Mikä on Veitsiluodon tehdasalueen nykytilanne? Mitä tuotantoa jäi saareen? Puutavaralla ainakin on kova kysyntä nykyään, joten saha, ikkuna- ja ovituotanto luulisi toimivan vilkkaasti.
Miten on paperitehtaan, hiomon ja kuorimon laita? Onko enää mitään toimintaa ja nouseeko enää höyry? Ovatko paperikoneet hiomon koneet viellä paikoillaan vai onko myyty muualle? Asia kiinnostaa, koska olin monta vuotta paperitehtaalla töissä. Jos et tiedä mitään, ei ole pakko vastata. Asiallisia vastauksia arvostan.
Veitsiluodon nykytilanne
Anonyymi
3
300
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Veitsiluodon kuntosali vielä toiminnassa? Ennen vanhaan oli ainakin kunnon meno, eikä mitään pintaliitoa. https://www.finna.fi/Record/kansa_ah.M011-84519
- Anonyymi
mennyttä kalua rättitehasta ootellaan sinne sitten duuniin ilman saunalisiä yms.
- Anonyymi
Tulis hyvin työpaikkoja,peukkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043