Olin pienestä asti mahdollisesti psykologisessa kokeessa, johon en ollut suostunut, jossa minua kidutettiin, huumattiin ja annettiin sähköshokkeja. Sähköshokit aiheuttivat amnesian. Oireet olivat samanlaisia kuin ketamiinin antamisesta. En tosin ole varma, sainko vainoajan, kun kävin sairaalassa onnettomuuden jälkeen 4-5-vuotiaana ja osasin säveltää ketamiinin vaikutuksesta. Suurin osa musiikista, jota kuulette radiosta, on syntynyt kidutukseni avulla.
Vasta 30-vuotiaana pääsin ulos tilanteestani, mikä ikinä se olikaan. Minulla on pysyvä näköhäiriö, joka aiheutuu usein psykedeeleistä, ja täysin varmasti jollain tavalla heikentyneet kognitiiviset kyvyt. Yhdestä kesästä unohdin puolet muutama vuosi sitten. Jokainen kerta aiheuttaa masennuksen ja lamaannusta kuukausiksi. Vanhempani eivät edes tiedä, mitä minulle tehtiin, enkä saanut puhua heille. Eivät tulleet ajatelleeksi, etten ehkä pysty edes liikkumaan. Miksi ihmiset hankkivat lapsia, kun eivät välitä lapsistaan pätkän vertaa? Toivon tästä syystä ikuisen kirouksen Suomelle sekä alhaista syntyvyyttä.
Oma Kanta ei anna mitään tietoja, minkä mainitsen, koska tulette sanomaan hulluksi.
Jos teille ehdotetaan lapsenne ottamista tieteelliseen kokeeseen, niin älkää koskaan suostuko
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Jostain kumman syystä en aio ottaa koronarokotuksia koskaan. -aloittaja
- Anonyymi
Aloittajalla lääkkeet ottamatta.
Lääkkeet! - Anonyymi
Edelliselle, en ole koskaan ollut millään lääkityksellä (pl. antibiootit pari kertaa). Minua on pakkohuumattu Suomessa. Sain sen näköhäiriön 6-vuotiaana. Sain masennusjaksoja. Piirsin kuvia itsemurhan tekevistä tai kuolevista ihmisistä. En ole koskaan ollut hoitosuhteessa.
Voisitteko tehdä jotain, ettei tällaista enää koskaan tehdä Suomessa kenellekään? Lapsille etenkään.
-aloittaja - Anonyymi
Olet joutunut kokemaan kamalia asioita, se on surullista, olen samaa mieltä, että lapsia tai ketään ei pitäisi laittaa korona piikkien koekaniineiksi.
- Anonyymi
Omien postausten peukutusta nolompaa touhua ei ole.
- Anonyymi
Aloittajan on oltava joissain aineissa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391