Itselläni ei yhtään, en anna minkään merkitä mitään. Näinköhän tuo on nyt itsensä kuvattava(?)
Muista vieläkin jonkun hirveän kissamiehen jostain ojjelmasta, jolla oli lähteneet tatuoinnit ihan lapasesta.
-NoCanDo
Onko teillä tatuointeja?
39
54
Vastaukset
On mulla.
- Anonyymi
Miltä niitä saa ottamaan tai mikä niiden tarkoitus on?
Ihan yhden ainoan kerran kokeilin etelässä lasten maaleilla okaranneketta. Onneksi oli viimeinen päivä. Lakanoiden sotkemisesta olisi ollut tiedossa lisämaksu Anonyymi kirjoitti:
Miltä niitä saa ottamaan tai mikä niiden tarkoitus on?
Ihan yhden ainoan kerran kokeilin etelässä lasten maaleilla okaranneketta. Onneksi oli viimeinen päivä. Lakanoiden sotkemisesta olisi ollut tiedossa lisämaksuOma filosofia.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Oma filosofia.
No mikä se on?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
En jaksa nyt avata, sori. Takki tyhjä.
Aha, ei uskalla. Mut juu, kaikilla pitää olla lepopäivä.
Anonyymi kirjoitti:
Aha, ei uskalla. Mut juu, kaikilla pitää olla lepopäivä.
Se on vaikea avata kuten mandariini kiina ihmiselle, joka haluaa kuulla muttei ymmärrä kieltä. Se pitää tuntea, ei puhua. ☺️
JasuM kirjoitti:
Se on vaikea avata kuten mandariini kiina ihmiselle, joka haluaa kuulla muttei ymmärrä kieltä. Se pitää tuntea, ei puhua. ☺️
Monille on vaan suuttua iholla. Mulle se on enemmänkin osa minua, mun filosofiaa.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Monille on vaan suuttua iholla. Mulle se on enemmänkin osa minua, mun filosofiaa.
Hei babe, en tunne sua mutta https://youtu.be/hN5X4kGhAtU
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Jaaha, nyt meneekin jännittäväksi..
Ei ole.
Mutta en pahastele muiden tauointeja. Hienojahan ne osaavat olla. Työkavereillani on tajuttomasti aivan upeita tatskoja.- Anonyymi
Kyllä kai, kuviot on hienoja., mutta en silti tykkää. Nehän ovat senhetkisiä mielentiloja, estävät muuttumisen tulevaisuudessa. Ja minä voin itse olla ihan mitä tahansa seuraavana päivänä tai puoleen päivään mennessä
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai, kuviot on hienoja., mutta en silti tykkää. Nehän ovat senhetkisiä mielentiloja, estävät muuttumisen tulevaisuudessa. Ja minä voin itse olla ihan mitä tahansa seuraavana päivänä tai puoleen päivään mennessä
Jo, mulla vähän sama. Siksi en ole niitä ottanut.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Jo, mulla vähän sama. Siksi en ole niitä ottanut.
Niin. Onhan sekin hieman rasittavaa, muuttua kuin mustekala, ellei siitä pohjimmiltaan nauti
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Onhan sekin hieman rasittavaa, muuttua kuin mustekala, ellei siitä pohjimmiltaan nauti
Eri elämäntilanteissa sitä vaan haluaa muuttua. Tai on kiinnostunut eri asioista.
Joissakin pidän tiukasti yhdestä kiinni. Esim puoliso, sähkö- ja vakuutusyhtiö, autokin saa olla sama niinkauan kuin kulkee.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Eri elämäntilanteissa sitä vaan haluaa muuttua. Tai on kiinnostunut eri asioista.
Joissakin pidän tiukasti yhdestä kiinni. Esim puoliso, sähkö- ja vakuutusyhtiö, autokin saa olla sama niinkauan kuin kulkee.Kyllä nekin, tekee kaiken hauskanpitoon niin mahdottomaksi. Mitä kuvioita tuon turkin alta tulisi nähdä estottomasti?
- Anonyymi
On kuule ja tatuoinnissa lukee"PITKÄ NAKKI"
- Anonyymi
Pitkä nakki? Mitä se tarkoittaa? Haluatko jatkuvan, jatkuvan ja jatkuvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä nakki? Mitä se tarkoittaa? Haluatko jatkuvan, jatkuvan ja jatkuvan?
Tiedät kyllä, kuten muutkin palstalaiset, mutta esität vaan tietämätöntä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmm.. *reposition*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, tossa lukee vaan anonyymi. Niin että mitähän vattua sillä oikein tarkoitat? :)
- Anonyymi
itselläni on reidessä ja kyynärvarressa "ikuiset tatuoinnit" Ihan ilmaiseksi sain, kun luut lensivät pihalle onnettomuudessa.
- Anonyymi
Teoriassa minulla on käteen jäänyt ikuinen pillu. Oikeasti, siltä se arpi näyttää. Käykö kateeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teoriassa minulla on käteen jäänyt ikuinen pillu. Oikeasti, siltä se arpi näyttää. Käykö kateeksi?
Ei käy. Onhan niitä muillakin. Ei vaan viiti niin paljon avautua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy. Onhan niitä muillakin. Ei vaan viiti niin paljon avautua
Täi joo, just toisinpäin. Unohdin jo itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täi joo, just toisinpäin. Unohdin jo itseni.
Eihh.. onko pakko kuolla nauruun, jos ei tahdo!!
- Anonyymi
Ei oo vielä. Oon paria tatskaa suunnitellu, mutta en vielä ole niitä toteuttanut. Suojelusenkeli olisi toinen, ja toinen taas teksti ja viiva toiseen reiteen, ja toiseen samat lisättynä nuolella. Ne liittyy kaikki mun menneisyyteen, joka oli ehkä elämän rankimpaa aikaa, mutta niiden merkitys on ehdottomasti positiivinen, ja tuo hyviä muistoja mieleen.
L.- Anonyymi
Ai joo, eri kokoisia arpia on taasen koko kroppa täynnä, enkä ole niitä koskaan hävennyt. Ne on muistona kaikesta siitä, mistä olen elämäni aikana selvinnyt. Lähellä oli etten olisi ollut enää pariinkymmeneen vuoteen täällä.
L. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joo, eri kokoisia arpia on taasen koko kroppa täynnä, enkä ole niitä koskaan hävennyt. Ne on muistona kaikesta siitä, mistä olen elämäni aikana selvinnyt. Lähellä oli etten olisi ollut enää pariinkymmeneen vuoteen täällä.
L.Ei, ääh, älä tee sitä! Se jokin odottaa tulevaisuudessa. Ihan paskafiilis, jos sun suojelusenkeli on mustapäiden kerubi ja minä olenkin blondi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ääh, älä tee sitä! Se jokin odottaa tulevaisuudessa. Ihan paskafiilis, jos sun suojelusenkeli on mustapäiden kerubi ja minä olenkin blondi!
Todennäköisesti tekstit tulee ensin. Jos nyt saan koskaan aikaiseksi tehdä asian eteen jotain.
L.
Eipä ole, ei ole ikinä tuntunut sinällään omalta jutulta ja nuorempana tulin siihen tulokseen, että elämän kolhujen jättämät arvet saa olla mun tatuoinnit.
Ihailen kyllä paljon toisten taidokkaita ja/tai mielenkiintoisia tatuointeja, voin kaupassakin jäädä juttelemaan kassan kanssa sen tatuoinneista jos ei ole jonoja. Taide on kaunista, oli se seinällä, kankaalla tai iholla, olkoonkin että kauneus on aina katsojan silmissä.- Anonyymi
Jaa, joku maalaa itseään ja toinen ei…mitä sitten, huoh!
- Anonyymi
Ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Mulla on varpaanvälit, joihin voisi jotain ottaa. Korkeintaan niihin. Mutta onneksi ei ole tarvetta siihen.
- Anonyymi
Ei ole, ovat turha ja kohdallani melko varma terveysriski.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13032Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32075Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100894- 35714
- 64634
- 33601
- 42597