The Fender Les Paul?? - Fender's Best Kept Secret!
https://youtu.be/iHZmbJXqwXc
Mielenkiintoinen soitin Fenderiltä. Esim. Sire ja Harley Benton tekevät vähän vastaavanlaisi hybrid telejä. Puulajit niissä tosin muuta, eikä runko ole kaareva.
Fender "Les Paul"
12
149
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin tulee Gibsonin Stratocaster?
- Anonyymi
Kramer Guitars on nykyään Gibsonin omistuksessa, ja Kramer Focus VT211S on heidän versio Stratocasterista.
- Anonyymi
Jaa, teleltähän tuo enemmänkin näyttää, joskin piirteitä lespastakin on, kuten otelaudan reunalista, ja vaahterakansi..
- Anonyymi
Ulkomuoto ei aina ihan kaikkea merkitse. Itse asiassa ulkomuoto on toissijainen asia tässä yhteydessä.
- Anonyymi
On Fender tehnyt Gibson 335 mallisen kitaran lapa vain Fendermäinen.
- Anonyymi
Niin,,nykynuorille Fender Coronado ll lienee tuntematon.
- Anonyymi
Fender myy nykyään Starcasteriä ja Squire Starcasteriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fender myy nykyään Starcasteriä ja Squire Starcasteriä.
Näköjään. On ulkonäöltään vähän kuin "vinoon kasvanut" Gibson 33x malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Starcasterkin on alunperin Fenderin vanha malli jota alettiin valmistamaan uudelleen pitkän tauon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ruma kuin perkele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ruma kuin perkele.
Mainiosta ulkomuodosta syntyi assosiaatio;
https://youtu.be/th1JI90vQtg?t=145
- Anonyymi
Näitä strato-. tele- ja lespajohdannaisia kitaroita on nykyään maailma täynnä. Aika hyvä esimerkki tästä on Chapman-merkkiset skebat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937