elämää, joka raiskasi 9-vuotiaan lapsen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        "Rasismi" on terve ilmiö. Ei ole normaalia palvoa ja jäljitellä profeetan elämää, joka raiskasi 9-vuotiaan lapsen.

        En ole edes aikonut raiskata ketään. En ole palvonut enkä jäljitellyt KENENKÄÄN profeetan elämää. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        En ole edes aikonut raiskata ketään. En ole palvonut enkä jäljitellyt KENENKÄÄN profeetan elämää. 🌹👀

        En tarkoittanutkaan sinua :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan sinua :D

        Aggressiivisena luonteena hän ei hoksaa, etteivät kaikki kommentit liity häneen itseensä, vaan olettaa että kaikki vittuilevat hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aggressiivisena luonteena hän ei hoksaa, etteivät kaikki kommentit liity häneen itseensä, vaan olettaa että kaikki vittuilevat hänelle.

        Luulin sinun kohdistaneen sinänsä käsittämättömän lauseesi minuun, sillä edellä olin tuominnut rasismin ja sinä taas pidit rasismia hyvänä asiana. Osoitit kommenttisi MINULLE.

        Ehkä kielellisessä ilmaisussa noudatat oikoteitä, jolloin tarkoituksesi jäävät vain sinun tietoosi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Luulin sinun kohdistaneen sinänsä käsittämättömän lauseesi minuun, sillä edellä olin tuominnut rasismin ja sinä taas pidit rasismia hyvänä asiana. Osoitit kommenttisi MINULLE.

        Ehkä kielellisessä ilmaisussa noudatat oikoteitä, jolloin tarkoituksesi jäävät vain sinun tietoosi. 🌹👀

        Näytät sekoittavan palstakamun ja anonyymin keskenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytät sekoittavan palstakamun ja anonyymin keskenään.

        Olet oikeassa, sekoitin. C’était une erreur. Pardon! 🌹👀


    • Anonyymi

      Trollaamisesi saa välillä harvoja palstalle eksyneitä vähän hermostumaan, mutta eiköhän enemmän tätä palstaa seuraavat ymmärrä ja jättää huomiotta.

      Mutta voithan sinä väittää vaikka mitä ja niinhän teetkin trollatessasi.

    • Anonyymi

      Aloittajaparka ei näköjään pääse tuosta feministivihastaan yhtään eteenpäin. Samaa jankutusta on hoettava yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uuddstaan….
      Mahtaa olla raskasta elämää tuollainen.

    • Anonyymi

      Riptsin maalivahti lyö nyrkillä päähän kun taitonsa ei aivan riitä alibändissä heheh

    • Rasismin lähde on etnosentrisyys, usko oman ryhmän paremmuudesta toisen ryhmän asemesta. Sille pohjalle feminismi rakentaa, mutta normaalit naiset ja miehet ovat sen hylänneet. 🌹👀

    • Tulee aika, jolloin feminismistä on pumpattu kaikki mehu, eikä se enää kiinnosta edes aggressiivisimpia. Mutta yhtä varmasti tulee uusi ja voimallinen vihan oppi, johon aggressiiviset liittyvät. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan, sillä vihamielisyys ei ole kulttuurinen ilmiö, vaan geneettinen. 🌹👀

      • Anonyymi

        Vasemmistolaisuuteen liittyy sympatia seuraavia liikkeitä kohtaan: feminismi, homojen oikeudet, etnisten vähemmistöjen oikeudet, vammaisten oikeudet, eläinten oikeudet, poliittinen korrektius. Ja tähän kaikkeen liittyy ylimielisyys ja dogmaattinen lähestymistapa näihin asioihin tarkoituksena saada aikaan vasemmistolainen totalitarismi, jolloin valtaanpääsy muuttaa asetelman pois demokraattisesta kritiikistä vasemmiston yksinvaltaan ilman kritiikkiä, minkä historia on jo osoittanut konkreettisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistolaisuuteen liittyy sympatia seuraavia liikkeitä kohtaan: feminismi, homojen oikeudet, etnisten vähemmistöjen oikeudet, vammaisten oikeudet, eläinten oikeudet, poliittinen korrektius. Ja tähän kaikkeen liittyy ylimielisyys ja dogmaattinen lähestymistapa näihin asioihin tarkoituksena saada aikaan vasemmistolainen totalitarismi, jolloin valtaanpääsy muuttaa asetelman pois demokraattisesta kritiikistä vasemmiston yksinvaltaan ilman kritiikkiä, minkä historia on jo osoittanut konkreettisesti.

        Vihamielisyys ei ole puoluepoliittinen ilmiö, vaan synnynnäinen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Vihamielisyys ei ole puoluepoliittinen ilmiö, vaan synnynnäinen. 🌹👀

        Vasemmistolaisuuteen liittyy tarve kapinoida ja kuulua johonkin liikkeeseen.


    • "Feminismi on YLTIÖRASISTINEN ideologia, jonka mukaan VIHOLLINEN luokitellaan SYNTYPERÄN mukaan"

      Sanoisin ettei kyse ole feminismistä, vaan ihan maailmanlaajuidesta alueensa kiinnipitävistä ihmisistä.

      "Meidän maamme, uskontomme, kansallisuutemme, kielemme, rahamme....jne"

      Kaikki sen ulkopuolelle jäävät ovat vihollisia. Eivät niinkään feminismisessä mielessä, vaan aivan muissa teemoissa. Unohtaisin tuon feminismin ja puhusin jostain suuremmasta ongelmasta, joka vaikuttaa koko maapalloomme.

      • Normaalit naiset pyrkivät tekemään yhteistyötä miesten kanssa. Kokonainen yksikkö on heille nainen-mies. Feminismi puolestaan jakaa väestön kahtia syntyperän mukaan, naiset ja miehet, ikään kuin tällainen hahmotus olisi oikeutettu.

        Normaalimiehellä ei nimittäin ole sen suurempaa intressiä identifioitua muihin miehiin kuin naisiinkaan. Feministi puolestaan kuvittelee, että KAIKKI miehet muodostavat ryhmän, joka pitää miesten puolta, ja naiset muodostavat ryhmän, joka pitää naisten puolta. Näin ei ole, vaan kuvitelma on yltiörasistinen.

        Rasismin biologinen peruste on etnosentrisyys. Mitä lähempänä toinen on, sitä voimakkaampi etnosentrisyys. Tämä on evoluution luoma asenne, mutta emme hyväksy sitä, vaan tasa-arvon. samoin ei tule hyväksyä feminismin virheellistä ryhmitystä naiset-miehet. Me miehet emme kuulu ryhmään miehet, vaan ryhmään IHMISET.

        Feministit pitävät SYNNYNNÄISTÄ ominaisuutta. sukupuolta ryhmittelyperusteena, aivan samoin kuin muut rasistit pitävät synnynnäistä ominaisuutta, esimerkiksi afrikkalaisuutta, ryhmittelyperusteena. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Normaalit naiset pyrkivät tekemään yhteistyötä miesten kanssa. Kokonainen yksikkö on heille nainen-mies. Feminismi puolestaan jakaa väestön kahtia syntyperän mukaan, naiset ja miehet, ikään kuin tällainen hahmotus olisi oikeutettu.

        Normaalimiehellä ei nimittäin ole sen suurempaa intressiä identifioitua muihin miehiin kuin naisiinkaan. Feministi puolestaan kuvittelee, että KAIKKI miehet muodostavat ryhmän, joka pitää miesten puolta, ja naiset muodostavat ryhmän, joka pitää naisten puolta. Näin ei ole, vaan kuvitelma on yltiörasistinen.

        Rasismin biologinen peruste on etnosentrisyys. Mitä lähempänä toinen on, sitä voimakkaampi etnosentrisyys. Tämä on evoluution luoma asenne, mutta emme hyväksy sitä, vaan tasa-arvon. samoin ei tule hyväksyä feminismin virheellistä ryhmitystä naiset-miehet. Me miehet emme kuulu ryhmään miehet, vaan ryhmään IHMISET.

        Feministit pitävät SYNNYNNÄISTÄ ominaisuutta. sukupuolta ryhmittelyperusteena, aivan samoin kuin muut rasistit pitävät synnynnäistä ominaisuutta, esimerkiksi afrikkalaisuutta, ryhmittelyperusteena. 🌹👀

        Sukupuolihan ei kuitenkaan ole ROTU. Siispä sukupuolen mukaan ihmisten syrjiminen ei ole RASISMIA. Tyhmää se kyllä on.

        Kovasti tykkäät korostaa miten tieteellisesti ajatteleva olet, niin luulisi ettet sotkisi rotuerottelua ja sukupuolisyrjintää keskenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolihan ei kuitenkaan ole ROTU. Siispä sukupuolen mukaan ihmisten syrjiminen ei ole RASISMIA. Tyhmää se kyllä on.

        Kovasti tykkäät korostaa miten tieteellisesti ajatteleva olet, niin luulisi ettet sotkisi rotuerottelua ja sukupuolisyrjintää keskenään.

        Ilmiö on saman kaltainen, erottelu synnynnäisten seikkojen perusteella, joihin ei ole itse voinut vaikuttaa. Olisiko sinulla sana, joka sisältää MOLEMMAT? 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ilmiö on saman kaltainen, erottelu synnynnäisten seikkojen perusteella, joihin ei ole itse voinut vaikuttaa. Olisiko sinulla sana, joka sisältää MOLEMMAT? 🌹👀

        "Syrjintä".

        Onhan koirakin kissan kaltainen, mutta koira ei kuitenkaan ole kissa.

        Tieteen miehenä ymmärrät varmasti, ettet voi sanoa "rotu" kun tarkoitat "sukupuoli".


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ilmiö on saman kaltainen, erottelu synnynnäisten seikkojen perusteella, joihin ei ole itse voinut vaikuttaa. Olisiko sinulla sana, joka sisältää MOLEMMAT? 🌹👀

        Syrjintä. Sama henkilö voi kokea syrjintää useammasta eri syystä, jolloin syrjinnän kokemukset kasautuvat.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Normaalit naiset pyrkivät tekemään yhteistyötä miesten kanssa. Kokonainen yksikkö on heille nainen-mies. Feminismi puolestaan jakaa väestön kahtia syntyperän mukaan, naiset ja miehet, ikään kuin tällainen hahmotus olisi oikeutettu.

        Normaalimiehellä ei nimittäin ole sen suurempaa intressiä identifioitua muihin miehiin kuin naisiinkaan. Feministi puolestaan kuvittelee, että KAIKKI miehet muodostavat ryhmän, joka pitää miesten puolta, ja naiset muodostavat ryhmän, joka pitää naisten puolta. Näin ei ole, vaan kuvitelma on yltiörasistinen.

        Rasismin biologinen peruste on etnosentrisyys. Mitä lähempänä toinen on, sitä voimakkaampi etnosentrisyys. Tämä on evoluution luoma asenne, mutta emme hyväksy sitä, vaan tasa-arvon. samoin ei tule hyväksyä feminismin virheellistä ryhmitystä naiset-miehet. Me miehet emme kuulu ryhmään miehet, vaan ryhmään IHMISET.

        Feministit pitävät SYNNYNNÄISTÄ ominaisuutta. sukupuolta ryhmittelyperusteena, aivan samoin kuin muut rasistit pitävät synnynnäistä ominaisuutta, esimerkiksi afrikkalaisuutta, ryhmittelyperusteena. 🌹👀

        Voi Kynis-reppanaa: Rasismi on määritelmällisesti ROTUUN perustuvaa erottelua, jonka kanssa yksilön biologisella sukupuolella ei ole mitään tekemistä.


    • Esitä sana, joka sisältää MOLEMMAT. Jos sellaista sanaa ei ole, täytyy tulla toimeen huonolla sanavarastolla. 🌹👀

      • Anonyymi

        Edelleen: syrjintä.

        Rasismi on rotusortoa, eikä sillä ole mitään tekemistä sukupuolisyrjinnän kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen: syrjintä.

        Rasismi on rotusortoa, eikä sillä ole mitään tekemistä sukupuolisyrjinnän kanssa.

        Feminismi perustuu vihalle ja sukupuolisyrjinnälle, joka on aivan samanlaista kuin rasismi, syrjintää synnynnäisten ominaisuuksien perusteella. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feminismi perustuu vihalle ja sukupuolisyrjinnälle, joka on aivan samanlaista kuin rasismi, syrjintää synnynnäisten ominaisuuksien perusteella. 🌹👀

        Feminismi on ihmisten tasa-arvon asialla. Feminismi edistää myös miesten tasa-arvoa. Älä sinä vääristele asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on ihmisten tasa-arvon asialla. Feminismi edistää myös miesten tasa-arvoa. Älä sinä vääristele asioita.

        Toisella kotimaisella: De´ e´ kucku de´. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feminismi perustuu vihalle ja sukupuolisyrjinnälle, joka on aivan samanlaista kuin rasismi, syrjintää synnynnäisten ominaisuuksien perusteella. 🌹👀

        Sinusta siis kaikki syrjintä on rasismia?

        Voisi muilla kuin valkoisilla roduilla olla sulle opetettavaa, kun kerran kuvittelet että kaikkea syrjintää voi sanoa rotusorroksi.

        "Yhyy noi muut valkoiset pojat ei ottaneet mua, valkoista poikaa, hiekkalaatikolla leikkeihin mukaan, kauheen rasistista!!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta siis kaikki syrjintä on rasismia?

        Voisi muilla kuin valkoisilla roduilla olla sulle opetettavaa, kun kerran kuvittelet että kaikkea syrjintää voi sanoa rotusorroksi.

        "Yhyy noi muut valkoiset pojat ei ottaneet mua, valkoista poikaa, hiekkalaatikolla leikkeihin mukaan, kauheen rasistista!!"

        En harjoita rasismia enkä muutakaan syrjintää. Vain feminismi ja luuserisovinismi harrastavat, mutta normaalit ihmiset eivät. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En harjoita rasismia enkä muutakaan syrjintää. Vain feminismi ja luuserisovinismi harrastavat, mutta normaalit ihmiset eivät. 🌹👀

        Eli todella luulet, että syrjiminen sukupuolen mukaan on sama asia, kuin rotusorto?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli todella luulet, että syrjiminen sukupuolen mukaan on sama asia, kuin rotusorto?

        Jokseenkin samaa saastaa, mutta eri pussissa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jokseenkin samaa saastaa, mutta eri pussissa. 🌹👀

        Olet varmasti siis itse tummempi-ihoinen henkilö, kun on varaa sanoa ettei rotusortoa ole olemassa?
        Ovatko muut saman rotuiset kanssaeläjäsi kanssasi samaa mieltä asiasta?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feminismi perustuu vihalle ja sukupuolisyrjinnälle, joka on aivan samanlaista kuin rasismi, syrjintää synnynnäisten ominaisuuksien perusteella. 🌹👀

        Ilmiön samankaltaisuus ei merkitse ilmiöiden identtisyyttä, joten ilmiöitä ei voida kuvata samalla samalla termillä.
        (Margariini ei tarkoita voita.)

        SEKSIMI on hakemasi sana.


    • Anonyymi

      en mäkään molopää ymmärrä femolandiaa

      • Se onkin haaveiden paratiisi, joka olisi toteutuessaan kaikkea muuta kuin paratiisi edes vannoutuneille feministeille, petetyille.

        Tällaisia paratiiseja on ollutkin, mm. Ranskan vallankumouksen jälkeinen giljotiinien aika ja bolseviikkikapinan jälkeinen Neuvotola ja 70-vuotinen synkkä aika sekä sen jälkeen yhä kehittyvä tyrannia. 🌹👀


    • Anonyymi

      Nyt on kyllä kyniksellä pahasti senat sakaisin. Kaiken syrjinnän kutsuminen "rasismiksi" on vähättelevää rotusyrjintää kokeneita kohtaan.

      • Feministin mielestä syrjiä saa muiden synnynnäistenkin ominaisuuksien perusteella, jos kyseessä ei vain ole rotu. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feministin mielestä syrjiä saa muiden synnynnäistenkin ominaisuuksien perusteella, jos kyseessä ei vain ole rotu. 🌹👀

        Edelleen jatkat rodullistettujen ihmisten väheksymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen jatkat rodullistettujen ihmisten väheksymistä.

        Koko käsite rotu on perin kiistanalainen, koska ihmiset ovat geneettisesti hyvin lähellä toisiaan. Yhtäläisyys on paljon suurempi kuin muissa eläinpopulaatioissa.

        Feministit kuitenkin tarvitsevat OMATEKOISEN sanan, rodullistaminen, koska eivät biologiaa tuntemattomina voi ymmärtää tätä geneettistä yhtäläisyyttä, vaan takertuvat toissijaisiin ja vähäisiin eroihin, varsinkin ihon väriin.

        Sivistyneille ihmisille emme ole "rodullistettuja" muuten kuin feministien mielessä. Olemme kaikki samaa suurta ihmiskuntaa.

        Usassa, josta feminismikin on kotoisin, ajatellaan olevan eri rotuja, jotka olisivat muka eritasoisia. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Koko käsite rotu on perin kiistanalainen, koska ihmiset ovat geneettisesti hyvin lähellä toisiaan. Yhtäläisyys on paljon suurempi kuin muissa eläinpopulaatioissa.

        Feministit kuitenkin tarvitsevat OMATEKOISEN sanan, rodullistaminen, koska eivät biologiaa tuntemattomina voi ymmärtää tätä geneettistä yhtäläisyyttä, vaan takertuvat toissijaisiin ja vähäisiin eroihin, varsinkin ihon väriin.

        Sivistyneille ihmisille emme ole "rodullistettuja" muuten kuin feministien mielessä. Olemme kaikki samaa suurta ihmiskuntaa.

        Usassa, josta feminismikin on kotoisin, ajatellaan olevan eri rotuja, jotka olisivat muka eritasoisia. 🌹👀

        Väität siis nyt kirkkain silmin, että rodullistettuja ihmisiä ei ole koskaan syrjitty eikä sorsittu?

        Et ole tainnut suuremmin historiaa lukea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis nyt kirkkain silmin, että rodullistettuja ihmisiä ei ole koskaan syrjitty eikä sorsittu?

        Et ole tainnut suuremmin historiaa lukea?

        En minä näin ole sanonut, vaan että KAIKKI syrjintä on ankarasti tuomittavaa. Olen myös sanonut, että eniten syrjintää harjoittavat feministit ja luuserisovinistit. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen jatkat rodullistettujen ihmisten väheksymistä.

        Naisten syrjintä on myös kyniksen lempipuuhaa. "Feministi" tarkoittaa kyniksen näppäimistä samaa kuin "vihattu nainen koska ei samalla tavalla kuin minä".


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Koko käsite rotu on perin kiistanalainen, koska ihmiset ovat geneettisesti hyvin lähellä toisiaan. Yhtäläisyys on paljon suurempi kuin muissa eläinpopulaatioissa.

        Feministit kuitenkin tarvitsevat OMATEKOISEN sanan, rodullistaminen, koska eivät biologiaa tuntemattomina voi ymmärtää tätä geneettistä yhtäläisyyttä, vaan takertuvat toissijaisiin ja vähäisiin eroihin, varsinkin ihon väriin.

        Sivistyneille ihmisille emme ole "rodullistettuja" muuten kuin feministien mielessä. Olemme kaikki samaa suurta ihmiskuntaa.

        Usassa, josta feminismikin on kotoisin, ajatellaan olevan eri rotuja, jotka olisivat muka eritasoisia. 🌹👀

        Kaikki joo olemme samaa ihmiskuntaa, mutta vieläkään edes naisten tasa-arvo ei ole toteutunut yhdessäkään maassa. Saati nyt sitten eri ihonväristen tasa-arvo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten syrjintä on myös kyniksen lempipuuhaa. "Feministi" tarkoittaa kyniksen näppäimistä samaa kuin "vihattu nainen koska ei samalla tavalla kuin minä".

        En minä nyt sentään vihaa feministejä, mutta sanotaan nyt kylläkin, etten arvosta, paitsi Kristiina Silvania ja Diandra Floresia. Ovat kuulopuheiden mukaan feministejä, mutta hyvin hienostuneita. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki joo olemme samaa ihmiskuntaa, mutta vieläkään edes naisten tasa-arvo ei ole toteutunut yhdessäkään maassa. Saati nyt sitten eri ihonväristen tasa-arvo.

        Ja vauhdilla mennään tasa-arvoon, ei feministien ansiosta, vaan feminismistä huolimatta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En minä näin ole sanonut, vaan että KAIKKI syrjintä on ankarasti tuomittavaa. Olen myös sanonut, että eniten syrjintää harjoittavat feministit ja luuserisovinistit. 🌹👀

        Feministit ovat varsin tarmokkaasti ajaneet myös rotujen tasa-arvoa, sen lisäksi että ajavat eteenpäin naisten tasa-arvoa.

        Mutta kerro ihmeessä miten feministit sortavat rotuja?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Koko käsite rotu on perin kiistanalainen, koska ihmiset ovat geneettisesti hyvin lähellä toisiaan. Yhtäläisyys on paljon suurempi kuin muissa eläinpopulaatioissa.

        Feministit kuitenkin tarvitsevat OMATEKOISEN sanan, rodullistaminen, koska eivät biologiaa tuntemattomina voi ymmärtää tätä geneettistä yhtäläisyyttä, vaan takertuvat toissijaisiin ja vähäisiin eroihin, varsinkin ihon väriin.

        Sivistyneille ihmisille emme ole "rodullistettuja" muuten kuin feministien mielessä. Olemme kaikki samaa suurta ihmiskuntaa.

        Usassa, josta feminismikin on kotoisin, ajatellaan olevan eri rotuja, jotka olisivat muka eritasoisia. 🌹👀

        Rotu ei ole kiistanalalainen käsite kuin sinulle.
        Sen määrittää yksilön fenotyyppi, EI genotyyppi (eli DNA ei liity rodun määritelmään, kuten ympäripyöreässä kirjoituksessasi sekoilit.).


    • Anonyymi

      Disinformaatiota.

    • Anonyymi

      Jep jep, nyt on kynis jo puhumassa erirotuisten ihmisten puolesta - he eivät ole siis koskaan voineet kokea rotusortoa, koska kyniksen mukaan rotuja ei ole olemassa :)

      • Ns. feministilogikkaa. Jos ihan totta puhutaan, eivät feministitkään niin pimahtaneita ole. Suurin osa feministeistä varmaan häpeää esiintymistäsi, mutta katsoo tällä haavaa viisaimmaksi vaieta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ns. feministilogikkaa. Jos ihan totta puhutaan, eivät feministitkään niin pimahtaneita ole. Suurin osa feministeistä varmaan häpeää esiintymistäsi, mutta katsoo tällä haavaa viisaimmaksi vaieta. 🌹👀

        Sinulla taasen on ihan omaa kynislogiikkaa :) Mielestäsi rotuja ei ole olemassa joten sinun mukaasi rotusortoakaan ei siksi ole olemassa :D

        Vähättelet jatkuvasti naisia ja nyt ulotat vähättelysi koskemaan myös kaikkia rotuja :D

        Olet täydellinen tyyppiesimerkki stereotyyppisestä vanhasta valkoisesta lihaasyövästä heteromiehestä, jolla ei ole mitään ymmärrystä muiden ihmisryhmien ongelmista, koska itsellesi on kaikki aina kannettu nokan alle hopeatarjottimella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taasen on ihan omaa kynislogiikkaa :) Mielestäsi rotuja ei ole olemassa joten sinun mukaasi rotusortoakaan ei siksi ole olemassa :D

        Vähättelet jatkuvasti naisia ja nyt ulotat vähättelysi koskemaan myös kaikkia rotuja :D

        Olet täydellinen tyyppiesimerkki stereotyyppisestä vanhasta valkoisesta lihaasyövästä heteromiehestä, jolla ei ole mitään ymmärrystä muiden ihmisryhmien ongelmista, koska itsellesi on kaikki aina kannettu nokan alle hopeatarjottimella :)

        Hopeatarjottimesi: Olen ollut lapsena raa´an ja jatkuvan, sydämettömän pahoinpitelyn kohteena sekä jatkuvan pelon alla. Olen perinyt geeneissäni erittäin syvän alkoholismin ja siihen kuuluvan hoitoresistentin ahdistuneisuuden.

        Suuren aivoverenvuodon (15 vuotta sitten) jälkitilana poden afasiakohtauksia eli kyvyttömyyttä ajatella ja puhua, parikymmentä kertaa vuodessa. Osittaisen halvauksen johdosta pystyn kirjoittamaan vain vasemman käden yhdellä sormella. Jo ennen aivoverenvuotoa alkoivat migreeniset näköhäiriöt, noin 30 kertaa vuodessa.

        En ole enää vuosiin voinut käydä kodin ulkopuolella, kuin taksilla lääkärissä ja rokotuksissa. Oikealla silmälläni näen tietokoneen tekstin, jos kirjainkoko on suuri.

        "Hopeatarjottimesi" on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, lukuun ottamatta suloista ja hyväntahtoista vaimoani, joka on jaksanut minua kaikesta huolimatta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hopeatarjottimesi: Olen ollut lapsena raa´an ja jatkuvan, sydämettömän pahoinpitelyn kohteena sekä jatkuvan pelon alla. Olen perinyt geeneissäni erittäin syvän alkoholismin ja siihen kuuluvan hoitoresistentin ahdistuneisuuden.

        Suuren aivoverenvuodon (15 vuotta sitten) jälkitilana poden afasiakohtauksia eli kyvyttömyyttä ajatella ja puhua, parikymmentä kertaa vuodessa. Osittaisen halvauksen johdosta pystyn kirjoittamaan vain vasemman käden yhdellä sormella. Jo ennen aivoverenvuotoa alkoivat migreeniset näköhäiriöt, noin 30 kertaa vuodessa.

        En ole enää vuosiin voinut käydä kodin ulkopuolella, kuin taksilla lääkärissä ja rokotuksissa. Oikealla silmälläni näen tietokoneen tekstin, jos kirjainkoko on suuri.

        "Hopeatarjottimesi" on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, lukuun ottamatta suloista ja hyväntahtoista vaimoani, joka on jaksanut minua kaikesta huolimatta. 🌹👀

        Paha sai palkkansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paha sai palkkansa.

        Feminististä empatiaa. Normaali naiset tuntevat myötätuntoa, feministit vain vihaa. Viha on synnynnäinen geneettinen taipumus, josta EI VOI päästä eroon, liittyypä mihin tahansa vihan ideologiaan. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hopeatarjottimesi: Olen ollut lapsena raa´an ja jatkuvan, sydämettömän pahoinpitelyn kohteena sekä jatkuvan pelon alla. Olen perinyt geeneissäni erittäin syvän alkoholismin ja siihen kuuluvan hoitoresistentin ahdistuneisuuden.

        Suuren aivoverenvuodon (15 vuotta sitten) jälkitilana poden afasiakohtauksia eli kyvyttömyyttä ajatella ja puhua, parikymmentä kertaa vuodessa. Osittaisen halvauksen johdosta pystyn kirjoittamaan vain vasemman käden yhdellä sormella. Jo ennen aivoverenvuotoa alkoivat migreeniset näköhäiriöt, noin 30 kertaa vuodessa.

        En ole enää vuosiin voinut käydä kodin ulkopuolella, kuin taksilla lääkärissä ja rokotuksissa. Oikealla silmälläni näen tietokoneen tekstin, jos kirjainkoko on suuri.

        "Hopeatarjottimesi" on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, lukuun ottamatta suloista ja hyväntahtoista vaimoani, joka on jaksanut minua kaikesta huolimatta. 🌹👀

        Olet kertomasi mukaan eläkeikäinen, valkoihoinen Suomen kansalainen, jolla on ainakin yksi korkeakoulututkinto ja pitkä kokemus työelämästä. Olet lisäksi pitkässä avioliitossa.

        Siinä sun hopeatarjotin. Harvalla ihmisellä maailmassa on asiat yhtä hyvin kuin sulla. Olet saanut opiskella mitä haluat, työskennellä miten tykkäät, olla vapaa, hyvätuloinen ja avioliitossa itse valitsemasi kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feminististä empatiaa. Normaali naiset tuntevat myötätuntoa, feministit vain vihaa. Viha on synnynnäinen geneettinen taipumus, josta EI VOI päästä eroon, liittyypä mihin tahansa vihan ideologiaan. 🌹👀

        Hah hah. Arvasin että yrität taas feministikorttiasi. No pitäähän vihaajilla olla vihan kohteensa, vaikka kuviteltu sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kertomasi mukaan eläkeikäinen, valkoihoinen Suomen kansalainen, jolla on ainakin yksi korkeakoulututkinto ja pitkä kokemus työelämästä. Olet lisäksi pitkässä avioliitossa.

        Siinä sun hopeatarjotin. Harvalla ihmisellä maailmassa on asiat yhtä hyvin kuin sulla. Olet saanut opiskella mitä haluat, työskennellä miten tykkäät, olla vapaa, hyvätuloinen ja avioliitossa itse valitsemasi kumppanin kanssa.

        Ja ilmainen koulutus ja terveydenhoio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilmainen koulutus ja terveydenhoio.

        Nekin vielä. Kyllä kynis kuuluu siihen ihmisryhmään, joka todella on ravintoketjun huipulla ja maapallolla parhaimmassa asemassa. Hopeatarjottimella elely se on näköjään niin mukavaa, että täytyy huvin vuoksi lytätä huonompiosaisia päivästä toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nekin vielä. Kyllä kynis kuuluu siihen ihmisryhmään, joka todella on ravintoketjun huipulla ja maapallolla parhaimmassa asemassa. Hopeatarjottimella elely se on näköjään niin mukavaa, että täytyy huvin vuoksi lytätä huonompiosaisia päivästä toiseen.

        40-luvulla äitini kamaloitui, kun koko kuukauden liha-annos, joka muuten oli läskiä, oli unohtunut paistinpannulla yöksi uuniin ja mennyt pilalle. Söimme likilaskoista, koska sai hiukan enemmän jauhoja, mutta leipuri oli taitamaton tai jauhot huonoja. Juustoa sai hiukan enemmän kuin voita.

        Silti on laskettu, että korttiannoksilla sai vain puolet välttämättömästä kaloritarpeesta. Puutostaudit olivat yleisiä.

        Rikkailla oli varaa syödä ravintoloissa, joissa vaadittiin kuponkeja vain näennäisesti, koska ne hankkivat ruokatarpeet pääasiassa mustasta pörssistä. Mustaan pörssiin meni elintarvikkeista PUOLET, mutta pöyristyttävien hintojen takia meillä köyhillä ei ollut sinne asiaa.

        Makeisia ei tuotu hopea- eikä muullakaan tarjottimella. Niitä ei ollut.

        Veikkaan, ettet käsitä, millaista köyhän elämä oli pula-aikana. Se ei loppunut vielä 1954, jolloin viimeisistä ostokorteista luovuttiin, silla hinnat olivat "vapaillakin" markkinoilla moninkertaiset nykyisiin verrattuna ja palkat hyvin pienet.

        Luulen, että olet elänyt runsaamman elämän kuin minä, vaikka feministinä tekeydyt kuuluvasi kärsivien joukkoon. Vaimoni elinolot olivat vielä niukemmat, koska isä oli pienviljelijä ja perheessä 10 alaikäista lasta. Meillä oli viisi, myös alaikäisiä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        40-luvulla äitini kamaloitui, kun koko kuukauden liha-annos, joka muuten oli läskiä, oli unohtunut paistinpannulla yöksi uuniin ja mennyt pilalle. Söimme likilaskoista, koska sai hiukan enemmän jauhoja, mutta leipuri oli taitamaton tai jauhot huonoja. Juustoa sai hiukan enemmän kuin voita.

        Silti on laskettu, että korttiannoksilla sai vain puolet välttämättömästä kaloritarpeesta. Puutostaudit olivat yleisiä.

        Rikkailla oli varaa syödä ravintoloissa, joissa vaadittiin kuponkeja vain näennäisesti, koska ne hankkivat ruokatarpeet pääasiassa mustasta pörssistä. Mustaan pörssiin meni elintarvikkeista PUOLET, mutta pöyristyttävien hintojen takia meillä köyhillä ei ollut sinne asiaa.

        Makeisia ei tuotu hopea- eikä muullakaan tarjottimella. Niitä ei ollut.

        Veikkaan, ettet käsitä, millaista köyhän elämä oli pula-aikana. Se ei loppunut vielä 1954, jolloin viimeisistä ostokorteista luovuttiin, silla hinnat olivat "vapaillakin" markkinoilla moninkertaiset nykyisiin verrattuna ja palkat hyvin pienet.

        Luulen, että olet elänyt runsaamman elämän kuin minä, vaikka feministinä tekeydyt kuuluvasi kärsivien joukkoon. Vaimoni elinolot olivat vielä niukemmat, koska isä oli pienviljelijä ja perheessä 10 alaikäista lasta. Meillä oli viisi, myös alaikäisiä. 🌹👀

        Et sitten malttanut pysyä edes jouluun asti lomalla palstalta? :D

        Kovasti yrität nyt selitellä miten kurjaa sun elämä on, vaikka valkoisena heteromiehenä olet syntymästäsi asti kuulunut maailman onnekkaimpiin ihmisiin :) Mitkään itkutarinat eivät muuta sitä faktaa, että harvalla on elämässä asiat niin mukavasti kuin sulla on ollut siitä asti kun synnyit :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten malttanut pysyä edes jouluun asti lomalla palstalta? :D

        Kovasti yrität nyt selitellä miten kurjaa sun elämä on, vaikka valkoisena heteromiehenä olet syntymästäsi asti kuulunut maailman onnekkaimpiin ihmisiin :) Mitkään itkutarinat eivät muuta sitä faktaa, että harvalla on elämässä asiat niin mukavasti kuin sulla on ollut siitä asti kun synnyit :)

        Näyttää oma puheesi hopeatarjottimesta kiihottaneen sinut feministiraivoon. Et taida oikein kunnioittaa joululomaa. Olisiko ilkeilynhalu saanut tinkimään ajoista? Ilmoitin ryhtyväni joululomalle 19.12.2021 19:58 ketjussa "Naisen ja miehen pysyvä biologinen ero" ja ilmestyväni takaisin 27.12.2021.

        Vastasit minun KOLME PÄIVÄÄ AIKAISEMMIN, 16.12.2021 21:58, kirjoittamaani kirjoitukseen.

        RAUHALLISTA Joulua! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Näyttää oma puheesi hopeatarjottimesta kiihottaneen sinut feministiraivoon. Et taida oikein kunnioittaa joululomaa. Olisiko ilkeilynhalu saanut tinkimään ajoista? Ilmoitin ryhtyväni joululomalle 19.12.2021 19:58 ketjussa "Naisen ja miehen pysyvä biologinen ero" ja ilmestyväni takaisin 27.12.2021.

        Vastasit minun KOLME PÄIVÄÄ AIKAISEMMIN, 16.12.2021 21:58, kirjoittamaani kirjoitukseen.

        RAUHALLISTA Joulua! 🌹👀

        Kukaan muu täällä ei ole kovaäänisesti ilmoittanut jäävänsä joulutauolle palstalta kuin sinä :D Kovasti uhosit että pidät paussia :D

        Taitaa tuo sun oma feministiraivo olla niin kovaa, ettet malta edes paria päivää työnnellä sitä yhtä ainoaa toimivaa sormeasi mielikuvitusvaimon rakoseen, vaan täytyy päästä palstalle :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu täällä ei ole kovaäänisesti ilmoittanut jäävänsä joulutauolle palstalta kuin sinä :D Kovasti uhosit että pidät paussia :D

        Taitaa tuo sun oma feministiraivo olla niin kovaa, ettet malta edes paria päivää työnnellä sitä yhtä ainoaa toimivaa sormeasi mielikuvitusvaimon rakoseen, vaan täytyy päästä palstalle :D

        "Kukaan muu täällä ei ole kovaäänisesti ilmoittanut jäävänsä joulutauolle palstalta kuin sinä :D Kovasti uhosit että pidät paussia :D"

        Silti möhlit ja kirjoitit minulle.

        Kuten jo monesti aikaisemmin sanoin, harhoja ei voi poistaa. En suinkaan tunne vahingoniloa harhoistasi. Niiden olemassaolo vain kuuluu elämään. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        40-luvulla äitini kamaloitui, kun koko kuukauden liha-annos, joka muuten oli läskiä, oli unohtunut paistinpannulla yöksi uuniin ja mennyt pilalle. Söimme likilaskoista, koska sai hiukan enemmän jauhoja, mutta leipuri oli taitamaton tai jauhot huonoja. Juustoa sai hiukan enemmän kuin voita.

        Silti on laskettu, että korttiannoksilla sai vain puolet välttämättömästä kaloritarpeesta. Puutostaudit olivat yleisiä.

        Rikkailla oli varaa syödä ravintoloissa, joissa vaadittiin kuponkeja vain näennäisesti, koska ne hankkivat ruokatarpeet pääasiassa mustasta pörssistä. Mustaan pörssiin meni elintarvikkeista PUOLET, mutta pöyristyttävien hintojen takia meillä köyhillä ei ollut sinne asiaa.

        Makeisia ei tuotu hopea- eikä muullakaan tarjottimella. Niitä ei ollut.

        Veikkaan, ettet käsitä, millaista köyhän elämä oli pula-aikana. Se ei loppunut vielä 1954, jolloin viimeisistä ostokorteista luovuttiin, silla hinnat olivat "vapaillakin" markkinoilla moninkertaiset nykyisiin verrattuna ja palkat hyvin pienet.

        Luulen, että olet elänyt runsaamman elämän kuin minä, vaikka feministinä tekeydyt kuuluvasi kärsivien joukkoon. Vaimoni elinolot olivat vielä niukemmat, koska isä oli pienviljelijä ja perheessä 10 alaikäista lasta. Meillä oli viisi, myös alaikäisiä. 🌹👀

        Lapset tuppaavat olemaan alaikäisiä siihen asti, kunnes ovat täysi-ikäisiä...

        Mutta joo, paljastit juuri, ettet ole 1940 -lukua koskaan elänyt. Katsos kun täällä on sellaistakin ikäpolvea, jonka omat vanhemmat ovat tuolloin syntyneitä ja tuo sun romaaneista napattu satuilu ei todellakaan vastaa todellisuutta. Taaskaan.

        Ei voi kuin ihmetellä tuota hulluuden määrää. Itse kun on terve ja ilman päävikoja, niin teidän mielisairaiden sekoilua on sekä hämmentävää että hilpeää seurata sivusta. Samalla voi kiitellä onneaan, että on syntynyt naiseksi tässä maassa. Suomimiehet näyttävät olevan järjestään miespoolin heikointa ainesta.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hopeatarjottimesi: Olen ollut lapsena raa´an ja jatkuvan, sydämettömän pahoinpitelyn kohteena sekä jatkuvan pelon alla. Olen perinyt geeneissäni erittäin syvän alkoholismin ja siihen kuuluvan hoitoresistentin ahdistuneisuuden.

        Suuren aivoverenvuodon (15 vuotta sitten) jälkitilana poden afasiakohtauksia eli kyvyttömyyttä ajatella ja puhua, parikymmentä kertaa vuodessa. Osittaisen halvauksen johdosta pystyn kirjoittamaan vain vasemman käden yhdellä sormella. Jo ennen aivoverenvuotoa alkoivat migreeniset näköhäiriöt, noin 30 kertaa vuodessa.

        En ole enää vuosiin voinut käydä kodin ulkopuolella, kuin taksilla lääkärissä ja rokotuksissa. Oikealla silmälläni näen tietokoneen tekstin, jos kirjainkoko on suuri.

        "Hopeatarjottimesi" on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, lukuun ottamatta suloista ja hyväntahtoista vaimoani, joka on jaksanut minua kaikesta huolimatta. 🌹👀

        Niin, paitsi silloin kun ajelet ratikalla ahdistelemassa tummaihoisia naisia, kuten olet itse kertonut. :-D Ei ristus mikä valehtelija!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paitsi silloin kun ajelet ratikalla ahdistelemassa tummaihoisia naisia, kuten olet itse kertonut. :-D Ei ristus mikä valehtelija!!

        Iloista joulua! Maan päällä rauha ja ihmisillä hyvä tahto. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Näyttää oma puheesi hopeatarjottimesta kiihottaneen sinut feministiraivoon. Et taida oikein kunnioittaa joululomaa. Olisiko ilkeilynhalu saanut tinkimään ajoista? Ilmoitin ryhtyväni joululomalle 19.12.2021 19:58 ketjussa "Naisen ja miehen pysyvä biologinen ero" ja ilmestyväni takaisin 27.12.2021.

        Vastasit minun KOLME PÄIVÄÄ AIKAISEMMIN, 16.12.2021 21:58, kirjoittamaani kirjoitukseen.

        RAUHALLISTA Joulua! 🌹👀

        Sinä olet ainoa, joka täällä kokee feministiraivoa. Joulunakin. On siinäkin pappi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa, joka täällä kokee feministiraivoa. Joulunakin. On siinäkin pappi.

        Iloista Joulua! Joyeux Noël! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hopeatarjottimesi: Olen ollut lapsena raa´an ja jatkuvan, sydämettömän pahoinpitelyn kohteena sekä jatkuvan pelon alla. Olen perinyt geeneissäni erittäin syvän alkoholismin ja siihen kuuluvan hoitoresistentin ahdistuneisuuden.

        Suuren aivoverenvuodon (15 vuotta sitten) jälkitilana poden afasiakohtauksia eli kyvyttömyyttä ajatella ja puhua, parikymmentä kertaa vuodessa. Osittaisen halvauksen johdosta pystyn kirjoittamaan vain vasemman käden yhdellä sormella. Jo ennen aivoverenvuotoa alkoivat migreeniset näköhäiriöt, noin 30 kertaa vuodessa.

        En ole enää vuosiin voinut käydä kodin ulkopuolella, kuin taksilla lääkärissä ja rokotuksissa. Oikealla silmälläni näen tietokoneen tekstin, jos kirjainkoko on suuri.

        "Hopeatarjottimesi" on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, lukuun ottamatta suloista ja hyväntahtoista vaimoani, joka on jaksanut minua kaikesta huolimatta. 🌹👀

        Uhriutuminen on kyllä todella vastenmielistä.
        Yöks.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "Kukaan muu täällä ei ole kovaäänisesti ilmoittanut jäävänsä joulutauolle palstalta kuin sinä :D Kovasti uhosit että pidät paussia :D"

        Silti möhlit ja kirjoitit minulle.

        Kuten jo monesti aikaisemmin sanoin, harhoja ei voi poistaa. En suinkaan tunne vahingoniloa harhoistasi. Niiden olemassaolo vain kuuluu elämään. 🌹👀

        Ei kukaan muu väittänytkään pitävänsä palstalta joulutaukoa kuin sinä itse :D Möhlit etkä malttanut pysyä joulun yli pois palstalta, yksinäinen papparainen kaipasi juttuseuraa kun ei mielikuvitusvaimosta ollut riittävästi seuraa :D :D :D


    • Anonyymi

      Muistetaan nyt, että kynis tietää naisia paremmin, mitä naiset oikeasti ovat, mitä he tuntevat yms.

      Vaikka suurin osa naisista kertoo tutkimusten mukaan mieltävänsä itsensä feministeiksi, niin kynis vähätellen kertoo että näin ei ole. Naisten oma näkemys ja tuntemus asiasta on tämän valkoisen heteromiehen mukaan mitätön seikka. Valkoinen heteromies tietää naisia itseään paremmin, ovatko nämä feministejä vai eivät.

      Jos nainen sanoo olevansa feministi mutta muistaa hymyillä kynikselle, tämä ei ole feministi. Feministit eivät ikinä hymyile. Siksi kynis kivenkovaan väittää että hänen julkkis-idoli-naisensa eivät voi olla feministejä, vaikka kyseiset naiset ovat äänekkäästi feminismin kannattajia.

      Mutta tietenkin he, typerät naiseläjät, ovat väärässä. Kyllä kynis valkoisena heteromiehenä tietää naisia paremmin.

      Kynis myös valkoisena heteromiehenä tietää rodullistettuja ihmisiä paremmin, onko rotusortoa olemassa vai ei. Kynistä ei ole rodun takia sorrettu, joten hänen mielestään rotusortoa ei ole olemassakaan. Aukotonta logiikkaa!

      • Olen perehtynyt biologiaan, jota feministisisaret eivät ole. Siksi keskustelu polkee paikallaan. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen perehtynyt biologiaan, jota feministisisaret eivät ole. Siksi keskustelu polkee paikallaan. 🌹👀

        Sinä se jaksat OLETTAA tietäväsi anonyymi-palstalla kaikkien keskustelijoiden koulutus-, työ- ja harrastustaustat.

        Keskustelu kanssasi polkee paikallaan vain ja ainoastaan siksi, että sinä itse niin haluat. Jankutat jankutat jankutat rasistisia ja sovinistisia juttujasi juttuseuran puutteessa, sillä tiedät että aina löytyy joku väittelyseuraksi.

        Yksinäinen ukkeli yrittää provosoimalla saada edes jotain ihmiskontaktia netissä. Äärimmäisen surullista.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen perehtynyt biologiaan, jota feministisisaret eivät ole. Siksi keskustelu polkee paikallaan. 🌹👀

        Kynis saa olla rasisti ja sovinisti, koska luki 60-luvulla biologiaa. Tietenkin. Se on vanhan valkoisen heteromiehen etuoikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat OLETTAA tietäväsi anonyymi-palstalla kaikkien keskustelijoiden koulutus-, työ- ja harrastustaustat.

        Keskustelu kanssasi polkee paikallaan vain ja ainoastaan siksi, että sinä itse niin haluat. Jankutat jankutat jankutat rasistisia ja sovinistisia juttujasi juttuseuran puutteessa, sillä tiedät että aina löytyy joku väittelyseuraksi.

        Yksinäinen ukkeli yrittää provosoimalla saada edes jotain ihmiskontaktia netissä. Äärimmäisen surullista.

        Surullista nimenomaan.
        Ehkä valehteleminen Internetin keskustelupalstalla tuo sisältöä sisällöttömään ja yksinäiseen elämään
        Eikö vanhuksille ole tarjolla jonkinlaista ystävätoimintaa, joka antaisi mahdollisuuden sosiaaliseen kontaktiin?


    • Anonyymi

      Riikka Pöntinen ( feministinen puolue) haukkuu somessa äänestäjiä natseiksi!! sitä kansanosaa jotka käyttivät äänioikeutta VKK:lle johtuen eduskunnan ja hallituksen syrjivästä käytännöstä ja pakottamisesta rokotteisiin.
      olen taiteenmaisteri 40 v nainen jolla 2 lasta, olen ikäni tehnyt töitä, maksanut veroni, ottanut rokotteet, mutta tätä kokeellista rokotetta en ottanut eikä ota lapsenikaan, tehtäväni on varjella heidän terveyttään.
      Olen asunut 3 eri maassa Euroopassa, en ole kiinnostunut Venäjästä enkä missään tekemisissä natsien kanssa sillä syrjintä minkään perusteella ei kuulu arvoihini.

      Tuollaiset lausunnot ovat rkollisia ja aiheuttaa tavalliset perheet vaaraan. olisi tullut mielenosoitukseen itse katsomaan kun porukka rauhanomaisesti marssi, siellä oli porukkaa laidasta laitaan, perheellisiä ja isoäitejä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe