Ruuhka aikana itä-helsingistä länsi-väylälle (Espoo) kestää ajaltaan suunilleen sama aika kuin junalla Hämeenlinnasta Helsinkiin. Joistain länsi-Helsingin linja-autoreiteistä Helsingin rautatie-asemalle käytännössä kestää 45min, saman verran menee ehkä junalla Hyvinkäältä Helsinkiin?
Ruuhka-aikana Länsiväylältä (Espoo) - Itä Helsinkiin lähes aina kestää kauemmin kuin Idästä länteen. Ruuhka aikana usein miten Helsingin jäähallilta Turunväylän alkuun voi kestää 40minuutista yhteen tuntiin. Omalla autolla voi hivenen nopeammin päästä, koska linja-autot pysähtyy pysäkeillä, pokkeus niillä paikoilla jossa linja-autoilla on ruuhka aikana oma kaista.
Mitä tiedätte ruuhkista?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietullit vähentäisi ruuhkaa ja toisi käyttäjiä julkiseenliikenteseen. Kimpassa on kiva matkustaa. Olen kimppajulkisissa matkustanut kokoikäni ja tyttökaverini myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076