Niin oletkos jo ostanut joulukinkun ja millaisen ja kuinka ison kinkun?
Kinkun ostaminen
13
140
Vastaukset
- Anonyymi
En, enkä aiokaan ostaa. Mä nhoan joulukinkkua. Jos sen haju alkaa etoa.
- Anonyymi
Nyt jää kinkut kauppaan. Vegenä mennään.
- Anonyymi
Mureketta sen olla pitää. Sieniä sekaan.
- Anonyymi
Kalaa sitten ostatte eli kirjolohta savustettuna, graavlohta, silliä.
- Anonyymi
Ostin ahvenkukon.
- Anonyymi
En ole vielä ostanut, mutta joku pieni 1-2 kilon inkku olisi tarkoitus hankkia. Kyllä jouluun kuuluu kinkun tuoksu ja tietenkin maku myös. 🎄🎅🥓
Kalkkunaa ja lohta, kinkkua ei tänä vuonna kuulemma kaipaa meillä kukaan.
- Anonyymi
Itse ostin kinkun kyllä naiseni kanssa. Pitää laittaa sulaamaan se 2.5 päivää ennen joulua.
- Anonyymi
Jouluna pärjää ilman kinkkua. Joulusalaatit ja laatikot on enemmän ne juttu. Lihapataa voi tehdä siihen lisäksi kinkun sijaan. Lohi on myös ehdoton ja sienisalaatti!
Kinkkua siivuina. Jonkun kalkkunan voisi paistella.
- Anonyymi
Tänä jouluna mä käytän suurkeittiön apua, eli olen tilannut suurimman osan ruuista valmiina. Kinkkurullan valmiiksi paistetuna, josta leikkaan siivuja ruokapöytään tarjolle. Suurimman osan ruuista katan työpöydälle ja lämpimät ruuat hellanpäälle, eli noutopöytää aion käyttää. Jokainen ottaa sitä mitä haluaa...itse, en aio piikoa.
Pullat, piparit ja täytekakut täytän ja koristelen itse, sekä graavilohen teen.
Mutakakkua ois tarkoitus tehdä myös, sisarusten muksut kuitenkin odottavat saavansa sitä jälkiruuaksi. Traditioksi jo muodostunut.
trollikka
Hyvää yötä, kaikille! - Anonyymi
Ostan valmiiksi paistetun kinkun jonka olen jo tilannut aikaa sitten niin säästän sitten aikaa itse ja siivouksen koska kinkusta tulee rasvaa ja uuni menee likaiseksi. 40 euroa maksaa 4 kg kinkku minulle ja tyttöystävälle.
- Anonyymi
olen ostanut useana vuonna Lidlistä , Jouluaitan valmiit kinkkusiivut pakkauksessa, siis se on ollut paras moniin vuosiin, ja nyt hätä, en nimittäin ole Lidlistä löytänyt täät Jouluaitan kinkkua !!
olen S-marketista pari kinkkupakkausta ostanut, ja piti olla mukamas perinteistä joulukinkkua, ja paskat, se oli ihan tavanomaista keittokinkkua !!!
Kyllä nyt sentään aidon kinkun erotan keittokinkusta , öh .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13032Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32075Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100894- 35714
- 64634
- 33601
- 42597