Nyt tarvitsisin apua kipeästi. Kyseessä siis volvo v70 2004
Eli siis yks päivä vetäisin kepillä luisua ja abs ja luistoneston vikavalo alkoi palamaan ja mittari meni nollaan ja trippi ei ota kilometrejä ja cruise lakkasi toimimasti. no olen sen jälkeen ajellut ja tämä vika lähtee aina satunnaisesti pois mutta palaa jokakerta takaisin. silloinkun valot eivät pala ja mittarit ottavat lukemaa niin ainut ongelma on että cruise ei silloinkaan jokakerta toimi. Entiedä mitä tehdä ja tämä alkaa olla jo melko outoa sillä miksi vikavalot palavat ns sillointällöin eikö kokoajan. Kyllä siellä varmasti vika on mutta mikä vika kyseessä että vaikuttaa niin moneen asiaan.
KIITOS AVUSTA JO ETUKÄTEEN.
Volvo v 70 abs ja luistonesto vika
5
6847
Vastaukset
- Anonyymi
Auto ottaa nopeussignaalin vasemman etupyörän ABS anturilta. Eli jos sieltä ei tule kunnon signaalia, alkaa nuo mainitsemasi ongelmat, jotka tarvitsevat toimiakseen sen nopeussignaalin.
Vika voi olla itse ABS-anturissa, sen johdotuksissa, mutta myös hammaskehässä jota kyseinen anturi lukee. Sieltä voi olla kehältä hampaita poissa, siellä voi olla ruostetta tai sen kiinnitys voi olla pettänyt (kehä poikki).
Toki, vika voi olla myös ABS yksikössä, mutta nuo ensinmainitut on merkittävästi halvempia selvittää ensin.
Jos käyt vaikka motonetissä lukemassa vikakoodit niin olet sen jälkeen asiassa viisaampi. Veikkaan että vikamuistista löytyy:
Wheel speed sensor, front left incorrect or no signal. - Anonyymi
Ettei vaan olis takapyörän magneetikehä rapainen ja laakereeissa väljää?
- Anonyymi
Kaikkihan on toki mahdollista, mutta tuo vika ei pudota nopeusmittarin näyttämää nollaksi.
- Anonyymi
Abs.ja lutstonestovika ym.. tietääkö joku mistä johtuu?
Ei lähde kunnolla liikkeelle kun painaa kaasua.- Anonyymi
Auttaakohan jos painaa napista dstc pois päältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232476- 1361777
- 661632
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m341369KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.431262Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771199- 1171144
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571077Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(581057Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na311000