Joku seksikumppani? Niin seksikumppani pitäisi olla että saa seksiä.
Onkos teillä
24
323
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Ei koskaan ollut vakiopanoa.
- Anonyymi
Ei ole minullakaan ja vaikuttaa, ettei tulekaan. Kaikki vain suuttuu, syytä en tiedä.
Lerppu-Einari 78 v. - Anonyymi
On minulla nuori nainen. Tinderistä pokasin.
- Anonyymi
Ei täällä kellään ole! Muuta kuin mielikuvitus sellaisia. Siksihän me täällä olemme. Toki voi kirjoittaa että joo on minullakin joo kokoajan jyystän tässä samalla kun kirjoitan ja ai niin olen Persian prinsessa!
Ei tällä padunaamalla saa sellaista. Ilman oltava koko loppuelämä.
- Anonyymi
jani pitääkö sun joka väliin laittaa tota samaa. heti kun kukaan nainen ei kirjoita sulle niin alkaa toi jumalaton valitus
- Anonyymi
sama paska kirjoittaa vr kirjoitukseen
- Anonyymi
jotenkin jucvittaa todella paljon tuo haaveilija ko kosks dssi omaasn ajatukdeen niin hienon idean...
- Anonyymi
Kun juo viinjaa niin saa vaikka kuinka useita seksikumppaneita !
Ei mutta entäs jos hommais pistämättömän haisaappaan ja tunkis siihen keksejä tarjolle...
Ois keksikumppari. 😁- Anonyymi
Heh heh😂 Lähellä jo!
- Anonyymi
Ei kiinnosta seura pelkän seksin takia. Himot nyt saa hoidettua itsekin.
Juu on. Se nukkuu tuolla yöpöydän laatikossa ja on aina valmiina palvelemaan, kun tarve ilmenee.
- Anonyymi
Oishan noita tossa..😅 vanhempaa. omanikäistä ja nuorempaa. Vattu vaan kun tökkii, kun on niin paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä😄.💩
- Anonyymi
Oon 33-vuotias neitsyt.
Talvisin seksikumppani kääriytyy tiukasti kankaisiin ja muistuttaa muumiota.
Vain nenän pää jää näkyviin.
Keväällä pääsee taas hameen alle peuhaamaan.- Anonyymi
Jos sinne asti odotat, sillon se on jo homeessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinne asti odotat, sillon se on jo homeessa!
😀 Puoliso saattaa lukea näitä juttuja. Toivottavasti hänen huumorintajunsa riittää. :)
Mutta hyvä huomio! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀 Puoliso saattaa lukea näitä juttuja. Toivottavasti hänen huumorintajunsa riittää. :)
Mutta hyvä huomio!Hahhahhah 😂😂😂😂😂!!
Varma tieto: Homeessa.
Siinä sulle perustelut ensi kertaan
Anna mennä! Anonyymi kirjoitti:
Mutta hyvä huomio!Unohdin kirjautua...
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Unohdin kirjautua...
Ei tässä sitä tarvittu 😂😂
- Anonyymi
Raksamiehet jaksaa. Nyt peiton alle, että keittiöremontti valmistuu 🤣
- Anonyymi
On mulla noita naisia ollut ja on vieläkin. Enkä oo äitini kanssa naimisissa.
- Anonyymi
Ei kukaan oo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947