Mitkä seikat puolustaisivat ateismista luopumista? Kun seuraa tätä palstaa vaikuttaa siltä, että ateismissa ei olisi mitään houkuttelevaa.
Ateismista luopuminen
15
<50
Vastaukset
Ei ateismista voi luopua. Ateismi ei ole yhtään mitään.
- Anonyymi
Ateistisesta positisiosta siirtyminen, edellyttäisi melkoista älyllistä taantumista.
Pitäisi ryhtyä pitämään totena ihan lapsellisia väitteitä.
Ei muuta kuin uuniin vaan jos minulla rupeaisi heittämään niin pahasti!!!
- Anonyymi
Ateistin kannattaa valita kristin usko, koska muut uskonnot eivät johda pelastukseen, Taivaan Isän kotiin. Bonuksena uskostaan Jeesuksen Herruuteen ja sovitustyöhönsä Golgatalla, saa heti ikuisen elämän statuksen, pääsee eroon viinasta, tupakasta, puolisonsa pettämisestä, sekä siunatun, rauhallisen, turvallisen ja riemullisen elämän, Jumalan rakkaana lapsena. Onko nämä pahoja asioita mielestäsi?
- Anonyymi
Siis palstan:
Uskonnot ja uskomukset
forumit
Luterilaisuus ja
Helluntalaisuus ovat mielestäni sellaisia
joiden takia haluaisin erota kirkosta
t. avaaja - Anonyymi
teistin kannattaa valita Viinan pullo vodka koska muut Tex Villeriteivät johda pelastukseen, Taivaan Isäkään, ei tuo hänen Jallulehteään kotiin. Bonuksena uskostaan Jeesuksen Hulluteen ja hmostelun-sovitustyöhönsä Golgatalla, saa heti itkuisen elämän Brutuksen kohtalon, pääsee eloon kun nauttii viinasta, tupakasta, puolisonsa pettämisestä, sekä siunatun, rauhallisen, turvallisen ja riemullisen elämän, moniongelmaisena Jumalan rakkaana lapsena.
Onko nämä pahoja asioita mielestäsi?tii viinasta, tupakasta, puolisonsa pettämisestä, sekä siunatun, Jallun kotia.
ja voi kertoa vanto vieraille Jallunsa lukemisesta ja Raamatun katselemisesta
Mielestäni tavalliset ihmiset tekee toisin kuin palstan HirnuHihu
Katselvat jallun kuvia ja lukevat Raamattua..hhmmm.. - Anonyymi
”Ateismi” on uskomattoman kiihottava sana lukuisille hihhulilahkoissa päänsä nyrjäyttäneille. 🤪🤣🤪
- Anonyymi
Ei ole pakko noudattaa mielikuvitusherran Raamattua esim.
😁 - Anonyymi
Tiede johtaa väistämättä paradigman muutokseen, joka on käsillä. Kts. Jälkimaterialismi ja video: https://www.youtube.com/watch?v=2KYXoVOU_cI
- Anonyymi
On uskomattoman hienoa olla vapaa taikauskoista. Kokeile jo tänään!
- Anonyymi
Sinun tarvitsee tulla mielisairaaksi, jos aiot ateismista luopua.
- Anonyymi
Ateisteja ovat itsenäiset ajattelijat, teistejä ovat ajatteluun kykenemättömät perässä hiihtäjät.
- Anonyymi
Avaaja lisää: tuo on loukkaus, hiihtäjiä kograan
Anteekri olen känniässä ja kierkoits ei oikein oinnistu
palaan ghuo
huomenna asiaan
Amen.
- Anonyymi
Ateistit elävät reaalimaailmassa. Se on paljon paljon houkuttelevampaa kuin uskovien elämä mielikuvitusolentojensa kanssa.
- Anonyymi
Minulla olisi ateistille yksi kysymys: Mitä uskova ihminen lopulta menettää, jos hän on erehtynyt uskoessaan Jumalaan ja Raamattuun? Toinen kysymys on, mitä ateisti menettää, jos hän on erehtynyt uskoessaan siihen, että Jumalaa ei lainkaan ole?
Omaa taustaani ajatellen kysymys on hyvin merkityksellinen ja erityisesti vastaus siihen. Mitä itse olen menettänyt, kun olen ollut tietoisesti uskossa yli 63 vuotta?- Anonyymi
Sinun pitäisi myös miettiä sitä mahdollisuutta, että oma uskontosi ei ole se oikea tuhansista mahdollisista. Ateistina minun ei tarvitse vertailla erilaisia uskontoja keskenään, menevät ihan samaan nippuun horoskooppien ja saunatonttujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511