Ateismista luopuminen

Anonyymi

Mitkä seikat puolustaisivat ateismista luopumista? Kun seuraa tätä palstaa vaikuttaa siltä, että ateismissa ei olisi mitään houkuttelevaa.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ateismista voi luopua. Ateismi ei ole yhtään mitään.

• Anonyymi

Ateistisesta positisiosta siirtyminen, edellyttäisi melkoista älyllistä taantumista.
        Pitäisi ryhtyä pitämään totena ihan lapsellisia väitteitä.

Ei muuta kuin uuniin vaan jos minulla rupeaisi heittämään niin pahasti!!!

• Anonyymi

Ateistin kannattaa valita kristin usko, koska muut uskonnot eivät johda pelastukseen, Taivaan Isän kotiin. Bonuksena uskostaan Jeesuksen Herruuteen ja sovitustyöhönsä Golgatalla, saa heti ikuisen elämän statuksen, pääsee eroon viinasta, tupakasta, puolisonsa pettämisestä, sekä siunatun, rauhallisen, turvallisen ja riemullisen elämän, Jumalan rakkaana lapsena. Onko nämä pahoja asioita mielestäsi?

• Anonyymi

Siis palstan:
      Uskonnot ja uskomukset
      forumit
      Luterilaisuus ja
      Helluntalaisuus ovat mielestäni sellaisia
      joiden takia haluaisin erota kirkosta

t. avaaja

• Anonyymi

teistin kannattaa valita Viinan pullo vodka koska muut Tex Villeriteivät johda pelastukseen, Taivaan Isäkään, ei tuo hänen Jallulehteään kotiin. Bonuksena uskostaan Jeesuksen Hulluteen ja hmostelun-sovitustyöhönsä Golgatalla, saa heti itkuisen elämän Brutuksen kohtalon, pääsee eloon kun nauttii viinasta, tupakasta, puolisonsa pettämisestä, sekä siunatun, rauhallisen, turvallisen ja riemullisen elämän, moniongelmaisena Jumalan rakkaana lapsena.

Onko nämä pahoja asioita mielestäsi?tii viinasta, tupakasta, puolisonsa pettämisestä, sekä siunatun, Jallun kotia.

ja voi kertoa vanto vieraille Jallunsa lukemisesta ja Raamatun katselemisesta

Mielestäni tavalliset ihmiset tekee toisin kuin palstan HirnuHihu

Katselvat jallun kuvia ja lukevat Raamattua..hhmmm..

• Anonyymi

”Ateismi” on uskomattoman kiihottava sana lukuisille hihhulilahkoissa päänsä nyrjäyttäneille. 🤪🤣🤪

• Anonyymi

Ei ole pakko noudattaa mielikuvitusherran Raamattua esim.
      😁

• Anonyymi
    • Anonyymi

On uskomattoman hienoa olla vapaa taikauskoista. Kokeile jo tänään!

• Anonyymi

Sinun tarvitsee tulla mielisairaaksi, jos aiot ateismista luopua.

• Anonyymi

Ateisteja ovat itsenäiset ajattelijat, teistejä ovat ajatteluun kykenemättömät perässä hiihtäjät.

• Anonyymi

Avaaja lisää: tuo on loukkaus, hiihtäjiä kograan

Anteekri olen känniässä ja kierkoits ei oikein oinnistu
        palaan ghuo
        huomenna asiaan
        Amen.

• Anonyymi

Ateistit elävät reaalimaailmassa. Se on paljon paljon houkuttelevampaa kuin uskovien elämä mielikuvitusolentojensa kanssa.

• Anonyymi

Minulla olisi ateistille yksi kysymys: Mitä uskova ihminen lopulta menettää, jos hän on erehtynyt uskoessaan Jumalaan ja Raamattuun? Toinen kysymys on, mitä ateisti menettää, jos hän on erehtynyt uskoessaan siihen, että Jumalaa ei lainkaan ole?

Omaa taustaani ajatellen kysymys on hyvin merkityksellinen ja erityisesti vastaus siihen. Mitä itse olen menettänyt, kun olen ollut tietoisesti uskossa yli 63 vuotta?

• Anonyymi

Sinun pitäisi myös miettiä sitä mahdollisuutta, että oma uskontosi ei ole se oikea tuhansista mahdollisista. Ateistina minun ei tarvitse vertailla erilaisia uskontoja keskenään, menevät ihan samaan nippuun horoskooppien ja saunatonttujen kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4130
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3211
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2323
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2188
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      90
      1983
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe